Ik weet wel dat het niet veel hipsterder wordt dan Johnny Flynn. Wordt nota bene door Alt-J in hun lyrics genoemd.quote:
Ohja, Daryll Ann natuurlijk. Zelfs Gehenna vond het leukquote:Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef DO2 het volgende:
Ok. Daar kan ik al wat mee. Dank, Norrage.
Euh... Ja, dat klinkt echt als iets wat ik wel kan waarderen...quote:Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef Norrage het volgende:
En Clean pete staan er ook. Dat vind jij denk ik echt fantastisch. Twee Nederlandse zangeressen die kut-teksten zingen, op een akoestische gitaar tokkelen en er nog een viooltje tegenaan gooien
Best een toffe artiest. Heeft nog dingen gedaan met Laura Marling geloof ik (qua muziek).quote:Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het niet veel hipsterder wordt dan Johnny Flynn. Wordt nota bene door Alt-J in hun lyrics genoemd.
Ik had er nog maar een spoiler ingegooid, anders zou je nog denken dat ik jou verkeerd inschatquote:Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef DO2 het volgende:
[..]
Euh... Ja, dat klinkt echt als iets wat ik wel kan waarderen....
ja, hebben ze een nummertje gemaakt?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Best een toffe artiest. Heeft nog dingen gedaan met Laura Marling geloof ik (qua muziek).
Een creatief kindje geschapen samen?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ja, hebben ze een nummertje gemaakt?
Duidelijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had er nog maar een spoiler ingegooid, anders zou je nog denken dat ik jou verkeerd inschat
Asgeir en Moddyquote:Op maandag 3 februari 2014 20:59 schreef DO2 het volgende:
Kan iemand me vertellen of er nog iets interessants tussenstaat op Motel Mozaique?
Ik kom niet veel verder dan Wild Beasts en Kurt Vile,.
Laura is wel van de nummertjes met haar mannelijke collega's .quote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een creatief kindje geschapen samen?
Ooit eens een album van geluisterd, maar dat was lastig volhouden, erg eentonig en de opnamekwaliteit was kut, vraag me nog steeds af of ik niet een verkeerde had.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Omar Souleyman zijn ook goed te doen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef Norrage het volgende:
En Clean pete staan er ook. Dat vind jij denk ik echt fantastisch. Twee Nederlandse zangeressen die kut-teksten zingen, op een akoestische gitaar tokkelen en er nog een viooltje tegenaan gooienZojuist overtroffen door KlaxonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede tweede dus.
Ik heb een vriend die alleen maar van dat soort folk en country luistert maar ik vind er zelf weinig aan.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Laura is wel van de nummertjes met haar mannelijke collega's .
Johnny Flynn vind ik (in mijn herinnering) niks aan. Angel Olsen haar nieuwe album kan best leuk worden:
twitter:kthabit twitterde op maandag 03-02-2014 om 20:47:08R.I.P. Klaxons. https://t.co/Kbn9rh6nx2 #doodpaard reageer retweet
Da's toch geen folk of country, joh?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die alleen maar van dat soort folk en country luistert maar ik vind er zelf weinig aan.
Ik had alles verwacht, maar dit....quote:Op maandag 3 februari 2014 21:22 schreef Norrage het volgende:
Haha. Jullie zijn niet de enigen:twitter:kthabit twitterde op maandag 03-02-2014 om 20:47:08R.I.P. Klaxons. https://t.co/Kbn9rh6nx2 #doodpaard reageer retweet
Het is pas definitief afgeschreven als er P4K of P-S er een vernietigende review over heeft geschreven.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:22 schreef Norrage het volgende:
Haha. Jullie zijn niet de enigen:twitter:kthabit twitterde op maandag 03-02-2014 om 20:47:08R.I.P. Klaxons. https://t.co/Kbn9rh6nx2 #doodpaard reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |