The Doors kan best losgaan hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 20:54 schreef Kerftminister het volgende:
Norrage zegt trouwens dat dit op The Doors lijkt, maar wist niet dat die zo heavy waren, mja ken dan ook alleen maar Light My Fire van The Doors.
There's your problem.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:54 schreef Kerftminister het volgende:
Norrage zegt trouwens dat dit op The Doors lijkt, maar wist niet dat die zo heavy waren, mja ken dan ook alleen maar Light My Fire van The Doors.
quote:
Sowieso veel meer gitaar georienteerd. The Doors hebben dan een gitarist, maar je hoort 'm zelden een hoofdrol spelen. Dus eigenlijk waren The Doors gewoon de Keane van de late jaren '60.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:57 schreef Felagund het volgende:
Birth of Joy is veel rauwer als The Doors.
Ja nam automatisch aan dat het een beetje dezelfde stijl zou zijn.quote:
Keane hebben nog best wel wat leuke nummers, is hip om op ze te haten en natuurlijk is het allemaal niet hoogstaand, maar Nothing in My Way zing ik gewoon lekker hard mee.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sowieso veel meer gitaar georienteerd. The Doors hebben dan een gitarist, maar je hoort 'm zelden een hoofdrol spelen. Dus eigenlijk waren The Doors gewoon de Keane van de late jaren '60.
Dit is toch veel en veel slechter dan het door jou verachte Young the Giant album en dan hun vorige volgens velen lelijke album 'Surfing the Void'.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:54 schreef Norrage het volgende:
Ik ben het ook aan het luisteren, niet erg goed nee
Ik dacht dat Keane Kane was, dus snapte de haat altijd welquote:Op maandag 3 februari 2014 21:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Keane hebben nog best wel wat leuke nummers, is hip om op ze te haten en natuurlijk is het allemaal niet hoogstaand, maar Nothing in My Way zing ik gewoon lekker hard mee.
Kane is de Nederlandse Nickelback, aldus mijn collega. Treffende vergelijking.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat Keane Kane was, dus snapte de haat altijd wel
Mijn vader hield er van, daardoor ken ik het.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:06 schreef Tchock het volgende:
Keane is niet heel slecht, het is gewoon aan één stuk door hetzelfde. Je kunt echt elke track inwisselen voor een ander. Bovendien vind ik het persoonlijk ook nog zeikmuziek ook, dat terzijde.
Kane ken ik qua muziek nauwelijks. In elk geval nooit iets van gehoord wat boeiend genoeg was om meer te gaan luisteren.
Bon Jovi is de Amerikaanse GBTTZ.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kane is de Nederlandse Nickelback, aldus mijn collega. Treffende vergelijking.
Elk lied klinkt hetzelfde.
Geen idee, maar het klinkt er wel naarquote:Op maandag 3 februari 2014 21:05 schreef Felagund het volgende:
Gebruikt Birth of Joy wel een Hammond orgel?
GBTTZ probeert tegenwoordig vooral de nederlandse Jesus and Mary Chain te zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bon Jovi is de Amerikaanse GBTTZ.
Erlend Oye is leukquote:Op maandag 3 februari 2014 20:59 schreef DO2 het volgende:
Kan iemand me vertellen of er nog iets interessants tussenstaat op Motel Mozaique?
Ik kom niet veel verder dan Wild Beasts en Kurt Vile,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |