Nee...het moet via paypal :/ Ik kan geen alternatieven vinden. En met bankrekening gaat ook niet natuurlijk op amerikaanse site.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:17 schreef Felagund het volgende:
Dank gebruik je toch gewoon je bankrekening? En kun je niet rechtstreeks met je credit card betalen?
Ik bedoel paypal met bankrekening.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee...het moet via paypal :/ Ik kan geen alternatieven vinden. En met bankrekening gaat ook niet natuurlijk op amerikaanse site.
Dat begrijp ik, maar nee...ze vragen om een creditcard via een paypal account.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik bedoel paypal met bankrekening.
Da's meteen z'n beste. Naast Music is Rotted One Note.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef Kerftminister het volgende:
Nou, maar eens iets elektronisch proberen dan.
Squarepusher - Hard Normal Daddy. Die cover van dat album doet me denken aan zo'n video van zo'n elektronisch hitje jaren geleden.
Ja. Zonde.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:50 schreef Maxerazzi het volgende:
Godver, één van de beste acteurs van deze tijd is er tussenuit gepiept.![]()
Philip Seymour Hoffman dood gevonden in appartement
Ja, Doolittle > Surfer Rosaquote:Op zondag 2 februari 2014 23:43 schreef Norrage het volgende:
Ik ben weer eens Doolittle aan het luisteren. Ik was eigenlijk enkel een fan van Surfer Rosa, maar het is toch wel heel goed hoor![]()
![]()
Mooie aan Pixies vind ik dat de muziek duidelijk imperfect is, maar je toch er telkens opnieuw naar blijft luisteren omdat het zo catchy is.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:43 schreef Norrage het volgende:
Ik ben weer eens Doolittle aan het luisteren. Ik was eigenlijk enkel een fan van Surfer Rosa, maar het is toch wel heel goed hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:46 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, Doolittle > Surfer RosaHet beste zijn de live-opnames uit die tijd, gewoon bijna alle tracks van beide albums live. En ook best uniek, de setlist was in alfabetische volgorde.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:46 schreef Arn0 het volgende:
[..]
En ook best uniek, de setlist was in alfabetische volgorde.
Nog nooit van deze artiest gehoord, klinkt best goed.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:36 schreef Maxerazzi het volgende:
Is een nieuwe release. De singles waren al prachtig, maar dit maakt me wel héél benieuwd!
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:17 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Nog nooit van deze artiest gehoord, klinkt best goed.
Red House Painters, doet dat ook geen belletje rinkelen?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:17 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Nog nooit van deze artiest gehoord, klinkt best goed.
Idd een lekkere single, ben benieuwd naar de rest.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:39 schreef DO2 het volgende:
Ik leer net ( - met dank aan Z - ) dat er een nieuw album aankomt van Cloud Nothings.
Eerste nummer is al bekend, en klinkt alvast erg lekker:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |