Zal die Apneu plaat wel eens proberen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh ik moest er vooral aan denken, omdat je om 2014 dingen vroeg. Die beviel me wel. Album van 20 minuten knallen. Taymir is bijvoorbeeld ook leuk, Nederlandse britpop.
Schuldig.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Valentin Stip is van het Darkside label. Tchock komt daar permanent op klaar. En ik ook.
Wat snap je niet? Werkt als een tiet hier.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef Norrage het volgende:
Jammer dat die site van other-people zo volstrekt onoverzichtelijk is...ik houd er niks van bij, en heb ook niet kunnen vinden waar ik nou lid kan worden
Gewoon weinig informatie, onoverzichtelijk. Zo zijn er 2 abos, eentje van 5 euro per maand, en 1 van 50 euro per jaar...en ik snap echt niet wat het verschil is. En dan als ik moet betalen, moet dat via paypal, wat ik niet heb. Al dat soort dingenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Werkt als een tiet hier.
Voor ¤5 per maand krijg je elke week een issue, een maand lang. Voor ¤50 krijg je een jaar lang elke week een issue, 52 stuks totaal. Issues kun je downloaden en per mail naar een vriend versturen. Tevens krijg je met beide abo's toegang tot het archief waar alle releases van Other People en Clown & Sunset in staan, en met het jaarabo mag je daar ook onbeperkt uit downloaden.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gewoon weinig informatie, onoverzichtelijk. Zo zijn er 2 abos, eentje van 5 euro per maand, en 1 van 50 euro per jaar...en ik snap echt niet wat het verschil is.
Omdat ik je totaal niet ken verderquote:Op zondag 2 februari 2014 21:55 schreef Norrage het volgende:
Ok, ik snapte dat zenden naar vrienden niet en zo...waarom heb jij niet alles naar mij gezonden dan?
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:56 schreef Tchock het volgende:
Oh waar ik euro zei bedoel ik steeds dollar.
[..]
Omdat ik je totaal niet ken verder
Het meeste komt op spotify etc inderdaad. Maar je hebt wel heel erg veel artiesten die supervet zijn. Valentin Stip is er een vanquote:Op zondag 2 februari 2014 21:58 schreef Xrenity het volgende:
Maar zijn die issue's de moeite waard? Dat is elke week gewoon een artiest van z'n label? Kunnen die er wat van?
Die mixjes van Nico staan natuurlijk ook gewoon op soundcloud
Squarepusherquote:Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef Kerftminister het volgende:
Nou, maar eens iets elektronisch proberen dan.
Squarepusher - Hard Normal Daddy. Die cover van dat album doet me denken aan zo'n video van zo'n elektronisch hitje jaren geleden.
De ene keer is het toffer dan de andere keer.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:58 schreef Xrenity het volgende:
Maar zijn die issue's de moeite waard? Dat is elke week gewoon een artiest van z'n label? Kunnen die er wat van?
Die mixjes van Nico staan natuurlijk ook gewoon op soundcloud
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het meeste komt op spotify etc inderdaad. Maar je hebt wel heel erg veel artiesten die supervet zijn. Valentin Stip is er een vanEn het is fijn om alles gewoon lokaal te hebben en niet met die stream sites
Ik heb mijn abo genomen nu
Jaar natuurlijk.quote:
Klinkt wel goed, en ben eigenlijk ook wel een beetje gay voor Jaarquote:Op zondag 2 februari 2014 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
De ene keer is het toffer dan de andere keer.Varieert echt enorm, wat ik ook wel snap. Tot nu toe in 24 issues vijf volledige albums, een live show, vier mixes, drie EP's, een compilatie-album en ongeveer 10 losse nummers. Hoogtepunt is een volledig album vóór de release date (bijvoorbeeld die van Darkside) en het dieptepunt was met oud en nieuw een vijf minuten lange opname van vier gasten die lawaai maakten met ballonnen
![]()
Begint lekker ja. Kan alleen niet uitstaan dat ik niet meer weet uit welke video die poppetjes komen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Squarepusher![]()
Dat moet jij wel kunnen waarderenSoort Fusion jazz met elektronica vermengd. Fantastisch! Moet ik ook weer eens luisteren, tijdje geledne.
Ik ben er nog niet doorheen. GEzeik met dat paypalquote:Op zondag 2 februari 2014 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu kun je ook alle vorige issues nog downloaden toch?
Wacht even met betalen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet doorheen. GEzeik met dat paypal
Dat is zo'n 5 cent per minuut.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef Tchock het volgende:
10,1 uur muziek nu in 24 weken dus dat is 25 minuten per week gemiddeld.
Nee...het moet via paypal :/ Ik kan geen alternatieven vinden. En met bankrekening gaat ook niet natuurlijk op amerikaanse site.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:17 schreef Felagund het volgende:
Dank gebruik je toch gewoon je bankrekening? En kun je niet rechtstreeks met je credit card betalen?
Ik bedoel paypal met bankrekening.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee...het moet via paypal :/ Ik kan geen alternatieven vinden. En met bankrekening gaat ook niet natuurlijk op amerikaanse site.
Dat begrijp ik, maar nee...ze vragen om een creditcard via een paypal account.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik bedoel paypal met bankrekening.
Da's meteen z'n beste. Naast Music is Rotted One Note.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef Kerftminister het volgende:
Nou, maar eens iets elektronisch proberen dan.
Squarepusher - Hard Normal Daddy. Die cover van dat album doet me denken aan zo'n video van zo'n elektronisch hitje jaren geleden.
Ja. Zonde.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:50 schreef Maxerazzi het volgende:
Godver, één van de beste acteurs van deze tijd is er tussenuit gepiept.![]()
Philip Seymour Hoffman dood gevonden in appartement
Ja, Doolittle > Surfer Rosaquote:Op zondag 2 februari 2014 23:43 schreef Norrage het volgende:
Ik ben weer eens Doolittle aan het luisteren. Ik was eigenlijk enkel een fan van Surfer Rosa, maar het is toch wel heel goed hoor![]()
![]()
Mooie aan Pixies vind ik dat de muziek duidelijk imperfect is, maar je toch er telkens opnieuw naar blijft luisteren omdat het zo catchy is.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:43 schreef Norrage het volgende:
Ik ben weer eens Doolittle aan het luisteren. Ik was eigenlijk enkel een fan van Surfer Rosa, maar het is toch wel heel goed hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:46 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, Doolittle > Surfer RosaHet beste zijn de live-opnames uit die tijd, gewoon bijna alle tracks van beide albums live. En ook best uniek, de setlist was in alfabetische volgorde.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:46 schreef Arn0 het volgende:
[..]
En ook best uniek, de setlist was in alfabetische volgorde.
Nog nooit van deze artiest gehoord, klinkt best goed.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:36 schreef Maxerazzi het volgende:
Is een nieuwe release. De singles waren al prachtig, maar dit maakt me wel héél benieuwd!
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:17 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Nog nooit van deze artiest gehoord, klinkt best goed.
Red House Painters, doet dat ook geen belletje rinkelen?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:17 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Nog nooit van deze artiest gehoord, klinkt best goed.
Idd een lekkere single, ben benieuwd naar de rest.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:39 schreef DO2 het volgende:
Ik leer net ( - met dank aan Z - ) dat er een nieuw album aankomt van Cloud Nothings.
Eerste nummer is al bekend, en klinkt alvast erg lekker:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |