Op coinmarket.io heeft ie op 28 satoshi gestaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:38 schreef Ligaa het volgende:
Wat was de waarde op andere exchanges de afgelopen dagen ongeveer van Leaf?

16-21quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:38 schreef Ligaa het volgende:
Wat was de waarde op andere exchanges de afgelopen dagen ongeveer van Leaf?

Even MaGNet roepenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:39 schreef brombeer_ het volgende:
Wel mooie rechte lijn nu op BTC-e.
Als iemand nu gewoon in een keer even 500 BTC dumpt volgt er wel een mooie panic sell.

Het is sowieso baas natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:57 schreef Leafeon672 het volgende:
Loont het om te leren hoe je moet programmeren? Kan het handig zijn voor je cv?

Zeker, maar als ik het niet in de praktijk kan toepassen, heb ik er uiteindelijk niet zo veel aanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is sowieso baas natuurlijk.

Spuit 11quote:

Het wordt niets zonder jouquote:

quote:

Ik ben een fietsbel ;$quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jij zou willen dat je een Annabel was

Goed nummertje jaquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wilde het net tegen je zeggenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Goed nummertje ja![]()
Net voor m'n tijd zelfs.
Wat vind je van PPC trouwens

quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:27 schreef ulq het volgende:
Is iedereen hier al all-in gegaan of verwacht men nog een crash?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Is iedereen hier al all-in gegaan of verwacht men nog een crash?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.

Is iedereen hier al all-in gegaan of verwacht men nog een crash?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]Ja zoiets las ik al. En Annabel. Maar ik denk somehow niet dat dat een coin is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Ik heb de helft daar dan ook naartoe gezet met sell order van 25. Eens kijken of dat gehaald gaat wordenquote:

Ik heb alles erheen gegooid.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb de helft daar dan ook naartoe gezet met sell order van 25. Eens kijken of dat gehaald gaat worden.

Ik wacht nog even met verkopen, 4.9 lijkt nog steeds een mooie inkoopprijs voor zowel PPC als NMCquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:28 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wilde het net tegen je zeggen. Toch wacht ik nog even met inkopen, ik loop liever een paar tientjes winst mis dan dat ik weer honderden euro's verlies
.

Een mooie prijs voor een paar nulletjes en eentjes?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met verkopen, 4.9 lijkt nog steeds een mooie inkoopprijs voor zowel PPC als NMC

Op Coinmarket gaat hij ook langzaam omhoog. Zou dat het effect zijn van een tweede exchange voor een munt? Dat de prijs dan stijgt?quote:

Zeker, als je uit nulletjes en eentjes een 4 en een 9 kunt trekken vind ik dat knapquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:32 schreef ulq het volgende:
[..]
Een mooie prijs voor een paar nulletjes en eentjes?

quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Coinmarket gaat hij ook langzaam omhoog. Zou dat het effect zijn van een tweede exchange voor een munt? Dat de prijs dan stijgt?

Mag die in de OP, ome Maxbetquote:

Ik ben een vrouw godverdommequote:

Ook een man toch? 2 persoonlijkhedenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw godverdomme!!!

Hermafrodiet4lifequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook een man toch? 2 persoonlijkheden

Zie ondertitelquote:

Als LEAF naar 500 satoshi stijgt wel jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:50 schreef roislecxe het volgende:
Daar gaat NMC ook alllllll. Wordt een goede dag vandaag denk ik.

De dag is al bijna voorbijquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:50 schreef roislecxe het volgende:

Dat is het pas als Leaf 28 weer haaltquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:50 schreef roislecxe het volgende:

quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het pas als Leaf 28 weer haalt
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als LEAF naar 500 satoshi stijgt wel ja

Het is nog niet te laat, We zijn pas net het perron af. Ik zou als ik jou was gewoon wachten op een kleine daling straks ofzo en dan alsnog erin. desnoods met een beetje maar voor de zekerheid tochquote:

Ik spring van de brug af als ik weer te veel geld verliesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat, We zijn pas net het perron af. Ik zou als ik jou was gewoon wachten op een kleine daling straks ofzo en dan alsnog erin. desnoods met een beetje maar voor de zekerheid toch

Dealquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik spring van de brug af als ik weer te veel geld verlies.

Als dat gebeurt spring ik uit het raam, ruim 2btc voor mijquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als LEAF naar 500 satoshi stijgt wel ja

Ticket naar SF al gekocht zeker.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik spring van de brug af als ik weer te veel geld verlies.

Annabel is gemeenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ticket naar SF al gekocht zeker.
Maar niet van je winsten gna gna

voor mij dan uh...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat gebeurt spring ik uit het raam, ruim 2btc voor mij

byeeequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:56 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga eens even iets nuttigs doen kinderen. Tot laterrrr

Je vriendin heeft wel lekkere tetten trouwensquote:

Wat voor verhalen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:58 schreef peterselieplukkker het volgende:
Wie gaat er hier fiat in BTC vanwege horror weekend verhalen?

Blijf voorlopig in fiat tot na de eerste inval van de Chinese overheid bij een BTC-exchangequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:58 schreef peterselieplukkker het volgende:

Foutief spatiegebruikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:58 schreef peterselieplukkker het volgende:

zit er ook aan te denken.. maar stel het gebeurt niet wat men heeft verwacht, dan kan je een koersexplosie verwachten, nietwaar?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:01 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Blijf voorlopig in fiat tot na de eerste inval van de Chinese overheid bij een BTC-exchange

Geen idee wat men verwacht, maar voor vandaag werd een crash verwachtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:03 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
zit er ook aan te denken.. maar stel het gebeurt niet wat men heeft verwacht, dan kan je een koersexplosie verwachten, nietwaar?

Kan, maar zolang je in het begin van die explosie koopt zit je altijd goed.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:03 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
zit er ook aan te denken.. maar stel het gebeurt niet wat men heeft verwacht, dan kan je een koersexplosie verwachten, nietwaar?

Ik ben een man godverdommequote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Let niet op Angelique, die is ongesteld.

Je sig klopt trouwens niet.quote:

De jouwe ook niet, bedelaar.quote:

quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De helft van dat in decisatoshi zeker?

Kom je ook naar de meet trouwens?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De helft van dat in decisatoshi zeker?

quote:

Hoe weet je dat?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |