Zie ondertitelquote:

Als LEAF naar 500 satoshi stijgt wel jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:50 schreef roislecxe het volgende:
Daar gaat NMC ook alllllll. Wordt een goede dag vandaag denk ik.

De dag is al bijna voorbijquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:50 schreef roislecxe het volgende:

Dat is het pas als Leaf 28 weer haaltquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:50 schreef roislecxe het volgende:

quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het pas als Leaf 28 weer haalt
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als LEAF naar 500 satoshi stijgt wel ja

Het is nog niet te laat, We zijn pas net het perron af. Ik zou als ik jou was gewoon wachten op een kleine daling straks ofzo en dan alsnog erin. desnoods met een beetje maar voor de zekerheid tochquote:

Ik spring van de brug af als ik weer te veel geld verliesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat, We zijn pas net het perron af. Ik zou als ik jou was gewoon wachten op een kleine daling straks ofzo en dan alsnog erin. desnoods met een beetje maar voor de zekerheid toch

Dealquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik spring van de brug af als ik weer te veel geld verlies.

Als dat gebeurt spring ik uit het raam, ruim 2btc voor mijquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als LEAF naar 500 satoshi stijgt wel ja

Ticket naar SF al gekocht zeker.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik spring van de brug af als ik weer te veel geld verlies.

Annabel is gemeenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ticket naar SF al gekocht zeker.
Maar niet van je winsten gna gna

voor mij dan uh...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat gebeurt spring ik uit het raam, ruim 2btc voor mij

byeeequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:56 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga eens even iets nuttigs doen kinderen. Tot laterrrr

Je vriendin heeft wel lekkere tetten trouwensquote:

Wat voor verhalen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:58 schreef peterselieplukkker het volgende:
Wie gaat er hier fiat in BTC vanwege horror weekend verhalen?

Blijf voorlopig in fiat tot na de eerste inval van de Chinese overheid bij een BTC-exchangequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:58 schreef peterselieplukkker het volgende:

Foutief spatiegebruikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:58 schreef peterselieplukkker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |