Goed nummertje jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilde het net tegen je zeggenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Goed nummertje ja![]()
Net voor m'n tijd zelfs.
Wat vind je van PPC trouwens
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:27 schreef ulq het volgende:
Is iedereen hier al all-in gegaan of verwacht men nog een crash?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is iedereen hier al all-in gegaan of verwacht men nog een crash?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Is iedereen hier al all-in gegaan of verwacht men nog een crash?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]Ja zoiets las ik al. En Annabel. Maar ik denk somehow niet dat dat een coin is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de helft daar dan ook naartoe gezet met sell order van 25. Eens kijken of dat gehaald gaat wordenquote:
Ik heb alles erheen gegooid.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb de helft daar dan ook naartoe gezet met sell order van 25. Eens kijken of dat gehaald gaat worden.
Ik wacht nog even met verkopen, 4.9 lijkt nog steeds een mooie inkoopprijs voor zowel PPC als NMCquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:28 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wilde het net tegen je zeggen. Toch wacht ik nog even met inkopen, ik loop liever een paar tientjes winst mis dan dat ik weer honderden euro's verlies
.
Een mooie prijs voor een paar nulletjes en eentjes?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met verkopen, 4.9 lijkt nog steeds een mooie inkoopprijs voor zowel PPC als NMC
Op Coinmarket gaat hij ook langzaam omhoog. Zou dat het effect zijn van een tweede exchange voor een munt? Dat de prijs dan stijgt?quote:
Zeker, als je uit nulletjes en eentjes een 4 en een 9 kunt trekken vind ik dat knapquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:32 schreef ulq het volgende:
[..]
Een mooie prijs voor een paar nulletjes en eentjes?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Coinmarket gaat hij ook langzaam omhoog. Zou dat het effect zijn van een tweede exchange voor een munt? Dat de prijs dan stijgt?
Mag die in de OP, ome Maxbetquote:
Ik ben een vrouw godverdommequote:
Ook een man toch? 2 persoonlijkhedenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw godverdomme!!!
Hermafrodiet4lifequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook een man toch? 2 persoonlijkheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |