Verstandig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, veel om over na te denken dus.
Ik ga ook maar niet meteen een videokaart kopen, denk ik. Ik ben amper een week bezig met bitcoins, eerst even kijken of het ook wel leuk blijft.
En nu slapen, want morgen is gewoon een werkdag.

Dit antwoord in de FAQ van coinmarket.ioquote:Are you going to run off with my coins?
Yes, we are planning to shut down and buy our private island -
as soon as enough people deposit their hard earned coins.
No, this is a long term project. We have had our frustrations with exchanges,
speed/efficency wise and this project was started up because of that.
We aim to have a very speedy and responsive service at all times.

quote:

Die komt nietttttquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:23 schreef edcetera het volgende:
Waar zijn de Sjinesen met hun crash dan......

Ik geef je op voor de slechste chauffeurquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]Doet me wel een beetje aan m'n eerste rijinstructeur denken
![]()
Die moest ook altijd 'ekkes naar daor en naar daor en z'n dochter ekkes goeiendag zegge na schooltijd omdattie mee z'n vrouw in scheiding lag en d'r ni mocht zien' ofzo en daarna ellenlang bij zo'n tankstation bleef hangen

Nee, want ik ben erna naar een fatsoenlijke rijschool gegaan en daar geslaagdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:42 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik geef je op voor de slechste chauffeur![]()
mag da?

SUPER Rois, firgive mequote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee, want ik ben erna naar een fatsoenlijke rijschool gegaan en daar geslaagd

Ook pas nadat ik 2x was gezakt daar hoor... Toen ging er een lichtje branden van tja...quote:

Vroege vogelquote:

Koop gewoon bij slimbo, het moet juist laag blijven zodat het na de block halve omhoog spat.quote:

Oeh daar heb je misschien wel een punt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 07:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Koop gewoon bij slimbo, het moet juist laag blijven zodat het na de block halve omhoog spat.

http://www.kongregate.com(...)ne?acomplete=idle+miquote:Op vrijdag 31 januari 2014 07:38 schreef robin007bond het volgende:
KLB / Verslaafd aan Cookie Clicker

MichaelScott wilde graag een note van jou krijgenquote:

Ja hallo zo werkt dat niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
MichaelScott wilde graag een note van jou krijgen

https://bitcointalk.org/index.php?topic=145386.0quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:38 schreef ZetaOS het volgende:
Pfff op een nieuwe computer ff de blckchain downloaden duurt wel erg lang...en wat is het groot geworden!
Dit kan je mensen niet meer aan doen, laat staan over 2 jaar van nu.
Kunnen we niet een soort supernode maken of zo? Zodat we niet die hele shit hoeven downloaden.
Nog een vraagje hoe gaat het netwerk reageren als er geen bitcoins meer gemined kunnen worden?
Ik bedoel, iedereen zijn miner al ver voor die tijd uit.
...

Dit advies zou niet mogen bestaan in dit time space continuumquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:41 schreef µ het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=145386.0

2deep4mequote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dit advies zou niet mogen bestaan in dit time space continuum

Mag ik slaan? (43, bijna 44....)quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de "digibeten" een erg goede groep is
Bijna iedereen van 40+ zou ik daaronder scharen en gewoon met hun normale ROM laten pingelen

Maar goed na dit goede advies, blijft het een beter idee een super node op te zetten om het ontwerp defect wat verdraagbaar te maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:41 schreef µ het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=145386.0

Que?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dit advies zou niet mogen bestaan in dit time space continuum![]()

Centralizatie? Brrr...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:52 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Maar goed na dit goede advies, blijft het een beter idee een super node op te zetten om het ontwerp defect wat verdraagbaar te maken.

Yep, kan niet anders of heb jij een beter idee?quote:

*centralisatiequote:

Geduldquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Yep, kan niet anders of heb jij een beter idee?

Leaf al gezien?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:56 schreef MichaelScott het volgende:
µ ist wieder da![]()
Maar nog geen crash

Want als ik in het topic kom zou de crash gebeuren?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:56 schreef MichaelScott het volgende:
µ ist wieder da![]()
Maar nog geen crash

Ik ben hierquote:

Ik ben hierquote:

Jaquote:

Jaquote:
Ik hoopte het wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:57 schreef µ het volgende:
[..]
Want als ik in het topic kom zou de crash gebeuren?
Hoi Ansquote:

Na-aperquote:

Voor een paar Chinesen ja, voor de rest verwacht ik weinig al hoop ik op een kleine panic-sellquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Vanaf middernacht zal alles voorgoed anders zijn.

Blocktime blijft gelijk, pas als er niemand minet wordt het lastig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:02 schreef ZetaOS het volgende:
Hoe gaat bitcoin overeind blijven nabij de laatste bitcoin uitgegeven gaat worden?
Zonder groot miners netwerk geen echt netwerk, right? of stront langzaam.

Voordat het zover is zijn we al lang overgestapt op een andere coinquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:02 schreef ZetaOS het volgende:
Hoe gaat bitcoin overeind blijven nabij de laatste bitcoin uitgegeven gaat worden?
Zonder groot miners netwerk geen echt netwerk, right? of stront langzaam.

Kijk als er straks maar een handjevol miners de laatste jaren de overgebleven bitcoins minen maar en wel miljoenen transacties zijn, wordt het netwerk gewoon traag als dikke uuuuh worst.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blocktime blijft gelijk, pas als er niemand minet wordt het lastig.

Shitcoin zeker, of jewcoin.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Voordat het zover is zijn we al lang overgestapt op een andere coin

Earthcoin en Leafcoin zien er veelbelovend uit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Voordat het zover is zijn we al lang overgestapt op een andere coin

*Chinezenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:02 schreef edcetera het volgende:
[..]
Voor een paar Chinesen ja, voor de rest verwacht ik weinig al hoop ik op een kleine panic-sell

*taalnaziquote:

Ik was bang dat je mooncoin ging roepen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Earthcoin en Leafcoin zien er veelbelovend uit.

Ook niet voor die Chinezen. Stel je voor dat jij Chinees bent en geld genoeg hebt om serieus in het toch wel wat anarchistische BTC te zitten. Dan laat je je toch niet tegenhouden door een overheid die dingetjes gaat verbieden? Zo heel creatief hoef je niet te zijn om lekker door te kunnen traden vanuit China. Je zou je zelfs kunnen voorstellen dat er wat minder vraag naar fiat is, en dat mensen meer in crypto blijven. Dan zou zo een maatregel als die van de Chinezen zelfs als katalysator voor de cryptomarkt kunnen werken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:02 schreef edcetera het volgende:
[..]
Voor een paar Chinesen ja, voor de rest verwacht ik weinig al hoop ik op een kleine panic-sell

De zomer is nog zo ver wegquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:10 schreef zomertje het volgende:
Mn post is weg, naja, t was ook niet belangrijk. Mogguh.

Zo ver ik het vanaf mijn bedje kan zien is het stralend weer.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De zomer is nog zo ver weg....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |