Was het maar zoquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
TS móét wel een vrouw van midden 40 zijn
Dit is fucking ziek vriend, hoe lame het ook is ik kan er niet mee stoppenquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:14 schreef LethalNinja het volgende:
koop gewoon een fatsoenlijk spel dan
hmm okayquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:15 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit is fucking ziek vriend, hoe lame het ook is ik kan er niet mee stoppen
Zelf ook gespeeld, af en toe even weglopen om vervolgens weer allemaal upgrades te kunnen kopen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:15 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit is fucking ziek vriend, hoe lame het ook is ik kan er niet mee stoppen
Ik spreek je over twee dagen wel, 3,2 miljard cps vriendquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
Nu speel ik het ook al 5 minuten. En bedankt
Inderdaad ja, ik ging net vier uur weg en toen ik terug kwam zag ik dat mijn laptop gewoon op slaapstand was gegaanquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:22 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Zelf ook gespeeld, af en toe even weglopen om vervolgens weer allemaal upgrades te kunnen kopen.
Ja maar er klopt iets nietquote:
Je hebt nu al 341 cookies per seconde?quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:36 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja maar er klopt iets nietIk klik tot in het oneindige, nu al 341
, en mijn seconden lopen niet.
Per o seconde want die lopen niet bij mij...quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je hebt nu al 341 cookies per seconde?
Hij telt de automatisch gegenereerde koekjes die je uit je grandma's, farms etc krijgt alleen, hij rekent je clicks niet uitquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:36 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja maar er klopt iets nietIk klik tot in het oneindige, nu al 341
, en mijn seconden lopen niet.
Bedankt voor de uitleg, lief...maar ik ben toch klaar met dat ding.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hij telt de automatisch gegenereerde koekjes die je uit je grandma's, farms etc krijgt alleen, hij rekent je clicks niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |