Zo mak als een lammetje als je haar goed aanpakt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Mod trolletje is in tha house, kijk maar uit jongens
Wtf is er met je UIquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:32 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zo mak als een lammetje als je haar goed aanpakt.
Wat heb je gehaald?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:34 schreef dimmak het volgende:
Ik fok nu op mijn nieuwe mobiel. Super cool.
Ik ben heel eigenwijs en heb nergens geduld voor. Zo goed?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
ONZ / [Fok!-Lintje]Erken je beperking!
Erken nu ook je beperking!
tr gemachtquote:
Ik ben mod, mag ik nu ook een lintje?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ben heel eigenwijs en heb nergens geduld voor. Zo goed?
hoort nog wel een lintje bijquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ben heel eigenwijs en heb nergens geduld voor. Zo goed?
Geen zin om te makenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
hoort nog wel een lintje bij
Jij hebt geen beperkingenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ben mod, mag ik nu ook een lintje?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jij hebt geen beperkingen
Now I must bleed, the Lord and Mistress have spokenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Mod trolletje is in da house, kijk maar uit jongens
Ja en ik durf hier niet te gastmoddenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:42 schreef Maxbet het volgende:
Goeden TR Michael, zeker aangezien ik de enige mod ben die online is
Maar misschien heb je geluk en komt µ nog even kijken. Laat de TR nog wel even staan
Tevreden over de snelheid tegenover de S4? Dat schijnt toch wel wat minder te zijn bij de Nexus.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nexus 5. Mijn S4 was kaduuk en ik was er ook helemaal mee aan.
Kan jij hem ook zien?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja en ik durf hier niet te gastmodden.
Cyanogenmod.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tevreden over de snelheid tegenover de S4? Dat schijnt toch wel wat minder te zijn bij de Nexus.
Voorlopig ben ik nog wel even tevreden met mijn HTC One, al ga ik er binnenkort wel cyanogenmod opzetten
De Nexus is rete snel. S4 aan het begin oom, maar de beperkte opslagruimte is echt heel jammer. Ook de Touchwizz schil erger ik me mateloos aan. Dan is Sense een stuk fijner. Maar stock Android vind ik nog het best.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tevreden over de snelheid tegenover de S4? Dat schijnt toch wel wat minder te zijn bij de Nexus.
Voorlopig ben ik nog wel even tevreden met mijn HTC One, al ga ik er binnenkort wel cyanogenmod opzetten
tl;trquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:42 schreef MichaelScott het volgende:
![]()
Volgens mij ben ik trouwens echt een sterrenkind
http://www.nieuwetijdskin(...)-ik-een-sterrenkind/
Same here. Ik heb de S4, maar als ik wist dat de Moto G voor zo weinig geld zoveel bood had ik die genomen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:46 schreef dimmak het volgende:
[..]
De Nexus is rete snel. S4 aan het begin oom, maar de beperkte opslagruimte is echt heel jammer. Ook de Touchwizz schil erger ik me mateloos aan. Dan is Sense een stuk fijner. Maar stock Android vind ik nog het best.
Dit is in mijn ogen de beste vraag:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Why not?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:48 schreef edcetera het volgende:
[..]
Geen Cyanogenmod op je Android phone gooien
Niet in alle gevallen, laat mijn moeder maar lekker met haar telefoon werken zoals het ding uit de verpakking kwamquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:49 schreef dimmak het volgende:
Sowieso staan custom ROM de boven alles.
Digibeten zijn een ander verhaal.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet in alle gevallen, laat mijn moeder maar lekker met haar telefoon werken zoals het ding uit de verpakking kwam
Mn vingers jeuken om je via tr de groetjes te doen maar dan krijg ik weer een note van µquote:
Vergeet niet dat de "digibeten" een erg goede groep isquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:51 schreef dimmak het volgende:
[..]
Digibeten zijn een ander verhaal.
Gewoon doen, Mu is er toch niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Mn vingers jeuken om je via tr de groetjes te doen maar dan krijg ik weer een note van µ
Nee ik durf niet meerquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:52 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gewoon doen, Mu is er toch niet.
Check je notes. Ik doe je de groeten terugquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Mn vingers jeuken om je via tr de groetjes te doen maar dan krijg ik weer een note van µ
Dan moet ze ¤4,50 betalenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Check je notes. Ik doe je de groeten terug.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Check je notes. Ik doe je de groeten terug.
Nee daar trap ik niet meer in, dan moet je alsnog 7 dagen wachten.quote:
Gedraag je dan ook eens!quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Je hebt 3 notes gekregen van onze moderators.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |