Zo mak als een lammetje als je haar goed aanpakt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Mod trolletje is in tha house, kijk maar uit jongens
Wtf is er met je UIquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:32 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zo mak als een lammetje als je haar goed aanpakt.
Wat heb je gehaald?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:34 schreef dimmak het volgende:
Ik fok nu op mijn nieuwe mobiel. Super cool.
Ik ben heel eigenwijs en heb nergens geduld voor. Zo goed?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
ONZ / [Fok!-Lintje]Erken je beperking!
Erken nu ook je beperking!
tr gemachtquote:
Ik ben mod, mag ik nu ook een lintje?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ben heel eigenwijs en heb nergens geduld voor. Zo goed?
hoort nog wel een lintje bijquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ben heel eigenwijs en heb nergens geduld voor. Zo goed?
Geen zin om te makenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
hoort nog wel een lintje bij
Jij hebt geen beperkingenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ben mod, mag ik nu ook een lintje?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jij hebt geen beperkingen
Now I must bleed, the Lord and Mistress have spokenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Mod trolletje is in da house, kijk maar uit jongens
Ja en ik durf hier niet te gastmoddenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:42 schreef Maxbet het volgende:
Goeden TR Michael, zeker aangezien ik de enige mod ben die online is
Maar misschien heb je geluk en komt µ nog even kijken. Laat de TR nog wel even staan
Tevreden over de snelheid tegenover de S4? Dat schijnt toch wel wat minder te zijn bij de Nexus.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nexus 5. Mijn S4 was kaduuk en ik was er ook helemaal mee aan.
Kan jij hem ook zien?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja en ik durf hier niet te gastmodden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |