abonnement Unibet Coolblue
pi_136154553
110115_195885_fokophetspoormol_fp.png

Tijdens de afleveringen worden diverse subtiele hints gegeven die naar De Mol leiden.
In dit topic worden de hints verzameld, en de diverse theorieën besproken.

Wat kan je in dit topic plaatsen?
- Zaken die je opvallen in een aflevering.
- Dagboeken van De Mol
- Video's/screenshots van opvallende zaken.
- Een theorie die je ontdekt hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  PR en moderator donderdag 30 januari 2014 @ 22:49:41 #2
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136154592
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:47 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

De obviouse leiden naar hem ja, net als 3 jaar geleden naar Art, 2 jaar geleden naar Liesbeth en vorig jaar naar Paulien
Lol, niet dus :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_136154630
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Kan uiteraard ook.
Maar als je kijkt naar hoeveel WIDM-waardige hints er voorbij zijn gekomen (typische widm aanwijzingen van de regie), wijzen ze eigenlijk allemaal naar Jan-Willem en niet naar andere kandidaten :P
Het eerste moment dat ik dacht aan JW was toen hij die opdracht met Daphne ging doen op het dak terwijl Tygo en ik meen Freek al met een andere opdracht bezig waren. Toen JW en Daphne op het dak aankwamen ging die JW iets van de grond rapen en vooral niet naar die trap lopen maar de andere kant op kijken. :')

quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:46 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nope.
JW is gewoon de mol en ik kan niet wachten tot jullie daar ook achter komen in aflevering 10 :D
Inderdaad al dacht ik nog even aan Sofie.
pi_136154666
Afl 3 is altijd cruciaal. Hier wordt de mol bekend. Patrick, Annemarie, Cees en nu weer Aaf.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:51:32 #5
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_136154691
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:46 schreef Moira. het volgende:

[..]

Denk je serieus dat ze dat zouden doen? :')
De antwoorden die kandidaten geven op het computerscherm, hoeven niet perse de antwoorden te zijn die ze daadwerkelijk geven.
Isn't it ironic, don't you think
pi_136154692
Als het echt zo duidelijk was in aflevering 5, kan je voortaan wel stoppen met kijken naar WIDM. Dit is veeeeeel te simpel en de makers weten ook echt wel dat dit soort plaatjes gevonden gaan worden, zeker als ze de aflevering zo noemen.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:52:22 #7
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_136154733
[..]

Dat hoeft niet per se.
[/quote]

Dat is ook waar. Was het niet Karin (als het goed is vanavond in moltalk) zelf die de hele tijd de test invulde op iemand die eruit vloog?

Voor mij zijn de enige serieuze opties nog als volgt: Freek, Susan of JW.

- Aaf is waarschijnlijk voornamelijk door beide rode dames ingevuld (en is te passief aanwezig)
- Sofie, moet ik daar serieus een reden voor geven :')
- Tygo is net als Jennifer veel te fanatiek met het spelletje bezig
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  PR en moderator donderdag 30 januari 2014 @ 22:52:31 #8
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136154739
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:50 schreef Nober het volgende:

[..]

Het eerste moment dat ik dacht aan JW was toen hij die opdracht met Daphne ging doen op het dak terwijl Tygo en ik meen Freek al met een andere opdracht bezig waren. Toen JW en Daphne op het dak aankwamen ging die JW iets van de grond rapen en vooral niet naar die trap lopen maar de andere kant op kijken. :')
Ja precies _O-
Maar ook die M-O-L 'schijnbeweging' in aflevering 1, typisch iets wat je in aflevering 10 terug ziet komen. En 'de mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan'.
Puur van zijn gedrag leid ik al af dat hij de mol is, maar gedrag is makkelijk verkeerd af te lezen, dus dat zie ik nog wel door de vingers. Maar die hints :')
quote:
[..]

Inderdaad al dacht ik nog even aan Sofie.
Ja daar hou ik ook nog wel m'n oogjes op. It ain't over 'til it's over.
Maar ik vrees ervoor dat het er dit seizoen vanaf aflevering 1 al zo dik bovenop ligt.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 30 januari 2014 @ 22:53:01 #9
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136154767
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:51 schreef jcdragon het volgende:

[..]

De antwoorden die kandidaten geven op het computerscherm, hoeven niet perse de antwoorden te zijn die ze daadwerkelijk geven.
Voor zover ik weet is dat tot nu toe wel altijd zo geweest.
Zou niet eerlijk zijn als de edittors het spel voor de kijker op die manier zo manipuleren, maar je weet 't niet.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_136154780
quote:
18s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:51 schreef gohan16 het volgende:
Afl 3 is altijd cruciaal. Hier wordt de mol bekend. Patrick, Annemarie, Cees en nu weer Aaf.
Hoezo Aaf eigenlijk ? :)
pi_136154812
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:52 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja precies _O-
Maar ook die M-O-L 'schijnbeweging' in aflevering 1, typisch iets wat je in aflevering 10 terug ziet komen. En 'de mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan'.
Puur van zijn gedrag leid ik al af dat hij de mol is, maar gedrag is makkelijk verkeerd af te lezen, dus dat zie ik nog wel door de vingers. Maar die hints :')

[..]

Ja daar hou ik ook nog wel m'n oogjes op. It ain't over 'til it's over.
Maar ik vrees ervoor dat het er dit seizoen vanaf aflevering 1 al zo dik bovenop ligt.
De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan en dan een dj pakken

Denk je echt dat ze er dit jaar een versie voor mongooltjes van hebben gemaakt? Snap je nu niet dat dat allemaal veel te simpel is, dat je veel dieper moet nadenken en de 2de of 3de betekenis van zo'n hint moet pakken
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  PR en moderator donderdag 30 januari 2014 @ 22:54:38 #12
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136154857
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als het echt zo duidelijk was in aflevering 5, kan je voortaan wel stoppen met kijken naar WIDM. Dit is veeeeeel te simpel en de makers weten ook echt wel dat dit soort plaatjes gevonden gaan worden, zeker als ze de aflevering zo noemen.
'Case is the mole' en de '82 in graffiti uit aflevering 1 vorig jaar vergeten?
Of Kees' duidelijke spiegelbeeld in Tania's zonnebril in de aflevering 'spiegelbeeld' in 1 van de eerste afleveringen?

Het ligt er ieder jaar zo dik bovenop vanaf het begin, maar in de loop van het seizoen leggen ze de focus ook wel eens op anderen, zodat je uiteindelijk toch ook anderen gaat verdenken, en dan bij aflevering 10 weer jezelf voor je kop slaat dat je niet gewoon bij je eerste idee bent gebleven :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 30 januari 2014 @ 22:55:11 #13
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136154889
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:53 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan en dan een dj pakken

Denk je echt dat ze er dit jaar een versie voor mongooltjes van hebben gemaakt? Snap je nu niet dat dat allemaal veel te simpel is, dat je veel dieper moet nadenken en de 2de of 3de betekenis van zo'n hint moet pakken
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:54 schreef Moira. het volgende:

[..]

'Case is the mole' en de '82 in graffiti uit aflevering 1 vorig jaar vergeten?
Of Kees' duidelijke spiegelbeeld in Tania's zonnebril in de aflevering 'spiegelbeeld' in 1 van de eerste afleveringen?

Het ligt er ieder jaar zo dik bovenop vanaf het begin, maar in de loop van het seizoen leggen ze de focus ook wel eens op anderen, zodat je uiteindelijk toch ook anderen gaat verdenken, en dan bij aflevering 10 weer jezelf voor je kop slaat dat je niet gewoon bij je eerste idee bent gebleven :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_136154901
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:53 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan en dan een dj pakken

Denk je echt dat ze er dit jaar een versie voor mongooltjes van hebben gemaakt? Snap je nu niet dat dat allemaal veel te simpel is, dat je veel dieper moet nadenken en de 2de of 3de betekenis van zo'n hint moet pakken
Toch blijft die kluiscode in de eerste aflevering erg opvallend. 4325, terwijl JW voor radio 4, 3fm, radio 2 en radio 5 heeft gewerkt.
  PR en moderator donderdag 30 januari 2014 @ 22:56:16 #15
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136154937
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:55 schreef Max23 het volgende:

[..]

Toch blijft die kluiscode in de eerste aflevering erg opvallend. 4325, terwijl JW voor radio 4, 3fm, radio 2 en radio 5 heeft gewerkt.
Het is ook gewoon Jan-Willem, en ik ga dit even bookmarken om Timmy_Turner eind maart nog even een DM te sturen met "TOLD YOU SO :D "
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_136154967
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:54 schreef Moira. het volgende:

[..]

'Case is the mole' en de '82 in graffiti uit aflevering 1 vorig jaar vergeten?
Of Kees' duidelijke spiegelbeeld in Tania's zonnebril in de aflevering 'spiegelbeeld' in 1 van de eerste afleveringen?

Het ligt er ieder jaar zo dik bovenop vanaf het begin, maar in de loop van het seizoen leggen ze de focus ook wel eens op anderen, zodat je uiteindelijk toch ook anderen gaat verdenken, en dan bij aflevering 10 weer jezelf voor je kop slaat dat je niet gewoon bij je eerste idee bent gebleven :')
Punt voor jou,

Alhoewel er ook C is the Mole van te maken was en het dan over Carolien had kunnen gaan, (wat ik dus dacht vanwege de letters :+ )

Maar als dit echt tips zijn die op JW slaan kap ik met kijken, dan is het allemaal echt te simpel
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:57:05 #17
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_136154977
Een Heilige aanwijzing

3x raden van wie die vinger is?

Isn't it ironic, don't you think
pi_136155000
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het is ook gewoon Jan-Willem, en ik ga dit even bookmarken om Timmy_Turner eind maart nog even een DM te sturen met "TOLD YOU SO :D "
Doe je dat ook als Susan de mol blijkt? Die is het namelijk :*
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_136155003
Niet om het een of ander, maar de man op deze fiets lijkt me veel te lang en te blank voor een Chinees... Zou wel hilarisch zijn als achteraf bleek dat dit gewoon J-W is ofzo :)



Te zien op 2:48
pi_136155119
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef jcdragon het volgende:
Een Heilige aanwijzing

3x raden van wie die vinger is?

[ afbeelding ]
Ik weet dat dat JW is, maar kan je mij uitleggen hoezo dit verwijst naar de mol :@
  PR en moderator donderdag 30 januari 2014 @ 23:01:35 #21
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136155211
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:56 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Punt voor jou,

Alhoewel er ook C is the Mole van te maken was en het dan over Carolien had kunnen gaan, (wat ik dus dacht vanwege de letters :+ )

Maar als dit echt tips zijn die op JW slaan kap ik met kijken, dan is het allemaal echt te simpel
Achteraf gezien IS het ook altijd te simpel :D
Maar ben bang dat ik 't nu vanaf het begin af aan goed heb ;(

Ik lach sowieso altijd om de mensen die veel te ver door denken, dan heb je het spel ook echt niet gesnapt, hehehe.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:01:47 #22
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_136155224
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:59 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ik weet dat dat JW is, maar kan je mij uitleggen hoezo dit verwijst naar de mol :@
Titel aflevering is "Een Heilige aanwijzing". Hij wijst toch naar een Heilige Buddha. En inderdaad JW
Isn't it ironic, don't you think
  PR en moderator donderdag 30 januari 2014 @ 23:02:15 #23
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136155249
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Doe je dat ook als Susan de mol blijkt? Die is het namelijk :*
Dan mag je mij een DM sturen :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 30 januari 2014 @ 23:03:42 #24
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136155332
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:01 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Titel aflevering is "Een Heilige aanwijzing". Hij wijst toch naar een Heilige Buddha. En inderdaad JW
Ja en anders is er nog deze:
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:32 schreef Monopoly het volgende:
Buddha liegt nooit . Dit verwijst ook naar de hint 'een heilige aanwijzing'. Buddha wijst letterlijk met open armen naar JW


Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:07:08 #25
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_136155551
Hij heeft ook zo een kralen armbandje om. Een van die Buddha's heeft een kralen ketting. Heel verdacht. Wist hij dat zo een opdracht zou komen?

Het is wel gezellig in de JW tunnel :D
Isn't it ironic, don't you think
pi_136155636
JW draagt ook regelmatig een NO GUTS NO GLORY t-shirt, hoe duidelijk wil je het hebben!?
pi_136155683
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:08 schreef Nober het volgende:
JW draagt ook regelmatig een NO GUTS NO GLORY t-shirt, hoe duidelijk wil je het hebben!?
:')
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  roze donderdag 30 januari 2014 @ 23:09:37 #28
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_136155684
Het zou wel heel saai zijn als JW het is. Ik verdenk Sofie ook nog steeds
Your beauty never ever scared me.
pi_136155851
Ook is het opvallend dat elke keer dat Art het of de mol heeft, daarna meteen Aaf in beeld komt.
pi_136155882
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:09 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

:')
_O-

No guts no glory, als je dat vertaald naar het Hongkongs krijg Jan-Willem is de mol.

Waarom zegt hij bij de test dat hij telkens degene verdenkt die er vervolgens uitvliegt? Dan had hij er toch allang zelf uit moeten liggen aangezien hij die test niet goed maakt?
  PR en moderator donderdag 30 januari 2014 @ 23:13:39 #31
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136155895
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:09 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

:')
Dat zeiden mensen ook toen men zei dat Miloushka de mol was omdat ze een t-shirt met een "M" erop droeg.
Totdat ze in aflevering 10 zei dat ze dat expres deed :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_136155902
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]

Dat hoeft niet per se.

Dat is ook waar. Was het niet Karin (als het goed is vanavond in moltalk) zelf die de hele tijd de test invulde op iemand die eruit vloog?

Voor mij zijn de enige serieuze opties nog als volgt: Freek, Susan of JW.

- Aaf is waarschijnlijk voornamelijk door beide rode dames ingevuld (en is te passief aanwezig)
- Sofie, moet ik daar serieus een reden voor geven :')
- Tygo is net als Jennifer veel te fanatiek met het spelletje bezig
Tygo molt te overduidelijk. Sofie was superfanatiek bezig bij de navigatieopdracht.

quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:53 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Hoezo Aaf eigenlijk ? :)
Je ziet niet heel veel van haar. Ze volgt, maar volgens mij heeft zij vandaag ook behoorlijk gemold. Het lukt mij nu even niet om de afleveringen terug te kijken om een concreet voorbeeld te geven. Ze zit volgens mij wel heel vaak in een controlerende positie met veel macht. deze aflevering aan de top met aanwijzingen en aflevering 3 in het appartement voor het aanwijzen, bovenaan de trappen om de woorden in te vullen. Heel erg op de achtergrond, maar toch op hele belangrijke posities.

En wordt uit de wind gehouden door de montage. Misschien is het tunnelvisie, maar ik vind het vergelijkbaar met de mollen van de afgelopen jaren. JW is trouwens wel mn 2de keus.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_136155960
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:13 schreef Nober het volgende:

[..]

_O-

No guts no glory, als je dat vertaald naar het Hongkongs krijg Jan-Willem is de mol.

Waarom zegt hij bij de test dat hij telkens degene verdenkt die er vervolgens uitvliegt? Dan had hij er toch allang zelf uit moeten liggen aangezien hij die test niet goed maakt?
Nee want niemand zit op Jan willem en de anderen zijn er toch ook niet allemaal uit?

En no guts no glory, hoe d efuck komt dat ooit op Jan willem is de mol ?

quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:13 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat zeiden mensen ook toen men zei dat Miloushka de mol was omdat ze een t-shirt met een "M" erop droeg.
Totdat ze in aflevering 10 zei dat ze dat expres deed :D
Maar dat was een M, dit is no Guts no Glory, wat niet heel veel met de mol te maken heeft
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_136156108
Ohja,

Hongkongs _O- _O- _O- _O-
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_136156115
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:15 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Nee want niemand zit op Jan willem en de anderen zijn er toch ook niet allemaal uit?

En no guts no glory, hoe d efuck komt dat ooit op Jan willem is de mol ?

[..]

Maar dat was een M, dit is no Guts no Glory, wat niet heel veel met de mol te maken heeft
Hij zegt zelf dat de deelnemers die hij verdenkt vervolgens uit het spel gaan, Daphne vorige week Jennifer deze week... Hij bepaalt dat.

Dat was een grap, maar je moet ook kijken naar teksten op de kleren bij dit programma.

Ik zie in Aaf trouwens geen mol.
pi_136156162
Misschien moeten we meer out of the box denken bij 'een heilige aanwijzing'. Is het niet te makkelijk om de aanwijzing te zoeken bij een buddha?

Vond zelf het volgende opvallend:


Een judas-kus? (alhoewel Judas geen heilige is, denk ik)
Ook blijf ik die wolk raar vinden...
pi_136156190
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:19 schreef Nober het volgende:

[..]

Hij zegt zelf dat de deelnemers die hij verdenkt vervolgens uit het spel gaan, Daphne vorige week Jennifer deze week... Hij bepaalt dat.

Dat was een grap, maar je moet ook kijken naar teksten op de kleren bij dit programma.

Ik zie in Aaf trouwens geen mol.
Hij bepaalt dat? Lijkt me niet, kan zijn dat het naderhand is ingesproken, maar aangezien hij er zelf op wijst is het wel heel obvious.

Kees ging ook niet vertellen dat hij in het spiegelbeeld van die bril zat, bijv. De hints echt weggeven is wel heel flauw, mocht JW echt de mol zijn.

En meestal herhaalt WIDM geen hints, dus denk ik niet dat ze het weer snel met shirts zullen doen.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:22:48 #38
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_136156276
Als het toch Aaf blijkt te zijn, dan hebben ze bij de productie echt lopen kl*ten met die biechts van Daphne en Jennifer de afgelopen weken :')

Verder is het ook wel grappig dat bijna elke afvaller plots denkt te weten wie WEL de mol is. Ja, eentje van de overige kandidaten (duh! haha).

Als de mol een man blijkt te zijn (en die kans acht ik toch groot nu), dan kan dit weleens een seizoen worden waarin de echte mol zelden word aangeklikt bij vraag 20 van de test.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  PR en moderator donderdag 30 januari 2014 @ 23:23:11 #39
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136156289
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:21 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Hij bepaalt dat? Lijkt me niet, kan zijn dat het naderhand is ingesproken, maar aangezien hij er zelf op wijst is het wel heel obvious.

Kees ging ook niet vertellen dat hij in het spiegelbeeld van die bril zat, bijv. De hints echt weggeven is wel heel flauw, mocht JW echt de mol zijn.

En meestal herhaalt WIDM geen hints, dus denk ik niet dat ze het weer snel met shirts zullen doen.
En de graffiti-aanwijzingen in meerdere seizoenen, dan?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_136156456
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:23 schreef Moira. het volgende:

[..]

En de graffiti-aanwijzingen in meerdere seizoenen, dan?
Ik zei meestal ;)

EN daarbij gaat het er bij mij niet in dat No Guts no Glory een hint naar de mol is? Eerder voor een kandidaat dan voor de mol nog
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_136156614
Ik denk dat Freek de mol is. Dat wilde ik gewoon even delen.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_136156646
by the way nog over JW: Waarom zou hij als mol stiekem in het boekje van Aaf hebben gekeken? Als mol heb je er belang bij dat anderen je dat zien doen en als mol heb je niet zoveel aan die info die erin staat. Hij heeft de mol gewoon door ;)
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  PR en moderator donderdag 30 januari 2014 @ 23:33:54 #43
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136156827
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik zei meestal ;)

EN daarbij gaat het er bij mij niet in dat No Guts no Glory een hint naar de mol is? Eerder voor een kandidaat dan voor de mol nog
Muah, ik zou als mol ook zo'n soort t-shirt aantrekken.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_136156974
als ik met widm mee zou doen, zou ik shirts laten drukken met steeds 1 letter en aantrekken in deze volgorde:

i-k-m-o-l-n-i-e-t- :')

bij afl3 hebben we als molloten iets door. bij 5 weten we het zeker. bij :') weten we dat het een fokker is

[ Bericht 9% gewijzigd door gohan16 op 30-01-2014 23:43:07 ]
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_136157133
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:30 schreef gohan16 het volgende:
by the way nog over JW: Waarom zou hij als mol stiekem in het boekje van Aaf hebben gekeken? Als mol heb je er belang bij dat anderen je dat zien doen en als mol heb je niet zoveel aan die info die erin staat. Hij heeft de mol gewoon door ;)
Vond je dat stiekem ja? .....
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:44:22 #46
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_136157263
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:30 schreef gohan16 het volgende:
by the way nog over JW: Waarom zou hij als mol stiekem in het boekje van Aaf hebben gekeken? Als mol heb je er belang bij dat anderen je dat zien doen en als mol heb je niet zoveel aan die info die erin staat. Hij heeft de mol gewoon door ;)
Nu je het zegt:
Bij de stuwdam opdracht lieten ze zien dat JW wel in het molboekje van Aaf heeft gekeken.
Toen iemand aan hem vroeg of hij het heeft gedaan, antwoord hij met
quote:
Dat zou ik nooit doen.
Jongens, ik heb hier een 'Dat zou ik ...' theorie *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:50 schreef jcdragon het volgende:
Dagboek van de Mol

[Bij de stuwdam had er flink wat meer geld kunnen worden verdiend als er wat beter was opgelet bij het beantwoorden van de stellingen en als sommigen bereid waren geweest in hun kaarten te laten kijken. Aan de andere kant: dat zou ik ook niet doen... Toch?]


Jan-Willem zegt op 4:20

[Dat zou ik toch nooit vertellen ...]

Woordgebruik van Jan-Willem lijkt wel op de Mol.

Welkom in de Jan-Willem tunnel *O* :')
Isn't it ironic, don't you think
pi_136157300
quote:
19s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik denk dat Freek de mol is. Dat wilde ik gewoon even delen.
Ik zit ook op Freek... en tegenstelling tot een lijstje wat ik hier eerder zag over dat geld in de pot heeft hij ook echt niet veel in de pot gebracht:

http://www.widm.nl/forum/52-algemeen/519-volg-het-geld.html
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_136157441
quote:
19s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik denk dat Freek de mol is. Dat wilde ik gewoon even delen.
Bedankt :)
pi_136157469
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:49 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Bedankt :)
Graag gedaan :)
Ben niet zo'n fanatiek hintzoeker, maar heb dat gevoel gewoon bij dingen die hij zegt enzo.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_136157604
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:40 schreef Smeich het volgende:

[..]

Vond je dat stiekem ja? .....
teruggekeken en idd, ik had het verkeerd gezien. Het was openbaar. Dat deed Aaf ook. Dus het geeft mij niet veel info om een van die 2 meer of minder te verdenken.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 01:11:26 #51
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136159312
zie ik naast jennifer en daphne nu ook sopie zitten bij moltalk????
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 31 januari 2014 @ 01:13:03 #52
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_136159326
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 01:11 schreef Xummon het volgende:
zie ik naast jennifer en daphne nu ook sopie zitten bij moltalk????
Ja, ze zat achter hen
Isn't it ironic, don't you think
  vrijdag 31 januari 2014 @ 01:14:23 #53
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136159343
en tygo is er ook, lijkt me niet dat de mol daar gaat rondlopen.......
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 31 januari 2014 @ 01:22:29 #54
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_136159439
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 01:14 schreef Xummon het volgende:
en tygo is er ook, lijkt me niet dat de mol daar gaat rondlopen.......
Inderdaad. JW was er niet.
Isn't it ironic, don't you think
  vrijdag 31 januari 2014 @ 01:24:10 #55
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136159464
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 01:22 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Inderdaad. JW was er niet.
want de mol staat niet graag in de schijnwerper ;)
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 31 januari 2014 @ 01:34:18 #56
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_136159604
Pff, kom ik er nu pas achter dat JW in aflevering 1 MOL scheen met de zaklamp :'( . Nu al bekend dus, saai
pi_136162794
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 01:22 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Inderdaad. JW was er niet.
maar die is wel al geweest...

Sterker nog...iedereen is al geweest

[ Bericht 4% gewijzigd door kvd op 31-01-2014 10:43:31 ]
  vrijdag 31 januari 2014 @ 10:25:10 #58
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_136163368
quote:
18s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:51 schreef gohan16 het volgende:
Afl 3 is altijd cruciaal. Hier wordt de mol bekend. Patrick, Annemarie, Cees en nu weer Aaf.
Wat bedoel je?! :@
  vrijdag 31 januari 2014 @ 10:26:11 #59
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_136163384
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef jcdragon het volgende:
Een Heilige aanwijzing

3x raden van wie die vinger is?

[ afbeelding ]
Jan Willem *)
pi_136163405
Jan-Willem had in de vorige aflevering een camouflageshirt, deze week een camouflagebroek..
  vrijdag 31 januari 2014 @ 10:32:47 #61
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_136163514
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 10:27 schreef Holenmens het volgende:
Jan-Willem had in de vorige aflevering een camouflageshirt, deze week een camouflagebroek..
Jan is ook de mol :)
pi_136163824
Ik ga ook steeds meer richting JW
  vrijdag 31 januari 2014 @ 10:56:22 #63
285005 Splodgenessabounds
Two pints of lager...
pi_136164020
Het fotogeluidje dat in vrijwel elke aflevering aanwezig is was er deze keer ook. Zou het een hint zijn?

...and a packet of crisps, please.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:06:54 #64
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_136164291
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 10:47 schreef Droathoah het volgende:
Ik ga ook steeds meer richting JW
Zou mooi zijn :D. Vorig seizoen zat ik vanaf aflevering 1 op Kees. En dit seizoen vanaf aflevering 1 op Jan-Willem.
pi_136164340
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:06 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Zou mooi zijn :D. Vorig seizoen zat ik vanaf aflevering 1 op Kees. En dit seizoen vanaf aflevering 1 op Jan-Willem.
+1

dus heb ik het gevoel dat het wel niet zal kloppen, want 2 keer achter elkaar zo snel de mol weten...en toch blijf ik in die tunnel ;)
  roze vrijdag 31 januari 2014 @ 11:09:25 #66
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_136164362
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 10:56 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Het fotogeluidje dat in vrijwel elke aflevering aanwezig is was er deze keer ook. Zou het een hint zijn?

[ afbeelding ]
Ik denk dat het een hint is dat die gene (de mol) van fotograferen houdt
Your beauty never ever scared me.
pi_136164664
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:06 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Zou mooi zijn :D. Vorig seizoen zat ik vanaf aflevering 1 op Kees. En dit seizoen vanaf aflevering 1 op Jan-Willem.
Dan ben je goed bezig haha
pi_136166018
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef Funkymunkey het volgende:
Niet om het een of ander, maar de man op deze fiets lijkt me veel te lang en te blank voor een Chinees... Zou wel hilarisch zijn als achteraf bleek dat dit gewoon J-W is ofzo :)

[ afbeelding ]

Te zien op 2:48
Hoe onwaarschijnlijk het ook lijkt, ik denk toch dat dit best eens waar zou kunnen zijn. Ik kwam vorige week namelijk het volgende ergens tegen: http://nl.tinypic.com/use(...)5k2TGxc#.UuuEE_bS3n0

Als je goed kijkt zie je in het laatste shot een man noodles eten. Maar daarachter zit iemand. In het wit. Waar de camera op scherpstelt, maar die we niet geheel in beeld (mogen) zien.

[ Bericht 16% gewijzigd door kratjeradler op 31-01-2014 12:07:00 (Ik was nog niet klaar |:( ) ]
pi_136166837
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:05 schreef kratjeradler het volgende:

[..]

Hoe onwaarschijnlijk het ook lijkt, ik denk toch dat dit best eens waar zou kunnen zijn. Ik kwam vorige week namelijk het volgende ergens tegen: http://nl.tinypic.com/use(...)5k2TGxc#.UuuEE_bS3n0

Als je goed kijkt zie je in het laatste shot een man noodles eten. Maar daarachter zit iemand. In het wit. Waar de camera op scherpstelt, maar die we niet geheel in beeld (mogen) zien.
Ik denk dat we te ver denken, maar het zou zo maar kunnen.



Ik zie er de mond van een vrouw in, maar het kan ook zomaar het smoelwerk van Tygo zijn :D
pi_136167091
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:38 schreef Holenmens het volgende:

[..]

Ik denk dat we te ver denken, maar het zou zo maar kunnen.

[ afbeelding ]

Ik zie er de mond van een vrouw in, maar het kan ook zomaar het smoelwerk van Tygo zijn :D
Dan is het eerder Aaf.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:51:24 #71
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_136167140
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:38 schreef Holenmens het volgende:

[..]

Ik denk dat we te ver denken, maar het zou zo maar kunnen.

[ afbeelding ]

Ik zie er de mond van een vrouw in, maar het kan ook zomaar het smoelwerk van Tygo zijn :D
Is er geen beter shot dan dit? Lijkt me anders wel heel ver gezocht ja.
pi_136167181
Euhm...

:').

Kom op he mensen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:55:36 #73
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_136167254
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Euhm...

:').

Kom op he mensen.
Wat is er? ^^
pi_136168087
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:55 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Wat is er? ^^
Men draaft door.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:26:04 #75
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_136168119
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Men draaft door.
True
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:30:29 #76
130755 Kinga
versier hier
pi_136168270
Oke, vraagje voor mijn mede-JW tunnelaars :D

Hoe heeft hij zitten mollen bij die boot opdacht dan? Hij was me toch fanatiek daar...
pi_136168296
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:30 schreef Kinga het volgende:
Oke, vraagje voor mijn mede-JW tunnelaars :D

Hoe heeft hij zitten mollen bij die boot opdacht dan? Hij was me toch fanatiek daar...
Fanatiek in welk opzich? Hij zat vooraan, maar deed niet zijn best om de tekst te lezen. Heb hem alleen 4 x horen zeggen : We moeten om die boot heen :P

Oja, Ik zit ook in de tunnel hoor! :P
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:32:44 #78
130755 Kinga
versier hier
pi_136168338
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:31 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Fanatiek in welk opzich? Hij zat vooraan, maar deed niet zijn best om de tekst te lezen. Heb hem alleen 4 x horen zeggen : We moeten om die boot heen :P

Oja, Ik zit ook in de tunnel hoor! :P
Hij schreef de codes wel op.. en vervolgens las hij ze correct op tegen Art.... Hij verkloot mijn tunnel op die manier |:(
pi_136168467
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:32 schreef Kinga het volgende:

[..]

Hij schreef de codes wel op.. en vervolgens las hij ze correct op tegen Art.... Hij verkloot mijn tunnel op die manier |:(
Er zaten er twee bij hem in de boot en en bij Art stond iedereen naar hem te kijken. Toen kon die moeilijk gaan mollen :9
pi_136168655
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:36 schreef Max23 het volgende:

[..]

Er zaten er twee bij hem in de boot en en bij Art stond iedereen naar hem te kijken. Toen kon die moeilijk gaan mollen :9
Inderdaad. Het is zo´n 4 keer herhaald richting de andere boot. Zelfs ik herinner me ze nog en dan heb ik er nog niet eens een kwartier gezeten..
  Moderator vrijdag 31 januari 2014 @ 13:42:05 #81
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_136168671
Ik zit ook in een JW-tunnel, maar vooral door die 'verborgen' aanwijzingen. Qua molgedrag is Susan eigenlijk verdachter. Die heeft naar mijn mening veel meer molacties uitgevoerd dan JW.
pi_136168774
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:31 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Fanatiek in welk opzich? Hij zat vooraan, maar deed niet zijn best om de tekst te lezen. Heb hem alleen 4 x horen zeggen : We moeten om die boot heen :P

Oja, Ik zit ook in de tunnel hoor! :P
JW is juist goed in het sneaky voor verwarring zorgen.
Vaak als er een groepsopdracht moet komen dan komt men al bijna gezamelijk tot een conclusie en dan roept JW weer zoiets als: 'Ja maar waarom telkens zo'
Soms kan je als mol niet altijd mollen, bij de boten kon het erg moeilijk. Met de buddha's heeft hij wel kunnen mollen.
pi_136169270
Ik blijf bij Sophie, die was niet zo duidelijk met aanwijzingen en is ook altijd de eerste die zich aanbied om een cruciale rol te spelen in een opdracht en dan er niet veel van bakt of een vage rol speelt.

Beetje vergezochte hint maar hij past wel in mijn Sophie tunnel. Op 9:20 stelt Aaf voor aan Sophie om nog even jokers te zoeken. Sophie pakt dan een muntje en showt die aan Aaf waarop Aaf zegt:"O die moet je terug leggen die is heilig'. Sophie die een 'heilig' muntje vind. Interpreteer het als het heilige muntje dat Sophie aanwijst. Of het is gewoon een aanwijzing, zonder dat iemand echt wijst zeg maar.

[ Bericht 3% gewijzigd door opreis op 31-01-2014 14:05:52 ]
  roze vrijdag 31 januari 2014 @ 14:03:46 #84
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_136169442
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:32 schreef Kinga het volgende:

[..]

Hij schreef de codes wel op.. en vervolgens las hij ze correct op tegen Art.... Hij verkloot mijn tunnel op die manier |:(
Dat hij de codes juist had verbaasde mij (ook) :9 Ik dacht de hele tijd dat hij wel 2 cijfers zou gaan omdraaien 'per ongeluk'
Your beauty never ever scared me.
pi_136169562
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:03 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Dat hij de codes juist had verbaasde mij (ook) :9 Ik dacht de hele tijd dat hij wel 2 cijfers zou gaan omdraaien 'per ongeluk'
Mja, iedereen wist de codes. Er werd een hoop geld mee verdiend. Dan mollen zou heel erg opvallen.
  roze vrijdag 31 januari 2014 @ 14:08:17 #86
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_136169611
Alsnog blijf ik in mijn Sofie tunnel
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:08:22 #87
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_136169618
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:03 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Dat hij de codes juist had verbaasde mij (ook) :9 Ik dacht de hele tijd dat hij wel 2 cijfers zou gaan omdraaien 'per ongeluk'
De mol weet misschien ook dat hij in een toekomstige aflevering veel geld kan wegspelen.
pi_136170776

Is iemand anders dit ook opgevallen? Het is verticaal gespiegeld
pi_136170802
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:36 schreef mwaterl91 het volgende:
[ afbeelding ]
Is iemand anders dit ook opgevallen? Het is verticaal gespiegeld
kijk maar in het vorige topic ;)
pi_136170856
- oeps, spuit elf-
pi_136172189
WIDMnl twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 15:04:44 De geboortedag van Susan kan gelinkt worden met Ellis Island. Zie http://t.co/JFbtYUoz8a #widm http://t.co/PMgk6CAvZD reageer retweet
  vrijdag 31 januari 2014 @ 15:50:35 #92
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136173277
De nieuwe muzikale aanwijzing naar de afvaller van volgende week is Road Trippin' van de Red Hot Chili Peppers. #widm
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_136173335
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:58 schreef opreis het volgende:
Ik blijf bij Sophie, die was niet zo duidelijk met aanwijzingen en is ook altijd de eerste die zich aanbied om een cruciale rol te spelen in een opdracht en dan er niet veel van bakt of een vage rol speelt.

Beetje vergezochte hint maar hij past wel in mijn Sophie tunnel. Op 9:20 stelt Aaf voor aan Sophie om nog even jokers te zoeken. Sophie pakt dan een muntje en showt die aan Aaf waarop Aaf zegt:"O die moet je terug leggen die is heilig'. Sophie die een 'heilig' muntje vind. Interpreteer het als het heilige muntje dat Sophie aanwijst. Of het is gewoon een aanwijzing, zonder dat iemand echt wijst zeg maar.

Best goed gevonden moet ik zeggen :)!
Zo niet.. dan toch!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 15:52:41 #94
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136173347
duid de aanwijzing op de wandeltrip van Susan, Jennifer, JW en Aaf gister??? Valt en van hun 3 af
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_136173349
Zelf ben ik ook sinds afl 1 bang dat JW de mol is, maar vond het er zo duidelijk bovenop liggen dat ik voor susan ben gegaan.

De heilige aanwijzing kan (buiten de Boeddha achter JW) ook wijzen naar een glas in lood raam van Jezus(?) die 2 vingers uitgestoken houdt (beeld was aan het begin van de wandelopdracht volgens mij), net zoals Susan een aantal keer deed omdat dat een van haar Boeddha's was
Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman
  vrijdag 31 januari 2014 @ 15:59:18 #96
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_136173526
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:50 schreef Xummon het volgende:
De nieuwe muzikale aanwijzing naar de afvaller van volgende week is Road Trippin' van de Red Hot Chili Peppers. #widm
Wie zou dan de afvaller moeten zijn?
pi_136173799
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:50 schreef Xummon het volgende:
De nieuwe muzikale aanwijzing naar de afvaller van volgende week is Road Trippin' van de Red Hot Chili Peppers. #widm
hoezo volgende week? het komt toch niet?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:10:02 #98
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136173833
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:09 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

hoezo volgende week? het komt toch niet?
volgende week wel nog, dan 3 weken niet door OS
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:11:24 #99
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136173881
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:59 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Wie zou dan de afvaller moeten zijn?
mijn theorie:
duid de aanwijzing op de wandeltrip van Susan, Jennifer, JW en Aaf gister??? Valt en van hun 3 af

deze kwam ik net tegen:
Het woord USA komt er in voor, Sofie studeerde amerikanologie
It's time to steal away. Dat kan op Tygo slaan die een envelop van JW stal?
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:11:26 #100
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_136173882
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:09 schreef Vlaggenroof het volgende:

hoezo volgende week? het komt toch niet?
Jawel volgende week komt widm wel, alleen 13 en 20 februari niet.. en dan weer wel.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:12:30 #101
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_136173920
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:11 schreef Xummon het volgende:

mijn theorie:
duid de aanwijzing op de wandeltrip van Susan, Jennifer, JW en Aaf gister??? Valt en van hun 3 af

deze kwam ik net tegen:
Het woord USA komt er in voor, Sofie studeerde amerikanologie
It's time to steal away. Dat kan op Tygo slaan die een envelop van JW stal?
Thnx ^O^
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:16:15 #102
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_136174058
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:10 schreef Xummon het volgende:

volgende week wel nog, dan 3 weken niet door OS
27 februari komt widm weer !! OS is 23 februari afgelopen.
  Moderator vrijdag 31 januari 2014 @ 16:22:58 #103
42184 crew  DaMart
pi_136174321
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:50 schreef Xummon het volgende:
De nieuwe muzikale aanwijzing naar de afvaller van volgende week is Road Trippin' van de Red Hot Chili Peppers. #widm
Daar zit wel erg veel rood in, dus het zal wel met JW te maken hebben. Nu ligt het er te dik bovenop dat hij het zelf is, dat zagen we vorige week met Aaf en dat ABC-nummer, dus misschien is het nu Aaf wel (eindelijk!) die samen met JW onderweg was :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:25:30 #104
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136174413
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:22 schreef DaMart het volgende:

[..]

Daar zit wel erg veel rood in, dus het zal wel met JW te maken hebben. Nu ligt het er te dik bovenop dat hij het zelf is, dat zagen we vorige week met Aaf en dat ABC-nummer, dus misschien is het nu Aaf wel (eindelijk!) die samen met JW onderweg was :).
Ze was met JW ROODbeen onderweg en ze was aan het TRIPPEN omdat hij niet luisterde :P
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:31:56 #105
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_136174632
Of Jan Willem zelf :@ Omdat rood in de titel zit en bij de groep zelf *) Road Trippin' van de Red Hot Chili Peppers 8-)
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:33:39 #106
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136174699
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Of Jan Willem zelf :@ Omdat rood in de titel zit en bij de groep zelf *) Road Trippin' van de Red Hot Chili Peppers 8-)
:N :N :N want JW is de mol
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_136174752
Tygo speelde in die dunya en daisy fim waarin ze een soort can roadtrip maakten.
En in joyride, maar weet niet waar die film over gaat (associeer het met auto's, maar weet niet of er een roadtrip in werd gemaakt)
  roze vrijdag 31 januari 2014 @ 16:42:57 #108
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_136175011
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:10 schreef Xummon het volgende:

[..]

volgende week wel nog, dan 3 weken niet door OS
Kut Olympische Spelen :(
Your beauty never ever scared me.
pi_136175077
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Of Jan Willem zelf :@ Omdat rood in de titel zit en bij de groep zelf *) Road Trippin' van de Red Hot Chili Peppers 8-)
Heb je dit helemaal zelf bedacht?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_136176417
Ik verdenk JW nog steeds, maar dat ze juist expliciet zeggen dat hij altijd op de afvaller zat vind ik wel een beetje maf. Waarom daar nog eens de nadruk op leggen?
pi_136177141
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:34 schreef Operc het volgende:
Ik verdenk JW nog steeds, maar dat ze juist expliciet zeggen dat hij altijd op de afvaller zat vind ik wel een beetje maf. Waarom daar nog eens de nadruk op leggen?
Dit is ook waarom ik denk dat het JW niet is... Je zou dit als mol denk ik nooit benadrukken... En er zijn in het verleden al eens finalisten geweest die elke week op de verkeerde persoon zaten... JW kan dus gewoon veel mazzel hebben
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 18:08:09 #112
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_136177360
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:35 schreef kvd het volgende:
Tygo speelde in die dunya en daisy fim waarin ze een soort can roadtrip maakten.
En in joyride, maar weet niet waar die film over gaat (associeer het met auto's, maar weet niet of er een roadtrip in werd gemaakt)
Een joyride is als je een auto jat om voor de lol een ritje in te maken
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 18:11:01 #113
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_136177454
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:34 schreef Operc het volgende:
Ik verdenk JW nog steeds, maar dat ze juist expliciet zeggen dat hij altijd op de afvaller zat vind ik wel een beetje maf. Waarom daar nog eens de nadruk op leggen?
Zodat iedereen gaat denken dat hij de mol is terwijl ie het niet is :+

De meeste mensen spreiden nog steeds tijdens de test. En daarnaast zijn sommige antwoorden op meerdere kandidaten van toepassing.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_136178601
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 18:08 schreef texelonia het volgende:

[..]

Een joyride is als je een auto jat om voor de lol een ritje in te maken
Ik weet wat een joyride is ;)

En even gezocht, maar in de film joyride gaat het wel degelijk over een soort van roadtrip (een roadmovie over een roadtrip in een gestolen auto). Dus Tygo heeft 2 films gemaakt waarin een roadtrip wordt gemaakt.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 18:55:52 #115
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_136178875
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:


Heb je dit helemaal zelf bedacht?
Jouw moeder :6
  vrijdag 31 januari 2014 @ 18:57:11 #116
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_136178924
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:


Heb je dit helemaal zelf bedacht?
Tuurlijk slimpie heb ik zelf bedacht 8)7
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 31 januari 2014 @ 18:58:04 #117
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_136178954
Doe nou eens normaal Haaibaaike. In zover je dat überhaupt kan natuurlijk.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 19:03:34 #118
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136179153
Ik weet niet wie de mol is, maar diegene doet het wel goed. Ze hadden 30.000 in de pot kunnen hebben en kijk wat ze nu hebben :P Of de groep is gewoon ruk in die opdrachten
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 31 januari 2014 @ 19:10:01 #119
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_136179434
De meeste opdrachten zijn bij voorbaat al gedoemd om te mislukken :)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_136180869
Op de officiele twitter staat iets over die wolk, maar zit mobiel dus plaatsen lukt niet
pi_136181196
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:45 schreef Zocalo het volgende:
Op de officiele twitter staat iets over die wolk, maar zit mobiel dus plaatsen lukt niet
Ik denk dat je deze bedoelde?
WIDMnl twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 19:17:11 In aflevering 5 kwam een opvallende wolk voorbij... http://t.co/OzjObW5YtH http://t.co/Jmo9zYJtNY reageer retweet
Maar dat is niet de officiele twitter hoor ;)
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:55:08 #122
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_136190782
Geen geld verdient met het rondje om de kerk. Leuk om die gevarieerde reacties te zijn, waarbij Aaf het erg moeilijk lijkt te hebben met ....... ? Sofie wekt een koele indruk.



JWR lijkt Aaf te verdenken als Mol.

De wolk lijkt trucage, maar waarvan?


<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  vrijdag 31 januari 2014 @ 23:11:38 #123
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_136191514
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:58 schreef opreis het volgende:
Ik blijf bij Sophie, die was niet zo duidelijk met aanwijzingen en is ook altijd de eerste die zich aanbied om een cruciale rol te spelen in een opdracht en dan er niet veel van bakt of een vage rol speelt.

Beetje vergezochte hint maar hij past wel in mijn Sophie tunnel. Op 9:20 stelt Aaf voor aan Sophie om nog even jokers te zoeken. Sophie pakt dan een muntje en showt die aan Aaf waarop Aaf zegt:"O die moet je terug leggen die is heilig'. Sophie die een 'heilig' muntje vind. Interpreteer het als het heilige muntje dat Sophie aanwijst. Of het is gewoon een aanwijzing, zonder dat iemand echt wijst zeg maar.
Je kan dit ook anders uitleggen: de mol geeft juist een 'heilige aanwijzing'. In dat geval zou Aaf de mol zijn. En tijdens de opdracht bij de kerk liep ze plots precies de verkeerde kant op. Dat terwijl ze eerder al aangaf totaal geen richtinggevoel te hebben en zich liet leiden door JW.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  zaterdag 1 februari 2014 @ 07:16:26 #124
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_136197604
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:55 schreef eNaSnI het volgende:
Geen geld verdient met het rondje om de kerk. Leuk om die gevarieerde reacties te zijn, waarbij Aaf het erg moeilijk lijkt te hebben met ....... ? Sofie wekt een koele indruk.

[ afbeelding ]

En Jan-Willem loopt hier meteen weg zodra bekend is dat ze niets hebben gewonnen. Om de discussie te ontlopen wie er heeft gemold.
  ESF Reporter zaterdag 1 februari 2014 @ 08:12:01 #125
87554 Cee
Welluk?
pi_136197775
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:55 schreef eNaSnI het volgende:

De wolk lijkt trucage, maar waarvan?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een hoofdtelefoon, dat je als radiomaker dagelijks op je kop hebt?
-edit, net het vorige topic gelezen, ik ben aan 't spuit elven, excuses. :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Cee op 01-02-2014 08:18:36 ]
  PR en moderator zaterdag 1 februari 2014 @ 11:50:07 #126
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136201004
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:55 schreef eNaSnI het volgende:
De wolk lijkt trucage, maar waarvan?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het vorige topic hadden we dit als 'de heilige aanwijzing' bedacht:


En die 'wolk' zouden ze zo gedaan kunnen hebben om mensen daar even extra op te wijzen ofzo? :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 1 februari 2014 @ 12:28:41 #127
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_136201948
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 11:50 schreef Moira. het volgende:

[..]

In het vorige topic hadden we dit als 'de heilige aanwijzing' bedacht:
[ afbeelding ]

En die 'wolk' zouden ze zo gedaan kunnen hebben om mensen daar even extra op te wijzen ofzo? :D
Of deze kandidaten zijn heilig. Hier is geen mol.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  PR en moderator zaterdag 1 februari 2014 @ 12:30:37 #128
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136201993
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 12:28 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Of deze kandidaten zijn heilig. Hier is geen mol.
Dat zou wel een anticlimax seizoen zijn ;(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_136202047
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 12:28 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Of deze kandidaten zijn heilig. Hier is geen mol.
Of het zijn juist allemaal mollen _O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_136202309
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 08:12 schreef Cee het volgende:

[..]

Een hoofdtelefoon, dat je als radiomaker dagelijks op je kop hebt?

Ik vind het wat weghebben van een weegschaal, het sterrenbeeld van Susan.
pi_136204210
Een heilige aanwijzing... Hoe duidelijk!

Tijdens de Boeddha opdracht loopt Susan continu met die twee vingers en houdt ze er maar niet over op...
Later de opdracht in de kerk komt een glas met lood raam in beeld met een heilge met ook de vingers op precies dezelfde manier!
pi_136206939
Mooi hoe ambigue ze de hints altijd maken zodat het op meerdere personen van toepassing kan zijn.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 17:16:52 #133
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_136211071
De muzikale aanwijzing van de volgende afvaller:
'Red Hot Chili Peppers Road Trippin' bekijken op YouTube -
Doet mij denken aan Sophie..
pi_136214046
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:16 schreef Duzzy het volgende:
De muzikale aanwijzing van de volgende afvaller:
'Red Hot Chili Peppers Road Trippin' bekijken op YouTube -
Doet mij denken aan Sophie..
En de reden daarvoor is..
  zaterdag 1 februari 2014 @ 19:40:15 #135
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136215556
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:16 schreef Duzzy het volgende:
De muzikale aanwijzing van de volgende afvaller:
'Red Hot Chili Peppers Road Trippin' bekijken op YouTube -
Doet mij denken aan Sophie..
please explain
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zaterdag 1 februari 2014 @ 20:30:00 #136
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_136217475
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:16 schreef Duzzy het volgende:
De muzikale aanwijzing van de volgende afvaller:
'Red Hot Chili Peppers Road Trippin' bekijken op YouTube -
Doet mij denken aan Sophie..
Sofie gaat er niet uit volgende week. Dat is het enige waarop ik durf te wedden in dit seizoen.

Wel opvallend dat op het .com forum Sofie en Aaf als meeste genoemd worden qua afvaller. Aaf zou kunnen, aangezien ik nog tussen haar en Freek twijfel (qua 3de finalist).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_136270439
In dit filmpje komen een aantal mogelijke verklaringen van "de heilige aanwijzing" naar voren.

Ik moet zeggen dat de hint naar Susan (te zien vanaf 4:03) mij het meest lijkt te kloppen:

pi_136312567
Wel erg veel hints naar Susan.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_136320420
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 03:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel erg veel hints naar Susan.
Om ons erin te luizen denk ik. Zou toch wel erg makkelijk zijn niet?
Ik bedoel... Het is niet het eerste seizoen.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  woensdag 5 februari 2014 @ 01:04:36 #140
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136351169
Aaf of Tygo eruit als ik de tweets van Sofie moet geloven?

9jan deze foto https://twitter.com/Sofie(...)179969/photo/1/large
Owen vloog eruit

20jan http://instagram.com/p/jZE_i7BWiW/ waarna daphne naar huis mocht

vorige week http://instagram.com/p/jrXCo9BWj8/ en inderdaad exit voor Jennifer
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_136355224
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 01:04 schreef Xummon het volgende:
Aaf of Tygo eruit als ik de tweets van Sofie moet geloven?

9jan deze foto https://twitter.com/Sofie(...)179969/photo/1/large
Owen vloog eruit

20jan http://instagram.com/p/jZE_i7BWiW/ waarna daphne naar huis mocht

vorige week http://instagram.com/p/jrXCo9BWj8/ en inderdaad exit voor Jennifer
Die foto van 9 januari is na de uitzending gepost. Maar verder wel goed gevonden!
pi_136382928
Ik ga toch maar eens de hint e.d. volgen.. Lijkt me geweldig als Susan de mol is, doet zich zo naief en lief voor naar de medekandidaten..
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:02:53 #143
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_136398407
Doe zelf niet mee met de prono, maar wel apart dat er toch sommige mensen denken dat er 3 finalisten gaan komen uit 1 helft van de leader (wat nog nooit is voorgekomen in de BN series tenminste).

En nu Sofie trouwens bijna alleen aan het woord is (en het onderwerp in kwestie) in het 1 minuut filmpje voor vanavond, is het wel duidelijk wie er in ieder geval NIET naar huis gaat vanavond :')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_136398514
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Doe zelf niet mee met de prono, maar wel apart dat er toch sommige mensen denken dat er 3 finalisten gaan komen uit 1 helft van de leader (wat nog nooit is voorgekomen in de BN series tenminste).

En nu Sofie trouwens bijna alleen aan het woord is (en het onderwerp in kwestie) in het 1 minuut filmpje voor vanavond, is het wel duidelijk wie er in ieder geval NIET naar huis gaat vanavond :')
Ik let nooit op de leaderposities, maar de hint in seizoen 1 was toch dat de leadervolgorde aangaf wie er uit ging? De 3 finalisten kwamen dus na elkaar voor in de tweede helft. Waarom je het als hint zou zien dat dit niet zou kunnen is mij een raadsel.
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:26:19 #145
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_136399219
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:05 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik let nooit op de leaderposities, maar de hint in seizoen 1 was toch dat de leadervolgorde aangaf wie er uit ging? De 3 finalisten kwamen dus na elkaar voor in de tweede helft. Waarom je het als hint zou zien dat dit niet zou kunnen is mij een raadsel.
Simpelweg omdat het in 10 jaar tijd niet gebeurd is. Daar zie ik wel een patroon in. Zolang de theorie hout blijft snijden zie ik geen reden om hem in de prullenbak te gooien (en ook omdat dit iets is wat achteraf samengesteld word achter de schermen, en dus zit er wel degelijk een gedachte achter elk jaar).

Maar goed, we zullen gaan zien of ik gelijk ga krijgen. Niet vanavond, maar over een maandje of zo.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_136399234
Wat was die site ook alweer die het afvallen van Maurice goed had na aanleiding van zijn Twittergedrag?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_136399364
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Simpelweg omdat het in 10 jaar tijd niet gebeurd is. Daar zie ik wel een patroon in. Zolang de theorie hout blijft snijden zie ik geen reden om hem in de prullenbak te gooien (en ook omdat dit iets is wat achteraf samengesteld word achter de schermen, en dus zit er wel degelijk een gedachte achter elk jaar).

Maar goed, we zullen gaan zien of ik gelijk ga krijgen. Niet vanavond, maar over een maandje of zo.
Dat de leader wordt samengesteld na de opnames (wat wel handig is, aangezien ze beelden van de kandidaten gebruiken) betekent natuurlijk niet dat er een gedachte achter zit. Daarnaast kan jouw theorie nooit bewezen worden, omdat je niet weet of die gedachte erachter zit. Puur op basis van statistiek is het relatief onwaarschijnlijk dat in een volgorde van 10 er drie specifieke mensen in de eerste 5 zitten, dus er is geen aanwijzing dat dat expres gebeurt of dat je daaruit kunt opmaken dat het per definitie niet gebeurt.
  PR en moderator donderdag 6 februari 2014 @ 15:28:57 #148
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136403439
Huuuu, laatste aflevering en dan pas weer over 3 weken WIDM ;(
Kut Sotsji :(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_136403498
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 01:04 schreef Xummon het volgende:
Aaf of Tygo eruit als ik de tweets van Sofie moet geloven?

9jan deze foto https://twitter.com/Sofie(...)179969/photo/1/large
Owen vloog eruit

20jan http://instagram.com/p/jZE_i7BWiW/ waarna daphne naar huis mocht

vorige week http://instagram.com/p/jrXCo9BWj8/ en inderdaad exit voor Jennifer
HO wacht, sommige mensen willen dit helemaal niet weten want het is volgens hen helemaal geen hint!!!11! :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_136405977
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat was die site ook alweer die het afvallen van Maurice goed had na aanleiding van zijn Twittergedrag?
https://www.buzzcapture.c(...)jdens-opnameperiode/

Daarna hebben ze het ook niet meer goed gehad :P

quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:31 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

HO wacht, sommige mensen willen dit helemaal niet weten want het is volgens hen helemaal geen hint!!!11! :')
_O-
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:58:16 #151
395938 LlamaGoneBonkers
Van leven ga je dood
pi_136406312
quote:
Het lijkt wel Pinocchio :+ Wie liegt er veel?

[ afbeelding ]
  donderdag 6 februari 2014 @ 17:00:02 #152
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136406373
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:48 schreef Rockfire het volgende:

[..]

https://www.buzzcapture.c(...)jdens-opnameperiode/

Daarna hebben ze het ook niet meer goed gehad :P

[..]

_O-
als Aaf er vandaag uitvliegt kan hun theorie nog steeds kloppen
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_136406431
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:00 schreef Xummon het volgende:

[..]

als Aaf er vandaag uitvliegt kan hun theorie nog steeds kloppen
Van hun eigen website:
quote:
achten wij de kans bijzonder groot dat zij uit Wie is de Mol zou gaan voor aflevering 5. Ongelofelijk maar waar: Aaf zit nog in het spel! Deze analyse voorspelt helaas dus niet Aaf als afvaller
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  donderdag 6 februari 2014 @ 18:12:45 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136408655
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 03:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel erg veel hints naar Susan.
En weer een Susan-hint:
IkBenDeMol twitterde op donderdag 06-02-2014 om 14:40:28 (4*4)*3. #widm. Vanavond, Ned.1, 20:30 uur. reageer retweet
4*4 = 16 *3 = 48.... de leeftijd van Susan, geb. 15-10-1965, in het jaar van de Slang..... het jaar van de Slang eindigde toevallig trouwens vorige week ook weer.... op de dag dat het spelletje dat "Snake" werd genoemd uitgezonden werd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136408831
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

En weer een Susan-hint:
IkBenDeMol twitterde op donderdag 06-02-2014 om 14:40:28 (4*4)*3. #widm. Vanavond, Ned.1, 20:30 uur. reageer retweet
4*4 = 16 *3 = 48.... de leeftijd van Susan, geb. 15-10-1965, in het jaar van de Slang..... het jaar van de Slang eindigde toevallig trouwens vorige week ook weer.... op de dag dat het spelletje dat "Snake" werd genoemd uitgezonden werd.
tunnel..
  donderdag 6 februari 2014 @ 18:22:14 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136408907
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:19 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

tunnel..
Mijn tunnel leidt naar Sofie :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136408955
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

En weer een Susan-hint:
IkBenDeMol twitterde op donderdag 06-02-2014 om 14:40:28 (4*4)*3. #widm. Vanavond, Ned.1, 20:30 uur. reageer retweet
4*4 = 16 *3 = 48.... de leeftijd van Susan, geb. 15-10-1965, in het jaar van de Slang..... het jaar van de Slang eindigde toevallig trouwens vorige week ook weer.... op de dag dat het spelletje dat "Snake" werd genoemd uitgezonden werd.
De haakjes zijn niet nodig. Verwacht verwijzing naar een opdracht.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_136411776
Ik kwam net op een geniale ingeving,

De eerste aflevering heet: Schijnbeweging.
Veel mensen zien hier een hint dat Jan-Willem hier met zijn zaklamp een 'schijnbeweging' maakt met de letters M O L.

Achteraf zat ik te denken, veel mensen vinden dit ene makkelijke hint. Maar wat nu als die schijnbeweging, een schijnbeweging blijkt te zijn. Dat er dus een hint is waarvan de schijn bedriegt.

Mindfuck,
  donderdag 6 februari 2014 @ 19:38:44 #159
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_136412010
quote:
15s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:34 schreef Minimunt het volgende:
Ik kwam net op een geniale ingeving,

De eerste aflevering heet: Schijnbeweging.
Veel mensen zien hier een hint dat Jan-Willem hier met zijn zaklamp een 'schijnbeweging' maakt met de letters M O L.

Achteraf zat ik te denken, veel mensen vinden dit ene makkelijke hint. Maar wat nu als die schijnbeweging, een schijnbeweging blijkt te zijn. Dat er dus een hint is waarvan de schijn bedriegt.

Mindfuck,
Maar niets is wat het lijkt. Dus de schijnbeweging die een schijnbeweging blijkt te zijn, is geen schijnbeweging, maar een echte schijnbeweging, tevens hint naar JW.

Appeltje eitje.
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:24:08 #160
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_136414136
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

En weer een Susan-hint:
IkBenDeMol twitterde op donderdag 06-02-2014 om 14:40:28 (4*4)*3. #widm. Vanavond, Ned.1, 20:30 uur. reageer retweet
4*4 = 16 *3 = 48.... de leeftijd van Susan, geb. 15-10-1965, in het jaar van de Slang..... het jaar van de Slang eindigde toevallig trouwens vorige week ook weer.... op de dag dat het spelletje dat "Snake" werd genoemd uitgezonden werd.
Denk je serieus dat ze zulke makkelijke hints geven?
Dit is gewoon raar :l
pi_136414629
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:24 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Denk je serieus dat ze zulke makkelijke hints geven?
Ze hebben wel eens makkelijkere hints gegeven hè.
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:37:40 #162
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136414746
5 op een rij...... Wat betekent dit nu weer?
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  Moderator donderdag 6 februari 2014 @ 20:39:59 #163
42184 crew  DaMart
pi_136414851
Die heilige aanwijzing uit de titel van de vorige aflevering kan ook op JW slaan dus, die de kerk als oriëntatiepunt gebruikte.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:06:50 #164
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_136416116
5 op een rij..

'de penningmeester staat te ver weg dus ik geef het aan jou'
I'm not the girl in the picture..
pi_136416675
4*4 = Jeep
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:22:00 #166
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136416976
JW kiest voor Aaf, dag Aaf
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:22:55 #167
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136417033
5 op een rij de 5 knoppen.....

De mol hoeft niet naar binnen want die weet alles al?
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:25:51 #168
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_136417217
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:22 schreef Xummon het volgende:
5 op een rij de 5 knoppen.....

De mol hoeft niet naar binnen want die weet alles al?
die heeft geen kinderen toch..
I'm not the girl in the picture..
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:26:11 #169
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_136417240
Betekend dit dat JW gewoon de mol is.
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:26:49 #170
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136417287
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef Dimauro het volgende:

[..]

die heeft geen kinderen toch..
Wie zegt dat de mol kids heeft, was een antwoordt van sofie
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:26:57 #171
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_136417301
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:26 schreef Woelli het volgende:
Betekend dit dat JW gewoon de mol is.
ik dacht uit de laatste opdracht het een vrouw moet zijn
I'm not the girl in the picture..
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:27:26 #172
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_136417348
Helemaal in de war nu.. :@
I'm not the girl in the picture..
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:27:51 #173
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136417385
5 op een rij, gaan alle 5 de vrouwen achter elkaar naar huis??
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  Moderator donderdag 6 februari 2014 @ 21:30:22 #174
42184 crew  DaMart
pi_136417527
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:22 schreef Xummon het volgende:
5 op een rij de 5 knoppen.....

De mol hoeft niet naar binnen want die weet alles al?
Susan koos de vijfde knop van links (voor de kandidaten).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_136417547
Jan willem had een shirt aan met MOL in Spiegelbeeld erop (een 7 een soort 0 en een W)

Nu ben ik ook om dat hij het is :')
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_136417558
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:26 schreef Dimauro het volgende:

[..]

ik dacht uit de laatste opdracht het een vrouw moet zijn
Hoezo?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:30:52 #177
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_136417567
JW maakte zich verdacht dit keer:
- Als eerste een enveloppe willen pakken, waarmee hij mee mag doen in de processie en geld uit de pot kan houden. Staat ook (toevallig of niet?) aan de goede kant van die wagen, waar de duo's hem niet goed kunnen zien.
- Sloopt de jeep waardoor de boot opdracht in gevaar is gekomen. Die truc kennen we nog wel van de busopdracht uit een vorige WIDM.
- Geeft een joker weg alsof het niets is.

De mol.
  PR en moderator donderdag 6 februari 2014 @ 21:31:57 #178
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136417632
Is het jullie ook opgevallen dat Jan-Willem bij de test vertelde dat hij telkens op degenen zat die eruit zijn gegaan, en noemt dan "Eerst Molrice..." :?

En vervolgens vult hij ook Aaf in.
Ik begin ook te denken dat dat óók een hint is, dat Jan-Willem (de mol) dus telkens zit op de mensen die eruit gaan.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:32:14 #179
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_136417643
5 op een rij, JW zit voor de 5e keer op rij de afvaller :Z
pi_136417674
Voor mij is Sophie nog steeds de mol, maar JW goede tweede. Sophie was de 5de die haar scherm kreeg te zien.
  PR en moderator donderdag 6 februari 2014 @ 21:33:00 #181
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136417686
Zit ik eindelijk een keer vanaf aflevering 1 op de juiste mol, vergeet ik gvd die app in te vullen :'(
Nu mis ik dus punten van deze week :'(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:33:24 #182
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_136417703
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:31 schreef Moira. het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat Jan-Willem bij de test vertelde dat hij telkens op degenen zat die eruit zijn gegaan, en noemt dan "Eerst Molrice..." :?

En vervolgens vult hij ook Aaf in.
Ik begin ook te denken dat dat óók een hint is, dat Jan-Willem (de mol) dus telkens zit op de mensen die eruit gaan.
Joh :P
Dit is gewoon raar :l
pi_136417715
Een berg leads uit die vragen maar ik knobbel vooral over het feit wat de logica is.. Geen vragen goed ->1 knop draaien?
  PR en moderator donderdag 6 februari 2014 @ 21:34:07 #184
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136417744
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:33 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Joh :P
Ja voor mij is hij al vanaf dag 1 de mol, maar zou wel mooi zijn als dit dus weer zo'n officiële hint was :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:34:15 #185
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_136417750
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:33 schreef jpjedi het volgende:
Een berg leads uit die vragen maar ik knobbel vooral over het feit wat de logica is.. Geen vragen goed ->1 knop draaien?
Geen vragen goed = Niets

1 goed = 1 draaien

2 goed = 2 draaien ?
I'm not the girl in the picture..
pi_136417776
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:32 schreef JochemP het volgende:
5 op een rij, JW zit voor de 5e keer op rij de afvaller :Z
Dat zou dus betekenen dat ie iedere keer weet wie de afvaller is alvorens zijn executie te maken, dat lijkt me erg sterk
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:35:47 #187
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_136417838
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef Dimauro het volgende:

[..]

Geen vragen goed = Niets

1 goed = 1 draaien

2 goed = 2 draaien ?
Ik denk naar waarheid beantwoord. Eerlijkheid levert knoppen draaien op.
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:35:52 #188
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136417841
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef TLC het volgende:

[..]

Dat zou dus betekenen dat ie iedere keer weet wie de afvaller is alvorens zijn executie te maken, dat lijkt me erg sterk
hij kan de test als laatste maken en dus al meer weten
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_136417844
Staat de aflevering al ergens online? Stukje wat ik bedoel staat niet in een van de 3 opdrachten
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_136417850
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef TLC het volgende:

[..]

Dat zou dus betekenen dat ie iedere keer weet wie de afvaller is alvorens zijn executie te maken, dat lijkt me erg sterk
Aan de andere kant weten wij natuurlijk niet wat de echte volgorde is dat de kandidaten de testen hebben gemaakt. Hij kan wel iedere keer als laatste zijn geweest waardoor dat achter de schermen natuurlijk wel al bekend was
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:36:17 #191
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136417863
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik denk naar waarheid beantwoord. Eerlijkheid levert knoppen draaien op.
denk ik ook
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:36:22 #192
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_136417866
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef Dimauro het volgende:

[..]

Geen vragen goed = Niets

1 goed = 1 draaien

2 goed = 2 draaien ?
Maar bij 2 goed zouden ze het nooit kunnen uitzenden aangezien dan bekend is wie de mol is.
Dit is gewoon raar :l
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:36:25 #193
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_136417867
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jan willem had een shirt aan met MOL in Spiegelbeeld erop (een 7 een soort 0 en een W)

Nu ben ik ook om dat hij het is :')
Tics van je petten.
pi_136417895
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:36 schreef nattermann het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die dus idd
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:37:31 #195
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136417932
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:32 schreef opreis het volgende:
Voor mij is Sophie nog steeds de mol, maar JW goede tweede. Sophie was de 5de die haar scherm kreeg te zien.
sofie heeft 2 opdrachten goed gedaan, te veel voor een mol

ze spotte JW en deed nix verkeerd bij de jeep
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:38:37 #196
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_136417990
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef Xummon het volgende:

[..]

sofie heeft 2 opdrachten goed gedaan, te veel voor een mol

ze spotte JW en deed nix verkeerd bij de jeep
Vooral het op de valreep spotten van JW had ze nooit gedaan als mol. Had ze makkelijk kunnen doen en had 1250 euro gescheeld, dat laat een mol niet liggen.
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:38:42 #197
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136417995
JW stond ook toevallig aan de andere kant van de praalwagen.....
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_136418037
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef essnhills het volgende:

[..]

Aan de andere kant weten wij natuurlijk niet wat de echte volgorde is dat de kandidaten de testen hebben gemaakt. Hij kan wel iedere keer als laatste zijn geweest waardoor dat achter de schermen natuurlijk wel al bekend was
Dat zou ook zijn mede kandidaten dan zijn opgevallen dat ie steeds als laatste aan de beurt was, bovendien als dat DE aanwijzing is dat ie de mol is is dat na -tig seizoenen WIDM veels te obvious, ik kan me niet voorstellen dat de programmamakers dit seizoen zo´n eenvoudige hints weggeven.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_136418082
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef Xummon het volgende:

[..]

sofie heeft 2 opdrachten goed gedaan, te veel voor een mol

ze spotte JW en deed nix verkeerd bij de jeep
Maar het spotten van JW heeft niks opgeleverd, dus als er een kans was om 'je best te doen' zonder iets op te leveren was het nu wel, en je kan niet altijd niets opbrengen das verdacht.
pi_136418116
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:39 schreef TLC het volgende:

[..]

Dat zou ook zijn mede kandidaten dan zijn opgevallen dat ie steeds als laatste aan de beurt was, bovendien als dat DE aanwijzing is dat ie de mol is is dat na -tig seizoenen WIDM veels te obvious, ik kan me niet voorstellen dat de programmamakers dit seizoen zo´n eenvoudige hints weggeven.
Het is veel te makkelijk idd. Of ze hadden er dit jaar geen zin in of ze willen gewoon iedereen op Jan Willem hebben.

Wat ook niet echt helpt is dat Jan Willem het zo slecht speelt dat hij al 5x er zo naast zit qua mol.

Ik hoop nog steeds dat Susan het is, maar het slaat eigenlijk nergens meer op als Jan Willem het niet is
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_136418124
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:39 schreef TLC het volgende:

[..]

Dat zou ook zijn mede kandidaten dan zijn opgevallen dat ie steeds als laatste aan de beurt was, bovendien als dat DE aanwijzing is dat ie de mol is is dat na -tig seizoenen WIDM veels te obvious, ik kan me niet voorstellen dat de programmamakers dit seizoen zo´n eenvoudige hints weggeven.
Misschien worden ze wel allemaal in een apart kamertje gezet en om de beurt naar de laptop gebracht en weten zij de volgorde zelf dus helemaal niet.

Verder vind ik het ook te obvious ja, maar het is best mogelijk
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:42:16 #202
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_136418195
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:36 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Maar bij 2 goed zouden ze het nooit kunnen uitzenden aangezien dan bekend is wie de mol is.
Met 'goed' bedoelen ze niet dat het antwoord op de vraag zelf goed is, maar je moest het antwoord geven dat op je vorige test was. Als je dat antwoord zei, mocht je draaien.
pi_136418202
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:41 schreef essnhills het volgende:

[..]

Misschien worden ze wel allemaal in een apart kamertje gezet en om de beurt naar de laptop gebracht en weten zij de volgorde zelf dus helemaal niet.

Verder vind ik het ook te obvious ja, maar het is best mogelijk
Daarnaast kan het ook zo zijn dat Jan-Willem stiekem de test 2x maakt puur om ons te zieken en ons te laten zien wie er af valt :9
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 februari 2014 @ 21:42:45 #204
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_136418219
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:36 schreef SecretStoryWous het volgende:

Maar bij 2 goed zouden ze het nooit kunnen uitzenden aangezien dan bekend is wie de mol is.
De Mol kan rustig foute antwoorden geven. Of niet. Als die foute antwoorden geeft mag hij/zij gewoon een knop indrukken :+

Bovendien heeft de Mol die filmpjes niet nodig ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_136418236
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:42 schreef Max23 het volgende:

[..]

Daarnaast kan het ook zo zijn dat Jan-Willem stiekem de test 2x maakt puur om ons te zieken en ons te laten zien wie er af valt :9
:D

Je weet het niet, niets is wat het lijkt immers 8-)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:43:06 #206
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_136418247
Hoe kan je nou in godsnaam 5x op rij je test inzetten op de afvaller zonder de Mol te zijn. Hij kan ook gewoon liegen aangaande wie hij invult, die interviews zijn misschien wel achteraf gedaan.
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:43:45 #207
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136418274
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:40 schreef opreis het volgende:

[..]

Maar het spotten van JW heeft niks opgeleverd, dus als er een kans was om 'je best te doen' zonder iets op te leveren was het nu wel, en je kan niet altijd niets opbrengen das verdacht.
maar ze wist nix van de andere (als ze kandidaat is) dus zou dan denken het levert geld op
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_136418290
Ik zit net mijn antwoorden in de app te bekijken en ik heb alles fout tot aan de drie laatste vragen (afvaller? winnaar? mol?).

Ik heb 20 punten gescoord. Als afvaller had ik Jan-Willem. Klopt het dan dat ik óf de mol óf de winnaar goed heb?

EDIT: Laat maar :X
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:44:03 #209
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_136418292
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:36 schreef nattermann het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Was dit in de aflevering van de bootrace?
Dit is gewoon raar :l
pi_136418303
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:42 schreef Max23 het volgende:

[..]

Daarnaast kan het ook zo zijn dat Jan-Willem stiekem de test 2x maakt puur om ons te zieken en ons te laten zien wie er af valt :9
Of ze nemen van elke afvaller een shot en klik op de naam op en monteren de juiste er uiteindelijk tussen. Opties genoeg.
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:44:44 #211
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_136418335
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Was dit in de aflevering van de bootrace?
Nee was vandaag!
Tics van je petten.
pi_136418378
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef dahippieunicorn het volgende:
Ik zit net mijn antwoorden in de app te bekijken en ik heb alles fout tot aan de drie laatste vragen (afvaller? winnaar? mol?).

Ik heb 20 punten gescoord. Als afvaller had ik Jan-Willem. Klopt het dan dat ik óf de mol óf de winnaar goed heb?
Je hebt een mol of winnaar altijd goed zolang hij nog in het spel zit. De app geeft verder geen hints of je de correcte keuze hebt gemaakt.
pi_136418407
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:43 schreef Xummon het volgende:

[..]

maar ze wist nix van de andere (als ze kandidaat is) dus zou dan denken het levert geld op
en als ze mol is? :P maarja dan nog, 1x geld verdienen betekend niet dat je geen mol bent
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:46:00 #214
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_136418412
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef nattermann het volgende:

[..]

Nee was vandaag!
Oh 8)7
Dit is gewoon raar :l
pi_136418413
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef eborn het volgende:

[..]

Je hebt een mol of winnaar altijd goed zolang hij nog in het spel zit. De app geeft verder geen hints of je de correcte keuze hebt gemaakt.
'
Ja daar kwam ik net ook achter, heb mijn reactie al aangepast :')
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:46:26 #216
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136418438
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef dahippieunicorn het volgende:
Ik zit net mijn antwoorden in de app te bekijken en ik heb alles fout tot aan de drie laatste vragen (afvaller? winnaar? mol?).

Ik heb 20 punten gescoord. Als afvaller had ik Jan-Willem. Klopt het dan dat ik óf de mol óf de winnaar goed heb?
heb je een andere mol of winnaar dan voorheen???

hoe langer je de mol vast hebt hebt hoe meer punten.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_136418560
Ik had deze aflevering alles fout op de app, ook de afvaller. Als mol had ik JW en als winnaar Freek, en toch 170 punten gekregen. Hmmm
pi_136418660
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:32 schreef JochemP het volgende:
5 op een rij, JW zit voor de 5e keer op rij de afvaller :Z
Nee, vijf groene schermen op rij
pi_136418702
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:48 schreef zwerty het volgende:
Ik had deze aflevering alles fout op de app, ook de afvaller. Als mol had ik JW en als winnaar Freek, en toch 170 punten gekregen. Hmmm
Ik had ook alles fout. Ik had Susan als winnaar en JW al Mol en heb 90 punten
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_136418707
quote:
9s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:49 schreef Travel. het volgende:

[..]

Nee, vijf groene schermen op rij
En de R was met hoofdletter. Roodbeen, iemand? :)

Ik sta op plek 682 in de app, door al vanaf aflevering 1 op JW als mol en sofie als winnaar.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2014 21:51:17 ]
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:50:58 #221
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136418721
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:48 schreef zwerty het volgende:
Ik had deze aflevering alles fout op de app, ook de afvaller. Als mol had ik JW en als winnaar Freek, en toch 170 punten gekregen. Hmmm
diepe zucht......

hoe langer je JOUW mol vasthoud meer hoe meer punten je krijgt
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_136418722
quote:
9s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:49 schreef Travel. het volgende:

[..]

Nee, vijf groene schermen op rij
En ook 5 keer een filmpje op een rij
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_136418748
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:50 schreef Xummon het volgende:

[..]

diepe zucht......

hoe langer je JOUW mol vasthoud meer hoe meer punten je krijgt
Sorry hoor :6
pi_136418779
Ik blijf erbij dat veel staat of gaat met Sofie, bij het begin van opdrachten, bij het begin van een aflevering... vrijwel altijd is ze als eerste aan het woord.
Zij was ook de allereerste met de zwarte vrijstelling en in de intro veranderen de neonlichten achter haar ook van rood naar groen.

Natuurlijk weet ook Art wie de mol is, en deed hij expres als laatste de executie tussen Sofie en Aaf om zo ook eens de spanning op te voeren voor het publiek :P Het was ook nog niet voorgekomen dat de laatste het rode scherm kreeg.

Als JW het is vind ik het een grote teleurstelling. Ik kan me ook niet voorstellen dat ie de mol is.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_136418787
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:50 schreef Xummon het volgende:

[..]

diepe zucht......

hoe langer je JOUW mol vasthoud meer hoe meer punten je krijgt
Wat ze bedoelt is dat ze dus GEEN punten heeft verdiend met de normale vragen, want allemaal fout, maar dat ze wel al zoveel punten heeft gekregen met die 2 als winnaar en mol.

Hoe kan dat nu al worden toegekend als dat nog niet bekend is? Dat zouden ze toch achteraf moeten doen?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_136418899
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef essnhills het volgende:

[..]

Wat ze bedoelt is dat ze dus GEEN punten heeft verdiend met de normale vragen, want allemaal fout, maar dat ze wel al zoveel punten heeft gekregen met die 2 als winnaar en mol.

Hoe kan dat nu al worden toegekend als dat nog niet bekend is? Dat zouden ze toch achteraf moeten doen?
Omdat als de mol en winnaar in het spel blijven je daar punten voor krijgt.
pi_136418942
JW pakte ook heel toevallig als eerste de 5e envelop van de stapel
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:55:08 #228
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_136418962
De app heeft toch een apart topic?
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:55:23 #229
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136418977
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef essnhills het volgende:

[..]

Wat ze bedoelt is dat ze dus GEEN punten heeft verdiend met de normale vragen, want allemaal fout, maar dat ze wel al zoveel punten heeft gekregen met die 2 als winnaar en mol.

Hoe kan dat nu al worden toegekend als dat nog niet bekend is? Dat zouden ze toch achteraf moeten doen?
hoe langer je jouw mol vasthoudt, hoe meer punten je krijgt als ie niet eruit vliegt, volgens mij zit het zo in elkaar
als je iedere aflevering skipt dus minder punten
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:55:44 #230
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_136418996
Uitzending staat er al op, hier nogmaals een cap van shirt van JW
Dit is gewoon raar :l
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:56:33 #231
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_136419050
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
Uitzending staat er al op, hier nogmaals een cap van shirt van JW
[ afbeelding ]
Jan Willem is een molloot. Als hij niet de Mol was geweest had hij ook dit soort shirtjes gekocht om ons thuis te fucken. Ik hecht hier dus niet zoveel waarde aan
pi_136419052
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Omdat als de mol en winnaar in het spel blijven je daar punten voor krijgt.
Dus stel JW is de winnaar.. Dan krijg ik daar punten voor omdat ik iedere keer zei dat hij de mol was :?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_136419094
quote:
Als JW het is vind ik het een grote teleurstelling. Ik kan me ook niet voorstellen dat ie de mol is.
Ik snap de teleurstellingen niet als JW de mol zou zijn. Niemand in het spel zit op hem, dan doet hij zijn werk goed. Als de hints straks inderdaad zo eenvoudig zijn voor onze kijkers, dan ligt het aan de regie niet aan JW.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:57:25 #234
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_136419106
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef JochemP het volgende:

[..]

Jan Willem is een molloot. Als hij niet de Mol was geweest had hij ook dit soort shirtjes gekocht om ons thuis te fucken. Ik hecht hier dus niet zoveel waarde aan
Als je zo moet gaan denken kun je geen enkele hint meer serieus nemen?
Dit is gewoon raar :l
pi_136419119
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:55 schreef Xummon het volgende:

[..]

hoe langer je jouw mol vasthoudt, hoe meer punten je krijgt als ie niet eruit vliegt, volgens mij zit het zo in elkaar
als je iedere aflevering skipt dus minder punten
Maar hoe kan het dan dat ik net als zwerty alle andere vragen fout had, maar die 2 er nog wel inzitten ik maar 90 punten kreeg en zij 170?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_136419157
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef essnhills het volgende:

[..]

Dus stel JW is de winnaar.. Dan krijg ik daar punten voor omdat ik iedere keer zei dat hij de mol was :?
Dat weet ik niet. maar omdat hij op dit moment in het programma nog zit ( en de kans bestaat dat de de juiste mol/winnaar hebt ) krijg je daar punten voor. Als je dus vasthoudt op die mensen krijg je iedere aflevering bonus punten voor
pi_136419203
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. maar omdat hij op dit moment in het programma nog zit ( en de kans bestaat dat de de juiste mol/winnaar hebt ) krijg je daar punten voor. Als je dus vasthoudt op die mensen krijg je iedere aflevering bonus punten voor
Dat zou ik wel heel raar vinden, omdat ze dan eigenlijk via de app van te voren doorgeven wie de mol is.. :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_136419224
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef essnhills het volgende:

[..]

Maar hoe kan het dan dat ik net als zwerty alle andere vragen fout had, maar die 2 er nog wel inzitten ik maar 90 punten kreeg en zij 170?
Misschien omdat jij hebt geswitched ondertussen van mol/winnaar of een van beide eruit vloog een paar afleveringen terug en dat zij er langer op dezelfde personen zit.
pi_136419289
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef Votz het volgende:

[..]

Ik snap de teleurstellingen niet als JW de mol zou zijn. Niemand in het spel zit op hem, dan doet hij zijn werk goed. Als de hints straks inderdaad zo eenvoudig zijn voor onze kijkers, dan ligt het aan de regie niet aan JW.
Dat ligt dan idd aan de regie, ook zo iets van ´hey laten we die man die elke keer de molkandidaten interviewt op de radio eens zelf mol maken :D _O- ´

Nee sorry ik schat ze hoger in dan dat
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_136419295
Ga eens ergens anders heen met dat gepraat over die app zeg, please?
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:00:27 #241
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_136419297
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Als je zo moet gaan denken kun je geen enkele hint meer serieus nemen?
Wat? :')! T-shirtjes kan je zelf aandoen. De meeste hints worden door de regie/montage ingebouwd.
pi_136419435
quote:
hey laten we die man die elke keer de molkandidaten interviewt op de radio eens zelf mol maken
Ik zou het geweldig vinden. ;)
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
pi_136419532
WIDMtips twitterde op donderdag 06-02-2014 om 22:03:15 Susan schreef Freek op de envelop want 'dat was haar mol'. Bij de executie zei ze dat Freek en Jan-Willem niet de mol waren. #widmtips reageer retweet
Goeie tip ;)
pi_136419634
Oeps, dit topic ging sneller dan ik dacht.
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:05:53 #245
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136419701
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]

Interessant t-shirt wel.
hoog sammy kijk omhoog sammy
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:06:35 #246
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136419765
pffff wat een kuttweets beantwoorden ze weer bij moltalk
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  Moderator donderdag 6 februari 2014 @ 22:06:51 #247
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_136419794
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:03 schreef Holenmens het volgende:
WIDMtips twitterde op donderdag 06-02-2014 om 22:03:15 Susan schreef Freek op de envelop want 'dat was haar mol'. Bij de executie zei ze dat Freek en Jan-Willem niet de mol waren. #widmtips reageer retweet
Goeie tip ;)
Wel vreemd ja.
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:08:45 #248
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136419932
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:03 schreef Holenmens het volgende:
WIDMtips twitterde op donderdag 06-02-2014 om 22:03:15 Susan schreef Freek op de envelop want 'dat was haar mol'. Bij de executie zei ze dat Freek en Jan-Willem niet de mol waren. #widmtips reageer retweet
Goeie tip ;)
wie noemde ze bij de 3e opdracht?

edit Tygo
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:18:33 #249
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136420492
de kleding van JW kan wel eens goede aanwijzing zijn.

dennis weening had in zijn moljaar toch vaak rode kleding aan.....


ohjaa tunnelvisie.......
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_136420644
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef AionNL het volgende:
JW pakte ook heel toevallig als eerste de 5e envelop van de stapel
Ja, met daarin de meest waardeloze positie voor de mol. Heeft niets aan jokers en kan veel beter in de kijk-groep zitten.
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef Lemming22 het volgende:
JW maakte zich verdacht dit keer:
- Als eerste een enveloppe willen pakken, waarmee hij mee mag doen in de processie en geld uit de pot kan houden. Staat ook (toevallig of niet?) aan de goede kant van die wagen, waar de duo's hem niet goed kunnen zien.
Als mol wil je hier aan de weg staan, je wilt de jokers aan kandidaten geven zodat slechtere kandidaten blijven boven degenen die meer op het spoor zitten en je wil ervoor zorgen dat jouw groep de meelopende kandidaten niet ziet.
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:23:57 #251
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136420889
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:20 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ja, met daarin de meest waardeloze positie voor de mol. Heeft niets aan jokers en kan veel beter in de kijk-groep zitten.
maar hij kan nu ook de jokers buitenspel zetten en tevens proberen het geld niet verdient te laten worden zonder dat het opvalt

als je in de kijkgroep zit ben je ook weer van je partner afhankelijk, nu ben je alleen, zoals een mol het liefst opereert
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_136421027
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:23 schreef Xummon het volgende:

[..]

maar hij kan nu ook de jokers buitenspel zetten en tevens proberen het geld niet verdient te laten worden zonder dat het opvalt

als je in de kijkgroep zit ben je ook weer van je partner afhankelijk, nu ben je alleen, zoals een mol het liefst opereert
hij wilde juist per se in de jokers-groep, omdat hij op die manier in zijn eentje 1250 euro uit de pot kon houden!
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:26:18 #253
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136421127
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:25 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

hij wilde juist per se in de jokers-groep, omdat hij op die manier in zijn eentje 1250 euro uit de pot kon houden!
dat zeg ik toch.... ongeveer
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:29:31 #254
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_136421362
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef Dimauro het volgende:


die heeft geen kinderen toch..
Bedoel je Jan Willem? Jawel hij heeft twee kindjes.
pi_136421366
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef Xummon het volgende:

[..]

dat zeg ik toch.... ongeveer
*ahum sorry zit niet op te letten* :@ Maar JW is de mol ;)
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:35:22 #256
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136421790
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:29 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

*ahum sorry zit niet op te letten* :@ Maar JW is de mol ;)
nu van aflevering tot aflevering de afvaller voorspellen.....
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_136422050
Is het niet vreemd dat niemand op Jan-Willem of Freek zit? Of zou het opvallen als ze dat wel gewoon zouden zeggen?

Vandaag ook weer, als eerste naar de enveloppe want als mol weet je welke je moet hebben, joker weggeven, auto ineens kapot en nog even juist 'voorspellen' wie eruit gaat net als de afgelopen weken. :')
pi_136422754
Ik geloof nog steeds niet dat het programma zulke duidelijke hints voor de kijker zou gebruiken als een doodskus van de mol.
Verder geloof ik wel dat Jan Willem best wel 4 keer achter elkaar door kan gaan met een verkeerde mol. Immers zat Susan met Owen in de coulissen, ruilde ze met Daphne tijdens de enveloppenopdracht, zat ze met Jennifer in de boot en de snakeopdracht en zat ze vandaag in de auto met Aaf.
Als er vervolgens nog mensen in zitten die er nog meer naast zitten en ook nog eens regelmatig jokers in te zetten heeft, kan met die verdenkingen best doorgaan.
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:55:19 #259
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136422858
http://Instagram.com/p/kFNF2WBWmn/

Hint uit het jurkje van sofie?
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_136422903
Ik zag vandaag in de aflevering ook weer zo'n spiegelshot als vorige week (van die lucht). Deze keer waren het bomen volgens mij. Ik denk niet dat een aanwijzing is.
pi_136423296
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:56 schreef Ooi86 het volgende:
Ik zag vandaag in de aflevering ook weer zo'n spiegelshot als vorige week (van die lucht). Deze keer waren het bomen volgens mij. Ik denk niet dat een aanwijzing is.
Wanneer?
  PR en moderator donderdag 6 februari 2014 @ 23:05:42 #262
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136423314
Mensen die nu nog niet weten dat Jan-Willem de mol is :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_136423346
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:05 schreef Atemno het volgende:

[..]

Wanneer?
Dan moet ik weer terug gaan kijken, maar ik dacht voor de toekomstopdracht.
  donderdag 6 februari 2014 @ 23:11:22 #264
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136423571
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:05 schreef Moira. het volgende:
Mensen die nu nog niet weten dat Jan-Willem de mol is :')
ik zit ook op jw, maar als morgen uit de muzikale aanwijzing blijkt dat jw volgende aflevering afvalt wordt ik gek
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  PR en moderator donderdag 6 februari 2014 @ 23:12:01 #265
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136423598
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:11 schreef Xummon het volgende:

[..]

ik zit ook op jw, maar als morgen uit de muzikale aanwijzing blijkt dat jw volgende aflevering afvalt wordt ik gek
Ik word pas gek als hij daadwerkelijk af valt :P
Maar ik denk dat dit gewoon serieus de mol is, of ik het nou wil of niet :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 6 februari 2014 @ 23:13:06 #266
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_136423643
Misschien heb ik het gemist, maar was er vandaag geen fotogeluid tijdens de aflevering?
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_136424162
Het valt me op dat JW ook tijdens de dagboekscene's zijn vingers opsteekt om een getal aan te geven. Deze aflevering deed hij dat tot twee keer toe om drie jokers aan te duiden. Volgens mij heeft hij dat ook bij eerdere afleveringen gedaan. Als we toch beelden mogen omdraaien; drie vingers maakt de M.
Find your prince, before you start kissing frogs
  donderdag 6 februari 2014 @ 23:32:56 #268
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136424472
moet wel zeggen als ik op sommige fora kijkt ik gewoon me dood lach met wat voor onzinnige dingen mensen komen opdraven waaruit ze denken de mol te herkennen.

Susan zat niet aan de ontbijttafel dus ze is de mol :|W
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_136424764
Heb nog wel een verdacht moment van JW gevonden, ook al is hij mijn mol trouwens niet.

Is het jullie opgevallen dat hij wisselt van positie tijdens de optocht? Aan het begin staat hij links (gezien van vooraf de kar), hij ontvangt dan bloemen enzo. Terwijl als hij langs Freek & Suzan en Aaf & Sophie rechts van de kar staat (ook gezien van vooraf). Sophie spot JW links van de kar gezien van achter, ze ziet de rug ofzo van JW.

Weet de mol waar de kandidaten staan (denk het wel) en is het geen 1250 in de pot, of zou het toevallig zo gelopen zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door VinceMega op 06-02-2014 23:54:18 ]
  donderdag 6 februari 2014 @ 23:47:50 #270
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136425035
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:41 schreef VinceMega het volgende:
Heb nog wel een verdacht moment van JW gevonden, ook al is hij mijn mol trouwens niet.

Is het jullie opgevallen dat hij wisselt van positie tijdens de optocht? Aan het begin staat hij links (gezien van vooraf de kar), hij ontvangt dan bloemen enzo. Terwijl als hij langs Freek & Suzan en Aaf & Sophie recht van de kar staat (ook gezien van vooraf). Sophie spot JW links van de kar gezien van achter, ze ziet de rug ofzo van JW.

Weet de mol waar de kandidaten staan (denk het wel) en is het geen 1250 in de pot, of zou het toevallig zo gelopen zijn?
ja viel mij ook op

aaaarhgggg die tunnel ook
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  Redactie Sport donderdag 6 februari 2014 @ 23:53:15 #271
274204 crew  Mexicanobakker
pi_136425257
Kan iemand de hints naar JW en hints naar Susan opsommen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_136425653
Plus de auto die het niet meer deed, nu weer Aaf die eruit gaat. Het is bijna te opvallend
  vrijdag 7 februari 2014 @ 00:08:11 #273
231633 Xummon
of toch niet?
pi_136425722
ik hoop echt op een mannelijke mol en dan volgend jaar een Wie is de Mol? met alle oudmollen
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_136425766
De titel was toch vijf keer op rij? En wie heeft er vijf keer op rij de afvaller als Mol?
pi_136426634
Dat niemand het hier goed heeft :') het is Freek natuurlijk.
pi_136427044
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 01:11 schreef BobW het volgende:
Dat niemand het hier goed heeft :') het is Freek natuurlijk.
Freek is wel de enige waar het heel erg stil omheen blijft.
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_136427225
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 01:11 schreef BobW het volgende:
Dat niemand het hier goed heeft :') het is Freek natuurlijk.
Dit. Dit roep ik dan ook al weken ^O^
Brutal. Fucking. Metal.
pi_136428394
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 01:11 schreef BobW het volgende:
Dat niemand het hier goed heeft :') het is Freek natuurlijk.
Geef eens drie redenen waarom het Freek zou zijn
pi_136428482
Ik begin steeds meer te denken dat Sofie, naast mijn mol Jan Willem in de finale komt te staan.
Voordat de laatste opdracht begint, kunnen wij als kijken ook alvast kleine stukjes vooruitkijken. Daarbij zie je een halve second een beeld van Sofie en later JW (tijdens die opdracht).

Plus dat beiden hetzelfde gezien hebben, dus het nu heel erg op gaat vallen als Jan Willem dat geld gaat ontwijken.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 08:44:21 #280
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_136428752
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:55 schreef Xummon het volgende:
http://Instagram.com/p/kFNF2WBWmn/

Hint uit het jurkje van sofie?
Ja zij was gisteren bij showvandaag. ik dacht het zelfde als jij toen ik haar jurk zag een mol op de bank _O-
pi_136429503
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 08:02 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Geef eens drie redenen waarom het Freek zou zijn
Twee verschillende groepen worden er op uitgestuurd twee medekandidaten te vinden ergens in een wolkenkrabber in Hongkong (aflevering 3). Het is Freek die per se wil dat de groepjes worden gedropt bij het hoogste hotel ter wereld en de klokkentoren. Laten deze twee gebouwen nou net aan de andere kant van het water zijn van waar de te vinden medekandidaten zitten.

Welke twee spelers van een Chinees operagezelschap lijken het meest op twee medekandidaten (aflevering 1)? Freek Bartels weet de absurde suggestie van Tygo Gernandt dat de hoofdrolspelers de medekandidaten zouden kunnen zijn, er door te drukken. Hij blijft Tygo's suggestie zachtjes herhalen en stuurt zo de beslissing van de groep. Subtiel, maar bepalend. Dat is De Mol.

Dit seizoen kunnen de deelnemers een deel van hun gewonnen geld 'doorsturen' naar aflevering 9 om het zo veilig te stellen. Freek neemt het initiatief om dit als eerste te doen (aflevering 3), zonder overleg met de rest van de groep. Al het geld uit de pot wordt opgestuurd. En wat blijkt bij de volgende opdracht, ze kunnen geld inzetten om er meer van te maken. Laat dat geld nou net weg zijn.

Het versturen van dit geld is al in aflevering 1 te zien. Een postbode bezorgt enveloppen met geld in brievenbussen op Ellis Island op de Filipijnen. Eén van die enveloppen is duidelijk zichtbaar gericht aan FREEK. Omdat de postbode een deel van zijn hand houdt op de letters 'Ell' van 'Ellis' en het logo van 'Wie is de Mol' op de envelop te zien is, staat er eigenlijk 'FREEK is De Mol'.

Waar wil je als Mol zitten? Dichtbij het geld. Dat zit Freek als penningmeester. Al sinds aflevering 1 is hij de beheerder van het geld. Hij heeft de ideale mogelijkheid om geld weg te sluizen of zelfs te doen verdwijnen. Nog beter, de penningmeester is degene die het meeste vertrouwen van de groep geniet. Niemand verdenkt je als Mol. Dat is natuurlijk de ideale uitgangspositie om de boel te saboteren.

Kies een gesloten envelop met inhoud en ruil deze met een van je medekandidaten. Dat was de opdracht (aflevering 4) die een tactisch spel in gang zette. Er was één manier om geld met deze opdracht te verdienen. Degenen die hun envelop met halve bankbiljetten met elkaar zouden ruilen, maakten het bedrag compleet. Freek had zo'n envelop met geld en wist dat hij deze vooral moest ruilen met iemand die dat niet had. Als Mol wist hij wat in de andere enveloppen zat. Dan is het een koud kunstje dit geld uit de pot te houden, wat ook gebeurde.

'Wie is de Mol?' zit vol met verborgen hints. Tips die alleen voor de kijker zijn en die kunnen verraden wie de mol is. Zo zien we in aflevering 5 vlak voor de test een wolk waar duidelijk beeldtechnisch mee gesjoemeld is. De wolk is voor de helft gespiegeld en bestaat zo uit twee dezelfde delen. Er vormt zich een hart zo lijkt het. En wie speelt de hoofdrol in de musical Love Story? Juist, Freek Bartels.

Okee, en dan nog een hele vergezochte hint, want daar staat dit spel bol van. Het tekent de pure waanzin waar sommige 'molloten', zoals ze liefkozend worden genoemd, in verkeren. Het spel gaat zich verplaatsen naar Ellis Island op de Filipijnen. Er is ook een beroemde Ellis Island in New York. Freek droeg een petje van de New York Yankees (aflevering 4). Ellis Island kijkt uit op het vrijheidsbeeld, dat werd ontworpen door Frédéric Bartholdi. Die naam lijkt wel erg op Freek Bartels.

http://www.omroepbrabant.(...)zochte)+redenen.aspx
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_136429693
Aanwijzingen, gedrag en statistieken blijven consequent leiden naar JW. Echter Freek is mijn tweede verdachte precies om de redenen zoals hierboven opgesomd. Misschien tunnel maar het moet raar lopen als een van beiden de mol niet is. Ik ga proberen beiden goed in de smiezen te houden om te zien of het nog richting Freek kan buigen. Mijn ervaring leert dat de Mol per saldo erg onzichtbaar wordt gemaakt door de regie in de laatste afleveringen.
pi_136429725
Mooi lijstje Mango, maar ik vind ze niet allemaal even sterk.

Ik zit nog steeds in de JW tunnel, maar begin Susan steeds meer verdacht te vinden. Doet slimme dingen. Mol dingen. En ik blijf erbij; sommige duidelijke hints naar JW zijn te duidelijk. Niet des Mols.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_136429858
Correct. Ik denk dat de hints naar JW leiden, omdat hij in de finale komt.

Freek
Kan de mol zijn, was vooral in het begin heel zichtbaar als "mol" en wordt nu minder in de spotlights gezet (misschien wel om de reden van jpjedi)

JW
Lijkt de mol te zijn, veel aanwijzingen voor hem, maar kan mij indenken dat dat opzettelijk zo gemonteerd is en dat hij er daarom lang inblijft).

Sophie
Te "kandidaat" voor mij. Al verwacht ik wel dat ze de finale haalt, aangezien ze dezelfde info als JW heeft + de info van Aaf)

Susan
Typische kandidaat (zou mij niets verbazen als ze er volgende week uitgaat)

Tygo
Gevaarlijke outsider. Moeilijk te pijlen. Zou zomaar de mol kunnen zijn, maar ook de winnaar...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_136429927
Sofie kan onmogelijk de Mol zijn. Wie dat nu nog niet door heeft, kijkt of voor het eerst of kan beter stoppen met kijken. Ik denk ook zeker een finaliste.

Freek, tja. Ik zie er gewoon geen Mol in. Het enige zou zijn dat hij niet opvallend is, maar dat is echt te weinig. Dat stukje uit aflevering 1 wil ik nog wel eens terug zien, met Freek is de Mol.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_136429992
Voor Susan geldt trouwens: als je het geld volgt, is zij de Mol. Heeft werkelijk nog geen euro verdiend voor de pot.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_136430021
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Sofie kan onmogelijk de Mol zijn. Wie dat nu nog niet door heeft, kijkt of voor het eerst of kan beter stoppen met kijken. Ik denk ook zeker een finaliste.

Freek, tja. Ik zie er gewoon geen Mol in. Het enige zou zijn dat hij niet opvallend is, maar dat is echt te weinig. Dat stukje uit aflevering 1 wil ik nog wel eens terug zien, met Freek is de Mol.
zou volgens de link hierom gaan:

ChielSpot twitterde op donderdag 02-01-2014 om 20:41:40 We weten nu al dat Freek t redt tot afl 9 en volgens mijn vrouw is hij dankzij deze hint: De Mol 2014 #widm http://t.co/HEv2NlG3AV reageer retweet
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_136430054
Hmmm. Dat zou een aanwijzing kunnen zijn, ja. Dat Freek het tot aflevering 9 redt is natuurlijk niet te herleiden uit die brief.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:00:57 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136430057
Dat is dan weer die enveloppe die Susan gisteren verzond.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136430080
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor Susan geldt trouwens: als je het geld volgt, is zij de Mol. Heeft werkelijk nog geen euro verdiend voor de pot.
Correct, maar dat hoef ansich niets te betekenen: wat nu als het "potgeld" wat opgestuurd is naar Ellis Island en geaddresseerd is aan de kandidaten, maar alleen de overgebleven kandidaten de enveloppe mag openen met zijn of haar naam?

Er is op de verzonden enveloppen niet gezet in welke aflevering het verstuurd is namelijk. Je kan dus als Mol nu veilig geld versturen naar een kandidaat die er niet meer inzit. De mol kan dan dus veel geld verdienen, maar het naar een al bekende afvaller sturen. Dan komt het "niet aan" en heeft hij dus eigenlijk geen geld verdient.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mangoworks2002 op 07-02-2014 10:07:01 ]
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_136430184
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor Susan geldt trouwens: als je het geld volgt, is zij de Mol. Heeft werkelijk nog geen euro verdiend voor de pot.
Zij heeft samen met Jennifer de eerste 500 euro in de pot gedaan in aflevering 1
pi_136430204
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:06 schreef kvd het volgende:

[..]

Zij heeft samen met Jennifer de eerste 500 euro in de pot gedaan in aflevering 1
Daar had Susan natuurlijk niets mee van doen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_136430221
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Correct, maar dat hoef ansich niets te betekenen: wat nu als het "potgeld" wat opgestuurd is naar Ellis Island en geaddresseerd is aan de kandidaten, maar alleen de overgebleven kandidaten de enveloppe mag openen met zijn of haar naam?

Er is op de verzonden enveloppen niet gezet in welke aflevering het verstuurd is namelijk. Je kan dus als Mol nu veilig geld versturen naar een kandidaat die er niet meer inzit. De mol kan dan dus veel geld verdienen, maar het naar een al bekende afvaller sturen. Dan komt het "niet aan" en heeft hij dus eigenlijk geen geld verdient.
Volgens mij ging al het geld mee, alleen als het geld naar een kandidaat werd gestuurd die er dan nog in zat, werd kwam er rente over. En hoe eerder verstuurd, des te meer rente.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Daar had Susan natuurlijk niets mee van doen.
Want?
pi_136430250
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Correct, maar dat hoef ansich niets te betekenen: wat nu als het "potgeld" wat opgestuurd is naar Ellis Island en geaddresseerd is aan de kandidaten, maar alleen de overgebleven kandidaten de enveloppe mag openen met zijn of haar naam?

Er is op de verzonden enveloppen niet gezet in welke aflevering het verstuurd is namelijk. Je kan dus als Mol nu veilig geld versturen naar een kandidaat die er niet meer inzit. De mol kan dan dus veel geld verdienen, maar het naar een al bekende afvaller sturen. Dan komt het "niet aan" en heeft hij dus eigenlijk geen geld verdient.
Het geld blijft altijd in de pot, gaat er niet uit. Het kan alleen meer worden. Dus het maakt verder niet uit wie de enveloppen gaat openen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_136430252
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Correct, maar dat hoef ansich niets te betekenen: wat nu als het "potgeld" wat opgestuurd is naar Ellis Island en geaddresseerd is aan de kandidaten, maar alleen de overgebleven kandidaten de enveloppe mag openen met zijn of haar naam?

Er is op de verzonden enveloppen niet gezet in welke aflevering het verstuurd is namelijk. Je kan dus als Mol nu veilig geld versturen naar een kandidaat die er niet meer inzit. De mol kan dan dus veel geld verdienen, maar het naar een al bekende afvaller sturen. Dan komt het "niet aan" en heeft hij dus eigenlijk geen geld verdient.
Er is duidelijk gezegd dat het geld sowieso veilig is (en dus aankomt), maar alleen als de kandidaat aan wie het gestuurd is er nog in zit in aflevering 9 dan komt er rente over het geld.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_136430263
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:08 schreef kvd het volgende:

[..]

Volgens mij gaat a het geld mee, alleen als het geld naar een kandidaat werd gestuurd die er dan nog in zat, werd kwam er rente over. En hoe eerder verstuurd, des te meer rente

[..]

Want?
Jennifer vond dat geld. Susan niet. Dat ze dat omdat ze een tweetal zijn samen inleveren, daar kan Susan ook niets aan doen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_136430325
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jennifer vond dat geld. Susan niet. Dat ze dat omdat ze een tweetal zijn samen inleveren, daar kan Susan ook niets aan doen.
In dat geval heeft dus niemand geld in de pot gebracht, het was allemaal duo/groepswerk.
pi_136430347
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:13 schreef kvd het volgende:

[..]

In dat geval heeft dus niemand geld in de pot gebracht, het was allemaal duo/groepswerk.
Nogmaals, Jennifer vond het geld. Alleen, zonder hulp van Susan. Een mol weet dat het geld daar ligt en loopt door, kandidaat Jennifer pakt het. Dus Jennifer brengt dat geld in de pot, niet haar teamgenote van dat moment. Snap niet zo goed wat hier onduidelijk aan is.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:17:28 #299
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136430417
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor Susan geldt trouwens: als je het geld volgt, is zij de Mol. Heeft werkelijk nog geen euro verdiend voor de pot.
plus dat je haar in het voorstukje voor over drie weken ( ;( ) de klim ziet maken die Jan-Willem als toekomst zag.

Iemand daar al een goede theorie over? Ik vond de paard-dichtheid wat hoog.
(Mijn zoon viel op dat het stukje met het paard met de oogkleppen in de leader zit voor Sophie)
Verder kan ik er niet echt iets zinnigs van maken helaas.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_136430448
Is denk ik ook niets zinnigs van te maken. Zijn puur dingen voor de volgende afleveringen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_136430484
:W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')