maar hij kan nu ook de jokers buitenspel zetten en tevens proberen het geld niet verdient te laten worden zonder dat het opvaltquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:20 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, met daarin de meest waardeloze positie voor de mol. Heeft niets aan jokers en kan veel beter in de kijk-groep zitten.
hij wilde juist per se in de jokers-groep, omdat hij op die manier in zijn eentje 1250 euro uit de pot kon houden!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:23 schreef Xummon het volgende:
[..]
maar hij kan nu ook de jokers buitenspel zetten en tevens proberen het geld niet verdient te laten worden zonder dat het opvalt
als je in de kijkgroep zit ben je ook weer van je partner afhankelijk, nu ben je alleen, zoals een mol het liefst opereert
dat zeg ik toch.... ongeveerquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:25 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
hij wilde juist per se in de jokers-groep, omdat hij op die manier in zijn eentje 1250 euro uit de pot kon houden!
nu van aflevering tot aflevering de afvaller voorspellen.....quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:29 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
*ahum sorry zit niet op te letten*Maar JW is de mol
Wanneer?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:56 schreef Ooi86 het volgende:
Ik zag vandaag in de aflevering ook weer zo'n spiegelshot als vorige week (van die lucht). Deze keer waren het bomen volgens mij. Ik denk niet dat een aanwijzing is.
ik zit ook op jw, maar als morgen uit de muzikale aanwijzing blijkt dat jw volgende aflevering afvalt wordt ik gekquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:05 schreef Moira. het volgende:
Mensen die nu nog niet weten dat Jan-Willem de mol is
Ik word pas gek als hij daadwerkelijk af valtquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:11 schreef Xummon het volgende:
[..]
ik zit ook op jw, maar als morgen uit de muzikale aanwijzing blijkt dat jw volgende aflevering afvalt wordt ik gek
ja viel mij ook opquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:41 schreef VinceMega het volgende:
Heb nog wel een verdacht moment van JW gevonden, ook al is hij mijn mol trouwens niet.
Is het jullie opgevallen dat hij wisselt van positie tijdens de optocht? Aan het begin staat hij links (gezien van vooraf de kar), hij ontvangt dan bloemen enzo. Terwijl als hij langs Freek & Suzan en Aaf & Sophie recht van de kar staat (ook gezien van vooraf). Sophie spot JW links van de kar gezien van achter, ze ziet de rug ofzo van JW.
Weet de mol waar de kandidaten staan (denk het wel) en is het geen 1250 in de pot, of zou het toevallig zo gelopen zijn?
Freek is wel de enige waar het heel erg stil omheen blijft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:11 schreef BobW het volgende:
Dat niemand het hier goed heefthet is Freek natuurlijk.
Dit. Dit roep ik dan ook al wekenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:11 schreef BobW het volgende:
Geef eens drie redenen waarom het Freek zou zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:11 schreef BobW het volgende:
Ja zij was gisteren bij showvandaag. ik dacht het zelfde als jij toen ik haar jurk zag een mol op de bankquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:55 schreef Xummon het volgende:
http://Instagram.com/p/kFNF2WBWmn/
Hint uit het jurkje van sofie?
Twee verschillende groepen worden er op uitgestuurd twee medekandidaten te vinden ergens in een wolkenkrabber in Hongkong (aflevering 3). Het is Freek die per se wil dat de groepjes worden gedropt bij het hoogste hotel ter wereld en de klokkentoren. Laten deze twee gebouwen nou net aan de andere kant van het water zijn van waar de te vinden medekandidaten zitten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:02 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Geef eens drie redenen waarom het Freek zou zijn
zou volgens de link hierom gaan:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Sofie kan onmogelijk de Mol zijn. Wie dat nu nog niet door heeft, kijkt of voor het eerst of kan beter stoppen met kijken. Ik denk ook zeker een finaliste.
Freek, tja. Ik zie er gewoon geen Mol in. Het enige zou zijn dat hij niet opvallend is, maar dat is echt te weinig. Dat stukje uit aflevering 1 wil ik nog wel eens terug zien, met Freek is de Mol.
twitter:ChielSpot twitterde op donderdag 02-01-2014 om 20:41:40We weten nu al dat Freek t redt tot afl 9 en volgens mijn vrouw is hij dankzij deze hint: De Mol 2014 #widm http://t.co/HEv2NlG3AV reageer retweet
Correct, maar dat hoef ansich niets te betekenen: wat nu als het "potgeld" wat opgestuurd is naar Ellis Island en geaddresseerd is aan de kandidaten, maar alleen de overgebleven kandidaten de enveloppe mag openen met zijn of haar naam?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor Susan geldt trouwens: als je het geld volgt, is zij de Mol. Heeft werkelijk nog geen euro verdiend voor de pot.
Zij heeft samen met Jennifer de eerste 500 euro in de pot gedaan in aflevering 1quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor Susan geldt trouwens: als je het geld volgt, is zij de Mol. Heeft werkelijk nog geen euro verdiend voor de pot.
Daar had Susan natuurlijk niets mee van doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:06 schreef kvd het volgende:
[..]
Zij heeft samen met Jennifer de eerste 500 euro in de pot gedaan in aflevering 1
Volgens mij ging al het geld mee, alleen als het geld naar een kandidaat werd gestuurd die er dan nog in zat, werd kwam er rente over. En hoe eerder verstuurd, des te meer rente.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Correct, maar dat hoef ansich niets te betekenen: wat nu als het "potgeld" wat opgestuurd is naar Ellis Island en geaddresseerd is aan de kandidaten, maar alleen de overgebleven kandidaten de enveloppe mag openen met zijn of haar naam?
Er is op de verzonden enveloppen niet gezet in welke aflevering het verstuurd is namelijk. Je kan dus als Mol nu veilig geld versturen naar een kandidaat die er niet meer inzit. De mol kan dan dus veel geld verdienen, maar het naar een al bekende afvaller sturen. Dan komt het "niet aan" en heeft hij dus eigenlijk geen geld verdient.
Want?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar had Susan natuurlijk niets mee van doen.
Het geld blijft altijd in de pot, gaat er niet uit. Het kan alleen meer worden. Dus het maakt verder niet uit wie de enveloppen gaat openen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Correct, maar dat hoef ansich niets te betekenen: wat nu als het "potgeld" wat opgestuurd is naar Ellis Island en geaddresseerd is aan de kandidaten, maar alleen de overgebleven kandidaten de enveloppe mag openen met zijn of haar naam?
Er is op de verzonden enveloppen niet gezet in welke aflevering het verstuurd is namelijk. Je kan dus als Mol nu veilig geld versturen naar een kandidaat die er niet meer inzit. De mol kan dan dus veel geld verdienen, maar het naar een al bekende afvaller sturen. Dan komt het "niet aan" en heeft hij dus eigenlijk geen geld verdient.
Er is duidelijk gezegd dat het geld sowieso veilig is (en dus aankomt), maar alleen als de kandidaat aan wie het gestuurd is er nog in zit in aflevering 9 dan komt er rente over het geld.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jennifer vond dat geld. Susan niet. Dat ze dat omdat ze een tweetal zijn samen inleveren, daar kan Susan ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:08 schreef kvd het volgende:
[..]
Volgens mij gaat a het geld mee, alleen als het geld naar een kandidaat werd gestuurd die er dan nog in zat, werd kwam er rente over. En hoe eerder verstuurd, des te meer rente
[..]
Want?
In dat geval heeft dus niemand geld in de pot gebracht, het was allemaal duo/groepswerk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jennifer vond dat geld. Susan niet. Dat ze dat omdat ze een tweetal zijn samen inleveren, daar kan Susan ook niets aan doen.
Nogmaals, Jennifer vond het geld. Alleen, zonder hulp van Susan. Een mol weet dat het geld daar ligt en loopt door, kandidaat Jennifer pakt het. Dus Jennifer brengt dat geld in de pot, niet haar teamgenote van dat moment. Snap niet zo goed wat hier onduidelijk aan is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:13 schreef kvd het volgende:
[..]
In dat geval heeft dus niemand geld in de pot gebracht, het was allemaal duo/groepswerk.
plus dat je haar in het voorstukje voor over drie weken (quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |