Misschien worden ze wel allemaal in een apart kamertje gezet en om de beurt naar de laptop gebracht en weten zij de volgorde zelf dus helemaal niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:39 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat zou ook zijn mede kandidaten dan zijn opgevallen dat ie steeds als laatste aan de beurt was, bovendien als dat DE aanwijzing is dat ie de mol is is dat na -tig seizoenen WIDM veels te obvious, ik kan me niet voorstellen dat de programmamakers dit seizoen zo´n eenvoudige hints weggeven.
Met 'goed' bedoelen ze niet dat het antwoord op de vraag zelf goed is, maar je moest het antwoord geven dat op je vorige test was. Als je dat antwoord zei, mocht je draaien.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Maar bij 2 goed zouden ze het nooit kunnen uitzenden aangezien dan bekend is wie de mol is.
Daarnaast kan het ook zo zijn dat Jan-Willem stiekem de test 2x maakt puur om ons te zieken en ons te laten zien wie er af valtquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien worden ze wel allemaal in een apart kamertje gezet en om de beurt naar de laptop gebracht en weten zij de volgorde zelf dus helemaal niet.
Verder vind ik het ook te obvious ja, maar het is best mogelijk
De Mol kan rustig foute antwoorden geven. Of niet. Als die foute antwoorden geeft mag hij/zij gewoon een knop indrukkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
Maar bij 2 goed zouden ze het nooit kunnen uitzenden aangezien dan bekend is wie de mol is.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daarnaast kan het ook zo zijn dat Jan-Willem stiekem de test 2x maakt puur om ons te zieken en ons te laten zien wie er af valt
maar ze wist nix van de andere (als ze kandidaat is) dus zou dan denken het levert geld opquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Maar het spotten van JW heeft niks opgeleverd, dus als er een kans was om 'je best te doen' zonder iets op te leveren was het nu wel, en je kan niet altijd niets opbrengen das verdacht.
Of ze nemen van elke afvaller een shot en klik op de naam op en monteren de juiste er uiteindelijk tussen. Opties genoeg.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daarnaast kan het ook zo zijn dat Jan-Willem stiekem de test 2x maakt puur om ons te zieken en ons te laten zien wie er af valt
Nee was vandaag!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Was dit in de aflevering van de bootrace?
Je hebt een mol of winnaar altijd goed zolang hij nog in het spel zit. De app geeft verder geen hints of je de correcte keuze hebt gemaakt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef dahippieunicorn het volgende:
Ik zit net mijn antwoorden in de app te bekijken en ik heb alles fout tot aan de drie laatste vragen (afvaller? winnaar? mol?).
Ik heb 20 punten gescoord. Als afvaller had ik Jan-Willem. Klopt het dan dat ik óf de mol óf de winnaar goed heb?
en als ze mol is?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:43 schreef Xummon het volgende:
[..]
maar ze wist nix van de andere (als ze kandidaat is) dus zou dan denken het levert geld op
'quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef eborn het volgende:
[..]
Je hebt een mol of winnaar altijd goed zolang hij nog in het spel zit. De app geeft verder geen hints of je de correcte keuze hebt gemaakt.
heb je een andere mol of winnaar dan voorheen???quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef dahippieunicorn het volgende:
Ik zit net mijn antwoorden in de app te bekijken en ik heb alles fout tot aan de drie laatste vragen (afvaller? winnaar? mol?).
Ik heb 20 punten gescoord. Als afvaller had ik Jan-Willem. Klopt het dan dat ik óf de mol óf de winnaar goed heb?
Nee, vijf groene schermen op rijquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:32 schreef JochemP het volgende:
5 op een rij, JW zit voor de 5e keer op rij de afvaller
Ik had ook alles fout. Ik had Susan als winnaar en JW al Mol en heb 90 puntenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:48 schreef zwerty het volgende:
Ik had deze aflevering alles fout op de app, ook de afvaller. Als mol had ik JW en als winnaar Freek, en toch 170 punten gekregen. Hmmm
En de R was met hoofdletter. Roodbeen, iemand?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:49 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee, vijf groene schermen op rij
diepe zucht......quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:48 schreef zwerty het volgende:
Ik had deze aflevering alles fout op de app, ook de afvaller. Als mol had ik JW en als winnaar Freek, en toch 170 punten gekregen. Hmmm
En ook 5 keer een filmpje op een rijquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:49 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee, vijf groene schermen op rij
Sorry hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:50 schreef Xummon het volgende:
[..]
diepe zucht......
hoe langer je JOUW mol vasthoud meer hoe meer punten je krijgt
Wat ze bedoelt is dat ze dus GEEN punten heeft verdiend met de normale vragen, want allemaal fout, maar dat ze wel al zoveel punten heeft gekregen met die 2 als winnaar en mol.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:50 schreef Xummon het volgende:
[..]
diepe zucht......
hoe langer je JOUW mol vasthoud meer hoe meer punten je krijgt
Omdat als de mol en winnaar in het spel blijven je daar punten voor krijgt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat ze bedoelt is dat ze dus GEEN punten heeft verdiend met de normale vragen, want allemaal fout, maar dat ze wel al zoveel punten heeft gekregen met die 2 als winnaar en mol.
Hoe kan dat nu al worden toegekend als dat nog niet bekend is? Dat zouden ze toch achteraf moeten doen?
hoe langer je jouw mol vasthoudt, hoe meer punten je krijgt als ie niet eruit vliegt, volgens mij zit het zo in elkaarquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat ze bedoelt is dat ze dus GEEN punten heeft verdiend met de normale vragen, want allemaal fout, maar dat ze wel al zoveel punten heeft gekregen met die 2 als winnaar en mol.
Hoe kan dat nu al worden toegekend als dat nog niet bekend is? Dat zouden ze toch achteraf moeten doen?
Jan Willem is een molloot. Als hij niet de Mol was geweest had hij ook dit soort shirtjes gekocht om ons thuis te fucken. Ik hecht hier dus niet zoveel waarde aanquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
Uitzending staat er al op, hier nogmaals een cap van shirt van JW
[ afbeelding ]
Dus stel JW is de winnaar.. Dan krijg ik daar punten voor omdat ik iedere keer zei dat hij de mol wasquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Omdat als de mol en winnaar in het spel blijven je daar punten voor krijgt.
Ik snap de teleurstellingen niet als JW de mol zou zijn. Niemand in het spel zit op hem, dan doet hij zijn werk goed. Als de hints straks inderdaad zo eenvoudig zijn voor onze kijkers, dan ligt het aan de regie niet aan JW.quote:Als JW het is vind ik het een grote teleurstelling. Ik kan me ook niet voorstellen dat ie de mol is.
Als je zo moet gaan denken kun je geen enkele hint meer serieus nemen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef JochemP het volgende:
[..]
Jan Willem is een molloot. Als hij niet de Mol was geweest had hij ook dit soort shirtjes gekocht om ons thuis te fucken. Ik hecht hier dus niet zoveel waarde aan
Maar hoe kan het dan dat ik net als zwerty alle andere vragen fout had, maar die 2 er nog wel inzitten ik maar 90 punten kreeg en zij 170?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:55 schreef Xummon het volgende:
[..]
hoe langer je jouw mol vasthoudt, hoe meer punten je krijgt als ie niet eruit vliegt, volgens mij zit het zo in elkaar
als je iedere aflevering skipt dus minder punten
Dat weet ik niet. maar omdat hij op dit moment in het programma nog zit ( en de kans bestaat dat de de juiste mol/winnaar hebt ) krijg je daar punten voor. Als je dus vasthoudt op die mensen krijg je iedere aflevering bonus punten voorquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus stel JW is de winnaar.. Dan krijg ik daar punten voor omdat ik iedere keer zei dat hij de mol was
Dat zou ik wel heel raar vinden, omdat ze dan eigenlijk via de app van te voren doorgeven wie de mol is..quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. maar omdat hij op dit moment in het programma nog zit ( en de kans bestaat dat de de juiste mol/winnaar hebt ) krijg je daar punten voor. Als je dus vasthoudt op die mensen krijg je iedere aflevering bonus punten voor
Misschien omdat jij hebt geswitched ondertussen van mol/winnaar of een van beide eruit vloog een paar afleveringen terug en dat zij er langer op dezelfde personen zit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat ik net als zwerty alle andere vragen fout had, maar die 2 er nog wel inzitten ik maar 90 punten kreeg en zij 170?
Dat ligt dan idd aan de regie, ook zo iets van ´hey laten we die man die elke keer de molkandidaten interviewt op de radio eens zelf mol makenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef Votz het volgende:
[..]
Ik snap de teleurstellingen niet als JW de mol zou zijn. Niemand in het spel zit op hem, dan doet hij zijn werk goed. Als de hints straks inderdaad zo eenvoudig zijn voor onze kijkers, dan ligt het aan de regie niet aan JW.
Wat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Als je zo moet gaan denken kun je geen enkele hint meer serieus nemen?
Ik zou het geweldig vinden.quote:hey laten we die man die elke keer de molkandidaten interviewt op de radio eens zelf mol maken
Goeie tiptwitter:WIDMtips twitterde op donderdag 06-02-2014 om 22:03:15Susan schreef Freek op de envelop want 'dat was haar mol'. Bij de executie zei ze dat Freek en Jan-Willem niet de mol waren. #widmtips reageer retweet
hoog sammy kijk omhoog sammyquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
Interessant t-shirt wel.
Wel vreemd ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:03 schreef Holenmens het volgende:
Goeie tiptwitter:WIDMtips twitterde op donderdag 06-02-2014 om 22:03:15Susan schreef Freek op de envelop want 'dat was haar mol'. Bij de executie zei ze dat Freek en Jan-Willem niet de mol waren. #widmtips reageer retweet
wie noemde ze bij de 3e opdracht?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:03 schreef Holenmens het volgende:
Ja, met daarin de meest waardeloze positie voor de mol. Heeft niets aan jokers en kan veel beter in de kijk-groep zitten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef AionNL het volgende:
JW pakte ook heel toevallig als eerste de 5e envelop van de stapel
Als mol wil je hier aan de weg staan, je wilt de jokers aan kandidaten geven zodat slechtere kandidaten blijven boven degenen die meer op het spoor zitten en je wil ervoor zorgen dat jouw groep de meelopende kandidaten niet ziet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef Lemming22 het volgende:
JW maakte zich verdacht dit keer:
- Als eerste een enveloppe willen pakken, waarmee hij mee mag doen in de processie en geld uit de pot kan houden. Staat ook (toevallig of niet?) aan de goede kant van die wagen, waar de duo's hem niet goed kunnen zien.
maar hij kan nu ook de jokers buitenspel zetten en tevens proberen het geld niet verdient te laten worden zonder dat het opvaltquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:20 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, met daarin de meest waardeloze positie voor de mol. Heeft niets aan jokers en kan veel beter in de kijk-groep zitten.
hij wilde juist per se in de jokers-groep, omdat hij op die manier in zijn eentje 1250 euro uit de pot kon houden!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:23 schreef Xummon het volgende:
[..]
maar hij kan nu ook de jokers buitenspel zetten en tevens proberen het geld niet verdient te laten worden zonder dat het opvalt
als je in de kijkgroep zit ben je ook weer van je partner afhankelijk, nu ben je alleen, zoals een mol het liefst opereert
dat zeg ik toch.... ongeveerquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:25 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
hij wilde juist per se in de jokers-groep, omdat hij op die manier in zijn eentje 1250 euro uit de pot kon houden!
nu van aflevering tot aflevering de afvaller voorspellen.....quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:29 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
*ahum sorry zit niet op te letten*Maar JW is de mol
Wanneer?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:56 schreef Ooi86 het volgende:
Ik zag vandaag in de aflevering ook weer zo'n spiegelshot als vorige week (van die lucht). Deze keer waren het bomen volgens mij. Ik denk niet dat een aanwijzing is.
ik zit ook op jw, maar als morgen uit de muzikale aanwijzing blijkt dat jw volgende aflevering afvalt wordt ik gekquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:05 schreef Moira. het volgende:
Mensen die nu nog niet weten dat Jan-Willem de mol is
Ik word pas gek als hij daadwerkelijk af valtquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:11 schreef Xummon het volgende:
[..]
ik zit ook op jw, maar als morgen uit de muzikale aanwijzing blijkt dat jw volgende aflevering afvalt wordt ik gek
ja viel mij ook opquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:41 schreef VinceMega het volgende:
Heb nog wel een verdacht moment van JW gevonden, ook al is hij mijn mol trouwens niet.
Is het jullie opgevallen dat hij wisselt van positie tijdens de optocht? Aan het begin staat hij links (gezien van vooraf de kar), hij ontvangt dan bloemen enzo. Terwijl als hij langs Freek & Suzan en Aaf & Sophie recht van de kar staat (ook gezien van vooraf). Sophie spot JW links van de kar gezien van achter, ze ziet de rug ofzo van JW.
Weet de mol waar de kandidaten staan (denk het wel) en is het geen 1250 in de pot, of zou het toevallig zo gelopen zijn?
Freek is wel de enige waar het heel erg stil omheen blijft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:11 schreef BobW het volgende:
Dat niemand het hier goed heefthet is Freek natuurlijk.
Dit. Dit roep ik dan ook al wekenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:11 schreef BobW het volgende:
Geef eens drie redenen waarom het Freek zou zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:11 schreef BobW het volgende:
Ja zij was gisteren bij showvandaag. ik dacht het zelfde als jij toen ik haar jurk zag een mol op de bankquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:55 schreef Xummon het volgende:
http://Instagram.com/p/kFNF2WBWmn/
Hint uit het jurkje van sofie?
Twee verschillende groepen worden er op uitgestuurd twee medekandidaten te vinden ergens in een wolkenkrabber in Hongkong (aflevering 3). Het is Freek die per se wil dat de groepjes worden gedropt bij het hoogste hotel ter wereld en de klokkentoren. Laten deze twee gebouwen nou net aan de andere kant van het water zijn van waar de te vinden medekandidaten zitten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:02 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Geef eens drie redenen waarom het Freek zou zijn
zou volgens de link hierom gaan:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Sofie kan onmogelijk de Mol zijn. Wie dat nu nog niet door heeft, kijkt of voor het eerst of kan beter stoppen met kijken. Ik denk ook zeker een finaliste.
Freek, tja. Ik zie er gewoon geen Mol in. Het enige zou zijn dat hij niet opvallend is, maar dat is echt te weinig. Dat stukje uit aflevering 1 wil ik nog wel eens terug zien, met Freek is de Mol.
twitter:ChielSpot twitterde op donderdag 02-01-2014 om 20:41:40We weten nu al dat Freek t redt tot afl 9 en volgens mijn vrouw is hij dankzij deze hint: De Mol 2014 #widm http://t.co/HEv2NlG3AV reageer retweet
Correct, maar dat hoef ansich niets te betekenen: wat nu als het "potgeld" wat opgestuurd is naar Ellis Island en geaddresseerd is aan de kandidaten, maar alleen de overgebleven kandidaten de enveloppe mag openen met zijn of haar naam?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor Susan geldt trouwens: als je het geld volgt, is zij de Mol. Heeft werkelijk nog geen euro verdiend voor de pot.
Zij heeft samen met Jennifer de eerste 500 euro in de pot gedaan in aflevering 1quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor Susan geldt trouwens: als je het geld volgt, is zij de Mol. Heeft werkelijk nog geen euro verdiend voor de pot.
Daar had Susan natuurlijk niets mee van doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:06 schreef kvd het volgende:
[..]
Zij heeft samen met Jennifer de eerste 500 euro in de pot gedaan in aflevering 1
Volgens mij ging al het geld mee, alleen als het geld naar een kandidaat werd gestuurd die er dan nog in zat, werd kwam er rente over. En hoe eerder verstuurd, des te meer rente.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Correct, maar dat hoef ansich niets te betekenen: wat nu als het "potgeld" wat opgestuurd is naar Ellis Island en geaddresseerd is aan de kandidaten, maar alleen de overgebleven kandidaten de enveloppe mag openen met zijn of haar naam?
Er is op de verzonden enveloppen niet gezet in welke aflevering het verstuurd is namelijk. Je kan dus als Mol nu veilig geld versturen naar een kandidaat die er niet meer inzit. De mol kan dan dus veel geld verdienen, maar het naar een al bekende afvaller sturen. Dan komt het "niet aan" en heeft hij dus eigenlijk geen geld verdient.
Want?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar had Susan natuurlijk niets mee van doen.
Het geld blijft altijd in de pot, gaat er niet uit. Het kan alleen meer worden. Dus het maakt verder niet uit wie de enveloppen gaat openen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Correct, maar dat hoef ansich niets te betekenen: wat nu als het "potgeld" wat opgestuurd is naar Ellis Island en geaddresseerd is aan de kandidaten, maar alleen de overgebleven kandidaten de enveloppe mag openen met zijn of haar naam?
Er is op de verzonden enveloppen niet gezet in welke aflevering het verstuurd is namelijk. Je kan dus als Mol nu veilig geld versturen naar een kandidaat die er niet meer inzit. De mol kan dan dus veel geld verdienen, maar het naar een al bekende afvaller sturen. Dan komt het "niet aan" en heeft hij dus eigenlijk geen geld verdient.
Er is duidelijk gezegd dat het geld sowieso veilig is (en dus aankomt), maar alleen als de kandidaat aan wie het gestuurd is er nog in zit in aflevering 9 dan komt er rente over het geld.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jennifer vond dat geld. Susan niet. Dat ze dat omdat ze een tweetal zijn samen inleveren, daar kan Susan ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:08 schreef kvd het volgende:
[..]
Volgens mij gaat a het geld mee, alleen als het geld naar een kandidaat werd gestuurd die er dan nog in zat, werd kwam er rente over. En hoe eerder verstuurd, des te meer rente
[..]
Want?
In dat geval heeft dus niemand geld in de pot gebracht, het was allemaal duo/groepswerk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jennifer vond dat geld. Susan niet. Dat ze dat omdat ze een tweetal zijn samen inleveren, daar kan Susan ook niets aan doen.
Nogmaals, Jennifer vond het geld. Alleen, zonder hulp van Susan. Een mol weet dat het geld daar ligt en loopt door, kandidaat Jennifer pakt het. Dus Jennifer brengt dat geld in de pot, niet haar teamgenote van dat moment. Snap niet zo goed wat hier onduidelijk aan is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:13 schreef kvd het volgende:
[..]
In dat geval heeft dus niemand geld in de pot gebracht, het was allemaal duo/groepswerk.
plus dat je haar in het voorstukje voor over drie weken (quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |