SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Dan zit je op frostmane behoorlijk goed. Geen que tijd. Wel een high popu server. Horde word behoorlijk outscaled door ally's. En de trade staat constant vol met LFR'squote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:03 schreef GokuSsj3 het volgende:
Oké, neem ik dat even in overweging. Al hoorde ik dat op frostmane nauwelijks horde is, geen wachttijd en toch een vrij drukke server. Nadeel is van aerie peak is dat je gewoon 15 min moet zoeken op aerie peak om een groep te vinden voor bijvoorbeeld hc scenario.
Vandaar dat ik op zoek ben naar een andere server. En het is helaas niet makkelijk om uit te vinden wat een andere leuke server is. Enig idee ?
Belangrijkste is dat er geen wachttijden zijn met inloggen en dat /2 trade gewoon lekker vol is met LFM raids en hc scenario en dergelijke.
Als je op Frostmane alliance bent op Timeless Isle dan zie je niet eens hordequote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:50 schreef Denni5 het volgende:
Ik denk dat als je niet van pvp houdt, je niet naar een pvp server moet gaan.
Als het met het levelen dan misschien nog wel mee valt, wordt het vervolgens op bijv. timeless isle gewoon drama.
Je gaat naar timeless isle. opent 99% van de boxen die je makkelijk vind en je bent bijna full 496 gearquote:Op zondag 2 februari 2014 19:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik twijfel ook vaak of ik weer zou beginnen of niet ( lvl 90 monk en 90 mage ) maar doe het toch steeds niet omdat ik van mezelf weet dat ik vrij snel verveeld raak. Ik heb de tijd savonds niet om actief te raiden dus raid guilds vallen weg. Characters hebben echter niet meer veel te zoeken in random heroics of LFR qua gear. Questen met level 90 characters heb ik nooit leuk gevonden. Kan wel nog een char levelen maar ook die raakt dan 90 en verder onaangeraakt. Maar misschien toch maar weer een keer starten. Helpt ook niet dat ik niemand heb om mee te spelen naast pugs.
Echt al heel lang niet meer gespeeld als ik niet weet wat je bedoeld met Timeless Isle en van die boxenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:11 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je gaat naar timeless isle. opent 99% van de boxen die je makkelijk vind en je bent bijna full 496 gear
dude!quote:Op zondag 2 februari 2014 17:25 schreef Litheas het volgende:
Holy crap! brings back memories... Dunemaul hahaha loooong time ago...
Gewoon een beetje zoeken naar de gulden middenweg dan. In een raidingguild heb je vaak alleen mensen die 5 minuten voor een raid inloggen, en 5 minuten na de raid weer weg zijn, dat is niks dus als je opzoek bent naar wat social gebeuren, maar je kan ook een social guild met 1000 leden treffen waavan er elke avond 40 a 50 online zijn en er niet een zijn kop opendoet, maar dan ook echt nooit ook. Het beste kan je een social guild hebben van een man f 150/200 die af en toe een keer raiden, af en toe een keer pvp' en, en waarvan er elke avond zo'n 10 a 15 online zijn, daar heb ik althans zelf de beste ervaringen mee.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik twijfel ook vaak of ik weer zou beginnen of niet ( lvl 90 monk en 90 mage ) maar doe het toch steeds niet omdat ik van mezelf weet dat ik vrij snel verveeld raak. Ik heb de tijd savonds niet om actief te raiden dus raid guilds vallen weg. Characters hebben echter niet meer veel te zoeken in random heroics of LFR qua gear. Questen met level 90 characters heb ik nooit leuk gevonden. Kan wel nog een char levelen maar ook die raakt dan 90 en verder onaangeraakt. Maar misschien toch maar weer een keer starten. Helpt ook niet dat ik niemand heb om mee te spelen naast pugs.
Echtquote:Op maandag 3 februari 2014 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Je kan er warforged seals (kan je 1x extra rollen op loot in Siege of Orgrimmar, Celestials of Ordos)
Als je niet van extra gratis loot houdt dan roll je niet en heb je er niks aan.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:32 schreef Fir3fly het volgende:
Echt? Wat nou als je niet aan rollen doet?
Nee ik bedoel als je iets anders gebruikt als lootsysteem.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je niet van extra gratis loot houdt dan roll je niet en heb je er niks aan.
Warforged seals zijn voor een extra lootsysteem voor ieder individueel!quote:Op maandag 3 februari 2014 17:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als je iets anders gebruikt als lootsysteem.
Ah! Op die manier. Dat is wel cool.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:43 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Warforged seals zijn een extra lootsysteem voor ieder individueel!
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:57 schreef Jimbo het volgende:
Zo, MOP maar even besteld. Kon op die trial net tegen het randje van 86 aanzittenEn daar heb ik nu 4 characters van
Ik heb ze allemaal in doos op mn plank hier staanquote:Op maandag 3 februari 2014 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hoezo besteld? Je betaalt online en je kan direct beginnen.
Achter slot en grendel hoop ik. Niet chill als je 's nachts een meisje mee neemt naar huis en ze die shit ziet staanquote:Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal in doos op mn plank hier staan
Dan wil ik er niet een digitaal kopen, qua geld scheelt het niets en dan is mn collectie compleet joh
Precies ook waarom ik de CE van de nieuwe Diablo 3 exp. heb besteldpuur omdat ik de eerste ook in CE had
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef TwyLight het volgende:
Achter slot en grendel hoop ik. Niet chill als je 's nachts een meisje mee neemt naar huis en ze die shit ziet staan
Ja, en jij speelt zaterdag 's avonds WoW en bent niet in de kroeg om mee naar huis genomen te wordenquote:
En dat kloptquote:Op maandag 3 februari 2014 21:22 schreef TwyLight het volgende:
en meisjes waarderen het niet zo als ze een dikke nerd
Ik ben geen dikke nerd hoorquote:
Ik ben geen super fanatieke gamer hoor. Mijn andere interesses wegen allemaal veel zwaarder dan het enige spel wat ik af en toe (soms veelquote:Op maandag 3 februari 2014 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het wel cool vindenJe moet als fanatieke gamer ook geen meisje mee naar huis nemen dat niets met gamen heeft
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Achter slot en grendel hoop ik. Niet chill als je 's nachts een meisje mee neemt naar huis en ze die shit ziet staan
Psst, ik heb een aparte kamer in mn huis, speciaal voor mn gamesquote:Op maandag 3 februari 2014 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het wel cool vindenJe moet als fanatieke gamer ook geen meisje mee naar huis nemen dat niets met gamen heeft
Nou ja ik kijk nu een voetbalprogramma en vanmiddag zat ik nog WoW te spelenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vent kijkt nu ook voetbalWās hij maar wow aan het spelen.
Scary!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:19 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik kijk nu een voetbalprogramma en vanmiddag zat ik nog WoW te spelenIk zou zo een vent kunnen zijn.
Er is een verschil tussen een vriendin hebben en een meisje meenemen uit de kroeg. En ik probeer jou helemaal niet te kak te zetten hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 22:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]Stel je niet aan.
heb al jaren een vriendin en die is bekend met mn games en toebehoren. Wat is dat voor achterlijke gedachte dat een gozer geen games mag spelen en als hij dit wel doet hij gelijk geen vriendin meer kan regelen.
Alleen al dat jij die associatie legt (al is het puur om mij te 'kak' te zetten hier) zegt eigenlijk al meer over jou mbo-gedachtegang dan over het feit dat gamers geen 'game' hebben
En andersom is zeker helemaal not done. Als je een chick meeneemt die een nerd blijkt te zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:27 schreef TwyLight het volgende:
't is gewoon een feit dat als je een random chick meeneemt 's nachts je beter niet als een nerd over kan komen
Want vrouwen hebben daar miraculeus problemen mee als je ze in de kroeg op pikt en 'normaal' overkomtquote:Op maandag 3 februari 2014 22:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een vriendin hebben en een meisje meenemen uit de kroeg. En ik probeer jou helemaal niet te kak te zetten hoor
't is gewoon een feit dat als je een random chick meeneemt 's nachts je beter niet als een nerd over kan komen
Nee, dan moet je gelijk een bruiloft plannen enzo, gatverdammequote:Op maandag 3 februari 2014 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
En andersom is zeker helemaal not done. Als je een chick meeneemt die een nerd blijkt te zijn.
Uh bah trouwenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, dan moet je gelijk een bruiloft plannen enzo, gatverdamme
Maaaar als je je orc kon trouwen zou je het doenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh bah trouwendan zit je bij mij ook helemaal verkeerd
Chicks uit de kroeg zijn juist zaadverspilling.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Want vrouwen hebben daar miraculeus problemen mee als je ze in de kroeg op pikt en 'normaal' overkomt
Ik ken geen enkel meisje die zo oppervlakkig is dat ze dit ook maar een probleem zal vinden, en zo wel is ze het zaadverspillen al niet waard
haha dan liever een blood elf.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maaaar als je je orc kon trouwen zou je het doen![]()
quote:
Had ik ook toen ik na anderhalf jaar weer ging spelen. Maar het is eigenlijk juist veel simpeler geworden.quote:
Ja, want mannen met blond haar zijn natuurlijk aantrekkelijk, ik snap hemquote:
Mycom is ie 14.99 gratis verzendenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:52 schreef Smoofie het volgende:
MoP kost 20 USD, zal het dan 15 euries zijn?
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, want mannen met blond haar zijn natuurlijk aantrekkelijk, ik snap hem
Vind het verschrikkelijk kut gewordenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik na anderhalf jaar weer ging spelen. Maar het is eigenlijk juist veel simpeler geworden.
Bijna iedereen deed daar ook exact hetzelfde meequote:Op maandag 3 februari 2014 22:55 schreef Jimbo het volgende:
Vind het verschrikkelijk kut geworden
Geef mij die talent tree maarbeetje mixen, dikkere dps, dit dat
Die talent tree snapte ik ook nooit ene hout van. Al had ik toen wel een groter verschil tussen PvE en PvP qua build. Nu is het bijna hetzelfde volgens mij.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vind het verschrikkelijk kut geworden
Geef mij die talent tree maarbeetje mixen, dikkere dps, dit dat
Was wel wat meer creativiteit.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijna iedereen deed daar ook exact hetzelfde mee
Die talent tree was juist handig, gaf meer mogelijkheden.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Die talent tree snapte ik ook nooit ene hout van. Al had ik toen wel een groter verschil tussen PvE en PvP qua build. Nu is het bijna hetzelfde volgens mij.
Ik googlede gewoon net zolang totdat ik precies de goede had gevondenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijna iedereen deed daar ook exact hetzelfde mee
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik googlede gewoon net zolang totdat ik precies de goede had gevonden
Mja ik heb 3 chars naar max voor de trial gebracht, nu moet ik helaas de addon wel kopen.quote:
Welnee, er waren allemaal standaard keuzes als je de meeste dps wilde doen.quote:
Alleen maar goedquote:Op maandag 3 februari 2014 22:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, er waren allemaal standaard keuzes als je de meeste dps wilde doen.
Ah ja die macro's had ik ook inderdaad. Heb er nog wel een paar maar alleen hele simpele.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alleen maar goed
En dan maakte je zn uber macro, en losgaan ermee
Nu moet ik daadwerkelijk knopjes drukken met levelenHet lijkt wel of ik echt moeite moet doen
Ik ben er één van "vroeger was alles beter".quote:Op maandag 3 februari 2014 22:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, er waren allemaal standaard keuzes als je de meeste dps wilde doen.
ik heb nog een macro nodig die automatisch de target van de tank selecteert. Deze had ik eerst wel maar kan hem nu niet meer vindenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ja die macro's had ik ook inderdaad. Heb er nog wel een paar maar alleen hele simpele.
Oh die had ik ook. Een assist macro is dat dan toch denk ik?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb nog een macro nodig die automatisch de target van de tank selecteert. Deze had ik eerst wel maar kan hem nu niet meer vinden
Och, nostalgie. Ik vind elke expansion zijn charmes hebben. Vroeger was niet beter, vroeger was anders. Oh god knows dat ik niet meer zonder aoe looting kan bijvquote:Op maandag 3 februari 2014 23:01 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben er één van "vroeger was alles beter".
Zo mis ik TBC en WotLK tot Ulduar erg
joa dat jaquote:Op maandag 3 februari 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die had ik ook. Een assist macro is dat dan toch denk ik?
Ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:26 schreef Smoofie het volgende:
Al mn pvp gear van 85 kan ik gw verkopen heh?
Heb je MOP Al ?quote:
Ja. Net maar gekocht. Waarom heeft iemand Scroll of ress gecastquote:Op maandag 3 februari 2014 23:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb je MOP Al ?
anders doe ik metj e mee
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Net maar gekocht. Waarom heeft iemand Scroll of ress gecast, meteen begin ik weer
![]()
.
2 jaar niet gespeeld. Maar blijf wel casual, gewoon PVP'er.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]Had ik maar mensen die op mn SOR ingingen
ik kan wel wat extra's gebruiken, of een char die direct high level is
Same here, alleen dan meer PVE.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2 jaar niet gespeeld. Maar blijf wel casual, gewoon PVP'er.
Ja, ik was ook PVE'er, semi tot hardcore. Maar nu ga ik dat niet meer doen, geen tijd meer voor. Misschien een guild die heel laat raid, van 22-100 ofzo, dat zou wel kunnen,quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Same here, alleen dan meer PVE.
Hoop stiekem dat ik nog wel flink wat raids mee mag maken, al is dat tegenwoordig ook niet meer zo makkelijk heb ik t idee
Als ik echt weer in guild verband gaat raiden ben ik bang dat mn vriendin gek van me wordtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik was ook PVE'er, semi tot hardcore. Maar nu ga ik dat niet meer doen, geen tijd meer voor. Misschien een guild die heel laat raid, van 22-100 ofzo, dat zou wel kunnen,
Haha serieus?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:16 schreef TwyLight het volgende:
Account verkocht voor $500cad (¤332,48)
Dude op m'n Skypequote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha serieus?
Hoe dat opeens?
En waar?
Nope het is legit. Heb het geld al op m'n ing rekening zelfsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:03 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Met een ongedekte cheque waardoor je dadelijk je geld en account kwijt bent?
Ik wil je niet bang maken, ook ben ik niet jaloers omdat mijn account meer waard is, maar zelfs dan is het nog mogelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nope het is legit. Heb het geld al op m'n ing rekening zelfs
Ik ken die dude al langer en die gast is super rijk. Hij heeft al eerder allemaal dingen voor mij gekocht zoals Steam games en andere dingenquote:
quote:ook ben ik niet jaloers omdat mijn account meer waard is
Dat is an sich erg weinigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:16 schreef TwyLight het volgende:
Account verkocht voor $500cad (¤332,48)
Het was niet je mainaccount?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:49 schreef TwyLight het volgende:
Had niet veel bijzonders op dat account hoor
Jawel maar mijn vorige account die ik hier voor had en ook verkocht heb was meer waard en heb ik ook meer voor gekregen.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:17 schreef Bart84 het volgende:
330 euro doe ik het niet voornulletje erbij en dan gaan we praten
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:27 schreef Bart84 het volgende:
4x90 , 2x85, nog wat alts en iets van 140k. De rest is allemaal emotie....
Characters op zichzelf zijn niks waard, en level 85's al helemaal niet. Het gaat om de achievements en de gear die je hebt, 140k gold is ook minder waard dan je denktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:28 schreef Bart84 het volgende:
En oja, ik moet natuurlijk ook de uren rekenen die ik erin gestopt heb.
Ik denk dat 17k achievements met 500 unieke pets en 170 mounts waaronder onyxia, ashes en fiery warhorse wel meer doet ;-)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:49 schreef GokuSsj3 het volgende:
Haha Bart, daar kom je met 7055 achievements, dat account levert nog geen 100,- op. En denk ook niet dat de naam poesmagneet goed verkoopt
.
Kijk, mijn account is natuurlijk een ander verhaal, heb bijna 10k achievement, die wil natuurlijk iedereen wel hebben.
Ps, ook dit bericht is niet serieus bedoelt
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:49 schreef GokuSsj3 het volgende:
Haha Bart, daar kom je met 7055 achievements, dat account levert nog geen 100,- op. En denk ook niet dat de naam poesmagneet goed verkoopt
.
Da's wel leuk jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:56 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik denk dat 17k achievements met 500 unieke pets en 170 mounts waaronder onyxia, ashes en fiery warhorse wel meer doet ;-)
Helemaal mee eens!. En vind het persoonlijk ook nog eens een unieke naam. En je hoeft niet bang te zijn dat als je een realm transfer doet dat je naam al ingepikt isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:16 schreef Bart84 het volgende:
De naam Poesmagneet werkt overigens heel goed. Zelfs op een dode server als Aerie Peak krijg je daar de Trade weer tot leven
Mwah, dat valt allemaal reuze mee. De mounts die je noemt vallen allemaal niet onder de noemer ''ultra''rare. Het zijn de vanity dingen als Black AQ mount, Atiesh, T3, Ashbringer en in mindere mate TCG mounts, Invincibles & Mimirons Head die ervoor zorgen dat een account echt honderden euro's waard is. Gear valt te verwaarlozen..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:56 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik denk dat 17k achievements met 500 unieke pets en 170 mounts waaronder onyxia, ashes en fiery warhorse wel meer doet ;-)
Ik bedoel ergens waar je niet 100% gescammed wordt..quote:
Heb je connecties voor nodig, niet een googlesearch.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:04 schreef Blistering het volgende:
Ik bedoel ergens waar je niet 100% gescammed wordt..
Die doet het niet bij mijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:50 schreef Maureentje het volgende:
Op http://maldy.net/ kan je voor de fun checken wat je char waard is
Iemand de mijne kopen?http://maldy.net/ath%C3%ACna
Da's niks! Ik lever 7.878 opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:50 schreef Maureentje het volgende:
Op http://maldy.net/ kan je voor de fun checken wat je char waard is
Iemand de mijne kopen?http://maldy.net/ath%C3%ACna
Nou wil mijn char anders best voor die prijs verkopen hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's niks! Ik lever 7.878 op
En dat is meer dan mijn vriendWat čcht niet kan
(die heeft bijv ook Invincible, Mimiron's Head, Raidtitels & achievements die ik niet heb etc etc)
Ik zou het ook zo verkopen voor 7.878quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:13 schreef Maureentje het volgende:
Nou wil mijn char anders best voor die prijs verkopen hoor
Dit. Dat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:06 schreef TwyLight het volgende:
Nederlandstalige char namen zijn sowiesolaat staan dingen als poesmagneet.
Thanks!, weer wat geleerdquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:39 schreef pl4kkie het volgende:
Je kan block guild invites aanzetten in je options.
Ja, dat is het inderdaad, daarom zal ik zo;n guild nooit accepteren, zelfs niet voor de xp bonus. Een ideale guild is gewoon een guild met iets van 250 members waarvan rond de 15 mensen online zijn. Eventueel 1 of 2 raid teams en dat je daarnaast lekker een alt kan levelen. Dat is persoonlijker dat een guild waar 40 mensen online zijn. Daar valt gewoon geen connectie mee te krijgen. En dan een guild om samen hc scenario te doen, perfect worldquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:08 schreef Isabeau het volgende:
Al die guilds verdienen gold voor de guildmaster en niemand trekt er ooit z'n mond open. Honderden leden, en allemaal in hun eigen wereldje. Niemand die je leert kennen, niemand die vraagt of je dingen samen wilt doen. Ik ben er een aantal afgegaan voor ik met mijn vriendinnen maar samen een guild ben begonnen
Haha, is goedquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:44 schreef MarkyB het volgende:
Mijn tip voor Public Enemy, zorg dat je alles goed afspreekt en niks aan het toeval over laat.
Dan kan ik naast Public Enemy ook Dude Where s My Mount adviseren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:10 schreef GokuSsj3 het volgende:
[..]
Haha, is goed, is voor mij op dit moment gewoon een guild om mijn mage in te levelen. als nieuw iemand is het erg moeilijk om een guild te vinden als je de hele server niet kent
Ja, toevallig had ik inderdaad van die guild ook veel goeds gehoord via mijn oude wowforum. Alleen heeft die guild 680 members, dus als leveler krijg je dan niet echt een band met een guilld. Ze hebben wel veel raiding groepen, dus mocht ik weer gaan raiden, dan is de kans groot dat ik me daar aanmeldquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:37 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dan kan ik naast Public Enemy ook Dude Where s My Mount adviseren.
Ik zou ook eerder voor dat tweede guild kiezenquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:37 schreef MarkyB het volgende:
Dan kan ik naast Public Enemy ook Dude Where s My Mount adviseren.
Haha, die is grappigquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou ook eerder voor dat tweede guild kiezen
Wat voor probleem is er met een guild met alleen nederlanders en belgen ?. Zit nu op aerie peak ook in een guild vol met nederlanders en op frostmane 1 met nederlanders en belgen. Al heb ik ook genoeg guilds gezeten met mensen uit de UK, en dat vond ik ook erg gezellig. Dus uiteindelijk boeit het niet waaruit een guild bestaat, gezelligheid maak je zelfquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:16 schreef TwyLight het volgende:
Dude where's my mount is toch zo'n guild met alleen maar Nederlanders en Belgen?
Public Enemey toch ook? Die waren gisteren in SoO flink aan het spammen dat ze mensen zochten voor hun 25-man raiding team, in het Nederlands.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:16 schreef TwyLight het volgende:
Dude where's my mount is toch zo'n guild met alleen maar Nederlanders en Belgen?
Public enemy ook ja, maar ik weet niet in welke guild TwyLight zit, maar ik vind er niks mis met nederlandse/belgische guildquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Public Enemey toch ook? Die waren gisteren in SoO flink aan het spammen dat ze mensen zochten voor hun 25-man raiding team, in het Nederlands.
Mijn leukste guild ooit had bijna alleen Nederlanders! Er werd wel Engels in de chat gesproken, omdat er een paar Engelsen in zaten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:45 schreef GokuSsj3 het volgende:
Public enemy ook ja, maar ik weet niet in welke guild TwyLight zit, maar ik vind er niks mis met nederlandse/belgische guild
Blizzard kennende zijn de servers dus ergens tussen 18:00 en 20:00 weer up. Als het vandaag al goed komtquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig, wow nog steeds down en gaat tot minstens 14:00 duren
Ja 5.4.2 hotfixesquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:26 schreef Ratsnest89 het volgende:
Komt er een nieuwe patch vandaag dan?
Ik wist het wel, tis een nieuwe blizzard medewerker die de boel omver gegooid heeft!quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig, wow nog steeds down en gaat tot minstens 14:00 duren
Vanmorgen stond er tot 11.00, dat is dus al veranderd in 14.00. Mijn vriend kon gisteren ook niet inloggen, dus er waren al allemaal problemen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:22 schreef Lhyanna het volgende:
Blizzard kennende zijn de servers dus ergens tussen 18:00 en 20:00 weer up. Als het vandaag al goed komt
Ik zag al een paar dagen de melding voorbij komen dat er een probleem was met de login server, misschien dat ze de problemen eindelijk kunnen/willen oplossen? Blizzard's ETA werd trouwens altijd al overschreden, zeker als ze technisch onderhoud combineren met nieuwe content implementeren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanmorgen stond er tot 11.00, dat is dus al veranderd in 14.00. Mijn vriend kon gisteren ook niet inloggen, dus er waren al allemaal problemen.
Ze hebben me wel eens de andere kant op verbaast hoor, dat ze zeiden 11 uur end at alls om 9 uur al draaide.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:38 schreef Lhyanna het volgende:
Ik zag al een paar dagen de melding voorbij komen dat er een probleem was met de login server, misschien dat ze de problemen eindelijk kunnen/willen oplossen? Blizzard's ETA werd trouwens altijd al overschreden, zeker als ze technisch onderhoud combineren met nieuwe content implementeren.
Ja, in principe niets natuurlijk maar mijn ervaring is dat ik andere Nederlanders in WoW het liefst ontwijk. Mensen met namen als koelkast en broodrooster enzoquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:17 schreef GokuSsj3 het volgende:
[..]
Wat voor probleem is er met een guild met alleen nederlanders en belgen ?
Ik herken dit ook totaal niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja, in principe niets natuurlijk maar mijn ervaring is dat ik andere Nederlanders in WoW het liefst ontwijk. Mensen met namen als koelkast en broodrooster enzo
Zijn meestal ook van die gasten die niet het respect op kunnen brengen Engels te praten in een dungeon waar 3 van de 5 geen Nederlands spreken
Erg irritant inderdaad, in dungeons ook. Altijd van die lui van Pozzo dell'Eternitāquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:59 schreef Bart84 het volgende:
En in LFR is het tegewoordig vooral Italiaans wat er gesproken wordt.
Op ons Timeless Isle heb je wel mensen van Aggra, een Portugese server. Dat geeft wel eens grappige Rarecoordinator namen dat je denkt: huh, welke rare is dāt?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:00 schreef TwyLight het volgende:
Erg irritant inderdaad, in dungeons ook. Altijd van die lui van Pozzo dell'Eternitā
Aggra, de server die ze aangemaakt hebben omdat er te veel portugezen op Grim Batol zaten. Maar wat hebben ze laatst gedaan? Aggra weer met Grim Batol gemergedquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op ons Timeless Isle heb je wel mensen van Aggra, een Portugese server. Dat geeft wel eens grappige Rarecoordinator namen dat je denkt: huh, welke rare is dāt?
Whehehe.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je op Frostmane alliance bent op Timeless Isle dan zie je niet eens hordeJa, zo nu en dan eentje en die wordt dan direct bij Huolon door 40 man afgeslacht
Ik heb mezelf er anders al een paar keer mee vermoord zonder dat ik bij mijn corpse kon komenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:44 schreef Denni5 het volgende:
Er is wel veel lag ingame op het moment, als ik een scenario in wil gaan dan kan ie de instance niet vinden, ik kan met een flying mount de halve shrine door tot ik dismount.
Wel net Falling Flame geloot op Timeless Isle, zo jammer dat dat maar 50 charges heeft...
Inderdaad, het is al de hele week aanmodderen met inloggen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Er mag inmiddels wel weer eens een extra gratis dag subscription bijkomen met al het gedoe van de afgelopen weken.
Timeless Isle (en LFR, maar dan moet je eerst de oudere raids doen voor je de nieuwste kan doen)quote:Op zondag 9 februari 2014 01:46 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kun je goed gearen als nieuwe lvl 90?
Mijn Scroll of ress is ook eerdags opquote:Op zondag 9 februari 2014 01:57 schreef Jimbo het volgende:
ik heb weer een lvl 90%
maar morgen is mn gametijd op
Oke, thx.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Timeless Isle geeft iLevel 496 (en 535 met Burden of Eternity)
LFR Throne of Thunder is iLevel 502
Worldbosses Nalak en Oondasta geven iLevel 522
LFR Siege of Orgrimma is 528
Celestial Boss op Timeless Isle geeft 553 (kan je direct doen als lvl 90!)
Een zone, kan je nu al heen met level 89. Gewoon alle chests gaan zoeken (krijg je al heel veel items) en rares doodmaken (installeer zoiets als rare coordinator)quote:
Dat krijg je bij elke expansion, jammer maar helaas.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:01 schreef Smoofie het volgende:
Het doet trouwens wel pijn om een Heroic DS of FL ilvl 400+ epic te veranderen naar een green item
Staat allemaal hier in: http://www.wowhead.com/ne(...)-maps-rares-and-morequote:Op zondag 9 februari 2014 02:03 schreef Jimbo het volgende:
betere vraag; waar is het en hoe kom je er
Tijdens Cata en WotLK was het wel erger. Kan me herinneren dat ik mijn ICC gear al in MH had vervangen, terwijl ik nu pas op lvl 89 dingen begin vervangen.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat krijg je bij elke expansion, jammer maar helaas.
Wat is sneller voor 89-90, quests of dungeons?quote:Op zondag 9 februari 2014 02:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik leef momenteel op Timeless Isle, dus wie een rondleiding wil incl uitleg die roept maar (alliance only)Ja, niet nu, want ik zit op mijn werk, maar morgen of overmorgen
![]()
Moet nog 7 items voor de bigger bag achievement
Geen idee, ik heb de laatste tijd geleveld met pet battles en dat ging best snelquote:Op zondag 9 februari 2014 02:12 schreef Smoofie het volgende:
Wat is sneller voor 89-90, quests of dungeons?
kun-lai summit pakken, ga je binnen 2 uur naar 90quote:Op zondag 9 februari 2014 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is sneller voor 89-90, quests of dungeons?
Nee, iedereen (players onder lvl 90) maakt daar vooral de eh...soort maggots dood. Low health, heel veel bij elkaar en doen weinig dmg. Blijkbaar geeft dat veel xp.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:25 schreef Jimbo het volgende:
er zijn iig nog geen Q's voor onder de 90 daar zie ik al
had ik eerder moeten wetenquote:Op zondag 9 februari 2014 02:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, iedereen (players onder lvl 90) maakt daar vooral de eh...soort maggots dood. Low health, heel veel bij elkaar en doen weinig dmg. Blijkbaar geeft dat veel xp.
die kill je dan ook voor de lewtquote:Op zondag 9 februari 2014 02:48 schreef Isabeau het volgende:
Het schijnt dat de rares op Timeless Isle dan weer amper xp gaven.
Rond Old Pi'jiu villagequote:
zijn personal, na de reset van woensdag komen ze weer terug.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:14 schreef Jimbo het volgende:
Wat is de spawn rate op die kisten op TI ?
Ik had er vanmorgen zn 10-15... nu kan ik ze niet meer vinden, nergens niet
Ahh ok, dus elke woensdag kan je weer op jacht?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zijn personal, na de reset van woensdag komen ze weer terug.
Nee helaas, de meeste chests komen nooit meer terug. Maar een paar wel en dat zijn meestal de kisten waar een behendigheidje voor nodig is.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:31 schreef Jimbo het volgende:
Ahh ok, dus elke woensdag kan je weer op jacht?
ohquote:Op zondag 9 februari 2014 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee helaas, de meeste chests komen nooit meer terug. Maar een paar wel en dat zijn meestal de kisten waar een behendigheidje voor nodig is.
De meeste kan je maar een keer openen maar dat kan wel op elk character opnieuw, en de tokens zijn Bind to Account. Dus je kan gewoon op al je alts die dingen openen en dan alle gear doorsturenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh
Gay... Ik hoopte zo door die kissies alle gear te krijgen die ik nodig heb om dat eiland te overleven
Dat iddquote:Op zondag 9 februari 2014 18:58 schreef TwyLight het volgende:
De meeste kan je maar een keer openen maar dat kan wel op elk character opnieuw, en de tokens zijn Bind to Account. Dus je kan gewoon op al je alts die dingen openen en dan alle gear doorsturen
Nooitquote:Op zondag 9 februari 2014 20:07 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb vaak problemen met inloggen, jullie ook?
Ik kom er ook niet in, heb het maar weer opgegeven voor vandaag. Derde keer deze week.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:07 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb vaak problemen met inloggen, jullie ook?
Gebruik je de addon Open Queue? daat zijn altijd wel groepen te vinden voor Ordosquote:Op maandag 10 februari 2014 16:29 schreef Bart84 het volgende:
Ik wil op Timeless alleen nog wat Warforged gear verzamelen, het valt op Aerie Peak alleen niet mee om een groep voor Ordos te verzamelen. Misschien toch maarr naar Magtheridon verhuizen deze week....
Ik zat op Frostmane, nu Ragnaros. Ik ben van 40k naar 2k gegaan in 1 dag door gear kopen en Sky golemquote:Op maandag 10 februari 2014 09:21 schreef GokuSsj3 het volgende:
Afgelopen weekend mijn dk ook overgezet naar frostmane, en kon eindelijk weer lekker hc scenario doen, dit was al moeilijk zoeken in aerie peak. Ga misschien ook nog hunter overzetten want dan zou ik ook eventueel mee kunnen met de 25 man raid groep.
Ben alleen helemaal vergeten gold op mijn dk te zetten voor de transfer, dus heb nu maar 5k totaal. Terwijl ik toch wel 40k wou meenemen. Dus even kijken hoe lang ik het red zonder veel gold, aangezien mijn JC en enchanter op aerie peak zitten.
Gelukkig heeft mijn mage die ik aan het levelen ben skinning en mining, dus die kan met veel questen aardig wat gold binnen harken.
Die zitten overal in de kisten op het eiland. Timeless leather gloves, timeless plate helm enz.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb nu zo'n Burden of Eternity geloot, maar die valt alleen op een bepaald soort item te gebruiken. Hoe kom je aan zulke items waar je die ook kan gebruiken?
Ja, had het ondertussen ook al door. Had die items gevonden, en daar werkte hij niet op, maar je moet het erop gooien voor dat je het echte item eruit opvraagt.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die zitten overal in de kisten op het eiland. Timeless leather gloves, timeless plate helm enz.
Ja voor alles, ideaal. Gaat op vraag/aanbod: Iemand heeft mensen nodig voor een ICC run, maakt een queue aan, mensen kunnen joinen, en dan heb je een groepquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:15 schreef Bart84 het volgende:
Ik zal eens kijken naar die add on open queue, nog niet eerder van gehoord.
Kan ik die add on ook gebruiken voor LK en Cata raids bijvoorbeeld?
Ja.... Godverdomme Battle.net ook down, dus oQueue doet ook geen flikker.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef Hathor het volgende:
Iemand anders ook problemen met inloggen?
Deze week is het waarschijnlijker dat het om loginproblemen gaatquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:40 schreef Hathor het volgende:
Ik kan niet eens in het scherm met chars en realms komen, maar aangezien ik niet de enige ben kijk ik het nog maar een tijdje aan. Ik denk altijd meteen dat ik gehacked ben of zoiets.
Ik heb recent OQ eruit gegooid. Het had zijn voordelen, maar met de komst van de "other raids" optie bij mij overbodig geworden. Ik werd een beetje gek van de spam van die addon. Heb je wel eens gezien wat voor een lappen onzinnige tekst er over je scherm vliegen als een van je Real ID vrienden zijn OQ heeft disabled? Of het aantal mensen die aan je Real ID worden toegevoegd zonder dat je daar zelf om gevraagd hebt? Of als er iets mis is met battle.net en OQ het nodig vind om je daar om de 30 seconden over te informeren? Het was zeker een addon die zijn voordelen had, maar de nadelen wogen voor mij zwaarder, weg ermee dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:19 schreef Bart84 het volgende:
Afgelopen weekend was het bij veel mensen ook al een drama om in te loggen. Gisteravond had ik er zelf ook last van.
Heb gelukkig ook open queue kunnen testen, dat was top. Zat direct in een ordos groep, dus die heb ik mooi nog kunnen meepikken op het laatste moment op dinsdagavond. Kan ik hem mooi vanavond weer doen.
Cata heb ik niet gespeeld, dus daar kan ik niks over zeggen, maar ik vind de normals van de raids die ik deed tijdens MoP wel moeilijker vind dan Naxx, tournament raid( ben de naam vergeten) en ICC. Let wel, ik vergelijk alleen dezelfde level raids ten tijden van toen ze de laatste waren om te doen(dus Naxx, Sartharion, Malygos in 3.0- Ulduar release met MV, ToES, HoF etc.)quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Voor mijn gevoel zijn de raids wel een stuk makkelijke dan FL, BWD en BoT. En die waren weer makkelijker dan Ulduar en ICC pre-nerf
,
JC vind ik mager, marges zijn laag op mijn server.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:37 schreef Denni5 het volgende:
Als het puur om het gold gaat heb je meer aan JC en/of enchanting, maar dan wel met name op lvl 600.
Dan is het natuurlijk wel een goede prof. Mijn server is daar 1) te groot voor en 2) ik heb het geld niet om daar tussen te komen :pquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:39 schreef Denni5 het volgende:
Ik verdien zelf ook het meeste gold met enchanting hoor, maar ik heb guildies die zweren bij JC (die hebben dan ook bijna de hele gem handel in handen). Het verschilt een beetje per server natuurlijk, maar enchants en gems zijn altijd nodig.
Lfr, flex of van een proffesion. Weet niet welk ilvl je heb?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:13 schreef Pino0 het volgende:
Waar kan ik normale wapens halen voor mijn shaman?
Ik heb resto pve gear alleen, er staan geen goede wapens op AH of ze zijn 10K+, en wapens van honor kan je pas kopen als je 7500 honor heb gehaald...
Met justice gear kan je ook niks kopen.
Ik wil iig normale wapens om te boemen in de battlegrounds en later meer kopen
Is er een vendor die dat soort verkoopt?
Bij mij op de server (AD) is de gem markt totaal naar de klote. Mensen die je rustig met 75% undercutten, waarna mensen door standaar undercuts daar weer net onder gaan zitten, waardoor de prijs van sommige gems van ~100g, naar 25g of lager zakt. Verder onder de marge van de uncut gems dusquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:41 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Dan is het natuurlijk wel een goede prof. Mijn server is daar 1) te groot voor en 2) ik heb het geld niet om daar tussen te komen :p
Ik ben sinds TBC jewelcrafter, maar op alle servers waar ik op heb gezeten was de gem markt vanaf dag 1 meteen naar de klote. Zit er dan ook sterk aan te twijfelen om het te droppen en tailoring te levelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 07:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Bij mij op de server (AD) is de gem markt totaal naar de klote. Mensen die je rustig met 75% undercutten, waarna mensen door standaar undercuts daar weer net onder gaan zitten, waardoor de prijs van sommige gems van ~100g, naar 25g of lager zakt. Verder onder de marge van de uncut gems dus
490, maar als ik lfr doe word ik gequeed als healer (zo ben ik gegeared) en als ik inschrijf als dps... heb gewoon geen wapens daarvoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:49 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Lfr, flex of van een proffesion. Weet niet welk ilvl je heb?
Je wordt gequeued zoals jij in inschrijft. Of je gaat als dps in heal gear of zet je lootspec op dps en ga healenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:09 schreef Pino0 het volgende:
[..]
490, maar als ik lfr doe word ik gequeed als healer (zo ben ik gegeared) en als ik inschrijf als dps... heb gewoon geen wapens daarvoor
Super, wist niet eens dat dat konquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:15 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Je wordt gequeued zoals jij in inschrijft. Of je gaat als dps in heal gear of zet je lootspec op dps en ga healen
Grr, ik probeer het wekelijks op mijn lock en hunter en nog steeds niks.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:54 schreef Maureentje het volgende:
Eindelijk ashes of al'ar gelootNa 25 kills
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Grr, ik probeer het wekelijks op mijn lock en hunter en nog steeds niks.
Maar wel grats!
Is eigenlijk het enige wat ik doe op WoW, haha. Daarna uitloggen tot de volgende woensdag.
Rondvliegen op Ashes.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:06 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dat heb ik ookdoe ook onyxia en zg vor mount maar die hoef ik niet perse... Dus waar kan ik nu voor gaan dan?
Ja, ach.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 02:55 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ja maar dat wordt ook snel saai
En daar betaal je dan 13 euro per maand voorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Grr, ik probeer het wekelijks op mijn lock en hunter en nog steeds niks.
Maar wel grats!
Is eigenlijk het enige wat ik doe op WoW, haha. Daarna uitloggen tot de volgende woensdag.
Nou nee, ik speel nu weer op mijn rogue.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 04:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En daar betaal je dan 13 euro per maand voor.
Maak zelf een raid dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:33 schreef Smoofie het volgende:
Ik kan in geen enkele flexraid of normal raid komen door al dat ilvl gezeik gvd.
Je zal niet de enige zijn die undergeared is. Zelf een raid maken en vragen om hoog iLevel zal ook niet werkenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:06 schreef Smoofie het volgende:
Hoe dan, ik ben undergeared vergeleken met de meesten.
of gewoon wachten op de exp pack, dan is iedereen weer lowlvl qua gearquote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zal niet de enige zijn die undergeared is. Zelf een raid maken en vragen om hoog iLevel zal ook niet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |