Deze week is het waarschijnlijker dat het om loginproblemen gaatquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:40 schreef Hathor het volgende:
Ik kan niet eens in het scherm met chars en realms komen, maar aangezien ik niet de enige ben kijk ik het nog maar een tijdje aan. Ik denk altijd meteen dat ik gehacked ben of zoiets.
Ik heb recent OQ eruit gegooid. Het had zijn voordelen, maar met de komst van de "other raids" optie bij mij overbodig geworden. Ik werd een beetje gek van de spam van die addon. Heb je wel eens gezien wat voor een lappen onzinnige tekst er over je scherm vliegen als een van je Real ID vrienden zijn OQ heeft disabled? Of het aantal mensen die aan je Real ID worden toegevoegd zonder dat je daar zelf om gevraagd hebt? Of als er iets mis is met battle.net en OQ het nodig vind om je daar om de 30 seconden over te informeren? Het was zeker een addon die zijn voordelen had, maar de nadelen wogen voor mij zwaarder, weg ermee dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:19 schreef Bart84 het volgende:
Afgelopen weekend was het bij veel mensen ook al een drama om in te loggen. Gisteravond had ik er zelf ook last van.
Heb gelukkig ook open queue kunnen testen, dat was top. Zat direct in een ordos groep, dus die heb ik mooi nog kunnen meepikken op het laatste moment op dinsdagavond. Kan ik hem mooi vanavond weer doen.
Cata heb ik niet gespeeld, dus daar kan ik niks over zeggen, maar ik vind de normals van de raids die ik deed tijdens MoP wel moeilijker vind dan Naxx, tournament raid( ben de naam vergeten) en ICC. Let wel, ik vergelijk alleen dezelfde level raids ten tijden van toen ze de laatste waren om te doen(dus Naxx, Sartharion, Malygos in 3.0- Ulduar release met MV, ToES, HoF etc.)quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Voor mijn gevoel zijn de raids wel een stuk makkelijke dan FL, BWD en BoT. En die waren weer makkelijker dan Ulduar en ICC pre-nerf
,
JC vind ik mager, marges zijn laag op mijn server.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:37 schreef Denni5 het volgende:
Als het puur om het gold gaat heb je meer aan JC en/of enchanting, maar dan wel met name op lvl 600.
Dan is het natuurlijk wel een goede prof. Mijn server is daar 1) te groot voor en 2) ik heb het geld niet om daar tussen te komen :pquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:39 schreef Denni5 het volgende:
Ik verdien zelf ook het meeste gold met enchanting hoor, maar ik heb guildies die zweren bij JC (die hebben dan ook bijna de hele gem handel in handen). Het verschilt een beetje per server natuurlijk, maar enchants en gems zijn altijd nodig.
Lfr, flex of van een proffesion. Weet niet welk ilvl je heb?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:13 schreef Pino0 het volgende:
Waar kan ik normale wapens halen voor mijn shaman?
Ik heb resto pve gear alleen, er staan geen goede wapens op AH of ze zijn 10K+, en wapens van honor kan je pas kopen als je 7500 honor heb gehaald...
Met justice gear kan je ook niks kopen.
Ik wil iig normale wapens om te boemen in de battlegrounds en later meer kopen
Is er een vendor die dat soort verkoopt?
Bij mij op de server (AD) is de gem markt totaal naar de klote. Mensen die je rustig met 75% undercutten, waarna mensen door standaar undercuts daar weer net onder gaan zitten, waardoor de prijs van sommige gems van ~100g, naar 25g of lager zakt. Verder onder de marge van de uncut gems dusquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:41 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Dan is het natuurlijk wel een goede prof. Mijn server is daar 1) te groot voor en 2) ik heb het geld niet om daar tussen te komen :p
Ik ben sinds TBC jewelcrafter, maar op alle servers waar ik op heb gezeten was de gem markt vanaf dag 1 meteen naar de klote. Zit er dan ook sterk aan te twijfelen om het te droppen en tailoring te levelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 07:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Bij mij op de server (AD) is de gem markt totaal naar de klote. Mensen die je rustig met 75% undercutten, waarna mensen door standaar undercuts daar weer net onder gaan zitten, waardoor de prijs van sommige gems van ~100g, naar 25g of lager zakt. Verder onder de marge van de uncut gems dus
490, maar als ik lfr doe word ik gequeed als healer (zo ben ik gegeared) en als ik inschrijf als dps... heb gewoon geen wapens daarvoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:49 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Lfr, flex of van een proffesion. Weet niet welk ilvl je heb?
Je wordt gequeued zoals jij in inschrijft. Of je gaat als dps in heal gear of zet je lootspec op dps en ga healenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:09 schreef Pino0 het volgende:
[..]
490, maar als ik lfr doe word ik gequeed als healer (zo ben ik gegeared) en als ik inschrijf als dps... heb gewoon geen wapens daarvoor
Super, wist niet eens dat dat konquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:15 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Je wordt gequeued zoals jij in inschrijft. Of je gaat als dps in heal gear of zet je lootspec op dps en ga healen
Grr, ik probeer het wekelijks op mijn lock en hunter en nog steeds niks.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:54 schreef Maureentje het volgende:
Eindelijk ashes of al'ar gelootNa 25 kills
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Grr, ik probeer het wekelijks op mijn lock en hunter en nog steeds niks.
Maar wel grats!
Is eigenlijk het enige wat ik doe op WoW, haha. Daarna uitloggen tot de volgende woensdag.
Rondvliegen op Ashes.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:06 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dat heb ik ookdoe ook onyxia en zg vor mount maar die hoef ik niet perse... Dus waar kan ik nu voor gaan dan?
Ja, ach.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 02:55 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ja maar dat wordt ook snel saai
En daar betaal je dan 13 euro per maand voorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Grr, ik probeer het wekelijks op mijn lock en hunter en nog steeds niks.
Maar wel grats!
Is eigenlijk het enige wat ik doe op WoW, haha. Daarna uitloggen tot de volgende woensdag.
Nou nee, ik speel nu weer op mijn rogue.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 04:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En daar betaal je dan 13 euro per maand voor.
Maak zelf een raid dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:33 schreef Smoofie het volgende:
Ik kan in geen enkele flexraid of normal raid komen door al dat ilvl gezeik gvd.
Je zal niet de enige zijn die undergeared is. Zelf een raid maken en vragen om hoog iLevel zal ook niet werkenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:06 schreef Smoofie het volgende:
Hoe dan, ik ben undergeared vergeleken met de meesten.
of gewoon wachten op de exp pack, dan is iedereen weer lowlvl qua gearquote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zal niet de enige zijn die undergeared is. Zelf een raid maken en vragen om hoog iLevel zal ook niet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |