SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
quote:
Begin aan de hobby/sport/andere bezigheid waar je altijd al aan hebt willen beginnen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:32 schreef paashaas666 het volgende:
Hebben jullie tips zodat ik haar ook met rust kan laten en zodat ik mij wat beter kan voelen...? Blokkeren heeft geen zin, want dan deblokkeer ik haar toch elke keer...
Greetz!!
Ja we hadden ruzie om iets heel kleins. Ik baal er echt van, want ik hou echt heel veel van haar... Enige optie is idd met rust laten, maar dat kan 2 kanten op gaan...quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
Wat je gedaan hebt is wel essentieel ja
En je moet wel loslaten, want als je niet naar haar luistert dan is het sowieso over. Waarom zou ze jou willen als je haar wensen niet kunt respecteren?
Wie weet komt ze tot de conclusie dat het over is ja als je haar met rust laat. Maar je kunt haar keuzes daar in en gedachten daar over toch niet beïnvloeden. Het enige wat je zult doen is haar meer van je verwijderen
Wat iets kleins voor jou is, hoeft niet iets heel kleins voor haar te zijn natuurlijk, maar je bent vaag erover vind ik waar het over ging...quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:41 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ja we hadden ruzie om iets heel kleins. Ik baal er echt van, want ik hou echt heel veel van haar... Enige optie is idd met rust laten, maar dat kan 2 kanten op gaan...
tja de kleine dingen doen het hem juist.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:41 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ja we hadden ruzie om iets heel kleins. Ik baal er echt van, want ik hou echt heel veel van haar... Enige optie is idd met rust laten, maar dat kan 2 kanten op gaan...
Het ging erover dat ze nooit tijd had om samen wat af te spreken. Maar ze heeft wel elke x tijd om uit te gaan en wat te doen met dr vriendinnen. En ze loog ook over dingen dat ze ergens wat ging drinken tot 1:00u, maar hoor dan van iemand anders dat ze helemaal dronken was en 7:00u pas thuis was... Naja, dat heb ik haar verteld dat ik dat klote vind en zij vindt dat kennelijk normaal ofzow...quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:43 schreef F1978 het volgende:
[..]
Wat iets kleins voor jou is, hoeft niet iets heel kleins voor haar te zijn natuurlijk, maar je bent vaag erover vind ik waar het over ging...
misschien was ze toen al klaar met jou.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Het ging erover dat ze nooit tijd had om samen wat af te spreken. Maar ze heeft wel elke x tijd om uit te gaan en wat te doen met dr vriendinnen. En ze loog ook over dingen dat ze ergens wat ging drinken tot 1:00u, maar hoor dan van iemand anders dat ze helemaal dronken was en 7:00u pas thuis was... Naja, dat heb ik haar verteld dat ik dat klote vind en zij vindt dat kennelijk normaal ofzow...
Desondanks blijf jij als een schoothondje achter haar aan lopen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Het ging erover dat ze nooit tijd had om samen wat af te spreken. Maar ze heeft wel elke x tijd om uit te gaan en wat te doen met dr vriendinnen. En ze loog ook over dingen dat ze ergens wat ging drinken tot 1:00u, maar hoor dan van iemand anders dat ze helemaal dronken was en 7:00u pas thuis was... Naja, dat heb ik haar verteld dat ik dat klote vind en zij vindt dat kennelijk normaal ofzow...
Volgens mij is dit voor haar geen klein dingetje, tenslotte krijg je geen echte ruzie anders.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Tevens voelt ze zich misschien wel opgesloten als je haar zowat geen vrijheid gunt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Voor de meeste jonge mensen is het normaal om soms tot 7 uur uit te gaan en dronken te worden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Zij verwacht dus iets anders van jullie relatie dan jij. Als je het daar niet over eens kan worden is het over.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ze vertelt me wel dat ze totaal geen andere jongen wil. Ze is ook nooit vreemdgegaan, dat weet ik zeker. Ik geef haar wel de vrijheid.. Maar vind het wel fijn om te weten of ze uitgaat of gewoon een drankje gaat drinken...quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:56 schreef LelijKnap het volgende:
Ze houd van je, maar ze houd zo te lezen, sinds kort, meer van de mogelijkheden die buiten jou liggen, zoals feesten en de ervaring van vrijheid (en andere mannen). Wat niet raar is op jonge leeftijd.
Vraag is wel waarom ze loog over dat stappen. Of je bent te controlerend, of ze doet dingen die niet in een monogame relatie passen. Of beide, waarvan het tweede een gevolg van het eerste kan zijn. Da's verder geen rechtvaardiging maar wél een logische gevolgtrekking bij de (wat instabiele) vrouw.
Oké, maar waarom denk je dat ze over die tijden loog? Het lijkt onbeduidend, maar het duid in elk geval wel op iets.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:01 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ze vertelt me wel dat ze totaal geen andere jongen wil. Ze is ook nooit vreemdgegaan, dat weet ik zeker. Ik geef haar wel de vrijheid.. Maar vind het wel fijn om te weten of ze uitgaat of gewoon een drankje gaat drinken...
sure.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:01 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ze vertelt me wel dat ze totaal geen andere jongen wil. Ze is ook nooit vreemdgegaan, dat weet ik zeker.
Want? Wat de neuk maakt dat nou weer uit voor jou?quote:Maar vind het wel fijn om te weten of ze uitgaat of gewoon een drankje gaat drinken...
Vind ik een verschil ja. Drankje doen is niet helemaal naar de klote zuipen. Dat doe je met uitgaanquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
sure.
[..]
Want? Wat de neuk maakt dat nou weer uit voor jou?
Dat vroeg die niet, waarom wil jij dat perse weten?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Vind ik een verschil ja. Drankje doen is niet helemaal naar de klote zuipen. Dat doe je met uitgaan
kan toch dat ze in eerste instantie een drankje wilde doen, maar dat t erg gezellig was dat ze maar doorging?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Vind ik een verschil ja. Drankje doen is niet helemaal naar de klote zuipen. Dat doe je met uitgaan
Maar waarom zegt ze dan dat het tot 1u was? Of zei ze dat voordat ze uitging Ts? Want dan moet je je ècht eens gaan afvragen of jij wel gezond in deze relatie staat en of je niet zelf eens moet gaan stappen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:09 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
kan toch dat ze in eerste instantie een drankje wilde doen, maar dat t erg gezellig was dat ze maar doorging?
Het klinkt alsof ze je gewoon niet meer wil en dit aangrijpt om van je af te komenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ze appte me dat ze in bed lag om 1:00u en ging slapen. Maar dag erna zou ik met dr ma gaan praten over mijn vriendin en mij, en toen zei dr ma dat ze om 7:00-7:30 bezopen thuiskwam...quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar waarom zegt ze dan dat het tot 1u was? Of zei ze dat voordat ze uitging Ts? Want dan moet je je ècht eens gaan afvragen of jij wel gezond in deze relatie staat en of je niet zelf eens moet gaan stappen.
Maar waarom denk je dat ze daar over liegt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:19 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ze appte me dat ze in bed lag om 1:00u en ging slapen. Maar dag erna zou ik met dr ma gaan praten over mijn vriendin en mij, en toen zei dr ma dat ze om 7:00-7:30 bezopen thuiskwam...
Antwoord hier nou eens op inderdaad... Dat ze op het moment zelf er over liegt vind ik trouwens best zorgelijk...zeker icm met de uitspraak dat ze in bed ligt... da's toch nog net even anders dan dat ze de volgende dag zegt dat ze al om 1u thuis was...quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:20 schreef jatochneetoch het volgende:
Maar waarom denk je dat ze daar over liegt?
Klopt ja, ze vindt dat ik me er teveel mee bemoei.. Maar het is een gewone vraag toch als ik vraag wat ze vanavond gaat doen... Want samen wou ze toch niks doen, omdat ze dus tijd geen contact wou, maar met vriendinnen.....quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Antwoord hier nou eens op inderdaad... Dat ze op het moment zelf er over liegt vind ik trouwens best zorgelijk...zeker icm met de uitspraak dat ze in bed ligt... da's toch nog net even anders dan dat ze de volgende dag zegt dat ze al om 1u thuis was...
Dit doet ze niet zomaar. Ik zie jou er wel voor aan dat je gaat zeuren als ze uit gaat, en daarom liegt ze er maar over (ook totaal niet goed om te doen). Aan de andere kant ook niet leuk dat ze wel tijd maakt om uit te gaan, maar niet voor haar vriend. Dat zegt wel van welke kant de relatie afkomt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Klopt ja, ze vindt dat ik me er teveel mee bemoei.. Maar het is een gewone vraag toch als ik vraag wat ze vanavond gaat doen... Want samen wou ze toch niks doen, omdat ze dus tijd geen contact wou, maar met vriendinnen.....
Idd, ben je heel jaloers of bezitterig? Dan kan het zomaar zijn dat liegen in haar op komt..quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:40 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dit doet ze niet zomaar. Ik zie jou er wel voor aan dat je gaat zeuren als ze uit gaat, en daarom liegt ze er maar over (ook totaal niet goed om te doen). Aan de andere kant ook niet leuk dat ze wel tijd maakt om uit te gaan, maar niet voor haar vriend. Dat zegt wel van welke kant de relatie afkomt.
Weet je, dat ze haast nooit met je af wilt spreken, zegt mij al voldoende. Het is klaar tussen jullie, en dat ze je pas op 22 februari wilt zien zegt al helemaal voldoende.
Weet je, hou gewoon de eer aan jezelf en dump die liegende trut. Je hebt toch gewoon je trots joh, of niet soms?
Naja, ik wil wel graag weten wat ze gaat doen op een avondje. Tijden enzo hoef ik echt niet te weten en dr in de gaten houden. Maar sommige dingen wil ik wel weten jaaquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:50 schreef Daniane het volgende:
[..]
Idd, ben je heel jaloers of bezitterig? Dan kan het zomaar zijn dat liegen in haar op komt..
Maar ga je ook zeuren als ze weer eens uitgaat? Van jaaa alweer? Liever niet blabla. Dan snap ik het wel, maar ik begrijp ook heel erg goed dat je het niet leuk vind dat ze dan geen tijd voor jou wilt maken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:52 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Naja, ik wil wel graag weten wat ze gaat doen op een avondje. Tijden enzo hoef ik echt niet te weten en dr in de gaten houden. Maar sommige dingen wil ik wel weten jaa
Jaa, precies. Ik maak er geen probleem van als ze vaak uitgaat, maar als ze dan zelf ook wat vaker het initiatief neemt om samen eens wat te doen... Dat ontbreekt er ook aan.... Ze zegt zelf dat ze t veel te druk heeft met school, dus daarom niet wil.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:53 schreef oLexie het volgende:
[..]
Maar ga je ook zeuren als ze weer eens uitgaat? Van jaaa alweer? Liever niet blabla. Dan snap ik het wel, maar ik begrijp ook heel erg goed dat je het niet leuk vind dat ze dan geen tijd voor jou wilt maken.
Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:56 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Jaa, precies. Ik maak er geen probleem van als ze vaak uitgaat, maar als ze dan zelf ook wat vaker het initiatief neemt om samen eens wat te doen... Dat ontbreekt er ook aan.... Ze zegt zelf dat ze t veel te druk heeft met school, dus daarom niet wil.
3kmquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:56 schreef oLexie het volgende:
[..]
Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan?
Oh. Slecht van haar. Weet je wat ik denk, dat ze al lang klaar met je is maar het niet uit durft te maken. Echt, hou de eer aan jezelf. Hier heb je toch helemaal niets aan?quote:
Dat lijkt me op zich niet verkeerd. Ik vind het ook fijn om te weten wat mijn vriend gaat doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:52 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Naja, ik wil wel graag weten wat ze gaat doen op een avondje. Tijden enzo hoef ik echt niet te weten en dr in de gaten houden. Maar sommige dingen wil ik wel weten jaa
Tja.. Is ook zo, maar na een relatie van 3 jaar kan ik dat niet echt accepteren xd Erg lastig is het.. Ik kan die 22 feb afwachten, maar denk dat het dan definitief wordt. Alsof je in 3 weken geen contact weer verliefd kan worden, lijkt me sterk...quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef oLexie het volgende:
[..]
Oh. Slecht van haar. Weet je wat ik denk, dat ze al lang klaar met je is maar het niet uit durft te maken. Echt, hou de eer aan jezelf. Hier heb je toch helemaal niets aan?
Daarom, ik snap dat het lastig is hoor maar persoonlijk zou ik er een einde aan maken. Heb ik destijds ook gedaan, puur en alleen al uit trots/zelfrespect. En dan kun je alsnog elkaar zien op 22 februari, en kijken of het dan eventueel weer aan kan gaan maar tot die tijd zou het voor mij uit zijn. Puur om niet aan het lijntje gehouden te worden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:00 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Tja.. Is ook zo, maar na een relatie van 3 jaar kan ik dat niet echt accepteren xd Erg lastig is het.. Ik kan die 22 feb afwachten, maar denk dat het dan definitief wordt. Alsof je in 3 weken geen contact weer verliefd kan worden, lijkt me sterk...
Tja dat klopt helemaal.. En dan komt er ook nog ruim 3 weken geen contact bij kijken.. Voor mij ook al een onmogelijke opgave haha.. We zullen het zien..quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:02 schreef oLexie het volgende:
[..]
Daarom, ik snap dat het lastig is hoor maar persoonlijk zou ik er een einde aan maken. Heb ik destijds ook gedaan, puur en alleen al uit trots/zelfrespect. En dan kun je alsnog elkaar zien op 22 februari, en kijken of het dan eventueel weer aan kan gaan maar tot die tijd zou het voor mij uit zijn. Puur om niet aan het lijntje gehouden te worden.
Dit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef oLexie het volgende:
[..]
Oh. Slecht van haar. Weet je wat ik denk, dat ze al lang klaar met je is maar het niet uit durft te maken. Echt, hou de eer aan jezelf. Hier heb je toch helemaal niets aan?
helaas heeft het niets met accepteren te makenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:00 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Tja.. Is ook zo, maar na een relatie van 3 jaar kan ik dat niet echt accepteren xd Erg lastig is het.. Ik kan die 22 feb afwachten, maar denk dat het dan definitief wordt. Alsof je in 3 weken geen contact weer verliefd kan worden, lijkt me sterk...
Tja, als ze elke keer een afspraak of afzegt of geen zin in heeft.. Dan wordt praten erg lastig.. Ze wil geen contact..quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef RonnieGardocki het volgende:
Ik dacht bij de TT dat het om een trio ging.
On topic: Als het om iets kleins ging, vind ik dat je in een 'sterke' relatie de kracht zou moeten hebben om het uit te praten/op te lossen. Zelf geen echte ervaring mee gehad, maar ik zou kleine dingen juist proberen uit te praten met mijn vriendin, kosten wat het kost.
Verloren zaak lijkt me dan. Als iemand geen moeite wil doen voor een relatie, kan het ook niet worden opgelost. Hard maar waar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef paashaas666 het volgende:
Tja, als ze elke keer een afspraak of afzegt of geen zin in heeft.. Dan wordt praten erg lastig.. Ze wil geen contact..
Heb je het al uit gemaakt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Tja, als ze elke keer een afspraak of afzegt of geen zin in heeft.. Dan wordt praten erg lastig.. Ze wil geen contact..
Moet idd de eer maar aan mezelf houden ofzow.. Ze reageert nu niet eens meer op app -.- wss is ze wat doen met een vriendin ofzo. Naja, ik vind het moeilijk om haar te laten gaan, maar het is miss wel de beste oplossing jaa..quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:33 schreef oLexie het volgende:
[..]
Heb je het al uit gemaakt?
Serieus, trek je ballen terug tussen je benen en app haar van: "Gezien jij toch geen tijd voor mij vrij wilt maken om eerder af te spreken, en ik geen zin heb om hiermee te wachten tot 22 februari meld ik je bij deze dat ik klaar met je ben. Je wilt je vrijheid, geniet ervan. Later."
Is moeilijk, maar je accepteert dit toch niet? Die drie weken eerder zijn mooi drie weken eerder in het verwerkingsproces.![]()
Want echt, dit gaat niet meer goed komen, het is op het einde en dat weet je zelf ook.
Het is sowieso het beste, en gewoon zo snel als mogelijk. Ze heeft totaal geen respect voor je. Laat je niet zo behandelen man.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:38 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Naja, ik vind het moeilijk om haar te laten gaan, maar het is miss wel de beste oplossing jaa..
Ik ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef RonnieGardocki het volgende:
TS, luister naar deze vrouw en kopieer dat bericht voor op de app. Dit verdien je niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:33 schreef oLexie het volgende:
[..]
Heb je het al uit gemaakt?
Serieus, trek je ballen terug tussen je benen en app haar van: "Gezien jij toch geen tijd voor mij vrij wilt maken om eerder af te spreken, en ik geen zin heb om hiermee te wachten tot 22 februari meld ik je bij deze dat ik klaar met je ben. Je wilt je vrijheid, geniet ervan. Later."
Is moeilijk, maar je accepteert dit toch niet? Die drie weken eerder zijn mooi drie weken eerder in het verwerkingsproces.![]()
Want echt, dit gaat niet meer goed komen, het is op het einde en dat weet je zelf ook.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:09 schreef ferry22 het volgende:
Zelf zou ik het persoonlijk nooit via app uitmaken.
Vooral niet omdat het maar 3 Km verder is en er zijn vast wel tijden wanneer je haar bijna zeker thuis kan treffen. Maar dat is mijn mening.
Die trut wil toch geen tijd vrij maken? Ja, over 3 wekenquote:
Hij zal toch wel weten op welke momenten zij hoogstwaarschijnlijk thuis is? Nou, op zo'n moment aanbellen en zeggen dat je nu wil praten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die trut wil toch geen tijd vrij maken? Ja, over 3 weken![]()
Desnoods via de tel. Dan moet ze maar niet zo moeilijk doen
Heb je gelijk in ja. Ze is nu heel druk met school, maar vanavond kan ze wel feesten.. Ga zo langs dr ma om te vragen hoe het thuis met haar gaat. Ik weet dat ze keiveel stress heeft, maar ze maakt wel tijd voor anderen. Ohnee, dat 'plant ze in'. Maar geen tijd voor ons... Naja, ik wacht het gesprek straks maar af.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:06 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Hij zal toch wel weten op welke momenten zij hoogstwaarschijnlijk thuis is? Nou, op zo'n moment aanbellen en zeggen dat je nu wil praten.
Als je vriendin je blokkeert en niet met je wil afspreken of praten op wat voor manier dan ook dan is het toch gewoon uitquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:40 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in ja. Ze is nu heel druk met school, maar vanavond kan ze wel feesten.. Ga zo langs dr ma om te vragen hoe het thuis met haar gaat. Ik weet dat ze keiveel stress heeft, maar ze maakt wel tijd voor anderen. Ohnee, dat 'plant ze in'. Maar geen tijd voor ons... Naja, ik wacht het gesprek straks maar af.
En whatsapp of iets gaat niet. Ze heeft me overal geblokt
Waarom ga je dit continu met haar moeder bespreken maar niet met chick zelf? Ik zou het ook uit willen maken als m'n vriend de hele tijd met m'n moeder zat te smoezen.quote:
Ik heb een relatie van ruim 3 jaar met haar gehad. Met haar ma kan ik erg goed opschieten. En ik wil het juist met haar bespreken, maar ze maakt er geen tijd voor. Ik wil graag weten hoe t bij dr thuis is ja. Miss is er iets wat ik niet weet waarom ze t afreageert op mij ofzo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:54 schreef Zippow het volgende:
[..]
Waarom ga je dit continu met haar moeder bespreken maar niet met chick zelf? Ik zou het ook uit willen maken als m'n vriend de hele tijd met m'n moeder zat te smoezen.
Butquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:05 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ik heb een relatie van ruim 3 jaar met haar gehad. Met haar ma kan ik erg goed opschieten. En ik wil het juist met haar bespreken, maar ze maakt er geen tijd voor. Ik wil graag weten hoe t bij dr thuis is ja. Miss is er iets wat ik niet weet waarom ze t afreageert op mij ofzo.
Als je vriendin zou willen dat je wist dat er iets anders was (als er dat al is, maar dat is er niet, dat wil jij alleen omdat er dan een reden is behalve dat ze je gewoon niet meer wil) dan zou ze dat wel aan je vertellenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:05 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ik heb een relatie van ruim 3 jaar met haar gehad. Met haar ma kan ik erg goed opschieten. En ik wil het juist met haar bespreken, maar ze maakt er geen tijd voor. Ik wil graag weten hoe t bij dr thuis is ja. Miss is er iets wat ik niet weet waarom ze t afreageert op mij ofzo.
Wat?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je vriendin zou willen dat je wist dat er iets anders was (als er dat al is, maar dat is er niet, dat wil jij alleen omdat er dan een reden is behalve dat ze je gewoon niet meer wil) dan zou ze dat wel aan je vertellen
hij zegt 'er speelt misschien iets thuis waar ik niks van weet'quote:
Ah. Ja eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij zegt 'er speelt misschien iets thuis waar ik niks van weet'
Maar ik denk:
1. dat er niets speelt maar dat hij dat graag wil. Dan kan dat de verklaring zijn voor haar gedrag ipv het feit dat ze hem gewoon niet meer wil
2. als er al wat zou spelen en ze zou willen dat hij dat weet dan zou ze het hem zelf vertellen. Als hij achter haar rug gaat graven in dingen die ze blijkbaar niet wil delen dan komt dat hun relatie ook niet ten goede
Naja ik weet dat ze heel gesloten is. Ze laat moeilijk mensen toe. Zeker als er ruzie is trekt ze zich helemaal terug. Ik denk dat er best iets kan zijn wat ik niet weet, maar wel hoor te weten. Daar probeer ik dan achter te komen. Wil idd een verklaring hoe ze van de een op de andere dag me niet meer ziet zitten. Voor december is daar totaal geen aanleiding voor geweest namelijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij zegt 'er speelt misschien iets thuis waar ik niks van weet'
Maar ik denk:
1. dat er niets speelt maar dat hij dat graag wil. Dan kan dat de verklaring zijn voor haar gedrag ipv het feit dat ze hem gewoon niet meer wil
2. als er al wat zou spelen en ze zou willen dat hij dat weet dan zou ze het hem zelf vertellen. Als hij achter haar rug gaat graven in dingen die ze blijkbaar niet wil delen dan komt dat hun relatie ook niet ten goede
Dat wil iedereen die gedumpt is en de verklaring die ze krijgen is ook nooit een afdoende verklaring voor hun gevoelquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:29 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Naja ik weet dat ze heel gesloten is. Ze laat moeilijk mensen toe. Zeker als er ruzie is trekt ze zich helemaal terug. Ik denk dat er best iets kan zijn wat ik niet weet, maar wel hoor te weten. Daar probeer ik dan achter te komen. Wil idd een verklaring hoe ze van de een op de andere dag me niet meer ziet zitten. Voor december is daar totaal geen aanleiding voor geweest namelijk.
Pardon?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:29 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Naja ik weet dat ze heel gesloten is. Ze laat moeilijk mensen toe. Zeker als er ruzie is trekt ze zich helemaal terug. Ik denk dat er best iets kan zijn wat ik niet weet, maar wel hoor te weten. Daar probeer ik dan achter te komen. Wil idd een verklaring hoe ze van de een op de andere dag me niet meer ziet zitten. Voor december is daar totaal geen aanleiding voor geweest namelijk.
Ik zou er zo klaar mee zijn. Man, maak het toch uit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:40 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in ja. Ze is nu heel druk met school, maar vanavond kan ze wel feesten.. Ga zo langs dr ma om te vragen hoe het thuis met haar gaat. Ik weet dat ze keiveel stress heeft, maar ze maakt wel tijd voor anderen. Ohnee, dat 'plant ze in'. Maar geen tijd voor ons... Naja, ik wacht het gesprek straks maar af.
En whatsapp of iets gaat niet. Ze heeft me overal geblokt
Ik kan dat wel doen, maar de gedachte dat zij met een andere jongen gaat kan ik gewoon niet hebben.. Ze heeft er totaal geen zin in om met een ander te zoenen ofzo, maar ik kan dat gewoon niet hebben.. Hoe de hel kan ik daarmee omgaan... Rebound chick is alleen maar lullig voor dat meisjequote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zou er zo klaar mee zijn. Man, maak het toch uit.
Maar als zij het uit maakt, wat ze nu aan het doen is op een rare manier, gaat dat toch gebeurenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:58 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ik kan dat wel doen, maar de gedachte dat zij met een andere jongen gaat kan ik gewoon niet hebben.. Ze heeft er totaal geen zin in om met een ander te zoenen ofzo, maar ik kan dat gewoon niet hebben.. Hoe de hel kan ik daarmee omgaan... Rebound chick is alleen maar lullig voor dat meisje
je moet gewoon niet vergeten dat mannen vrouwen meestal na 2 weken al dumpen omdat ze al geneukt hebbenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:32 schreef paashaas666 het volgende:
Hey fokkers,
Dit is mijn eerste topic en meestal probeer ik antwoorden te zoeken in andere topics, maar ik zou toch graag jullie mening/tips willen horen..
Ik heb nu een relatie van ruim 3 jaar met een meisje waar ik heel veel van houd. Helaas is er begin december een enorme ruzie tussen ons geweest. Die ruzie houdt nog steeds aan en ik ben helemaal ten einde raad wat ik moet doen.. Door die ruzie heb ik niet genoeg punten gehaald voor mijn studie om door te kunnen, dus dat geeft wel aan dat het me erg diep zit.
Het punt is dat bij haar de 'knop' is omgegaan dat ze me niet meer wil.. Dat kan ik niet bevatten omdat we al zo lang samenzijn. Ze zegt altijd (gemeend) ik hou van je, maar sinds het december is de knop dus om.. Ze had heel januari zelf tentamens, dus heb haar amper gezien en gesproken. Ze vertelde dat ze een maand geen contact wilde (januari dus), maar dat heb ik na een paar dagen niet vol kunnen houden..
We hebben 22 februari afgesproken om ergens wat te drinken. Zo heeft zij haar rust aan dr hoofd en kunnen we allebei nadenken. Ze vertelt me elke keer dat als ik haar met rust laat, het vanzelf goedkomt.. Maar ik durf haar niet zo opeens los te laten en wil haar elke seconde van de dag whatsappen ofzo..
Hebben jullie tips zodat ik haar ook met rust kan laten en zodat ik mij wat beter kan voelen...? Blokkeren heeft geen zin, want dan deblokkeer ik haar toch elke keer...
Greetz!!
Maak het uit en ga lekker stappen, feesten en vrouwen ballen. Het klinkt als een contradictie, maar dit is de meest waarschijnlijke manier om te zien of ze je nog wel wil. Als ze ziet dat je geniet zonder haar kan dat misschien nog enige gevoelens opwekken van gemis of jaloezie. Zo niet, dan is het ook gewoon klaar. (Overigens met andere vrouwen naar bed gaan, hoef je dan niet aan haar te vertellen)quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:00 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Meestal was er dan in de eerste instantie al geen intentie of behoefte naar een relatie. Als een man een vrouw echt leuk vindt, maakt het geen ruk uit of je na de eerste date seks hebt of pas na een aantal maand. Persoonlijk denk ik dat het laatste zelfs averechts kan werken. Zonder fysieke intimiteit ontstaat er vaak ook geen verbinding tussenbeide.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:20 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
je moet gewoon niet vergeten dat mannen vrouwen meestal na 2 weken al dumpen omdat ze al geneukt hebben
Is waarschijnlijk ook het gedrag wat zijn vriendin zo afstotelijk vind.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:32 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Pardon?
Als ze jou iets niet verteld dan is dat misschien omdat jij dat ook niet hoeft te weten. Verhaal gaan halen bij haar moeder lijkt mij niet de juiste oplossing.
Haha nee, ik bent niet klef of constant bij haar. Maar omdat zij weinig initiatief neemt voel ik dat ik er zelf maar achteraan moet. Maar je hebt wel gelijk. Zij was gisteravond naar een of ander feest en heb geen reactie gehad hoe het was ofzo. Ik ga vanavond wel uit, maar weet niet of ik wel een nieuwe chick ga regelen. Ben nog (lang) niet over haar heen en om dan gelijk een ander wijf te pakken.. Vind ik wel lullig...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk ook het gedrag wat zijn vriendin zo afstotelijk vind.
Je bent waarschijnlijk te klef, iemand die constant bij haar wil zijn knus doen en als ze iets anders aan het doen is kom jij vast meteen met een interrogatie aanzetten. @ TS
Joh genoeg vrouwen die zelf ook naar niet meer dan een avondje sex opzoek zijn hoor. Jij moet gewoon minder met de ander bezig zijn en meer met jezelf. Dat lijkt hier de kern van het probleem.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:43 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Haha nee, ik bent niet klef of constant bij haar. Maar omdat zij weinig initiatief neemt voel ik dat ik er zelf maar achteraan moet. Maar je hebt wel gelijk. Zij was gisteravond naar een of ander feest en heb geen reactie gehad hoe het was ofzo. Ik ga vanavond wel uit, maar weet niet of ik wel een nieuwe chick ga regelen. Ben nog (lang) niet over haar heen en om dan gelijk een ander wijf te pakken.. Vind ik wel lullig...
Vind het ook raar om dan gelijk 'vreemd' te gaan, dan ben je niet veel beterquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:43 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Haha nee, ik bent niet klef of constant bij haar. Maar omdat zij weinig initiatief neemt voel ik dat ik er zelf maar achteraan moet. Maar je hebt wel gelijk. Zij was gisteravond naar een of ander feest en heb geen reactie gehad hoe het was ofzo. Ik ga vanavond wel uit, maar weet niet of ik wel een nieuwe chick ga regelen. Ben nog (lang) niet over haar heen en om dan gelijk een ander wijf te pakken.. Vind ik wel lullig...
Ga nou eerst het topic eens lezenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef RonnieGardocki het volgende:
On topic: Als het om iets kleins ging, vind ik dat je in een 'sterke' relatie de kracht zou moeten hebben om het uit te praten/op te lossen. Zelf geen echte ervaring mee gehad, maar ik zou kleine dingen juist proberen uit te praten met mijn vriendin, kosten wat het kost.
Ik denk dat ze helemaal klaar is met je maar ook niet wil kwetsen. Probeer het te accepteren en ga verder. Er komt vanzelf wel weer iemand anders op je pad. Ga vooral niet jezelf opbranden voor iemand die jou niet wil. Waarschijnlijk is ze gewoon niet toe aan een serieuze relatie en wil ze genieten zonder rekening te hoeven houden met een ander. En geljjk heeft ze je bent maar 1 keer jong in je leven.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:43 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
TS hoeft ook niet persé vreemd te gaan vind ik. Maar aandacht van andere meiden is altijd leukquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Vind het ook raar om dan gelijk 'vreemd' te gaan, dan ben je niet veel beter
dude, met haar moeder praten over je vriendin?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:19 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ze appte me dat ze in bed lag om 1:00u en ging slapen. Maar dag erna zou ik met dr ma gaan praten over mijn vriendin en mij, en toen zei dr ma dat ze om 7:00-7:30 bezopen thuiskwam...
Dude, of meid...quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:34 schreef paashaas666 het volgende:
Bedankt voor alle reacties mensen!
Ik laat het gewoon los en afwachten of ze me nog terug wil. Maar dan moet ze wel overtuigend zijn vind ik. In de tussentijd idd afleiding zoeken met uitgaan![]()
Bedankt allemaal!
Je gaat toch zeker niet 'ja' zeggen als ze je terug wil? Je hebt in december ruzie gehad en zij meldt jou doodleuk dat ze heel januari geen contact wil en 22 februari pas kan afspreken. Ze laat je dus ruim 7 weken wachten omdat het haar niet zint. Aangezien ze jou geblokt heeft op whatsapp is de enige optie geen contact meer zoeken en toenaderingspogingen van haar stelselmatig negeren. Ze is het niet waard.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:34 schreef paashaas666 het volgende:
Bedankt voor alle reacties mensen!
Ik laat het gewoon los en afwachten of ze me nog terug wil. Maar dan moet ze wel overtuigend zijn vind ik. In de tussentijd idd afleiding zoeken met uitgaan![]()
Bedankt allemaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |