SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
quote:
Begin aan de hobby/sport/andere bezigheid waar je altijd al aan hebt willen beginnen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:32 schreef paashaas666 het volgende:
Hebben jullie tips zodat ik haar ook met rust kan laten en zodat ik mij wat beter kan voelen...? Blokkeren heeft geen zin, want dan deblokkeer ik haar toch elke keer...
Greetz!!
Ja we hadden ruzie om iets heel kleins. Ik baal er echt van, want ik hou echt heel veel van haar... Enige optie is idd met rust laten, maar dat kan 2 kanten op gaan...quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
Wat je gedaan hebt is wel essentieel ja
En je moet wel loslaten, want als je niet naar haar luistert dan is het sowieso over. Waarom zou ze jou willen als je haar wensen niet kunt respecteren?
Wie weet komt ze tot de conclusie dat het over is ja als je haar met rust laat. Maar je kunt haar keuzes daar in en gedachten daar over toch niet beïnvloeden. Het enige wat je zult doen is haar meer van je verwijderen
Wat iets kleins voor jou is, hoeft niet iets heel kleins voor haar te zijn natuurlijk, maar je bent vaag erover vind ik waar het over ging...quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:41 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ja we hadden ruzie om iets heel kleins. Ik baal er echt van, want ik hou echt heel veel van haar... Enige optie is idd met rust laten, maar dat kan 2 kanten op gaan...
tja de kleine dingen doen het hem juist.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:41 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ja we hadden ruzie om iets heel kleins. Ik baal er echt van, want ik hou echt heel veel van haar... Enige optie is idd met rust laten, maar dat kan 2 kanten op gaan...
Het ging erover dat ze nooit tijd had om samen wat af te spreken. Maar ze heeft wel elke x tijd om uit te gaan en wat te doen met dr vriendinnen. En ze loog ook over dingen dat ze ergens wat ging drinken tot 1:00u, maar hoor dan van iemand anders dat ze helemaal dronken was en 7:00u pas thuis was... Naja, dat heb ik haar verteld dat ik dat klote vind en zij vindt dat kennelijk normaal ofzow...quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:43 schreef F1978 het volgende:
[..]
Wat iets kleins voor jou is, hoeft niet iets heel kleins voor haar te zijn natuurlijk, maar je bent vaag erover vind ik waar het over ging...
misschien was ze toen al klaar met jou.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Het ging erover dat ze nooit tijd had om samen wat af te spreken. Maar ze heeft wel elke x tijd om uit te gaan en wat te doen met dr vriendinnen. En ze loog ook over dingen dat ze ergens wat ging drinken tot 1:00u, maar hoor dan van iemand anders dat ze helemaal dronken was en 7:00u pas thuis was... Naja, dat heb ik haar verteld dat ik dat klote vind en zij vindt dat kennelijk normaal ofzow...
Desondanks blijf jij als een schoothondje achter haar aan lopen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Het ging erover dat ze nooit tijd had om samen wat af te spreken. Maar ze heeft wel elke x tijd om uit te gaan en wat te doen met dr vriendinnen. En ze loog ook over dingen dat ze ergens wat ging drinken tot 1:00u, maar hoor dan van iemand anders dat ze helemaal dronken was en 7:00u pas thuis was... Naja, dat heb ik haar verteld dat ik dat klote vind en zij vindt dat kennelijk normaal ofzow...
Volgens mij is dit voor haar geen klein dingetje, tenslotte krijg je geen echte ruzie anders.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Tevens voelt ze zich misschien wel opgesloten als je haar zowat geen vrijheid gunt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Voor de meeste jonge mensen is het normaal om soms tot 7 uur uit te gaan en dronken te worden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Zij verwacht dus iets anders van jullie relatie dan jij. Als je het daar niet over eens kan worden is het over.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ze vertelt me wel dat ze totaal geen andere jongen wil. Ze is ook nooit vreemdgegaan, dat weet ik zeker. Ik geef haar wel de vrijheid.. Maar vind het wel fijn om te weten of ze uitgaat of gewoon een drankje gaat drinken...quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:56 schreef LelijKnap het volgende:
Ze houd van je, maar ze houd zo te lezen, sinds kort, meer van de mogelijkheden die buiten jou liggen, zoals feesten en de ervaring van vrijheid (en andere mannen). Wat niet raar is op jonge leeftijd.
Vraag is wel waarom ze loog over dat stappen. Of je bent te controlerend, of ze doet dingen die niet in een monogame relatie passen. Of beide, waarvan het tweede een gevolg van het eerste kan zijn. Da's verder geen rechtvaardiging maar wél een logische gevolgtrekking bij de (wat instabiele) vrouw.
Oké, maar waarom denk je dat ze over die tijden loog? Het lijkt onbeduidend, maar het duid in elk geval wel op iets.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:01 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ze vertelt me wel dat ze totaal geen andere jongen wil. Ze is ook nooit vreemdgegaan, dat weet ik zeker. Ik geef haar wel de vrijheid.. Maar vind het wel fijn om te weten of ze uitgaat of gewoon een drankje gaat drinken...
sure.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:01 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ze vertelt me wel dat ze totaal geen andere jongen wil. Ze is ook nooit vreemdgegaan, dat weet ik zeker.
Want? Wat de neuk maakt dat nou weer uit voor jou?quote:Maar vind het wel fijn om te weten of ze uitgaat of gewoon een drankje gaat drinken...
Vind ik een verschil ja. Drankje doen is niet helemaal naar de klote zuipen. Dat doe je met uitgaanquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
sure.
[..]
Want? Wat de neuk maakt dat nou weer uit voor jou?
Dat vroeg die niet, waarom wil jij dat perse weten?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Vind ik een verschil ja. Drankje doen is niet helemaal naar de klote zuipen. Dat doe je met uitgaan
kan toch dat ze in eerste instantie een drankje wilde doen, maar dat t erg gezellig was dat ze maar doorging?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Vind ik een verschil ja. Drankje doen is niet helemaal naar de klote zuipen. Dat doe je met uitgaan
Maar waarom zegt ze dan dat het tot 1u was? Of zei ze dat voordat ze uitging Ts? Want dan moet je je ècht eens gaan afvragen of jij wel gezond in deze relatie staat en of je niet zelf eens moet gaan stappen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:09 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
kan toch dat ze in eerste instantie een drankje wilde doen, maar dat t erg gezellig was dat ze maar doorging?
Het klinkt alsof ze je gewoon niet meer wil en dit aangrijpt om van je af te komenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ze appte me dat ze in bed lag om 1:00u en ging slapen. Maar dag erna zou ik met dr ma gaan praten over mijn vriendin en mij, en toen zei dr ma dat ze om 7:00-7:30 bezopen thuiskwam...quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar waarom zegt ze dan dat het tot 1u was? Of zei ze dat voordat ze uitging Ts? Want dan moet je je ècht eens gaan afvragen of jij wel gezond in deze relatie staat en of je niet zelf eens moet gaan stappen.
Maar waarom denk je dat ze daar over liegt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:19 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ze appte me dat ze in bed lag om 1:00u en ging slapen. Maar dag erna zou ik met dr ma gaan praten over mijn vriendin en mij, en toen zei dr ma dat ze om 7:00-7:30 bezopen thuiskwam...
Antwoord hier nou eens op inderdaad... Dat ze op het moment zelf er over liegt vind ik trouwens best zorgelijk...zeker icm met de uitspraak dat ze in bed ligt... da's toch nog net even anders dan dat ze de volgende dag zegt dat ze al om 1u thuis was...quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:20 schreef jatochneetoch het volgende:
Maar waarom denk je dat ze daar over liegt?
Klopt ja, ze vindt dat ik me er teveel mee bemoei.. Maar het is een gewone vraag toch als ik vraag wat ze vanavond gaat doen... Want samen wou ze toch niks doen, omdat ze dus tijd geen contact wou, maar met vriendinnen.....quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Antwoord hier nou eens op inderdaad... Dat ze op het moment zelf er over liegt vind ik trouwens best zorgelijk...zeker icm met de uitspraak dat ze in bed ligt... da's toch nog net even anders dan dat ze de volgende dag zegt dat ze al om 1u thuis was...
Dit doet ze niet zomaar. Ik zie jou er wel voor aan dat je gaat zeuren als ze uit gaat, en daarom liegt ze er maar over (ook totaal niet goed om te doen). Aan de andere kant ook niet leuk dat ze wel tijd maakt om uit te gaan, maar niet voor haar vriend. Dat zegt wel van welke kant de relatie afkomt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Klopt ja, ze vindt dat ik me er teveel mee bemoei.. Maar het is een gewone vraag toch als ik vraag wat ze vanavond gaat doen... Want samen wou ze toch niks doen, omdat ze dus tijd geen contact wou, maar met vriendinnen.....
Idd, ben je heel jaloers of bezitterig? Dan kan het zomaar zijn dat liegen in haar op komt..quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:40 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dit doet ze niet zomaar. Ik zie jou er wel voor aan dat je gaat zeuren als ze uit gaat, en daarom liegt ze er maar over (ook totaal niet goed om te doen). Aan de andere kant ook niet leuk dat ze wel tijd maakt om uit te gaan, maar niet voor haar vriend. Dat zegt wel van welke kant de relatie afkomt.
Weet je, dat ze haast nooit met je af wilt spreken, zegt mij al voldoende. Het is klaar tussen jullie, en dat ze je pas op 22 februari wilt zien zegt al helemaal voldoende.
Weet je, hou gewoon de eer aan jezelf en dump die liegende trut. Je hebt toch gewoon je trots joh, of niet soms?
Naja, ik wil wel graag weten wat ze gaat doen op een avondje. Tijden enzo hoef ik echt niet te weten en dr in de gaten houden. Maar sommige dingen wil ik wel weten jaaquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:50 schreef Daniane het volgende:
[..]
Idd, ben je heel jaloers of bezitterig? Dan kan het zomaar zijn dat liegen in haar op komt..
Maar ga je ook zeuren als ze weer eens uitgaat? Van jaaa alweer? Liever niet blabla. Dan snap ik het wel, maar ik begrijp ook heel erg goed dat je het niet leuk vind dat ze dan geen tijd voor jou wilt maken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:52 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Naja, ik wil wel graag weten wat ze gaat doen op een avondje. Tijden enzo hoef ik echt niet te weten en dr in de gaten houden. Maar sommige dingen wil ik wel weten jaa
Jaa, precies. Ik maak er geen probleem van als ze vaak uitgaat, maar als ze dan zelf ook wat vaker het initiatief neemt om samen eens wat te doen... Dat ontbreekt er ook aan.... Ze zegt zelf dat ze t veel te druk heeft met school, dus daarom niet wil.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:53 schreef oLexie het volgende:
[..]
Maar ga je ook zeuren als ze weer eens uitgaat? Van jaaa alweer? Liever niet blabla. Dan snap ik het wel, maar ik begrijp ook heel erg goed dat je het niet leuk vind dat ze dan geen tijd voor jou wilt maken.
Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:56 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Jaa, precies. Ik maak er geen probleem van als ze vaak uitgaat, maar als ze dan zelf ook wat vaker het initiatief neemt om samen eens wat te doen... Dat ontbreekt er ook aan.... Ze zegt zelf dat ze t veel te druk heeft met school, dus daarom niet wil.
3kmquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:56 schreef oLexie het volgende:
[..]
Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan?
Oh. Slecht van haar. Weet je wat ik denk, dat ze al lang klaar met je is maar het niet uit durft te maken. Echt, hou de eer aan jezelf. Hier heb je toch helemaal niets aan?quote:
Dat lijkt me op zich niet verkeerd. Ik vind het ook fijn om te weten wat mijn vriend gaat doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:52 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Naja, ik wil wel graag weten wat ze gaat doen op een avondje. Tijden enzo hoef ik echt niet te weten en dr in de gaten houden. Maar sommige dingen wil ik wel weten jaa
Tja.. Is ook zo, maar na een relatie van 3 jaar kan ik dat niet echt accepteren xd Erg lastig is het.. Ik kan die 22 feb afwachten, maar denk dat het dan definitief wordt. Alsof je in 3 weken geen contact weer verliefd kan worden, lijkt me sterk...quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef oLexie het volgende:
[..]
Oh. Slecht van haar. Weet je wat ik denk, dat ze al lang klaar met je is maar het niet uit durft te maken. Echt, hou de eer aan jezelf. Hier heb je toch helemaal niets aan?
Daarom, ik snap dat het lastig is hoor maar persoonlijk zou ik er een einde aan maken. Heb ik destijds ook gedaan, puur en alleen al uit trots/zelfrespect. En dan kun je alsnog elkaar zien op 22 februari, en kijken of het dan eventueel weer aan kan gaan maar tot die tijd zou het voor mij uit zijn. Puur om niet aan het lijntje gehouden te worden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:00 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Tja.. Is ook zo, maar na een relatie van 3 jaar kan ik dat niet echt accepteren xd Erg lastig is het.. Ik kan die 22 feb afwachten, maar denk dat het dan definitief wordt. Alsof je in 3 weken geen contact weer verliefd kan worden, lijkt me sterk...
Tja dat klopt helemaal.. En dan komt er ook nog ruim 3 weken geen contact bij kijken.. Voor mij ook al een onmogelijke opgave haha.. We zullen het zien..quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:02 schreef oLexie het volgende:
[..]
Daarom, ik snap dat het lastig is hoor maar persoonlijk zou ik er een einde aan maken. Heb ik destijds ook gedaan, puur en alleen al uit trots/zelfrespect. En dan kun je alsnog elkaar zien op 22 februari, en kijken of het dan eventueel weer aan kan gaan maar tot die tijd zou het voor mij uit zijn. Puur om niet aan het lijntje gehouden te worden.
Dit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef oLexie het volgende:
[..]
Oh. Slecht van haar. Weet je wat ik denk, dat ze al lang klaar met je is maar het niet uit durft te maken. Echt, hou de eer aan jezelf. Hier heb je toch helemaal niets aan?
helaas heeft het niets met accepteren te makenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:00 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Tja.. Is ook zo, maar na een relatie van 3 jaar kan ik dat niet echt accepteren xd Erg lastig is het.. Ik kan die 22 feb afwachten, maar denk dat het dan definitief wordt. Alsof je in 3 weken geen contact weer verliefd kan worden, lijkt me sterk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |