SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
quote:
Begin aan de hobby/sport/andere bezigheid waar je altijd al aan hebt willen beginnen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:32 schreef paashaas666 het volgende:
Hebben jullie tips zodat ik haar ook met rust kan laten en zodat ik mij wat beter kan voelen...? Blokkeren heeft geen zin, want dan deblokkeer ik haar toch elke keer...
Greetz!!
Ja we hadden ruzie om iets heel kleins. Ik baal er echt van, want ik hou echt heel veel van haar... Enige optie is idd met rust laten, maar dat kan 2 kanten op gaan...quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
Wat je gedaan hebt is wel essentieel ja
En je moet wel loslaten, want als je niet naar haar luistert dan is het sowieso over. Waarom zou ze jou willen als je haar wensen niet kunt respecteren?
Wie weet komt ze tot de conclusie dat het over is ja als je haar met rust laat. Maar je kunt haar keuzes daar in en gedachten daar over toch niet beïnvloeden. Het enige wat je zult doen is haar meer van je verwijderen
Wat iets kleins voor jou is, hoeft niet iets heel kleins voor haar te zijn natuurlijk, maar je bent vaag erover vind ik waar het over ging...quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:41 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ja we hadden ruzie om iets heel kleins. Ik baal er echt van, want ik hou echt heel veel van haar... Enige optie is idd met rust laten, maar dat kan 2 kanten op gaan...
tja de kleine dingen doen het hem juist.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:41 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ja we hadden ruzie om iets heel kleins. Ik baal er echt van, want ik hou echt heel veel van haar... Enige optie is idd met rust laten, maar dat kan 2 kanten op gaan...
Het ging erover dat ze nooit tijd had om samen wat af te spreken. Maar ze heeft wel elke x tijd om uit te gaan en wat te doen met dr vriendinnen. En ze loog ook over dingen dat ze ergens wat ging drinken tot 1:00u, maar hoor dan van iemand anders dat ze helemaal dronken was en 7:00u pas thuis was... Naja, dat heb ik haar verteld dat ik dat klote vind en zij vindt dat kennelijk normaal ofzow...quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:43 schreef F1978 het volgende:
[..]
Wat iets kleins voor jou is, hoeft niet iets heel kleins voor haar te zijn natuurlijk, maar je bent vaag erover vind ik waar het over ging...
misschien was ze toen al klaar met jou.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Het ging erover dat ze nooit tijd had om samen wat af te spreken. Maar ze heeft wel elke x tijd om uit te gaan en wat te doen met dr vriendinnen. En ze loog ook over dingen dat ze ergens wat ging drinken tot 1:00u, maar hoor dan van iemand anders dat ze helemaal dronken was en 7:00u pas thuis was... Naja, dat heb ik haar verteld dat ik dat klote vind en zij vindt dat kennelijk normaal ofzow...
Desondanks blijf jij als een schoothondje achter haar aan lopen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Het ging erover dat ze nooit tijd had om samen wat af te spreken. Maar ze heeft wel elke x tijd om uit te gaan en wat te doen met dr vriendinnen. En ze loog ook over dingen dat ze ergens wat ging drinken tot 1:00u, maar hoor dan van iemand anders dat ze helemaal dronken was en 7:00u pas thuis was... Naja, dat heb ik haar verteld dat ik dat klote vind en zij vindt dat kennelijk normaal ofzow...
Volgens mij is dit voor haar geen klein dingetje, tenslotte krijg je geen echte ruzie anders.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Tevens voelt ze zich misschien wel opgesloten als je haar zowat geen vrijheid gunt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Voor de meeste jonge mensen is het normaal om soms tot 7 uur uit te gaan en dronken te worden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Zij verwacht dus iets anders van jullie relatie dan jij. Als je het daar niet over eens kan worden is het over.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ze vertelt me wel dat ze totaal geen andere jongen wil. Ze is ook nooit vreemdgegaan, dat weet ik zeker. Ik geef haar wel de vrijheid.. Maar vind het wel fijn om te weten of ze uitgaat of gewoon een drankje gaat drinken...quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:56 schreef LelijKnap het volgende:
Ze houd van je, maar ze houd zo te lezen, sinds kort, meer van de mogelijkheden die buiten jou liggen, zoals feesten en de ervaring van vrijheid (en andere mannen). Wat niet raar is op jonge leeftijd.
Vraag is wel waarom ze loog over dat stappen. Of je bent te controlerend, of ze doet dingen die niet in een monogame relatie passen. Of beide, waarvan het tweede een gevolg van het eerste kan zijn. Da's verder geen rechtvaardiging maar wél een logische gevolgtrekking bij de (wat instabiele) vrouw.
Oké, maar waarom denk je dat ze over die tijden loog? Het lijkt onbeduidend, maar het duid in elk geval wel op iets.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:01 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ze vertelt me wel dat ze totaal geen andere jongen wil. Ze is ook nooit vreemdgegaan, dat weet ik zeker. Ik geef haar wel de vrijheid.. Maar vind het wel fijn om te weten of ze uitgaat of gewoon een drankje gaat drinken...
sure.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:01 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Ze vertelt me wel dat ze totaal geen andere jongen wil. Ze is ook nooit vreemdgegaan, dat weet ik zeker.
Want? Wat de neuk maakt dat nou weer uit voor jou?quote:Maar vind het wel fijn om te weten of ze uitgaat of gewoon een drankje gaat drinken...
Vind ik een verschil ja. Drankje doen is niet helemaal naar de klote zuipen. Dat doe je met uitgaanquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
sure.
[..]
Want? Wat de neuk maakt dat nou weer uit voor jou?
Dat vroeg die niet, waarom wil jij dat perse weten?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef paashaas666 het volgende:
[..]
Vind ik een verschil ja. Drankje doen is niet helemaal naar de klote zuipen. Dat doe je met uitgaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |