SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kutmanager op 30-01-2014 20:42:21 ]
Weet nog steeds niet of je niet een trollkloon bent en eigenlijk een 40 jarige mannelijke nerd bent.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet of je niet een trollkloon bent en eigenlijk een 40 jarige mannelijke nerd bent.
sgoed.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]ik heb mensen van fok gemeet.. Dus bewezen dat ik gewoon ben wie ik zeg dat ik ben
Niet dat je er nu op lijkt, maar vroeger had je er echt wel wat van weg hoorquote:
Hoi doe voorzichtig ende gr gr.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 03:02 schreef Kutmanager het volgende:
Schandalig gezopen. Als vanouds.![]()
Vanaf morgen lekker snowboarden, tot over een week mensen.
In Brabant schijnt altijd de zon. Brabantquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:30 schreef -supergirl- het volgende:
In Brabant scheen de zon en nu in Zeeland aangekomen is het donker grijs weer
Neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In Brabant schijnt altijd de zon. Brabant
Met alcohol op ben ik niet zo snel hardquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:55 schreef muhahaha het volgende:
Haha die was wel geniaal.
Jij bleef wel erg lang op het toilet daarna, viel een beetje op.
Nee, da's iets andersquote:
Wel alles netjes opgeruimt?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:58 schreef bijdehand het volgende:
Met alcohol op ben ik niet zo snel hard
Nee, ik ben er zeker van dat ik die jaloezie van SG waarneem hier.quote:
Jawel hoorquote:
Mooi want ik zou het vervelend vinden als ik aanstaande donderdag je restanten nog op de muur zou zien zitten.quote:
Hele avond zitten FOK!ken zeker.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jaloezie? Ik heb me prima vermaakt gisteravond
Je bent dus toch een man?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als fokken codetaal is voor een harde lul wel ja
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als fokken codetaal is voor een harde lul wel ja
Okquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou ik twijfelde tussen man en onzijdig.
Woensdag kan ik denk ik welquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dank je.
Kom je woensdag naar de meet?
Mag gtst nog afkijken van mamaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke wat is je bedtijd? Dan houden we daar rekening mee. Uurtje of 9?
Woow wat aardig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mag gtst nog afkijken van mama
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:52 schreef muhahaha het volgende:
Heb je
[..]
The To-do list is wel iets.
Een dame die seks ontdekt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die ken ik nietWaar gaat die over?
quote:
Maar wel film kijken?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]op het werk kan ik niet downloaden
USB en VLCquote:
Wat doe jij voor werk?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
USB en VLCMaar ik heb voor mijn werk eigenlijk geen beeldscherm nodig en hoef alleen te zorgen dat de scanner scant
ik vroegah ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:50 schreef -supergirl- het volgende:
mensen die weekend hebben....
ik werk in de weekenden
Niks mis met weekenden werken, mits je dubbel betaald krijgt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:50 schreef -supergirl- het volgende:
mensen die weekend hebben....
ik werk in de weekenden
krijg ik niet. in de horeca is het standaard dat je weekenden werktquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niks mis met weekenden werken, mits je dubbel betaald krijgt.
Wie gaat er dan ook in de horeca werken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
krijg ik niet. in de horeca is het standaard dat je weekenden werkt
tijdens schoolquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in de horeca werken.
Daar moet je vreten en zuipen. Meer niet.
wat. nee ik had een bijbaantje naast mijn studie. inmiddels met studie gestopt maar het bijbaantje heb ik nogquote:
nee ben helemaal klaar met schoolquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Aha. Ga je nog met een opleiding beginnen?
Heb je wel gezegd dat het een spoedbestelling was dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb vorige week een biertje besteld bij Terminus. Ik kan dus volgende maand al terecht om hem op te drinken!
Ja, moest ik voor bijbetalen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb je wel gezegd dat het een spoedbestelling was dan?
Nee, soms ook naar school en werk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:54 schreef -supergirl- het volgende:
gaan jullie altijd alleen maar naar terminus?
godverdomme zeg je snapt me tochquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, soms ook naar school en werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |