quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:20 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jouw humor. Als jij een vrouw was geweest, had ik het wel geweten hoor
.
Faalquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:22 schreef MichaelScott het volgende:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=It7107ELQvY
[..]
[/youtube]
Seems legithttp://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14.gif
iddquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:22 schreef MichaelScott het volgende:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=It7107ELQvY
[..]
[/youtube]
Seems legithttp://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14.gif
DENK GODVERDOMME AAN DE KINDEREN!quote:
DENK AAN DE KINDEREN! DENK DAN TOCH AAN DE KINDEREN!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
DENK GODVERDOMME AAN DE KINDEREN!
Ik denk de hele dag door aan kinderen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
DENK AAN DE KINDEREN! DENK DAN TOCH AAN DE KINDEREN!
DENKT DAN OOK HELEMAAL NIEMAND AAN DE KINDEREN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Niet iedereen laat zich daar zo open over uitquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
DENK AAN DE KINDEREN! DENK DAN TOCH AAN DE KINDEREN!
DENKT DAN OOK HELEMAAL NIEMAND AAN DE KINDEREN!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:25 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik denk de hele dag door aan kinderen./nopedo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
En wie zou die maatregel handhaven dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb trouwens zitten nadenken over waarom LEAF zo laag blijf ondanks dat er een block halving komt. Mijn theorie: Het is een maatregel tegen profitswitchingmultipools. Stel dat de prijs van LEAF ineens keihard ging stijgen, dan zouder en multipools opgaan die het een beetje verpesten. Als multipools na de blockhalving komen is hun schade veeel minder erg.
Deze reeks wordt zo snel vol geannabeld over tieten en papegaaien dat niemand mijn vraag ziet Totoquote:
Kinderen hebben ook liefde nodigquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet iedereen laat zich daar zo open over uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Maar Cash daarentegenquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:26 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Kinderen hebben ook liefde nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Daarom quote ik hem ookquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:26 schreef Kale het volgende:
[..]
Deze reeks wordt zo snel vol geannabeld over tieten en papegaaien dat niemand mijn vraag ziet Toto
Volgeannabeldquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:26 schreef Kale het volgende:
[..]
Deze reeks wordt zo snel vol geannabeld over tieten en papegaaien dat niemand mijn vraag ziet Toto
Zo duidelijker?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:26 schreef Kale het volgende:
[..]
awquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:42 schreef roislecxe het volgende:
Heb deze al wel eens gepost, maar das alweer 100 topics terug ofzo
[ afbeelding ]
DOAGquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef roislecxe het volgende:
Maar ik ben heen kinders.
Kusjesss Annabel.
Die app klinkt als een utopie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:18 schreef Kale het volgende:
Wat is een goede Android app om all je coins en je portefeuillewaarde in bij te houden?
Er zijn apps die (al dan niet automatisch op basis van je public adres) de saldos van al je coins bijhouden en ik zie apps die (ook van zeer recente cooins) de koersen bijhouden.
Alleen een die beiden combineert, dus portefeuille waarde EN actueel qua nieuwe coins, heb ik nog niet gevonden.
Iemand ervaring?
Zou hem wel op kunnen eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zou hem wel op kunnen eten.Ik word hier gepest. Tot sinasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forcefield City Bewoner
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zou hem wel op kunnen eten.Ik ga maar eens wat parkieten roosteren op de verwarmingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Pools zelf door het betalingssysteem anti poolhoppers te makenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En wie zou die maatregel handhaven dan?
Neuk zequote:Op donderdag 30 januari 2014 20:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik word hier gepest. Tot sinas![]()
Lurk zequote:Op donderdag 30 januari 2014 20:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik word hier gepest. Tot sinas![]()
Maar de apps zijn er voor beide functionaliteiten. Alleen niet voor beide of ik kan m niet vinden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die app klinkt als een utopie.
Annabel gaat d'r vriendin pakken met een voorbinddildoquote:
trolletje is toch al van Maxbet? Of heb ik weer wat gemist?quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Annabel gaat d'r vriendin pakken met een voorbinddildo.
Nee, Toto is van jou, malloot. En ik het een affaire met Annabelquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
trolletje is toch al van Maxbet? Of heb ik weer wat gemist?
Ervaringquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Annabel gaat d'r vriendin pakken met een voorbinddildo.
Oh ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee, Toto is van jou, malloot. En ik het een affaire met Annabel. Maar mondje dicht hè?
Ik wilde net typen dat Toto van anaal houdtquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Hij wil alleen niet anaal.
Gaat Amanda Knox eindelijk de gevangenis in? Het zou eens tijd wordenquote:
Je bent een lieverdquote:
Je hebt trouwens nog steeds niet op de pic van mijn tieten gereageerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |