DENK GODVERDOMME AAN DE KINDEREN!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zeg, wat doe ik in jouw onderschrift
Ja jufquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
DENK GODVERDOMME AAN DE KINDEREN!
Annabel, meld je na de les maar even in mijn kantoorquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Annabel, meld je na de les maar even in mijn kantoor.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:11 schreef dimmak het volgende:
De wereld Deze SC is gek aan het worden.
Billenkoek?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Annabel, meld je na de les maar even in mijn kantoor.
Jeroen?quote:
Ik durf dit liedje alleen buiten te beluisteren, omdat ik anders denk dat er een vliegtuigmotor door m;n dak komt vallen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik durf dit liedje alleen buiten te beluisteren, omdat ik anders denk dat er een vliegtuigmotor door m;n dak komt vallen.
7/10 was wel ok.quote:
* Toto69 schopt PPC naar 9 centquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:17 schreef MichaelScott het volgende:
Kan iemand PPC even naar 9 schoppen?
Alvast bedankt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:17 schreef MichaelScott het volgende:
Kan iemand PPC even naar 9 schoppen?
Alvast bedankt.
Maxquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar ik weet het ook niet zeker.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:15 schreef roislecxe het volgende:
Hier trek ik ook wel eens een jurk aan en noem mezelf Annabel, dus ze is wel wat gewend.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar ik weet het ook niet zeker.
Head over heelsquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:20 schreef edcetera het volgende:
[..]
[..]
Tears for Fears, ik word oud![]()
Jouw humorquote:
Ja LTC is een vreselijke coin. Maar het was een van de eerste. 90% van de nieuwe coins zijn beter dan Litecoin, maar dat maakt ze nog niet meer waard.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:39 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik vind de eigenschappen van WDC beter dan die van LTC (mening).
WDC heeft de potentie om toegankelijker te worden dan LTC.
LTC is op dit moment ook nog voornamelijk speculatie, zilver tov goud, zie waar het nu is.
Er zijn 25 mlj LTC / 45 mlj WDC, er komen 80 mlj LTC / 265 mlj WDC
Ik verwacht niet dat WDC de marketcap van LTC gaat bereiken, maar het zou wel kunnen.
Bij de helft van de marketcap van LTC, met de huidige hoeveelhied coins, is een WDC 1/4e waard van een LTC, uiteindelijk 1/8 als alle munten uit zijn. $20 / 4 = $5.
Gevoel, uit mijn duim gezogen, maar waarom zou het niet kunnen?
PS: doge heeft een marketcap van 60 mlj, tov van 13mlj van WDC...
Jij bent ook een vreselijke coin man.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja LTC is een vreselijke coin. Maar het was een van de eerste. 90% van de nieuwe coins zijn beter dan Litecoin, maar dat maakt ze nog niet meer waard.
Johannesquote:
Iemand?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:18 schreef Kale het volgende:
Wat is een goede Android app om all je coins en je portefeuillewaarde in bij te houden?
Er zijn apps die (al dan niet automatisch op basis van je public adres) de saldos van al je coins bijhouden en ik zie apps die (ook van zeer recente cooins) de koersen bijhouden.
Alleen een die beiden combineert, dus portefeuille waarde EN actueel qua nieuwe coins, heb ik nog niet gevonden.
Iemand ervaring?
Spatie heeft geen ltcquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent ook een vreselijke coin man.
Seems legitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |