https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Waarom is het dan niet omhoog gegaan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:24 schreef robin007bond het volgende:
De verwachtingen van Scharmbeck zitten al in de WDC koers ingecalculeerd.
Dat is het leuke aan altcoins.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:24 schreef robin007bond het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Ze maken helemaal geen pr voor de nieuwe munt, ze maken er serieus werk van als.een van de weinige munten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:24 schreef robin007bond het volgende:
Veel mensen denken ook dat BTC niet meer omhoog gaat, maar ik denk dat het nog wel naar de 10000 kan binnen een jaar of 2.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan altcoins.
Vorig jaar januari, met LTC, dacht ook niemand dat het nóg hoger kon dan 0,06 $...
1200 * 5quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:30 schreef mike-amersfoort het volgende:
ik schat de potentiele waarde van een WDC op minimaal $5, mogelijk meer.
*ik neem geen verantwoordelijkheid voor mijn speculaties, iedereen moet voor zichzelf onderzoeken en nagaan hoe zinnig een investering is, ik ben daarnaast ook benieuwd naar andermans meningen.
Maar ehh, ik probeer mijn denkwijze altijd te laten zien door middel van argumenten. Dus kun je je speculatie uitleggen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:30 schreef mike-amersfoort het volgende:
ik schat de potentiele waarde van een WDC op minimaal $5, mogelijk meer.
*ik neem geen verantwoordelijkheid voor mijn speculaties, iedereen moet voor zichzelf onderzoeken en nagaan hoe zinnig een investering is, ik ben daarnaast ook benieuwd naar andermans meningen.
Moet er wel 5*265,420,800 (beter: Hoeveelheid beschikbare munten) ingepompt wordenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1200 * 5
6000 dollar, dat is niet niks
Ik vind de eigenschappen van WDC beter dan die van LTC (mening).quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ehh, ik probeer mijn denkwijze altijd te laten zien door middel van argumenten. Dus kun je je speculatie uitleggen?
50.000 $ zou leuk zijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:39 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik vind de eigenschappen van WDC beter dan die van LTC (mening).
WDC heeft de potentie om toegankelijker te worden dan LTC.
LTC is op dit moment ook nog voornamelijk speculatie, zilver tov goud, zie waar het nu is.
Er zijn 25 mlj LTC / 45 mlj WDC, er komen 80 mlj LTC / 265 mlj WDC
Ik verwacht niet dat WDC de marketcap van LTC gaat bereiken, maar het zou wel kunnen.
Bij de helft van de marketcap van LTC, met de huidige hoeveelhied coins, is een WDC 1/4e waard van een LTC, uiteindelijk 1/8 als alle munten uit zijn. $20 / 4 = $5.
Gevoel, uit mijn duim gezogen, maar waarom zou het niet kunnen?
Jouw lintjequote:
Niets.quote:
Omdat ik er zin in heb.quote:
Zou kunnen en ik hoop er op.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:39 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
LTC is op dit moment ook nog voornamelijk speculatie, zilver tov goud, zie waar het nu is.
Ik verwacht niet dat WDC de marketcap van LTC gaat bereiken, maar het zou wel kunnen.
Bij de helft van de marketcap van LTC, met de huidige hoeveelhied coins, is een WDC 1/4e waard van een LTC, uiteindelijk 1/8 als alle munten uit zijn. $20 / 4 = $5.
PS: doge heeft een marketcap van 60 mlj, tov van 13mlj van WDC...
Joa?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Omdat ik er zin in heb.
Bryan
Adam?quote:
Braun?quote:
Fatima?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn goed bezig met FoxCoin hoor. En dat terwijl de diff op 1 staat.
Ewout?quote:
Keizer Willem-Alexanderquote:
Josefien?quote:
Nou hup, verander je ondertitel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mag. Ik wil liever Ke$ha genoemd worden.
Lichelle?quote:
Kees?quote:
DENK GODVERDOMME AAN DE KINDEREN!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zeg, wat doe ik in jouw onderschrift
Ja jufquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
DENK GODVERDOMME AAN DE KINDEREN!
Annabel, meld je na de les maar even in mijn kantoorquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Annabel, meld je na de les maar even in mijn kantoor.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:11 schreef dimmak het volgende:
De wereld Deze SC is gek aan het worden.
Billenkoek?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Annabel, meld je na de les maar even in mijn kantoor.
Jeroen?quote:
Ik durf dit liedje alleen buiten te beluisteren, omdat ik anders denk dat er een vliegtuigmotor door m;n dak komt vallen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik durf dit liedje alleen buiten te beluisteren, omdat ik anders denk dat er een vliegtuigmotor door m;n dak komt vallen.
7/10 was wel ok.quote:
* Toto69 schopt PPC naar 9 centquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:17 schreef MichaelScott het volgende:
Kan iemand PPC even naar 9 schoppen?
Alvast bedankt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:17 schreef MichaelScott het volgende:
Kan iemand PPC even naar 9 schoppen?
Alvast bedankt.
Maxquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar ik weet het ook niet zeker.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:15 schreef roislecxe het volgende:
Hier trek ik ook wel eens een jurk aan en noem mezelf Annabel, dus ze is wel wat gewend.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar ik weet het ook niet zeker.
Head over heelsquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:20 schreef edcetera het volgende:
[..]
[..]
Tears for Fears, ik word oud![]()
Jouw humorquote:
Ja LTC is een vreselijke coin. Maar het was een van de eerste. 90% van de nieuwe coins zijn beter dan Litecoin, maar dat maakt ze nog niet meer waard.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:39 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
PS: doge heeft een marketcap van 60 mlj, tov van 13mlj van WDC...
Jij bent ook een vreselijke coin man.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja LTC is een vreselijke coin. Maar het was een van de eerste. 90% van de nieuwe coins zijn beter dan Litecoin, maar dat maakt ze nog niet meer waard.
Johannesquote:
Iemand?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:18 schreef Kale het volgende:
Wat is een goede Android app om all je coins en je portefeuillewaarde in bij te houden?
Er zijn apps die (al dan niet automatisch op basis van je public adres) de saldos van al je coins bijhouden en ik zie apps die (ook van zeer recente cooins) de koersen bijhouden.
Alleen een die beiden combineert, dus portefeuille waarde EN actueel qua nieuwe coins, heb ik nog niet gevonden.
Iemand ervaring?
Spatie heeft geen ltcquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent ook een vreselijke coin man.
Seems legitquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:20 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jouw humor. Als jij een vrouw was geweest, had ik het wel geweten hoor
.
Faalquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:22 schreef MichaelScott het volgende:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=It7107ELQvY
[..]
[/youtube]
Seems legithttp://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14.gif
iddquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:22 schreef MichaelScott het volgende:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=It7107ELQvY
[..]
[/youtube]
Seems legithttp://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14.gif
DENK GODVERDOMME AAN DE KINDEREN!quote:
DENK AAN DE KINDEREN! DENK DAN TOCH AAN DE KINDEREN!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
DENK GODVERDOMME AAN DE KINDEREN!
Ik denk de hele dag door aan kinderen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
DENK AAN DE KINDEREN! DENK DAN TOCH AAN DE KINDEREN!
DENKT DAN OOK HELEMAAL NIEMAND AAN DE KINDEREN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Niet iedereen laat zich daar zo open over uitquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
DENK AAN DE KINDEREN! DENK DAN TOCH AAN DE KINDEREN!
DENKT DAN OOK HELEMAAL NIEMAND AAN DE KINDEREN!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:25 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik denk de hele dag door aan kinderen./nopedo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
En wie zou die maatregel handhaven dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb trouwens zitten nadenken over waarom LEAF zo laag blijf ondanks dat er een block halving komt. Mijn theorie: Het is een maatregel tegen profitswitchingmultipools. Stel dat de prijs van LEAF ineens keihard ging stijgen, dan zouder en multipools opgaan die het een beetje verpesten. Als multipools na de blockhalving komen is hun schade veeel minder erg.
Deze reeks wordt zo snel vol geannabeld over tieten en papegaaien dat niemand mijn vraag ziet Totoquote:
Kinderen hebben ook liefde nodigquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet iedereen laat zich daar zo open over uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Maar Cash daarentegenquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:26 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Kinderen hebben ook liefde nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Daarom quote ik hem ookquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:26 schreef Kale het volgende:
[..]
Deze reeks wordt zo snel vol geannabeld over tieten en papegaaien dat niemand mijn vraag ziet Toto
Volgeannabeldquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:26 schreef Kale het volgende:
[..]
Deze reeks wordt zo snel vol geannabeld over tieten en papegaaien dat niemand mijn vraag ziet Toto
Zo duidelijker?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:26 schreef Kale het volgende:
[..]
awquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:42 schreef roislecxe het volgende:
Heb deze al wel eens gepost, maar das alweer 100 topics terug ofzo
[ afbeelding ]
DOAGquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef roislecxe het volgende:
Maar ik ben heen kinders.
Kusjesss Annabel.
Die app klinkt als een utopie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:18 schreef Kale het volgende:
Wat is een goede Android app om all je coins en je portefeuillewaarde in bij te houden?
Er zijn apps die (al dan niet automatisch op basis van je public adres) de saldos van al je coins bijhouden en ik zie apps die (ook van zeer recente cooins) de koersen bijhouden.
Alleen een die beiden combineert, dus portefeuille waarde EN actueel qua nieuwe coins, heb ik nog niet gevonden.
Iemand ervaring?
Zou hem wel op kunnen eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zou hem wel op kunnen eten.Ik word hier gepest. Tot sinasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forcefield City Bewoner
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zou hem wel op kunnen eten.Ik ga maar eens wat parkieten roosteren op de verwarmingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Pools zelf door het betalingssysteem anti poolhoppers te makenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En wie zou die maatregel handhaven dan?
Neuk zequote:Op donderdag 30 januari 2014 20:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik word hier gepest. Tot sinas![]()
Lurk zequote:Op donderdag 30 januari 2014 20:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik word hier gepest. Tot sinas![]()
Maar de apps zijn er voor beide functionaliteiten. Alleen niet voor beide of ik kan m niet vinden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die app klinkt als een utopie.
Annabel gaat d'r vriendin pakken met een voorbinddildoquote:
trolletje is toch al van Maxbet? Of heb ik weer wat gemist?quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Annabel gaat d'r vriendin pakken met een voorbinddildo.
Nee, Toto is van jou, malloot. En ik het een affaire met Annabelquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
trolletje is toch al van Maxbet? Of heb ik weer wat gemist?
Ervaringquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Annabel gaat d'r vriendin pakken met een voorbinddildo.
Oh ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee, Toto is van jou, malloot. En ik het een affaire met Annabel. Maar mondje dicht hè?
Ik wilde net typen dat Toto van anaal houdtquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Hij wil alleen niet anaal.
Gaat Amanda Knox eindelijk de gevangenis in? Het zou eens tijd wordenquote:
Je bent een lieverdquote:
Je hebt trouwens nog steeds niet op de pic van mijn tieten gereageerd.quote:
10K Ufos voor diegene die me naar de juiste app wijst als deze bestaatquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:33 schreef Kale het volgende:
[..]
Maar de apps zijn er voor beide functionaliteiten. Alleen niet voor beide of ik kan m niet vinden.
Harde struggles in cryptoland
http://neesierie.wix.com/ufo-forever#!__ufo-websitesquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:37 schreef Kale het volgende:
[..]
10K Ufos voor diegene die me naar de juiste app wijst als deze bestaat
Slim, dan ben je tijdens de crash van vannacht in ieder geval uitgeslapen.quote:
crash van vannacht?!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Slim, dan ben je tijdens de crash van vannacht in ieder geval uitgeslapen.
Oh die zogenaamde crash, daar had ik sowieso niet in geloofd, anders was het allang gebeurd. En dat had ik ook al gezienquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Afgelast
Zie ook: http://www.coindesk.com/btc-china-accepting-bank-deposits/
gebeurd*quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh die zogenaamde crash, daar had ik sowieso niet in geloofd, anders was het allang gebeurt. En dat had ik ook al gezien
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedankt, ik ben echt slecht gewordt.
Denken dat er werkelijk een crash komtquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:55 schreef MichaelScott het volgende:
Ach, ik heb vandaag nog een paar dollar met PPC verdiend. Zodra BTC over een paar dagen lekker laag staat als gevolg van de crash nog wat bijkopen.
Geloven dat Chinezen eerlijk zijn als het op geld/zaken aankomt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Denken dat er werkelijk een crash komt
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geloven dat Chinezen mensen eerlijk zijn als het op geld/zaken aankomt.
Loof een bountie uit op BCT voor iemand die dit maakt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:37 schreef Kale het volgende:
[..]
10K Ufos voor diegene die me naar de juiste app wijst als deze bestaat
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Loof een bountie uit op BCT voor iemand die dit maakt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef edcetera het volgende:
[..]
"Bless the rains down in Africa"
Kindertjes die vragen worden overgeslagen.quote:
truequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Kindertjes die vragen worden overgeslagen.
Spoel je mond eens Ryan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:38 schreef Spatieloos het volgende:
Toto wanneer verander je je stomme UI terug naar iets goeds?
iddquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:41 schreef Spatieloos het volgende:
Hey lol, ja dat ben ik, met die lepel
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef Spatieloos het volgende:
Waar heb je die gevonden, dat is al lang geleden zeg, toen was ik nog kaal
Oh wacht nu ben ik ook kaal, maar ik heb lang haar gehad, tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |