In Thailand verkopen ze dit soort shirts (foto zelf gemaakt):quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat dus idd ja.
Shit, als je met dat soort shirts in Thailand rondloopt, zoals "1956 Brooklyn University fire dept.", komen er mensen op je af van: "Ah, land of Coca Cola! You fire fighter?"
Die heb ik daar nog niet gezien, wel ladingen shirts met spelfouten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
In Thailand verkopen ze dit soort shirts (foto zelf gemaakt):
[ afbeelding ]
Ik heb ze in Bangkok ook niet gezien en niemand mee zien lopen. Dit was in Chiang Mai. Om de 3 minuten kwam ik wel iemand die met een nazi/hitler-shirt liep.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Die heb ik daar nog niet gezien, wel ladingen shirts met spelfouten.
Zie je een meisje dat de ogen dicht houdt, staat daar onder "Sweet erincess" of zo!
Ik had een keer ff geen schoon shirt meer, dus kocht ik even een willekeurige. Daarop stond iets van "Supir starr" of zo!
Ja die nazi-meuk kom je daar idd veel tegen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik heb ze in Bangkok ook niet gezien en niemand mee zien lopen. Dit was in Chiang Mai. Om de 3 minuten kwam ik wel iemand die met een nazi/hitler-shirt liep.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:09 schreef Systeembeheerder het volgende:
Een mooie spijkerbroek , slangenlerenlaarssies , een effen overhemd.... het kan zo makkelijk zijn om swag te hebben
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:11 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
hebben hebben hebben.....
quote:Bij dit specifieke artikel is een spelfout gemaakt door onze grafisch vormgever. Het is niet opgevallen tijdens de ontwikkeling van het product. Hier moeten we intern scherper op zijn.
Stel 2 meiden kopen deze blouse , doen deze aan en lopen zonder jas door de stad dan lees je dus ''AG AG'' en dat is precies wat ik zou denken dan .. ach ach.quote:
Ligt er aan of ze niet boven de 80 kilo weegt en of ze legaal is!quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:55 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Stel 2 meiden kopen deze blouse , doen deze aan en lopen zonder jas door de stad dan lees je dus ''AG AG'' en dat is precies wat ik zou denken dan .. ach ach.
Vraag voor jullie ... stel een meisje heeft alleen dit shirt aan ... geen ondergoed , een knappe kop en dan blond/brunette met een flinke voorgevel ...zou je haar dan toch geven ?
Systeembeheerder wel
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:36 schreef Rezania het volgende:
CoolcatPauperkleding voor paupertieners.
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:55 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik heb daar vroeger (13 jaar) ook ooit een t-shirt gekocht met een vergelijkbare print als deze:
[ afbeelding ]
Nu, 8 jaar later, nog steeds maagd overigens.
Hitlertubbie...quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
In Thailand verkopen ze dit soort shirts (foto zelf gemaakt):
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |