Dan kun je beter naar Nederland gaan, dat staat op nummer 1!quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:09 schreef Njosnavelin het volgende:
En Ijsland op 10, daar ga ik deze zomer naar toe.
ok dan engeland daar is het 200 of Canada 100quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste he?
Canada dan maar. Moet ik alleen nog even dat rare accent aanmeten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ok dan engeland daar is het 200 of Canada 100
Ja, of Frans.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Canada dan maar. Moet ik alleen nog even dat rare accent aanmeten.
Nee, dat was een enorm kuttopic.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:11 schreef arjan1112 het volgende:
pfff dit was een prima topic
POL / Frank Patat gaat in de politiek
Ja, daar knappen mannen dus op afquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
Af en toe zei ik ook heIs ook wel een beetje ongeduld. Zo van 'als jij het niet doet dan doe ik het wel, hup kom op!'
Ow ik maak weer een notitie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, daar knappen mannen dus op af
Nee joh gek, gewoon in volle gevechtsuitrusting, gezicht geschminkt en alles.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef Karina het volgende:
Nou een uniform zou misschien best goed staan
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, daar knappen mannen dus op af
Kun je die een keer pm-en, ik ben er ook helemaal uit en weet niet wat tegenwoordig de do's en don'ts zijnquote:
Dan ben ik net DHquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh gek, gewoon in volle gevechtsuitrusting, gezicht geschminkt en alles.
Simpel alles tegenovergesteld doen van wat ik doequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kun je die een keer pm-en, ik ben er ook helemaal uit en weet niet wat tegenwoordig de do's en don'ts zijn
Ik weet niet wat jij allemaal doetquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Simpel alles tegenovergesteld doen van wat ik doe
Of mijquote:
Gamen, geen rokjes dragen, horrorfilms kijken. dat soort dingen. Mannendingen dus.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal doet
Alleen gamen doe ik niet, de rest die je opnoemt doe ik als jijquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Gamen, geen rokjes dragen, horrorfilms kijken. dat soort dingen. Mannendingen dus.
Oh en voetballen kijken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Alleen gamen doe ik niet, de rest die je opnoemt doe ik als jij
Alleen oranjewedstrijden, kan dat wel?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh en voetballen kijken.
Dat allemaal niet doen, dan komt het vast goed.
Juist! Dat is een vrouwending.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Alleen oranjewedstrijden, kan dat wel?
Wijfquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik kijk ook alleen maar wedstrijden van Oranje, en dan alleen de WK en EK wedstrijden.
OK OK dat is wel een beetje mannelijk danquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kijk wel naar downhill mountainbiken en zo, en XCO.
Ik ben de klusser in huisquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
OK OK dat is wel een beetje mannelijk dan![]()
En ik zit ongelooflijk te generaliseren, dat begrijp je natuurlijk wel he.
Een béétje mannelijk? Daar moet je ballen voor hebben! Hier legendarisch stukje;quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
OK OK dat is wel een beetje mannelijk dan![]()
En ik zit ongelooflijk te generaliseren, dat begrijp je natuurlijk wel he.
Af en toe een beetje onhandig doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ben de klusser in huis
Moet ik zeker ook laten?
Die commentator had denk ik daarna geen stem meer overquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een béétje mannelijk? Daar moet je ballen voor hebben! Hier legendarisch stukje;
Dat commentaar is ook geweldig. "How does Danny Hart sits down with balls that big"![]()
![]()
En ja ik begrijp wel dat je zit te generaliseren.
Erg enthousiast jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Die commentator had denk ik daarna geen stem meer overWel cool dat ja.
Dat wordt lastigquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Af en toe een beetje onhandig doen
Oh dat heb ik dan weer niet, behalve met kabeltjes aansluiten en zo dat weet ik nooit, of hardware eigenlijk. Softwaregedoe draai ik mijn hand niet voor om.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat wordt lastig
Maar ik heb wel altijd hulp nodig met de pc![]()
Ventquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan weer niet, behalve met kabeltjes aansluiten en zo dat weet ik nooit, of hardware eigenlijk. Softwaregedoe draai ik mijn hand niet voor om.
Het is net Lego, het is helemaal niet moeilijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan weer niet, behalve met kabeltjes aansluiten en zo dat weet ik nooit, of hardware eigenlijk.
Op een of andere manier lukt dat soort dingen me nooit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is net Lego, het is helemaal niet moeilijk.
Vaker je mantelpakje aan, dan kun je ze nog ergens mee lokkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik weet hetKomt niet meer goed.
Ja en dan vervolgens bier drinkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Vaker je mantelpakje aan, dan kun je ze nog ergens mee lokken
ze hebben vaak ook kleurtjes...quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Op een of andere manier lukt dat soort dingen me nooit.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dan vervolgens bier drinken
Meer als je de pc openschroeft de rest lukt nog wel. Videokaart insteken dat soort dingen. Ik krijg meestal die kast al niet eens openquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
ze hebben vaak ook kleurtjes...
alleen als je kleurenblind bent kun je er een puinhoop van maken
Ik heb nog een hele ingewikkelde staan die helemaal uitelkaar moet om schoon te maken en dan weer in elkaar zetten, ga ik wel een filmpje van maken als ik aan die klus begin.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Op een of andere manier lukt dat soort dingen me nooit.
Ja precies dat soort dingen. Mijn pc moet eigenlijk ook weer open en alles even stofvrij maken en zo. Maar ja... gedoe.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele ingewikkelde staan die helemaal uitelkaar moet om schoon te maken en dan weer in elkaar zetten, ga ik wel een filmpje van maken als ik aan die klus begin.
Bij de Carrefour hadden ze schappen volquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dan ben ik weer een tokkie ook niet goed.
Wijfquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies dat soort dingen. Mijn pc moet eigenlijk ook weer open en alles even stofvrij maken en zo. Maar ja... gedoe.
Misschien is dat dan ook wel gewoon dezelfde wijn die je hier in een fles koopt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Bij de Carrefour hadden ze schappen vol
Zelfs van die pakken waar normaal dubbelfriss in zit en zo
Zou kunnenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is dat dan ook wel gewoon dezelfde wijn die je hier in een fles koopt.
Oh ja doe maarquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:47 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zou kunnen
Bij de volgende meet eentje meebrengen?
Wijn en peukenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja doe maarWel droge wijn dan. Mijn moeder koopt het volgens mij weleens, maar dan van die hele cheap ass zut, en zoet.
Ik waarschuw je wel als je teveel op Nel Veerkamp gaat lijkenquote:
Dat zou zeer gewaardeerd wordenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik waarschuw je wel als je teveel op Nel Veerkamp gaat lijken
Het is wel rustig hier ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ze zijn wel allemaal druk bezig he
Dat is in België toch? Dat kan ik niet ontvangen. Ik kan wel nakijken of het een helikopter is van het leger.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Hey Yoki, er hangt weer een helikopter boven mijn huisje.
Ik kan in mijn logs zien dat de huisbaas van de zus van de piloot tuba speelt in de lokale fanfare.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Jezus zeg, sterkte.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:19 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:34 schreef sp3c het volgende:
Godverdomme wat een opzij topicweer zeg
Jezus
Tering
Oh ben benieuwd. Vaak helikopters hier de laatste tijd. Moet je de naam van de wijk hebben ofzo?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is in België toch? Dat kan ik niet ontvangen. Ik kan wel nakijken of het een helikopter is van het leger.
Jeminee, wat een info.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik kan in mijn logs zien dat de huisbaas van de zus van de piloot tuba speelt in de lokale fanfare.
Nee hoor dat is niet nodig, het was geen heli van het leger.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd. Vaak helikopters hier de laatste tijd. Moet je de naam van de wijk hebben ofzo?
Oh okee. Wat kan het dan nog zijn? Alleen politie?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee hoor dat is niet nodig, het was geen heli van het leger.
Ja, of civiel. Die van de politie zijn helemaal wit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee. Wat kan het dan nog zijn? Alleen politie?
Ook de belgse? Deze was helemaal zwart geloof ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, of civiel. Die van de politie zijn helemaal wit.
[ afbeelding ]
Dat plaatje is een Belgische politieheli.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook de belgse? Deze was helemaal zwart geloof ik.
Oh lolquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat plaatje is een Belgische politieheli.
Sjongejonge heb je een rotbui? Je lijkt Specularium wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:34 schreef sp3c het volgende:
Godverdomme wat een opzij topicweer zeg
Jezus
Tering
Wat is er dan zo Opzij, wazig gedoe altijd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:29 schreef Specularium het volgende:
Het is dezen topicje die je wist dat Opzij zou zijn.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is er dan zo Opzij, wazig gedoe altijd.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:38 schreef Karina het volgende:
Ja he? Zat net nog even tv te kijken vandaar
Hoe kan dit dan?quote:Karin kan nu niet meer zitten of staan.
Ik niet en ik kan ook nog gewoon normaal zitten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:44 schreef Specularium het volgende:
Ik zou niet weten waarom dat weg moet.
Sommige mensen komen hier om iets te leren.
Hihi je zei snedig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:46 schreef sp3c het volgende:
Ow ik snap de grap al dat was wel snedig
9/10
Gewoon een tampon met yoghurt erin.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Mensen beseffen zich vaak niet wat voor verstoring antibiotica geeft op de normale flora. Zoveel mensen die bij een infectie om AB vragen terwijl afwachten vaak ook nog een optie is.
Trouwens wel bizar dat Karin antibiotica kreeg voor een schimmel :/
Pff, zit ik ook nog eens serieus te reageren.quote:
Waarin?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon een tampon met yoghurt erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarin?.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raap me op!
Ze heeft een rare zwarte stip op haar gezicht. Kende haar wel al trouwens.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:52 schreef arjan1112 het volgende:
kennen jullie deze al ?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:00 schreef sp3c het volgende:
Sowieso moest ik twee keer kijken voor ik zag dat haar gezicht er ook opstond
If you have it, flaunt it.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Kom je weer opscheppen over je tieten ?
Je moet ze gewoon een keer zienquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Kom je weer opscheppen over je tieten ?
quote:
Rare wereldquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:
Het is zwaar kut dat je nergens meer mag roken.
Vanmiddag nog een peuk opgestoken in het gemeentehuis....werd niet echt gewaardeerd.
quote:
ik heb een keer gerookt bij een notaris; die haalde een enorme asbak tevoorschijn deed niet moeilijk ofzo en een keer bij de rabobank, die vonden dat niet zo leukquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:
Het is zwaar kut dat je nergens meer mag roken.
Vanmiddag nog een peuk opgestoken in het gemeentehuis....werd niet echt gewaardeerd.
Die rookte natuurlijk een dikke cubaanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:00 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik heb een keer gerookt bij een notaris; die haalde een enorme asbak tevoorschijn deed niet moeilijk ofzo en een keer bij de rabobank, die vonden dat niet zo leuk
Jij de baas, laat me niet lachenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:53 schreef sp3c het volgende:
TT maar aangepast want dit kon echt niet
Google wil het zo
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:53 schreef sp3c het volgende:
TT maar aangepast want dit kon echt niet
Google wil het zo
Oh ja Spartacusquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:57 schreef Takaiki het volgende:
Karinaaaa, vanavond weer eyecandy om 22:00 uur
Ik denk dat ik me dan maar voor een uurtje terugtrek op mn kamertjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja Spartacus![]()
Handdoekje pakken en alles.
Mijn bank is zeer comfortabel kan er zelfs op liggenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me dan maar voor een uurtje terugtrek op mn kamertje
Het is de keiharde waarheid vriendquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik niet lachteHet is gewoon een leugen dus
Ik ben je vriend nietquote:
vertel grapquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben je vriend nietOf vindt jij ook al dat ik net een vent ben?
En de grap over iets met keihard laat ik maar zitten.
Dat zou kut zijn, moet je weer verder zoekenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:03 schreef arjan1112 het volgende:
Om half negen op net5 special victims unit 2 afleveringen.. vervolgens naar 13th street weer 2 afleveringen... hoop dat ik ze nog niet gezien heb
Kijk je geen VI?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:03 schreef arjan1112 het volgende:
Om half negen op net5 special victims unit 2 afleveringen.. vervolgens naar 13th street weer 2 afleveringen... hoop dat ik ze nog niet gezien heb
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh gewoon flauw, je bent zelf keihard of iets in die trant
Keihard de eindbaas ben ik jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh gewoon flauw, je bent zelf keihard of iets in die trant
Als je nostalgie wil, dan kun je ook Punky Brewster gaan kijken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
Ach voor de nostalgie wel leuk om weer te zien. Ik heb 1 van die films nog op video hier, alleen ik heb geen videorecorder meer.
Dat vond ik niks aan. Net als Blossom.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je nostalgie wil, dan kun je ook Punky Brewster gaan kijken.
Samen met spec Bowser.
Korsakov?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:14 schreef Tem het volgende:
Oh, die namen ga ik allemaal niet onthouden.
De Punky now and then pics zijn wel een aanrader.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vond ik niks aan. Net als Blossom.
Je moest eens weten wat voor rare dingen mensen onthouden Tem. Van die dingen waarvan je denkt: huh waarom weet ik dat in hemelsnaam.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet interessant of relevant.
Volgens mij gaat het escaleren. Wat ik in het voorstukje zag.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:16 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop wel dat Theo Victoria voor d'r bek slaat omdat het kan.
Waarschijnlijk niet dus? Zeker nu een junk geworden of zo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De Punky now and then pics zijn wel een aanrader.
Ja dat zag ik ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het escaleren. Wat ik in het voorstukje zag.
relevantie 10/10quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet interessant of relevant.
Nah...meer het Kirstie Alley syndroom.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet dus? Zeker nu een junk geworden of zo.
Oh een dikke papzak dus. Jammer.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nah...meer het Kirstie Alley syndroom.
Dat je weet dat Rana Kennedy het model is wat in de ongecensureerde clip van het nummer Poison van Alice Cooper speelt, is relevant.quote:
Zolang Wendy 'O Williams niet mee heeft gedaan in die clip is het ook niet ongecensureerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat je weet dat Rana Kennedy het model is wat in de ongecensureerde clip van het nummer Poison van Alice Cooper speelt, is relevant.
Hij zoende haar toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat Theo niet in die goedkope trucjes van Koblenko trapt.
Semi-interessant gelul. Ik zou gewoon over d'r heen kotsen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:48 schreef Specularium het volgende:
Ik snap deze logica echt niet.
Vrouwen,.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:53 schreef Tem het volgende:
Nkovelin heeft een beetje dezelfde tactiek.
De acrobaat?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:56 schreef Specularium het volgende:
Jammer dat Adriaan dit niet kan zien.
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik ook maar ik lees het dan anders blijkbaar. Njo is volgens mij gewoon een lieverd.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik ook maar ik lees het dan anders blijkbaar. Njo is volgens mij gewoon een lieverd.
Mannenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet ook niet echt wat Tem bedoelt maar dat heb ik meestal.
Zal wel aan Tem liggenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet ook niet echt wat Tem bedoelt maar dat heb ik meestal.
En dat dacht ik ook al. Goh wat zijn jullie eigenlijk voorspelbaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef Specularium het volgende:
Maar ik ga er niks over zeggen natuurlijk.
Nou hou dan gewoon je mond. Lekker makkelijk zo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef Specularium het volgende:
Maar ik ga er niks over zeggen natuurlijk.
4 handen onder 1 hoedje.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Verbaast me niks. 4 handen op 1 buik jullie.
Je bent zelf lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou hou dan gewoon je mond. Lekker makkelijk zo.
Dan klopt het dus toch niet wat Tem zei.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent zelf lekker makkelijk.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan klopt het dus toch niet wat Tem zei.
Nou ik zal me wel erg laten kennen maar hier heb ik geen zin in. Ik post hier omdat ik het leuk vind en niet om afgezeken te worden door mensen die me nog nooit hebben ontmoet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent zelf lekker makkelijk.
Ik had het over het programma schat. Maar je hebt wel gelijk, beetje aardig doen is niks mis meequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:09 schreef sp3c het volgende:
Nee lijkt me gewoon leuk geweest voor vandaag
Precies, zolang Victoria de controle heeft is het prima maar dan is het opeens klaar als het haar niet zint.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
Blijkbaar heeft hij wel op knoppen gedrukt anders hoefde ze niet 'even weg'.
Ja precies.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Peuner komt ook even rellen als iedereen naar huis is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |