SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wa alaikoum salaam zuster puster.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:16 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
salam ailekom broeder Arca.
Dank u wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wa alaikoum salaam zuster puster.
Moet internet niet zo serieus nemen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:15 schreef groenappeltje20 het volgende:
Jij was toch kloon van ambi?
Stimo, jij bent echt kattar. Ik deed vanaf het begin normaal tegen jou..
Ik gaf aan dat mijn beste vriendin aan kanker was overleden,
En benim inadima zeg je nog KKsaai.
Wat ben jij voor een mens? Moge Allah jou op de rechte pad zetten inschaAllah, ameen..
Reageer voortaan niet op mij, helemaal nooit meer..
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moet internet niet zo serieus nemen.
heeft niks met "serieus" te maken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moet internet niet zo serieus nemen.
Het rechte padquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:15 schreef groenappeltje20 het volgende:
Wat ben jij voor een mens? Moge Allah jou op de rechte pad zetten inschaAllah, ameen..
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
heeft niks met "serieus" te maken.
Ik geef alleen aan dat ik het niet fijn vind, omdat het een deels raakt. Ik heb haar nooit aangevallen, maar ik merk gewoon dat zij mij steeds probeert aan te vallen.
Ik vind het gewoon respectloos.
ik wil er voor de rest niet meer op ingaan.
Als iemand schreef dat zijn beste vriend/vriendin eraan is overlijden, dan zeg ik dat niet, uit respectheid. Maar zij, expres ermee spotten..
- en als iemand over aleviler spot, word ze meteen boos. Een aleviet iste
Allaha yakin, benden uzak.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
heeft niks met "serieus" te maken.
Ik geef alleen aan dat ik het niet fijn vind, omdat het een deels raakt. Ik heb haar nooit aangevallen, maar ik merk gewoon dat zij mij steeds probeert aan te vallen.
Ik vind het gewoon respectloos.
ik wil er voor de rest niet meer op ingaan.
Als iemand schreef dat zijn beste vriend/vriendin eraan is overlijden, dan zeg ik dat niet, uit respectheid. Maar zij, expres ermee spotten..
- en als iemand over aleviler spot, word ze meteen boos. Een aleviet iste
Allaha yakin, benden uzak.
Ik moet uit de buurt blijven van deze vrouwenlokkerquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gewoon, vastbinden, mondprop, achterin gooien en blazen op de snelweg.
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:15 schreef groenappeltje20 het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:15 schreef Che_ het volgende:
Uit respectheid zal ik dat niet meer doen
hahahahaahahquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Had er graag antwoord op willen geven. Kan helaas niet quoten.
Uit respectheid, natuurlijk
wie is er nog meer 50/50 dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:05 schreef Socrates- het volgende:
Zijn hier nog andere mensen die 50/50 Grieks/Turks zijn?
ikquote:
papa/mama turk?quote:
Seriously?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:26 schreef zarGon het volgende:
http://www.coolcat.nl/nl/(...)kst-print-2?___SID=U
net besteld, hoars!
no way!quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:26 schreef zarGon het volgende:
net besteld, hoars!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:26 schreef zarGon het volgende:
net besteld, hoars!
Papa is Turks, en mama Grieks.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
papa/mama turk?
wat maakt jou een filosoof?
waar komt papa vandaan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:37 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Papa is Turks, en mama Grieks.
Ik ben geen filosoof, ben alleen geïnteresseerd in Oud-Griekse filosofen.
Nee, nog niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
Syl, heb je je giftcard al gespendeerd? Heb misschien wel een tip voor jou: Philips wake-up light. De nieuwste is voor 86 euro bij de MM, de Philips shop verkoopt hem voor 140.
Je bedoelt deze uitvoering neem ik aan hè?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga hem iig ook kopen. Wou hem al een hele tijd terug maar vergat het steeds, maar goed ook. Nu lekker met korting kopen haha.
Wtf Grieks/Turks? Kill it with fire!!!!1111quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:05 schreef Socrates- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helpt zoiets echt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga hem iig ook kopen. Wou hem al een hele tijd terug maar vergat het steeds, maar goed ook. Nu lekker met korting kopen haha.
Joah.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bedoelt deze uitvoering neem ik aan hè?
Geen idee. Lees genoeg goede reviews dus het is het proberen waard, niet? En anders gewoon terugsturen.quote:
Volgens mij is dat niet de nieuwste uitvoering..quote:
Nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:05 schreef Socrates- het volgende:
Welke is het dan wel?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet de nieuwste uitvoering..
http://www.kieskeurig.nl/(...)333&product[]=42333&
Ik wil eentje die vitamine D aanmaakt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee. Lees genoeg goede reviews dus het is het proberen waard, niet? En anders gewoon terugsturen.
Succes met zoeken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wil eentje die vitamine D aanmaakt.
Boka yaramiyor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
Syl, heb je je giftcard al gespendeerd? Heb misschien wel een tip voor jou: Philips wake-up light. De nieuwste is voor 86 euro bij de MM, de Philips shop verkoopt hem voor 140.
BCC heeft de prijzen vandaag aangepast. Doen ze altijd als andere winkels stunten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:53 schreef Arcadia het volgende:
Die op MM kost net zoveel bij BCC zonder nepkorting
Volgens mij is dit de nieuwste uitvoering.quote:
Ik heb 'm al eens teruggestuurd, maar ik ga het nog een kans geven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik zo de reviews lees, behoor jij tot de minderheid..
Oh. Is die goedkoper? De prijs staat er niet bij namelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de nieuwste uitvoering.
De HF3520 (300 lux) levert wel meer licht op dan de HF3505 (200 lux). Verder heeft de HF3520 meerdere wekgeluiden.
Grr. Keuzes...
Kan. Maar denk niet dat iedereen die dat ding heeft een review plaatst of wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik zo de reviews lees, behoor jij tot de minderheid..
Nee, maar dat geldt net zo goed voor de mensen die tevreden zijn. Denk dat mensen juist eerder geneigd zijn om negatieve reviews te schrijven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan. Maar denk niet dat iedereen die dat ding heeft een review plaatst of wel.
Kind, bestel, ontdek en schrijf een review.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar dat geldt net zo goed voor de mensen die tevreden zijn. Denk dat mensen juist eerder geneigd zijn om negatieve reviews te schrijven.
De nieuwe versie (HF3505) kost iets minder dan ¤ 54... Het is ook iets compacter.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh. Is die goedkoper? De prijs staat er niet bij namelijk.
Wat een geheks, wat een geheks.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kind, bestel, ontdek en schrijf een review.
Sws reviews niet al te srs nemenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan. Maar denk niet dat iedereen die dat ding heeft een review plaatst of wel.
Straks komt mijn eten, ben daarna denk wel weer ok.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een geheks, wat een geheks.
HF3520:quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De nieuwe versie (HF3505) kost iets minder dan ¤ 54... Het is ook iets compacter.
Hij komt uit de omgeving van Izmir. Leuke omgeving.quote:
Im die reviews zitten duistere teksten die je onbewust oppikt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sws, bedrijven betalen mensen tegenwoordig om recensies te schrijven. Illuminati enzo
wat was het precies dat je aansprak?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Hij komt uit de omgeving van Izmir. Leuke omgeving.
Why? Ik ben op jonge leeftijd in aanraking gekomen met de werken van Socrates, Plato en Aristoteles. Deze teksten spraken mij aan.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sws, bedrijven betalen mensen tegenwoordig om recensies te schrijven. Illuminati enzo
Olijfoliequote:Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben op zoek naar goede zonnebrandcreme voor het gezicht, heren.
Enige tips?
Wil je een filosofisch antwoord?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat was het precies dat je aansprak?
Socrates is toch die man uit Bill & Ted's Excellent Adventure?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Hij komt uit de omgeving van Izmir. Leuke omgeving.
Why? Ik ben op jonge leeftijd in aanraking gekomen met de werken van Socrates, Plato en Aristoteles. Deze teksten spraken mij aan.
Al bij Etos gekeken?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
Enige tips?
ja hoor, why not!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:17 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Wil je een filosofisch antwoord?
Saka. Lastig uit te leggen.
Garnier, niet de spray maar gewoon de creme.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
Enige tips?
Zonnebrandcrème? Heb je dat nodig dan in Nederland?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
Enige tips?
Maar sws wat moet je met dat. Het duurt nog halfjaar voordat die temperaturem er zijn. Als die al komen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Herinner mij hier niet aan.. Ooit gedaan en had blaren op mijn rug
Ik ken er één waarmee ik close bevriend was. Hij woont in Izmir en zijn moeder is Grieks.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:05 schreef Socrates- het volgende:
Wat toevallig. Mijn moeder is Grieks en ik heb een jaar in Izmir gewoond (studie).quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:28 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ken er één waarmee ik close bevriend was. Hij woont in Izmir en zijn moeder is Grieks.
Waarom wel?quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
Mannen
UV straling maakt huid oud. Ik ben nog rimpelloos en hou dat graag zo.
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Werd vandaag weer jonger ingeschat door mijn collega's. Dus.
Ik zoek (1) smiley die dit simpel kan omvatten:quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Werd vandaag weer jonger ingeschat door mijn collega's. Dus.
40? Oh, sorry dat ik u heb getutoyeerd.quote:
Ik smeer paardenurine op mijn huid.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:40 schreef Socrates- het volgende:
[..]
40? Oh, sorry dat ik u heb getutoyeerd.
40 en nog rimpelloos? Wat is uw geheim?
Waarom doe je zo onaardig, woestijnzand.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zoek (1) smiley die dit simpel kan omvatten:![]()
![]()
!!!!!!!!
!!!
!!!!
!!!!
Zou bijna denken dat jij die gozer bent, maar nee. Hij spreekt geen Nederlands.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Wat toevallig. Mijn moeder is Grieks en ik heb een jaar in Izmir gewoond (studie).
Ruikt u de gehele dag naar paardenpis? Bah.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik smeer paardenurine op mijn huid.
[..]
Waarom doe je zo onaardig, woestijnzand.
Blijft een vrouw, ongeacht leeftijd kun je tutoyeren.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:40 schreef Socrates- het volgende:
[..]
40? Oh, sorry dat ik u heb getutoyeerd.
40 en nog rimpelloos? Wat is uw geheim?
Dit is hoe ik ben, zandbakdrolquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik smeer paardenurine op mijn huid.
[..]
Waarom doe je zo onaardig, woestijnzand.
Mensen die op leeftijd zijn kan ik niet tutoyeren, tenzij ik daarvoor toestemming heb gekregen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Blijft een vrouw, ongeacht leeftijd kun je tutoyeren.
Ze is 35, ze liegt.
Idc mattiequote:Op donderdag 30 januari 2014 20:46 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Mensen die op leeftijd zijn kan ik niet tutoyeren, tenzij ik daarvoor toestemming heb gekregen.
Moet je ook toestemming vragen aan mama om buiten te mogen spelenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:46 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Mensen die op leeftijd zijn kan ik niet tutoyeren, tenzij ik daarvoor toestemming heb gekregen.
Ik heb respect voor ouderen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moet je ook toestemming vragen aan mama om buiten te mogen spelen
Acceptatie door een .quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik accepteer je zoals je bent, geit.
23 jaarquote:
Dat gebeurt meestal als iemand een slappe handje geeft.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
https://www.facebook.com/(...)19257&type=2&theater
Dit ben ik.
Is het wat?
Oke man.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat gebeurt meestal als iemand een slappe handje geeft.
Pittige damequote:Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
https://www.facebook.com/(...)19257&type=2&theater
Dit ben ik.
Is het wat?
Erkek gibi küfür ediyon valla.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Daarom interesseert het mij geen kk moer als iemand alevieten verdedigt. Ik zie het nml vaker voorkomen dat ze later zo'n opmerking maken.
Sikimin umrunda wat er met jouw vriendin is gebeurd. Ben napim aq.
Yav iemand heeft mij dit aangeleerd!!! Het is drama, vorige keer zei ik naast papa per ongeluk, amina koyim. Ik kreeg nog net geen klap van hemquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Erkek gibi küfür ediyon valla.
http://www.bcc.nl/philips-hf3505-01.htmlquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Borte, heb jij de laatste HF3505 gekocht op mediamarkt.nl ?
Dat kost geld.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://www.bcc.nl/philips-hf3505-01.html
Ik spreek pas sinds 4 jaar Nederlands.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat jij die gozer bent, maar nee. Hij spreekt geen Nederlands.
Maak eens ruzie met mij, ik heb wat ik over jou denk al staan beneden in de spoiler.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
Pas na een ruzie merk je echt hoe mensen over elkaar denken HIAHAHAHAHAOHAOHAOHAOHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maak eens ruzie met mij, ik heb wat ik over jou denk al staan beneden in de spoiler.Reuzin bedoelt u meneer ik weet het beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook beetje troglodiet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Reuzin bedoelt u meneer ik weet het beter?
jij laat je inspireren door filosofen, daar weet jij vast antwoord opquote:
Je schijnt niet te weten wat troglodiet isquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je zo klein bent lijkt alles groot natuurlijkIk vergeef het je.
Het proces tegen Socrates (en vooral de manier waarop hij ermee omging) vond ik een heel interessant stuk om te lezen. Daarna ben ik meer en meer gaan lezen en me meer gaan verdiepen in de filosofie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij laat je inspireren door filosofen, daar weet jij vast antwoord op
quote:
Holy crap. Hij is ook 23. Kan het zijn dat je een aantal maanden in Cambridge en Tarrytown hebt rondgehangen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:41 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Ik spreek pas sinds 4 jaar Nederlands.
1 maand in Cambridge.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Holy crap. Hij is ook 23. Kan het zijn dat je een aantal maanden in Cambridge en Tarrytown hebt rondgehangen?
*Insert poepgrap*quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:36 schreef Stimorol- het volgende:
Lief dagboekje,
Hele nacht wakker gelegen door diarree.
Voel me nu leeg en alleen.
Van binnen.
Gr gr
Fijn dat je niet voor ieder toiletbezoek ¤ 0,50 hoeft te betalen hè.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:36 schreef Stimorol- het volgende:
Lief dagboekje,
Hele nacht wakker gelegen door diarree.
Voel me nu leeg en alleen.
Van binnen.
Gr gr
raar ;squote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
2 mannen die zich voor doen als vrouw en elkaar hier op aansprekenFOK!
Wat check je hier constant infantiele lul.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
2 mannen die zich voor doen als vrouw en elkaar hier op aansprekenFOK!
Check mijn ondertitel, Maartenquote:
Is probleem?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat check je hier constant infantiele lul.
Hij is ouder dan jij hoor...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Heb jij je huiswerk al afgemaakt jongenman!
28?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij is bijna net zo oud als ik.
40?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij is bijna net zo oud als ik.
ik was je leeftijd vergeten sylviaquote:
Ik ben 25 jaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:43 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
ik was je leeftijd vergeten sylviauhhm, 27?
Nou een, dima blijft nog steeds een kleine prins van zijn vadertje, he dimmie?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:43 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
ik was je leeftijd vergeten sylviauhhm, 27?
Nou een, dima blijft nog steeds een kleine prins van zijn vadertje, he dimmie?
Over twee jaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:48 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
ik herinner me dat je 27 zei }:l
Sylvia liegtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Op de volgende meet mag je m'n id-kaart checken.
Mooi nummer!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:01 schreef groenappeltje20 het volgende:
Sen yarimiydoen sevdiyoemiydin soz vermoestik olumoene
jij bent nog een ukkie jo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik dacht 30, zoveel scheelt er dus dan toch niet tussen ons
Yuh yani.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik dacht 30, zoveel scheelt er dus dan toch niet tussen ons
Hangt ervan af, werk je bij de mediamarkt?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:48 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
To buy or not to buy, mensen.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hangt ervan af, werk je bij de mediamarkt?
Meer sjans?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:27 schreef Stimorol- het volgende:
Op werk wil ik hakken. Ik merk verschil als ik hakken aan heb.
Aan wat dan? Professionaliteitquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar heb ik geen hakken voor nodig, ik weet niet hoor.
Met slechte dt-spelling wordt je ook niet serieus genomen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:46 schreef Stimorol- het volgende:
Als klein vrouwtje van 1.70 wordt je niet serieus genomen.
Maar whatever, als jij aandacht denkt, flirten denkt, aandacht van die 60 jarigen willen denkt: goed.
Haram, mijn ogen branden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Nein. Maar bedenk er een strakke spijkerbroek, casual top en een zwarte blazer bij.
doe het zelf dan ook goed nerdo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Met slechte dt-spelling wordt je ook niet serieus genomen.
Mijn sarcasme niet begrijpenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
doe het zelf dan ook goed nerdo.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Met slechte dt-spelling wordt je ook niet serieus genomen.
Doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Nein. Maar bedenk er een strakke spijkerbroek, casual top en een zwarte blazer bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thank you Asos.
Hij is de Turken beu.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:26 schreef WammesWaggel het volgende:
zG zie ik weinig de laatste tijd, hoe gaat het met hem?
#Zorgen
When a man is tired of Turks, he is tired of lifequote:
Deze man!!!!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat zegt die Che_ eigenlijk allemaal? Ik kan zijn posts niet zien.Volgens mij heb ik 'm ooit toegevoegd aan mijn blokkeerlijst.
Moet jij ook niet doen!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:41 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die elkaar blokkeren op Fok...La olm neem dit niet zo srs!
Dank voor de bevestiging.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op in verder. Geniet van je avond.
stimo naber cocukquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op in verder. Geniet van je avond.
hey liefje schatjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:57 schreef Stimorol- het volgende:
Niet doen. Ik heb een slechte humeur en flip snel dan![]()
![]()
Why babe?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bitchy ben je ook,
Ik ook de laatste tijd
lekker voor jequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Moest vandaag bijna overgeven van de bedwelmende zweetgeur van een collega waarmee ik het laatste uurtje moest samenwerken. Yazik, kon er natuurlijk ook niets van zeggen.![]()
/lief dagboek
Had er wat van gezegd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Moest vandaag bijna overgeven van de bedwelmende zweetgeur van een collega waarmee ik het laatste uurtje moest samenwerken. Yazik, kon er natuurlijk ook niets van zeggen.![]()
/lief dagboek
Hij heeft redelijk wat overgewicht en met het fysieke werk is het niet echt een goede combo. Vraag me af of hij het zelf doorheeft. Voor de rest is het gewoon een aardige jongen, dus voor die paar keer per maand dat ik met hem samenwerk, ga ik daar niets van zeggen. Zou sowieso niet weten hoe ik zoiets moet brengen.quote:
Als het een Turk is, yuh lan amma kokuyon tasmi tasidin.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij heeft redelijk wat overgewicht en met het fysieke werk is het niet echt een goede combo. Vraag me af of hij het zelf doorheeft. Voor de rest is het gewoon een aardige jongen, dus voor die paar keer per maand dat ik met hem samenwerk, ga ik daar niets van zeggen. Zou sowieso niet weten hoe ik zoiets moet brengen.
Wat ben je toch aardig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als het een Turk is, yuh lan amma kokuyon tasmi tasidin.
Nederlander, je stinkt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Günaydın millet, bugün nasılsınız?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Augurk chips begin ik best lekker te vinden
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is dat?
Gedroogde augurk?
Ken ik niet. Zonet even op IMDB gekeken, volgens mij is Red Dragon de enige film die ik heb gezien waarin hij meespeelt...quote:Op zondag 2 februari 2014 20:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Voor mij is het ook nieuw.
Philip Seymour Hoffman trouwens overleden aan een overdosis drugs. Jammer, was een geniaal acteur.
Zo zie je maar, de dood komt vaak uit onverwachte hoek. Allah rahmet eylesin.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:08 schreef Arcadia het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)apped-escalator.html
In na illahi inna lillayhi rajioen. Allah rahmet eylesin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |