SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wa alaikoum salaam zuster puster.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:16 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
salam ailekom broeder Arca.
Dank u wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wa alaikoum salaam zuster puster.
Moet internet niet zo serieus nemen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:15 schreef groenappeltje20 het volgende:
Jij was toch kloon van ambi?
Stimo, jij bent echt kattar. Ik deed vanaf het begin normaal tegen jou..
Ik gaf aan dat mijn beste vriendin aan kanker was overleden,
En benim inadima zeg je nog KKsaai.
Wat ben jij voor een mens? Moge Allah jou op de rechte pad zetten inschaAllah, ameen..
Reageer voortaan niet op mij, helemaal nooit meer..
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moet internet niet zo serieus nemen.
heeft niks met "serieus" te maken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moet internet niet zo serieus nemen.
Het rechte padquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:15 schreef groenappeltje20 het volgende:
Wat ben jij voor een mens? Moge Allah jou op de rechte pad zetten inschaAllah, ameen..
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
heeft niks met "serieus" te maken.
Ik geef alleen aan dat ik het niet fijn vind, omdat het een deels raakt. Ik heb haar nooit aangevallen, maar ik merk gewoon dat zij mij steeds probeert aan te vallen.
Ik vind het gewoon respectloos.
ik wil er voor de rest niet meer op ingaan.
Als iemand schreef dat zijn beste vriend/vriendin eraan is overlijden, dan zeg ik dat niet, uit respectheid. Maar zij, expres ermee spotten..
- en als iemand over aleviler spot, word ze meteen boos. Een aleviet iste
Allaha yakin, benden uzak.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
heeft niks met "serieus" te maken.
Ik geef alleen aan dat ik het niet fijn vind, omdat het een deels raakt. Ik heb haar nooit aangevallen, maar ik merk gewoon dat zij mij steeds probeert aan te vallen.
Ik vind het gewoon respectloos.
ik wil er voor de rest niet meer op ingaan.
Als iemand schreef dat zijn beste vriend/vriendin eraan is overlijden, dan zeg ik dat niet, uit respectheid. Maar zij, expres ermee spotten..
- en als iemand over aleviler spot, word ze meteen boos. Een aleviet iste
Allaha yakin, benden uzak.
Ik moet uit de buurt blijven van deze vrouwenlokkerquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gewoon, vastbinden, mondprop, achterin gooien en blazen op de snelweg.
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:15 schreef groenappeltje20 het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:15 schreef Che_ het volgende:
Uit respectheid zal ik dat niet meer doen
hahahahaahahquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Had er graag antwoord op willen geven. Kan helaas niet quoten.
Uit respectheid, natuurlijk
wie is er nog meer 50/50 dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:05 schreef Socrates- het volgende:
Zijn hier nog andere mensen die 50/50 Grieks/Turks zijn?
ikquote:
papa/mama turk?quote:
Seriously?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:26 schreef zarGon het volgende:
http://www.coolcat.nl/nl/(...)kst-print-2?___SID=U
net besteld, hoars!
no way!quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:26 schreef zarGon het volgende:
net besteld, hoars!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:26 schreef zarGon het volgende:
net besteld, hoars!
Papa is Turks, en mama Grieks.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
papa/mama turk?
wat maakt jou een filosoof?
waar komt papa vandaan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:37 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Papa is Turks, en mama Grieks.
Ik ben geen filosoof, ben alleen geïnteresseerd in Oud-Griekse filosofen.
Nee, nog niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
Syl, heb je je giftcard al gespendeerd? Heb misschien wel een tip voor jou: Philips wake-up light. De nieuwste is voor 86 euro bij de MM, de Philips shop verkoopt hem voor 140.
Je bedoelt deze uitvoering neem ik aan hè?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga hem iig ook kopen. Wou hem al een hele tijd terug maar vergat het steeds, maar goed ook. Nu lekker met korting kopen haha.
Wtf Grieks/Turks? Kill it with fire!!!!1111quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:05 schreef Socrates- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helpt zoiets echt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga hem iig ook kopen. Wou hem al een hele tijd terug maar vergat het steeds, maar goed ook. Nu lekker met korting kopen haha.
Joah.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bedoelt deze uitvoering neem ik aan hè?
Geen idee. Lees genoeg goede reviews dus het is het proberen waard, niet? En anders gewoon terugsturen.quote:
Volgens mij is dat niet de nieuwste uitvoering..quote:
Nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:05 schreef Socrates- het volgende:
Welke is het dan wel?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet de nieuwste uitvoering..
http://www.kieskeurig.nl/(...)333&product[]=42333&
Ik wil eentje die vitamine D aanmaakt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee. Lees genoeg goede reviews dus het is het proberen waard, niet? En anders gewoon terugsturen.
Succes met zoeken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wil eentje die vitamine D aanmaakt.
Boka yaramiyor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
Syl, heb je je giftcard al gespendeerd? Heb misschien wel een tip voor jou: Philips wake-up light. De nieuwste is voor 86 euro bij de MM, de Philips shop verkoopt hem voor 140.
BCC heeft de prijzen vandaag aangepast. Doen ze altijd als andere winkels stunten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:53 schreef Arcadia het volgende:
Die op MM kost net zoveel bij BCC zonder nepkorting
Volgens mij is dit de nieuwste uitvoering.quote:
Ik heb 'm al eens teruggestuurd, maar ik ga het nog een kans geven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik zo de reviews lees, behoor jij tot de minderheid..
Oh. Is die goedkoper? De prijs staat er niet bij namelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de nieuwste uitvoering.
De HF3520 (300 lux) levert wel meer licht op dan de HF3505 (200 lux). Verder heeft de HF3520 meerdere wekgeluiden.
Grr. Keuzes...
Kan. Maar denk niet dat iedereen die dat ding heeft een review plaatst of wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik zo de reviews lees, behoor jij tot de minderheid..
Nee, maar dat geldt net zo goed voor de mensen die tevreden zijn. Denk dat mensen juist eerder geneigd zijn om negatieve reviews te schrijven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan. Maar denk niet dat iedereen die dat ding heeft een review plaatst of wel.
Kind, bestel, ontdek en schrijf een review.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar dat geldt net zo goed voor de mensen die tevreden zijn. Denk dat mensen juist eerder geneigd zijn om negatieve reviews te schrijven.
De nieuwe versie (HF3505) kost iets minder dan ¤ 54... Het is ook iets compacter.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh. Is die goedkoper? De prijs staat er niet bij namelijk.
Wat een geheks, wat een geheks.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kind, bestel, ontdek en schrijf een review.
Sws reviews niet al te srs nemenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan. Maar denk niet dat iedereen die dat ding heeft een review plaatst of wel.
Straks komt mijn eten, ben daarna denk wel weer ok.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een geheks, wat een geheks.
HF3520:quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De nieuwe versie (HF3505) kost iets minder dan ¤ 54... Het is ook iets compacter.
Hij komt uit de omgeving van Izmir. Leuke omgeving.quote:
Im die reviews zitten duistere teksten die je onbewust oppikt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sws, bedrijven betalen mensen tegenwoordig om recensies te schrijven. Illuminati enzo
wat was het precies dat je aansprak?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Hij komt uit de omgeving van Izmir. Leuke omgeving.
Why? Ik ben op jonge leeftijd in aanraking gekomen met de werken van Socrates, Plato en Aristoteles. Deze teksten spraken mij aan.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sws, bedrijven betalen mensen tegenwoordig om recensies te schrijven. Illuminati enzo
Olijfoliequote:Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben op zoek naar goede zonnebrandcreme voor het gezicht, heren.
Enige tips?
Wil je een filosofisch antwoord?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat was het precies dat je aansprak?
Socrates is toch die man uit Bill & Ted's Excellent Adventure?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Hij komt uit de omgeving van Izmir. Leuke omgeving.
Why? Ik ben op jonge leeftijd in aanraking gekomen met de werken van Socrates, Plato en Aristoteles. Deze teksten spraken mij aan.
Al bij Etos gekeken?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben op zoek naar goede zonnebrandcreme voor het gezicht, heren.
Enige tips?
ja hoor, why not!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:17 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Wil je een filosofisch antwoord?
Saka. Lastig uit te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |