BCC heeft de prijzen vandaag aangepast. Doen ze altijd als andere winkels stunten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:53 schreef Arcadia het volgende:
Die op MM kost net zoveel bij BCC zonder nepkorting
Volgens mij is dit de nieuwste uitvoering.quote:
Ik heb 'm al eens teruggestuurd, maar ik ga het nog een kans geven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik zo de reviews lees, behoor jij tot de minderheid..
Oh. Is die goedkoper? De prijs staat er niet bij namelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de nieuwste uitvoering.
De HF3520 (300 lux) levert wel meer licht op dan de HF3505 (200 lux). Verder heeft de HF3520 meerdere wekgeluiden.
Grr. Keuzes...
Kan. Maar denk niet dat iedereen die dat ding heeft een review plaatst of wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik zo de reviews lees, behoor jij tot de minderheid..
Nee, maar dat geldt net zo goed voor de mensen die tevreden zijn. Denk dat mensen juist eerder geneigd zijn om negatieve reviews te schrijven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan. Maar denk niet dat iedereen die dat ding heeft een review plaatst of wel.
Kind, bestel, ontdek en schrijf een review.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar dat geldt net zo goed voor de mensen die tevreden zijn. Denk dat mensen juist eerder geneigd zijn om negatieve reviews te schrijven.
De nieuwe versie (HF3505) kost iets minder dan ¤ 54... Het is ook iets compacter.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh. Is die goedkoper? De prijs staat er niet bij namelijk.
Wat een geheks, wat een geheks.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kind, bestel, ontdek en schrijf een review.
Sws reviews niet al te srs nemenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan. Maar denk niet dat iedereen die dat ding heeft een review plaatst of wel.
Straks komt mijn eten, ben daarna denk wel weer ok.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een geheks, wat een geheks.
HF3520:quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De nieuwe versie (HF3505) kost iets minder dan ¤ 54... Het is ook iets compacter.
Hij komt uit de omgeving van Izmir. Leuke omgeving.quote:
Im die reviews zitten duistere teksten die je onbewust oppikt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sws, bedrijven betalen mensen tegenwoordig om recensies te schrijven. Illuminati enzo
wat was het precies dat je aansprak?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Hij komt uit de omgeving van Izmir. Leuke omgeving.
Why? Ik ben op jonge leeftijd in aanraking gekomen met de werken van Socrates, Plato en Aristoteles. Deze teksten spraken mij aan.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sws, bedrijven betalen mensen tegenwoordig om recensies te schrijven. Illuminati enzo
Olijfoliequote:Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben op zoek naar goede zonnebrandcreme voor het gezicht, heren.
Enige tips?
Wil je een filosofisch antwoord?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat was het precies dat je aansprak?
Socrates is toch die man uit Bill & Ted's Excellent Adventure?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Hij komt uit de omgeving van Izmir. Leuke omgeving.
Why? Ik ben op jonge leeftijd in aanraking gekomen met de werken van Socrates, Plato en Aristoteles. Deze teksten spraken mij aan.
Al bij Etos gekeken?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben op zoek naar goede zonnebrandcreme voor het gezicht, heren.
Enige tips?
ja hoor, why not!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:17 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Wil je een filosofisch antwoord?
Saka. Lastig uit te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |