Garnier, niet de spray maar gewoon de creme.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben op zoek naar goede zonnebrandcreme voor het gezicht, heren.
Enige tips?
Zonnebrandcrème? Heb je dat nodig dan in Nederland?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben op zoek naar goede zonnebrandcreme voor het gezicht, heren.
Enige tips?
Maar sws wat moet je met dat. Het duurt nog halfjaar voordat die temperaturem er zijn. Als die al komen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Herinner mij hier niet aan.. Ooit gedaan en had blaren op mijn rug
Ik ken er één waarmee ik close bevriend was. Hij woont in Izmir en zijn moeder is Grieks.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:05 schreef Socrates- het volgende:
Zijn hier nog andere mensen die 50/50 Grieks/Turks zijn?
Wat toevallig. Mijn moeder is Grieks en ik heb een jaar in Izmir gewoond (studie).quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:28 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ken er één waarmee ik close bevriend was. Hij woont in Izmir en zijn moeder is Grieks.
Waarom wel?quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
Mannen
UV straling maakt huid oud. Ik ben nog rimpelloos en hou dat graag zo.
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Werd vandaag weer jonger ingeschat door mijn collega's. Dus.
Ik zoek (1) smiley die dit simpel kan omvatten:quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Werd vandaag weer jonger ingeschat door mijn collega's. Dus.
40? Oh, sorry dat ik u heb getutoyeerd.quote:
Ik smeer paardenurine op mijn huid.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:40 schreef Socrates- het volgende:
[..]
40? Oh, sorry dat ik u heb getutoyeerd.
40 en nog rimpelloos? Wat is uw geheim?
Waarom doe je zo onaardig, woestijnzand.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zoek (1) smiley die dit simpel kan omvatten:![]()
![]()
!!!!!!!!
!!!
!!!!
!!!!
Zou bijna denken dat jij die gozer bent, maar nee. Hij spreekt geen Nederlands.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Wat toevallig. Mijn moeder is Grieks en ik heb een jaar in Izmir gewoond (studie).
Ruikt u de gehele dag naar paardenpis? Bah.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik smeer paardenurine op mijn huid.
[..]
Waarom doe je zo onaardig, woestijnzand.
Blijft een vrouw, ongeacht leeftijd kun je tutoyeren.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:40 schreef Socrates- het volgende:
[..]
40? Oh, sorry dat ik u heb getutoyeerd.
40 en nog rimpelloos? Wat is uw geheim?
Dit is hoe ik ben, zandbakdrolquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik smeer paardenurine op mijn huid.
[..]
Waarom doe je zo onaardig, woestijnzand.
Mensen die op leeftijd zijn kan ik niet tutoyeren, tenzij ik daarvoor toestemming heb gekregen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Blijft een vrouw, ongeacht leeftijd kun je tutoyeren.
Ze is 35, ze liegt.
Idc mattiequote:Op donderdag 30 januari 2014 20:46 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Mensen die op leeftijd zijn kan ik niet tutoyeren, tenzij ik daarvoor toestemming heb gekregen.
Moet je ook toestemming vragen aan mama om buiten te mogen spelenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:46 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Mensen die op leeftijd zijn kan ik niet tutoyeren, tenzij ik daarvoor toestemming heb gekregen.
Ik heb respect voor ouderen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moet je ook toestemming vragen aan mama om buiten te mogen spelen
Acceptatie door een .quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik accepteer je zoals je bent, geit.
23 jaarquote:
Dat gebeurt meestal als iemand een slappe handje geeft.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
https://www.facebook.com/(...)19257&type=2&theater
Dit ben ik.
Is het wat?
Oke man.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat gebeurt meestal als iemand een slappe handje geeft.
Pittige damequote:Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
https://www.facebook.com/(...)19257&type=2&theater
Dit ben ik.
Is het wat?
Erkek gibi küfür ediyon valla.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Daarom interesseert het mij geen kk moer als iemand alevieten verdedigt. Ik zie het nml vaker voorkomen dat ze later zo'n opmerking maken.
Sikimin umrunda wat er met jouw vriendin is gebeurd. Ben napim aq.
Yav iemand heeft mij dit aangeleerd!!! Het is drama, vorige keer zei ik naast papa per ongeluk, amina koyim. Ik kreeg nog net geen klap van hemquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Erkek gibi küfür ediyon valla.
http://www.bcc.nl/philips-hf3505-01.htmlquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Borte, heb jij de laatste HF3505 gekocht op mediamarkt.nl ?
Dat kost geld.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://www.bcc.nl/philips-hf3505-01.html
Ik spreek pas sinds 4 jaar Nederlands.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat jij die gozer bent, maar nee. Hij spreekt geen Nederlands.
Maak eens ruzie met mij, ik heb wat ik over jou denk al staan beneden in de spoiler.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
Pas na een ruzie merk je echt hoe mensen over elkaar denken HIAHAHAHAHAOHAOHAOHAOHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maak eens ruzie met mij, ik heb wat ik over jou denk al staan beneden in de spoiler.Reuzin bedoelt u meneer ik weet het beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook beetje troglodiet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Reuzin bedoelt u meneer ik weet het beter?
jij laat je inspireren door filosofen, daar weet jij vast antwoord opquote:
Je schijnt niet te weten wat troglodiet isquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je zo klein bent lijkt alles groot natuurlijkIk vergeef het je.
Het proces tegen Socrates (en vooral de manier waarop hij ermee omging) vond ik een heel interessant stuk om te lezen. Daarna ben ik meer en meer gaan lezen en me meer gaan verdiepen in de filosofie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij laat je inspireren door filosofen, daar weet jij vast antwoord op
quote:
Holy crap. Hij is ook 23. Kan het zijn dat je een aantal maanden in Cambridge en Tarrytown hebt rondgehangen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:41 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Ik spreek pas sinds 4 jaar Nederlands.
1 maand in Cambridge.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Holy crap. Hij is ook 23. Kan het zijn dat je een aantal maanden in Cambridge en Tarrytown hebt rondgehangen?
*Insert poepgrap*quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:36 schreef Stimorol- het volgende:
Lief dagboekje,
Hele nacht wakker gelegen door diarree.
Voel me nu leeg en alleen.
Van binnen.
Gr gr
Fijn dat je niet voor ieder toiletbezoek ¤ 0,50 hoeft te betalen hè.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:36 schreef Stimorol- het volgende:
Lief dagboekje,
Hele nacht wakker gelegen door diarree.
Voel me nu leeg en alleen.
Van binnen.
Gr gr
raar ;squote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
2 mannen die zich voor doen als vrouw en elkaar hier op aansprekenFOK!
Wat check je hier constant infantiele lul.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
2 mannen die zich voor doen als vrouw en elkaar hier op aansprekenFOK!
Check mijn ondertitel, Maartenquote:
Is probleem?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat check je hier constant infantiele lul.
Hij is ouder dan jij hoor...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Heb jij je huiswerk al afgemaakt jongenman!
28?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij is bijna net zo oud als ik.
40?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij is bijna net zo oud als ik.
ik was je leeftijd vergeten sylviaquote:
Ik ben 25 jaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:43 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
ik was je leeftijd vergeten sylviauhhm, 27?
Nou een, dima blijft nog steeds een kleine prins van zijn vadertje, he dimmie?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:43 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
ik was je leeftijd vergeten sylviauhhm, 27?
Nou een, dima blijft nog steeds een kleine prins van zijn vadertje, he dimmie?
Over twee jaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:48 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
ik herinner me dat je 27 zei }:l
Op vrijdag 31 januari 2014 14:49 schreef sylvesterrr het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |