Sylvia liegtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Op de volgende meet mag je m'n id-kaart checken.
Mooi nummer!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:01 schreef groenappeltje20 het volgende:
Sen yarimiydoen sevdiyoemiydin soz vermoestik olumoene
jij bent nog een ukkie jo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik dacht 30, zoveel scheelt er dus dan toch niet tussen ons
Yuh yani.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik dacht 30, zoveel scheelt er dus dan toch niet tussen ons
Hangt ervan af, werk je bij de mediamarkt?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:48 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
To buy or not to buy, mensen.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hangt ervan af, werk je bij de mediamarkt?
Meer sjans?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:27 schreef Stimorol- het volgende:
Op werk wil ik hakken. Ik merk verschil als ik hakken aan heb.
Aan wat dan? Professionaliteitquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar heb ik geen hakken voor nodig, ik weet niet hoor.
Met slechte dt-spelling wordt je ook niet serieus genomen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:46 schreef Stimorol- het volgende:
Als klein vrouwtje van 1.70 wordt je niet serieus genomen.
Maar whatever, als jij aandacht denkt, flirten denkt, aandacht van die 60 jarigen willen denkt: goed.
Haram, mijn ogen branden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Nein. Maar bedenk er een strakke spijkerbroek, casual top en een zwarte blazer bij.
doe het zelf dan ook goed nerdo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Met slechte dt-spelling wordt je ook niet serieus genomen.
Mijn sarcasme niet begrijpenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
doe het zelf dan ook goed nerdo.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Met slechte dt-spelling wordt je ook niet serieus genomen.
Doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Nein. Maar bedenk er een strakke spijkerbroek, casual top en een zwarte blazer bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thank you Asos.
Hij is de Turken beu.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:26 schreef WammesWaggel het volgende:
zG zie ik weinig de laatste tijd, hoe gaat het met hem?
#Zorgen
When a man is tired of Turks, he is tired of lifequote:
Deze man!!!!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat zegt die Che_ eigenlijk allemaal? Ik kan zijn posts niet zien.Volgens mij heb ik 'm ooit toegevoegd aan mijn blokkeerlijst.
Moet jij ook niet doen!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:41 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die elkaar blokkeren op Fok...La olm neem dit niet zo srs!
Dank voor de bevestiging.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op in verder. Geniet van je avond.
stimo naber cocukquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op in verder. Geniet van je avond.
hey liefje schatjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:57 schreef Stimorol- het volgende:
Niet doen. Ik heb een slechte humeur en flip snel dan![]()
![]()
Why babe?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bitchy ben je ook,
Ik ook de laatste tijd
lekker voor jequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Moest vandaag bijna overgeven van de bedwelmende zweetgeur van een collega waarmee ik het laatste uurtje moest samenwerken. Yazik, kon er natuurlijk ook niets van zeggen.![]()
/lief dagboek
Had er wat van gezegd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Moest vandaag bijna overgeven van de bedwelmende zweetgeur van een collega waarmee ik het laatste uurtje moest samenwerken. Yazik, kon er natuurlijk ook niets van zeggen.![]()
/lief dagboek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft redelijk wat overgewicht en met het fysieke werk is het niet echt een goede combo. Vraag me af of hij het zelf doorheeft. Voor de rest is het gewoon een aardige jongen, dus voor die paar keer per maand dat ik met hem samenwerk, ga ik daar niets van zeggen. Zou sowieso niet weten hoe ik zoiets moet brengen.quote:
Als het een Turk is, yuh lan amma kokuyon tasmi tasidin.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij heeft redelijk wat overgewicht en met het fysieke werk is het niet echt een goede combo. Vraag me af of hij het zelf doorheeft. Voor de rest is het gewoon een aardige jongen, dus voor die paar keer per maand dat ik met hem samenwerk, ga ik daar niets van zeggen. Zou sowieso niet weten hoe ik zoiets moet brengen.
Wat ben je toch aardig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als het een Turk is, yuh lan amma kokuyon tasmi tasidin.
Nederlander, je stinkt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Günaydın millet, bugün nasılsınız?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Augurk chips begin ik best lekker te vinden
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is dat?
Gedroogde augurk?
Ken ik niet. Zonet even op IMDB gekeken, volgens mij is Red Dragon de enige film die ik heb gezien waarin hij meespeelt...quote:Op zondag 2 februari 2014 20:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Voor mij is het ook nieuw.
Philip Seymour Hoffman trouwens overleden aan een overdosis drugs. Jammer, was een geniaal acteur.
Zo zie je maar, de dood komt vaak uit onverwachte hoek. Allah rahmet eylesin.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:08 schreef Arcadia het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)apped-escalator.html
In na illahi inna lillayhi rajioen. Allah rahmet eylesin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |