Ik zou liever voor wat meer 'volwassen' komen. Maarjaquote:
Je klinkt wel net zo erg nu he.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil een kans wel volstoppen![]()
in be4 Faxie
ach ja, mn scharrel heeft geen tijd, misschien dat ik die vriendin zondag nog probeer het bed in te lullen (pun intended) maar als t kind niet bij d'r vader is, gaat dat ook niet werken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je klinkt wel net zo erg nu he.
Goed puntquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er staan teveel panda's in je gezichtsveld.
Dan ga je op Cryo passen toch, wat jij wilt jongequote:Op donderdag 30 januari 2014 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou liever voor wat meer 'volwassen' komen. Maarja
Ik dacht ook echt dat het faxie wasquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil een kans wel volstoppen![]()
in be4 Faxie
*veegt soep van beeldscherm*quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er staan teveel panda's in je gezichtsveld.
Cryo? Die ken ik nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ga je op Cryo passen toch, wat jij wilt jonge
Dat is je straf door me uit te lachenquote:
Met de tijd ken je iedereen, komt goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Cryo? Die ken ik niet
Oja, faksie heeft zich wel een bepaalde reputatie aangemeten hier.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Niet op een lullige manier ofzo maar die zou echt zo uit zijn toetsenbord kunnen komen
Zonde van mijn soepquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is je straf door me uit te lachen
Met eend-smaak!quote:
Heeft ie jaren aan gewerkt dus komt ie ook niet zomaar vanaf natuurlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, faksie heeft zich wel een bepaalde reputatie aangemeten hier.
Foto's plaatsen van zijn meest recente verovering helpt daar natuurlijk ook niet bij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Heeft ie jaren aan gewerkt dus komt ie ook niet zomaar vanaf natuurlijk
Hoef je niet uit te lachenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Met eend-smaak!
En ik hoef er toch niet onder te lijden dat jij panda-punten verzamelt?
Nee en hij vindt dat soort grapjes grandioos natuurlijk. Vind ik ook wel ergens.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:05 schreef rival het volgende:
Heeft ie jaren aan gewerkt dus komt ie ook niet zomaar vanaf natuurlijk
Ghehehe wel slecht.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:06 schreef Buurpoes het volgende:
Foto's plaatsen van zijn meest recente verovering helpt daar natuurlijk ook niet bij.
Zijn er mensen die die ook echt actief verzamelen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Met eend-smaak!
En ik hoef er toch niet onder te lijden dat jij panda-punten verzamelt?
Jij bent ook een grossies in panda's.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zijn er mensen die die ook echt actief verzamelen?
Een wat in de wat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent ook een grossies in panda's.
Goed om te zien dat er ook successen behaald zijn tochquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Foto's plaatsen van zijn meest recente verovering helpt daar natuurlijk ook niet bij.
Ik kan ze ook zeker wel waarderenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee en hij vindt dat soort grapjes grandioos natuurlijk. Vind ik ook wel ergens.
succes, succes, als je de lat laag genoeg legt is alles een succes natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Goed om te zien dat er ook successen behaald zijn toch
Wat een nare opmerking weer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
succes, succes, als je de lat laag genoeg legt is alles een succes natuurlijk.
Nopequote:Op donderdag 30 januari 2014 14:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zijn er mensen die die ook echt actief verzamelen?
En hoeveel heb je er ondertussen al?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope
Tijgerpunten wel trouwens
21quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
En hoeveel heb je er ondertussen al?
Gaat je ook niet echt goed af dan als je al 2 jaar droog staan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope
Tijgerpunten wel trouwens
104quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Heb in mijn laatste relatie wel wat opgebouwd. Niet echt heel veel ofzo. Maar ik was toen 16, dus voor toen was het primaquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat je ook niet echt goed af dan als je al 2 jaar droog staan.
Als je geen student ben welquote:
tijger en pandapunten zijn wat anders he?!?!?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je geen student ben wel
Hoeveel tijgerpunten heb jij dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Vul je alles wel heel eerlijk in dan?
Ik zei "iets" niet "iemand"quote:
56quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel tijgerpunten heb jij dan?
Had ik niet van je verwacht.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben zo braaf. Kan ik mijn nick nog veranderen in huispoes?
Waarom heb jij meer punten dan ikquote:
46quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Je zal er allicht meer hebben dan ik.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb jij meer punten dan ik
Pics or didnt happenquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn shirt is kapot, op zich niet zo erg maar er zit precies bij mn tepel een gat.
Heel vervelend!
Dus nu kunnen we je navel zien?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn shirt is kapot, op zich niet zo erg maar er zit precies bij mn tepel een gat.
Heel vervelend!
Hmm wat impliceer je daarmee poes?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je zal er allicht meer hebben dan ik.
How about noquote:
Daarom.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb jij meer punten dan ik
Edit: keek verkeerd, dacht dat jij er 58 had
Godverdomme klootzak, ik moest lachen!!quote:
Nee, ik heb er ook 56!quote:
quote:Het gemiddeld aantal tijgerpunten is 20. Vergeleken met mannen en vrouwen van alle leeftijden, heeft 99% een lagere score dan jij hebt. Jouw normgroep, vrouw van 34 jaar oud, heeft gemiddeld 20.0 punten. Jij scoort met 56 tijgerpunten hoger dan 99 procent van hen. Hetzelfde geldt voor personen van jouw leeftijd: 1% scoort hoger dan jij.
Scherp/gemeen hequote:Op donderdag 30 januari 2014 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Godverdomme klootzak, ik moest lachen!!
quote:
Hoezo toevallig?quote:
Lijkt me inderdaad sterkquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Vul je alles wel heel eerlijk in dan?
Iel bah!!quote:
Maar maar maar je vind hem zulks een mooie man..quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iel bah!!
Zeg eens niet van die enge dingen jij !!
Is dat zo?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar maar maar je vind hem zulks een mooie man..
Dat zegt toch verder niks?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar maar maar je vind hem zulks een mooie man..
Oh ja, ik noem hem soms "mooierd", ook alleen maar omdat het zo'n gevoelig joch is en zijn ego af en toe gestreeld moet wordenquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, je post het soms.
[..]
Tjah blijkbaar niet.
Aaaaaah dan snap ik het.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja, ik noem hem soms "mooierd", ook alleen maar omdat het zo'n gevoelig joch is en zijn ego af en toe gestreeld moet worden![]()
En nu moet ik weer iets nieuws verzinnen natuurlijkquote:
Als ik mijn liefde zou verklaren kwam ze vandaag nog bij me wonen, maar dat hoef je niet te weten hoorquote:
Iemand nodig die de afwas voor je doet zeker?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik mijn liefde zou verklaren kwam ze vandaag nog bij me wonen, maar dat hoef je niet te weten hoor
al die weken zijn na deze opmerking voor niets geweestquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, ik noem hem soms "mooierd", ook alleen maar omdat het zo'n gevoelig joch is en zijn ego af en toe gestreeld moet worden![]()
Oh noes!!quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
al die weken zijn na deze opmerking voor niets geweest
A-sociaal dit!quote:
quote:
Kan je lezen? want lees dan mijn post nog eens en geef dan een antwoord dat ergens op slaatquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iemand nodig die de afwas voor je doet zeker?
Die post staat bol van de onzin en dat weet jij zelf ook natuurlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je lezen? want lees dan mijn post nog eens en geef dan een antwoord dat ergens op slaat
Wat liefquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik mijn liefde zou verklaren kwam ze vandaag nog bij me wonen, maar dat hoef je niet te weten hoor
Nog niet gesherlocked zeker?quote:
Hey strangerquote:
Wil je een eerlijk antwoord of een egostrelend antwoord?quote:
Doe maar eerlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord of een egostrelend antwoord?
Jij bent heel vreemd!quote:
Wil je een eerlijke reactie of een egostrelende reactie?quote:
Doe nu maar egostrelend danquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je een eerlijke reactie of een egostrelende reactie?
Jij bent toch ook zo succesvol? Gods gift to womenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
succes, succes, als je de lat laag genoeg legt is alles een succes natuurlijk.
Jij bent zo lekker dat Johnny Depp lelijk lijkt vergeleken bij jouquote:
Nou niet overdrijven he.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent zo lekker dat Johnny Depp lelijk lijkt vergeleken bij jou
Je beseft dat het door deze reacties alleen maar leuker is voor mij he?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent toch ook zo succesvol? Gods gift to women
Vast wel jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je beseft dat het door deze reacties alleen maar leuker is voor mij he?
Hoe gaat het met jou?quote:
Heeft nog lang geduurdquote:
Kopje thee voor de zieke?quote:
Grote schoonmaak hequote:Op donderdag 30 januari 2014 15:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heeft nog lang geduurdalles in je huisje glimt nu?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bambi weet![]()
Lekker zitten skypen?
Ik.quote:
Veel plezier.quote:
Ik vroeg net of je een kopje thee wildequote:
Crashes al uitgeschakeld?quote:
Misschien heeft ie net als anderen achter het net gevist en is ie daar boos om?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die knuppel die weer steken onder water moet geven voor de zoveelste keer.
Spannend wel allemaal.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Nu al weer een paar dagen niet, maar wel WA-contact enzo, dus dat is fijn.
Is dit nieuws voor je?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hoi
Ik kwam op school iemand tegen die ik al tijden niet gesproken heb en die de zelfde opleiding doet maar dan 2 jaar hoger. Hij is net klaar met zijn BNN stage en heeft ook fotograferen bij de IQ test vandeweek. Blijkbaar is Prem off-camera nog kutter![]()
Oftewel iedereen haat Prem
Nee, maar het wel even extra hard bevestigdquote:
Wie en dat is die irritante presentatorquote:
*BAM*quote:
Ik baal altijd wel hard als hij weer bij DWDD blijkt te zittenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie en dat is die irritante presentator
Ah, wat romantischquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:59 schreef Myraela het volgende:
Oh god. Een oud collega van me heeft matching tattoeages met der vriend van 3 maanden.
Ik wist niet dat er mensen zijn die het ECHT doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:59 schreef Myraela het volgende:
Oh god. Een oud collega van me heeft matching tattoeages met der vriend van 3 maanden.
Mijn ex had ook binnen een paar maanden matching tatoeage met zn nieuwe vriendin.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:59 schreef Myraela het volgende:
Teveel mensen die dat doen!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er mensen zijn die het ECHT doen
TWAALF keer?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Teveel mensen die dat doen!
Net als teveel mensen die de naam van hun partner op hun lichaam zetten. Ik ken een meid die ongeveer 12x de naam van haar inmiddels ex op haar lichaam heeft staan
Minstens.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
TWAALF keer?
Godverdomme
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat soort mensen hebben een lager IQ dan hun schoenmaat..
Ik vraag me af hoe je voor zo iemand kan vallenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minstens.
Dat soort mensen zouden voor zichzelf beschermt moeten worden.
Wat ga je laten zetten?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
IK BESEF NET DAT IK MIJN NIEUWE TATOEAGE AL OVER 2,5 MAAND KRIJG!!!!![]()
Wat en waar?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
huh, een tattoo van een kousenband?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:07 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog steeds een kousenband laten zetten, maar ik heb geen geld.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Als het iets heel persoonlijks is kan ik het wel begrijpen. Soms denk ik ook wel eens wat te doen, maar zou niet weten wat en waarquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik snap de lol van tatoeages niet
Ik heb een tatoeage van Twi op mijn rug.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het iets heel persoonlijks is kan ik het wel begrijpen. Soms denk ik ook wel eens wat te doen, maar zou niet weten wat en waar
Ik hoef er zelf ook geen. Maar sommige tatoeages vind ik wel mooi op bepaalde personen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh dat zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een tatoeage van Twi op mijn rug.
Dan nog zie ik de lol er niet van..quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het iets heel persoonlijks is kan ik het wel begrijpen. Soms denk ik ook wel eens wat te doen, maar zou niet weten wat en waar
Lijkt me vooral heel pijnlijk, afhankelijk van waar je het er op zet. Het is toch wel permanent. Denk vooral dat ik over 20 er heel anders over na zou denken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan nog zie ik de lol er niet van..
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
huh, een tattoo van een kousenband?
Bij mij hebben ze allemaal een verhaalquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoef er zelf ook geen. Maar sommige tatoeages vind ik wel mooi op bepaalde personen.
Ook het verhaal waarom ze die hebben.
Vind helemaal bloot een beetje.. nah.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
1 van deze 3 maar dan nog wel iets aangepast. Op mijn heup/onderbuik zeg maar.
Nou precies.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt me vooral heel pijnlijk, afhankelijk van waar je het er op zet. Het is toch wel permanent. Denk vooral dat ik over 20 er heel anders over na zou denken.
Smaken verschillen hequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga denk ik voor afbeelding 2 maar dan moet Mario wel nog even die tiet en dr dikke dijbeen aanpassenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind helemaal bloot een beetje.. nah.
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smaken verschillen he![]()
Ik vind het mooi, althans als het geen doe-mij-die-maar-plaatje is.
Voor mij helpen mijn tatoeages ook met het verwerken van dingen.
En de vingers.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor afbeelding 2 maar dan moet Mario wel nog even die tiet en dr dikke dijbeen aanpassen
Mjah. Ik vind het juist een prettig idee dat mijn vader altijd met mij meeloopt omdat ik een herinnering aan hem op mijn voet heb gezet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Maar ik snap het gewoon niet. Ik zou zelf liever een ketting laten ontwerpen, die ik om en af kan doen wanneer ik wil. Of ik zou een schilderij maken die ik aan mijn muur kan hangen. Of whatever. Maar op mijn lichaam laten tekenen.. nooit..
Sorry, maar dat kan ik me echt niet voorstellenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah. Ik vind het juist een prettig idee dat mijn vader altijd met mij meeloopt omdat ik een herinnering aan hem op mijn voet heb gezet.
En ik merk dat als ik ergens mee zit (waarvoor ik vroeger naar mijn stiefvader zou gaan om raad te vragen) ik vaak onbewust over de schorpioen die ik voor hem op mijn arm heb laten zetten zit te wrijven.
Ik vind daar troost in, meer troost dan een foto mij kan geven.
Ik heb het idee dat ze haar handen gevouwen heeft om haar been. Dus ik moet de tekening nog even goed bekijken voor ik daar een uitspraak over doequote:
Dat snap ik. Maar dat is dus het mooie aan mensen, iedereen is anders!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry, maar dat kan ik me echt niet voorstellen![]()
Maar als jij daar troost in vind, vooral doen
Oh, ik zag het als een dozijn aan vingers.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze haar handen gevouwen heeft om haar been. Dus ik moet de tekening nog even goed bekijken voor ik daar een uitspraak over doe
Iedereen heeft zo zijn eigen manier om met verlies om te gaan en dat is primaquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als ik kijk naar wat je zegt, ik heb dat met voorwerpen. Ik heb voorwerpen van mijn oma, die ik wel eens beetpak als ik dr mis. Of als ik met dr wil praten. Het vasthouden van dat voorwerp voelt alsof ik mijn oma knuffel. Ik zou dat met een tatoeage dus absoluut niet hebben
Ja. En heel veel manieren kan ik inkomen, maar tatoeages niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn eigen manier om met verlies om te gaan en dat is prima
Veel succesquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. En heel veel manier kan ik inkomen, maar tatoeages niet.
Maargoed. Ik ga maar eens werken
Snap ik, daarom moet ik de tekening nog even goed bekijken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik zag het als een dozijn aan vingers.Maar de houding is wel leuk, origineel.
Er hoeft echt niet overal een heel verhaal achter te zitten nee maar zomaar een shop inlopen en dan zeggen "doe mij die maar" om vervolgens als volwassen vent met een tribal met dolfijntje erin op je schouderblad de shop weer uit te lopen vind ik wel uhmquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:24 schreef Myraela het volgende:
Voor mij hoeft een tatoeage geen verhaal te hebben, ik vind het gewoon mooi. En wat ik er later van vind, zie ik dan wel. Als het op verstopte plekken zit geloof ik niet dat ik daar later nog van ga wakker liggen.
Heeft iedereen op FOK! katjes ofzo?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:31 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat is al weer de hele dag weg. Ik zit me telkens weer zorgen te maken als die zo lang weg blijft, ik denk dat ik hem niet meer naar buiten ga laten.
Maak een catio in de tuin danquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:31 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat is al weer de hele dag weg. Ik zit me telkens weer zorgen te maken als die zo lang weg blijft, ik denk dat ik hem niet meer naar buiten ga laten.
Ik heb nog wel een poes in de aanbieding!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil ook een katje.
Of een poesje.
Dat is voor katten redelijk gebruikelijk toch? Bij mij in de buurt zijn veel van de katten meestal buiten, of heel toevallig net wanneer ik buiten benquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:31 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders willen geen kat thuisquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt een poes, 4 poten, miauwt enz.
Ah gelukkig. Dat is een nachtmerrie minder.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt een poes, 4 poten, miauwt enz.
Wat. Dat is leuk om te doen joh. Meisjes/vrouwen met een vriend die dat niet willen doen missen watquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat. Dat is leuk om te doen joh. Meisjes/vrouwen met een vriend die dat niet willen doen missen wat
Ik zag het.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaa, helemaal nu ik een ticket geboekt heb.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maak een catio in de tuin dan![]()
[ afbeelding ]
Is afhankelijk van de persoonlijkheid van de kat. Mijn kat staat normaal binnen een uur alweer voor het raam te miauwen. Nu is die al vanaf vanochtend vroeg weg.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is voor katten redelijk gebruikelijk toch? Bij mij in de buurt zijn veel van de katten meestal buiten, of heel toevallig net wanneer ik buiten ben
Je zag het niet aandachtig dan, want dat staat er ook op.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag het.
Wel tof hoor, helemaal naar Amerika voor je vriend.
Hoe lang ga je?
Onze kat was een keer 3 weken weg.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Is afhankelijk van de persoonlijkheid van de kat. Mijn kat staat normaal binnen een uur alweer voor het raam te miauwen. Nu is die al vanaf vanochtend vroeg weg.
Daarbij is het een langharige raskat, blijft toch altijd door mijn hoofd rondspoken dat mensen hem gewoon jatten.![]()
Maar waarschijnlijk staat die zo gewoon voor der deur.
Moet toch te realiseren zijn in jullie tuin? Misschien niet die maar 1 van een meter breed langs de schutting ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Is afhankelijk van de persoonlijkheid van de kat. Mijn kat staat normaal binnen een uur alweer voor het raam te miauwen. Nu is die al vanaf vanochtend vroeg weg.
Daarbij is het een langharige raskat, blijft toch altijd door mijn hoofd rondspoken dat mensen hem gewoon jatten.![]()
3 weken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Onze kat was een keer 3 weken weg.
Maar is dus wel nog teruggekomen.
Wat? Gaat de beer tegenwoordig naar buiten?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Je moet nu onderhand wel weten hoe dement ik ben.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je zag het niet aandachtig dan, want dat staat er ook op.8 dagen!
Oh hai trouwens, allemaal.
Gewoon de hele tuin gebruiken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet toch te realiseren zijn in jullie tuin? Misschien niet die maar 1 van een meter breed langs de schutting ofzo
Zeker al die tijd bij een scharrel geslapen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Onze kat was een keer 3 weken weg.
Maar is dus wel nog teruggekomen.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:42 schreef Myraela het volgende:
Terwijl we het er over hebben zie ik hem door de tuin sluipen.
En waar moet er dan gebarbecued worden?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon de hele tuin gebruiken.
Kan twi er ook in als ie lastig is.
Komt wel goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
3 weken.
Mijn vorige kat was een keer meerdere dagen weg, was waarschijnlijk het eerste teken van dat die ziek werd. Nog geen maand later hebben we hem laten inslapen vanwege kanker. Katten willen nog wel eens weglopen als ze ziek worden.
Dus daar ben ik ook bang voor.
Mijn katjes zijn mijn zwakke plek.
Jaaa! Maar het vermoeden is dat hij ergens naar binnen is gelopen wat daarna afgesloten is ofzo. Want hij was ook best mager. Beestje heeft ook minutenlang lopen miauwen toen hij net binnen was, en durfde daarna ook maar heel kort naar buiten steeds. Dat heeft hij echt opnieuw op moeten bouwen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
3 weken.
Mijn vorige kat was een keer meerdere dagen weg, was waarschijnlijk het eerste teken van dat die ziek werd. Nog geen maand later hebben we hem laten inslapen vanwege kanker. Katten willen nog wel eens weglopen als ze ziek worden.
Dus daar ben ik ook bang voor.
Mijn katjes zijn mijn zwakke plek.
Nog nooit fijn gevonden want vervelende houding en weinig adem en allesquote:
Twi is nooit lastig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon de hele tuin gebruiken.
Kan twi er ook in als ie lastig is.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeker al die tijd bij een scharrel geslapen.
Dan kan ik het nog wel benoemen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet nu onderhand wel weten hoe dement ik ben.
Ik had een keer de kat van de buren in mijn meterkast liggen. :Squote:Op donderdag 30 januari 2014 17:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaa! Maar het vermoeden is dat hij ergens naar binnen is gelopen wat daarna afgesloten is ofzo. Want hij was ook best mager. Beestje heeft ook minutenlang lopen miauwen toen hij net binnen was, en durfde daarna ook maar heel kort naar buiten steeds. Dat heeft hij echt opnieuw op moeten bouwen.
Beestjes zijn sowieso mijn zwakke plek, en deze kat helemaal.
Oh dat kan inderdaad best wel eens gebeuren ja. Ben er hier ook altijd bang voor als ik naar de schuur ga. Buurkatten zijn niet verlegen en wel erg nieuwsgierig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaa! Maar het vermoeden is dat hij ergens naar binnen is gelopen wat daarna afgesloten is ofzo. Want hij was ook best mager. Beestje heeft ook minutenlang lopen miauwen toen hij net binnen was, en durfde daarna ook maar heel kort naar buiten steeds. Dat heeft hij echt opnieuw op moeten bouwen.
Beestjes zijn sowieso mijn zwakke plek, en deze kat helemaal.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een keer de kat van de buren in mijn meterkast liggen. :S
Hem er uit gehaald, buiten gezet.
Week later een brief van de buren in de bus, of we hun kat hadden gezien.
Ik kijk in de meterkast, ligt dat kreng daar als een prins op de tuinslang.
Ja precies. Dat risico zit er toch altijd een beetje in. Maar ik vond 3 weken wel heel lang!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dat kan inderdaad best wel eens gebeuren ja. Ben er hier ook altijd bang voor als ik naar de schuur ga. Buurkatten zijn niet verlegen en wel erg nieuwsgierig.
Dan doe ik iets goed. Ofja, deedquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit fijn gevonden want vervelende houding en weinig adem en alles
En soms vies
Na drie weken heb je eigenlijk je conclusies al getrokken, om het maar even cru te zeggen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja precies. Dat risico zit er toch altijd een beetje in. Maar ik vond 3 weken wel heel lang!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan doe ik iets goed. Ofja, deedHet effect dat je krijgt is zo leuk
Echt he.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na drie weken heb je eigenlijk je conclusies al getrokken, om het maar even cru te zeggen.
Kwam ook een keer thuis, lag hij languit op mijn bed.quote:
Ik wil het best wel weer proberen, hoor. Mocht ik ooit nog eens seks hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, ik zat toen in Londen en was aan het skypen met mijn moeder. En die zei ook van "ja, ik ga de krabpaal en etensbakjes maar weghalen...". 10 minuten later zit dat beest voor het raam.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na drie weken heb je eigenlijk je conclusies al getrokken, om het maar even cru te zeggen.
Honden ftw.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Boks.quote:
Aaaaw, arm beestje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:46 schreef Myraela het volgende:
Ik ben mijn stiefvaders kat een keer kwijtgeraakt.![]()
Was die door de eerste voordeur geglipt en zat die dus in de portiek. Niet doorgehad.
Toen mijn ouders van vakantie terugkwamen zat die dus bang verstopt onder de keldertrap.
na 3 dagen, overigens.
Teckelsquote:
Nouja, Bambi toch.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat vind mijn vriend dus ook ja...
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi is nooit lastig.
Zie Myra eerder zichzelf er in zetten.
Daarom.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt hierin gewoon in alle opzichten gelijk.
1. twi is nooit lastig.
2. Ik ben wel lastig.
3. twi zal nooit boos op mij worden.
4. Ik word wel boos op mezelf.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:57 schreef Myraela het volgende:
Z'n zus zei laatst ook "Hij is wel een goedzak hé"
Ja, mijn kleine goedzakje.
De conclusie hier in huis was ook dat ik toch niet zo braaf ben als ik lijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, Bambi toch.
Zulke taal ben ik niet van je gewend.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een poes in de aanbieding!
3. klinkt niet helemaal gezond.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
![]()
1. twi is nooit lastig.
2. Ik ben wel lastig.
Wat een boefje ben je toch ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De conclusie hier in huis was ook dat ik toch niet zo braaf ben als ik lijk.
Die ooit voel ik ookquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil het best wel weer proberen, hoor. Mocht ik ooit nog eens seks hebben.
Dan moet ze het me maar leren goed te doen.
Twi is volgens mij de grootste goedzak die je kan vindenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
![]()
1. twi is nooit lastig.
2. Ik ben wel lastig.
Kan. De een is makkelijker te plezieren dan de ander.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die ooit voel ik ook
anywhore, volgens mij is het niet heel moeilijk? Of mijn ex was gewoon heel makkelijk
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan. De een is makkelijker te plezieren dan de ander.
Nee, nvm ... Ik dacht dat m'n hond het speeltje niet wilde, maar nu pakt 'ie 'm alsnog.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, nvm ... Ik dacht dat m'n hond het speeltje niet wilde, maar nu pakt 'ie 'm alsnog.
Ik wordt nu bang dat de volgende keer misschien zal tegen vallenquote:
Vera heeft ook facebook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kom er trouwens net achter dat wij gaan meeten blijkbaar. Had echt verwacht dat je IRL Vera zou heten
wordt? Echt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt nu bang dat de volgende keer misschien zal tegen vallen
Dat zou wel lame zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kom er trouwens net achter dat wij gaan meeten blijkbaar. Had echt verwacht dat je IRL Vera zou heten
Meer dan je best kun je niet doen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt nu bang dat de volgende keer misschien zal tegen vallen
Whehe, dat is tenminste een eerlijk antwoord. Al die jubelreacties in SEX geloof ik nooit zo. Na een tijdje krijg je echt wel last van je tong.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit fijn gevonden want vervelende houding en weinig adem en alles
En soms vies
Kan best vermoeiend zijn, maar daar doe je het niet voorquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, dat is tenminste een eerlijk antwoord. Al die jubelreacties in SEX geloof ik nooit zo. Na een tijdje krijg je echt wel last van je tong.
Huh, wat bedoel je?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan best vermoeiend zijn, maar daar doe je het niet voor
Je kan wel moe worden van het beffen, maar je doet het ook niet voor jezelfquote:
Ach op FOK! is iedere man een beest in bed die altijd eerst haar 3 keer laat komen voordat hij zijn 30 cm er in steekt (vaak inclusief XXL condoom).quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, dat is tenminste een eerlijk antwoord. Al die jubelreacties in SEX geloof ik nooit zo. Na een tijdje krijg je echt wel last van je tong.
Inderdaad.quote:
jajaquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad.
Heb ik van horen zeggen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach op FOK! is iedere man een beest in bed die altijd eerst haar 3 keer laat komen voordat hij zijn 30 cm er in steekt (vaak inclusief XXL condoom).
Maar zoals ik al zei, ben best bereid bij te leren mocht het er ooit van komen.
Dat vragen wij ons ook wel eens af hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom zit ik uberhaupt in deze SC?
Omdat ik er ben.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom zit ik uberhaupt in deze SC?
Oh eh, sorry?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vragen wij ons ook wel eens af hoor
Natuurlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik er ben.
En Fera. En TGND. En Crack gister.
Neehee!! Niet waarom jij hier post!quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh eh, sorry?
[..]
Natuurlijk
Oh okayquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neehee!! Niet waarom jij hier post!
Hoeft toch niet gekkiequote:Op donderdag 30 januari 2014 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh okay![]()
Dacht al, ben al weg hoor
Nouja, ik ben niet FOK!'s meest geliefde user en ik kan best zeiken over vanallesquote:
Boh!!quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, ik ben niet FOK!'s meest geliefde user en ik kan best zeiken over vanalles
Voel ik sarcasme?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh!!
Dan is dit DE sc voor jou joh!!
Nope, ik was bloedserieusquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voel ik sarcasme?
Volgens mij voel ik sarcasme.
Smileymanquote:
okay okayquote:
huppelquote:
Dikke vette deceptiequote:
quote:
Ja, doen we nooit meer!!!quote:
quote:
Ik zou een bingo sowieso snel afwijzenquote:
Maar bingo is leuk!!quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou een bingo sowieso snel afwijzen
Wat was het dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar bingo is leuk!!
Behalve de bingo waar wij heen zijn gegaan, om te beginnen was het al geen bingo
Kino ofzoquote:
Ligt eraan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:25 schreef oLexie het volgende:
GVD. Frustratie.
Na hoeveel dagen geen seks (of halve seks...) maar wel geil komen jullie op het punt dat je gewoon pissig begint te worden (in een relatie)?
Dat hebben we ook wel, met minder word ik echt pissig. Mja, sinds vrijdag al geen goede seks meer. Twee keer slappe hap (1 keer beide kater en 1 keer half slapend), wel beloven maar vervolgens gewoon in slaap tiefen en zometeen gaat 'ie naar zijn neef.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Maar er moet toch wel minimaal 2 x per week seks zijn in een relatie hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |