Ik zou liever voor wat meer 'volwassen' komen. Maarjaquote:
Je klinkt wel net zo erg nu he.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil een kans wel volstoppen![]()
in be4 Faxie
ach ja, mn scharrel heeft geen tijd, misschien dat ik die vriendin zondag nog probeer het bed in te lullen (pun intended) maar als t kind niet bij d'r vader is, gaat dat ook niet werken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je klinkt wel net zo erg nu he.
Goed puntquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er staan teveel panda's in je gezichtsveld.
Dan ga je op Cryo passen toch, wat jij wilt jongequote:Op donderdag 30 januari 2014 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou liever voor wat meer 'volwassen' komen. Maarja
Ik dacht ook echt dat het faxie wasquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil een kans wel volstoppen![]()
in be4 Faxie
*veegt soep van beeldscherm*quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er staan teveel panda's in je gezichtsveld.
Cryo? Die ken ik nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ga je op Cryo passen toch, wat jij wilt jonge
Dat is je straf door me uit te lachenquote:
Met de tijd ken je iedereen, komt goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Cryo? Die ken ik niet
Oja, faksie heeft zich wel een bepaalde reputatie aangemeten hier.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Niet op een lullige manier ofzo maar die zou echt zo uit zijn toetsenbord kunnen komen
Zonde van mijn soepquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is je straf door me uit te lachen
Met eend-smaak!quote:
Heeft ie jaren aan gewerkt dus komt ie ook niet zomaar vanaf natuurlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, faksie heeft zich wel een bepaalde reputatie aangemeten hier.
Foto's plaatsen van zijn meest recente verovering helpt daar natuurlijk ook niet bij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Heeft ie jaren aan gewerkt dus komt ie ook niet zomaar vanaf natuurlijk
Hoef je niet uit te lachenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Met eend-smaak!
En ik hoef er toch niet onder te lijden dat jij panda-punten verzamelt?
Nee en hij vindt dat soort grapjes grandioos natuurlijk. Vind ik ook wel ergens.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:05 schreef rival het volgende:
Heeft ie jaren aan gewerkt dus komt ie ook niet zomaar vanaf natuurlijk
Ghehehe wel slecht.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:06 schreef Buurpoes het volgende:
Foto's plaatsen van zijn meest recente verovering helpt daar natuurlijk ook niet bij.
Zijn er mensen die die ook echt actief verzamelen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Met eend-smaak!
En ik hoef er toch niet onder te lijden dat jij panda-punten verzamelt?
Jij bent ook een grossies in panda's.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zijn er mensen die die ook echt actief verzamelen?
Een wat in de wat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent ook een grossies in panda's.
Goed om te zien dat er ook successen behaald zijn tochquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Foto's plaatsen van zijn meest recente verovering helpt daar natuurlijk ook niet bij.
Ik kan ze ook zeker wel waarderenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee en hij vindt dat soort grapjes grandioos natuurlijk. Vind ik ook wel ergens.
succes, succes, als je de lat laag genoeg legt is alles een succes natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Goed om te zien dat er ook successen behaald zijn toch
Wat een nare opmerking weer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
succes, succes, als je de lat laag genoeg legt is alles een succes natuurlijk.
Nopequote:Op donderdag 30 januari 2014 14:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zijn er mensen die die ook echt actief verzamelen?
En hoeveel heb je er ondertussen al?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope
Tijgerpunten wel trouwens
21quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
En hoeveel heb je er ondertussen al?
Gaat je ook niet echt goed af dan als je al 2 jaar droog staan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope
Tijgerpunten wel trouwens
104quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
En hoeveel heb je er ondertussen al?
Heb in mijn laatste relatie wel wat opgebouwd. Niet echt heel veel ofzo. Maar ik was toen 16, dus voor toen was het primaquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat je ook niet echt goed af dan als je al 2 jaar droog staan.
Als je geen student ben welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |