Unsere mutter, unsere vater?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:03 schreef kawa4 het volgende:
ik heb nou de Auschwitz docu gezien,
ik vond het een beetje tegenvallen was allemaal wel intressant en ben ook dingen tegegekomen die ik nog niet wist, maar de manier van vertellen enzo, vond ik wat saai.
staan er behalve deze docu ook nog meer op over WW2
( the rise of hitler heb ik al gezien)
je die heb ik ook al lang en vaak gezien. top serie btwquote:
Heb je alleen de Nederlandse Netflix of ook de Amerikaanse? Ik weet wel dat er bij de Amerikaanse Netflix een subcategorie "oorlogsdocumentaires" is. Dat zal voor jou dan wel de moeite zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:06 schreef kawa4 het volgende:
[..]
je die heb ik ook al lang en vaak gezien. top serie btw![]()
maar ik bedoel eigenlijk echt documentaires
nee heb eigenlijk alleen maar de NL versie,quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:24 schreef calexico27 het volgende:
[..]
Heb je alleen de Nederlandse Netflix of ook de Amerikaanse? Ik weet wel dat er bij de Amerikaanse Netflix een subcategorie "oorlogsdocumentaires" is. Dat zal voor jou dan wel de moeite zijn.
Ik kan me herinneren dat deze er op staat: http://en.wikipedia.org/wiki/The_War_(2007_film) Een documentaire van Ken Burns.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:54 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nee heb eigenlijk alleen maar de NL versie,
maar ik zal eens ff kijken of dat aan kan passen en mn TV.
als het echt zo veel is, is dat dan wel de moeite waard
Wordt wel leuker naar mate de serie verder komt. Ben nu bij seizoen 3 episode 10 geloof ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:27 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik kom er niet zo goed door. Heb een paar afleveringen gekeken, maar vind het een beetje saai worden. Hoe ver ben jij?
Okay. Ik ga het nog wel een kans gevenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Wordt wel leuker naar mate de serie verder komt. Ben nu bij seizoen 3 episode 10 geloof ik.
twitter:NetflixNL twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 13:35:35Blok je agenda, verplaats je verjaardag: de laatste afleveringen van #BreakingBad S5 staan vanaf 1 maart op Netflix! http://t.co/4eFeedQS8d reageer retweet
Net of we die allemaal nog niet gezien hebben!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:36 schreef donroyco het volgende:
twitter:NetflixNL twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 13:35:35Blok je agenda, verplaats je verjaardag: de laatste afleveringen van #BreakingBad S5 staan vanaf 1 maart op Netflix! http://t.co/4eFeedQS8d reageer retweet
Ik niet. De eerste afleveringen ook niet overigensquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:44 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Net of we die allemaal nog niet gezien hebben!
GA HET DAN SNEL KIJKEN! WAT DOE JE OP FOK!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik niet. De eerste afleveringen ook niet overigens
nog niet, ik heb mezelf voorgenomen om niet meer dan 2 series tegelijk te volgen. anders word het een zooitjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:55 schreef SlevinX het volgende:
[..]
GA HET DAN SNEL KIJKEN! WAT DOE JE OP FOK!
Ook niet aan beginnenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik niet. De eerste afleveringen ook niet overigens
hoezo is het BLEGH! ?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ook niet aan beginnenBLEGH!
Grappig hoe persoonlijk series dan weer zijn he... Iedereen vind weer andere dingen leuk.
Heb twee afleveringen gekeken, kon me totaal niet boeien en was voornamelijk ranzig.... Maar geeft niet, want ik kijk al meer dan genoeg series.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:15 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hoezo is het BLEGH! ?saai?
ik heb er tot nu toe eigenlijk alleen maar goede verhalen over gehoord
Dit dus, maar steeds krijg ik na een tijdje die melding opnieuw te zien...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Code 2104? Heb ik ook gehad. Dan moet je Silverlight de-installeren, dan alle cookies en plug-in zooi verwijderen en vervolgens opnieuw installeren. Dat heeft bij mij gewerkt in elk geval.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
Vanaf maart Breaking Bad compleet op de Nederlandse netflix.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:36 schreef donroyco het volgende:
Da's kut. Ik heb het nog niet weer gehad maar het schijnt inderdaad regelmatig voor te komen. Ik heb gechat met iemand van Netflix die me keurig hielp en zij gaf ook al aan dat het een bekend probleem was waar ze niet echt een oplossing voor hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dit dus, maar steeds krijg ik na een tijdje die melding opnieuw te zien...
Yesssssquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef donroyco het volgende:
Derde seizoen House of Cards is al besteld.
twitter:HouseofCards twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 21:08:52House of Cards will return to Netflix for a 3rd Season. #OneNationUnderwood http://t.co/MQGCWrHacC reageer retweet
Ik wacht nog op s2 :/quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Yesssss
twitter:HouseofCards twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 21:08:52House of Cards will return to Netflix for a 3rd Season. #OneNationUnderwood http://t.co/MQGCWrHacC reageer retweet
Ow nice! Hoeveel afleveringen?quote:
13 afleveringen van een uur.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ow nice! Hoeveel afleveringen?
Is er trouwens een lijst met data? Zijn nog een paar series waarvan ik nieuwe seizoenen verwacht.
Ik vind vooral bizar dat een goed persoon zoals meeste van ons. De stap maken en vervolgens verder in de seizoenen dingen doet waar jje maag van omdraait en waar hij geen probleem meer mee heeft.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Inderdaad. Breaking bad is geen gezellige serie, maar is wel enorm goed. Saul.![]()
Die krijgt dus z'n eigen spin-off. Better call saul.
is het zo'n free willy verhaal oid?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:47 schreef Caland het volgende:
Indrukwekkende docu inderdaad dat blackfish. Goeden tip
Is docu of het op walgelijke wijze houden van orca's bij Seaworld. Met open mond zitten kijken en besloten om geen stap in Seaworld te zetten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
is het zo'n free willy verhaal oid?
dat hoef ik dus niet te zien. Vind die verwaarloosde honden op discovery al erg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:22 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Is docu of het op walgelijke wijze houden van orca's bij Seaworld. Met open mond zitten kijken en besloten om geen stap in Seaworld te zetten.
waar staat die "untitled psychological thriller" , ken hem niet vinden, lijkt me wel een leuke seriequote:Op woensdag 5 februari 2014 00:37 schreef OverRated het volgende:
Edit: Oh dit is wel handig: http://en.wikipedia.org/w(...)stributed_by_Netflix
[ afbeelding ]
Nope, eerste aflevering gezien. Boeide niet en nooit meer verder gekeken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:44 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Net of we die allemaal nog niet gezien hebben!
De eerste 3 afleveringen vond ik ook een beetje sloom, daar moet je een beetje doorheen. Ik zou het eerste seizoen helemaal kijken, en als je het dan nog niks vind niet meer verder kijken. (wel met de wetenschap dat het per seizoen beter wordt)quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nope, eerste aflevering gezien. Boeide niet en nooit meer verder gekeken.
Thanks!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:37 schreef OverRated het volgende:
[..]
13 afleveringen van een uur.
Voor veeeel data over series en films: IMDB
Maar voor toekomstige releases op Netflix heb ik nog niet echt iets gevondenPik die dingen meestal op via Twitter.
Edit: Oh dit is wel handig: http://en.wikipedia.org/w(...)stributed_by_Netflix
[ afbeelding ]
Maar daarvoor kijk ik al teveel series om even een seizoen te proberen, er zitten maar zoveel uren in een dag natuurlijk. BB is er echt eentje die ik wellicht eens probeer als ik ziek op de bank lig ofzo.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:34 schreef Blik het volgende:
[..]
De eerste 3 afleveringen vond ik ook een beetje sloom, daar moet je een beetje doorheen. Ik zou het eerste seizoen helemaal kijken, en als je het dan nog niks vind niet meer verder kijken. (wel met de wetenschap dat het per seizoen beter wordt)
Suits daarentegen vond ik geweldig vanaf aflevering 1, echt een aanrader
Ik heb hetzelfde gehad, maar kreeg ook een melding dat ik Silverlight moest deleten en opnieuw installeren. Gedaan en het werkt weer allemaal.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:20 schreef Forbry het volgende:
Steeds krijg ik na een tijdje Netflixen foutcode: 2014 (Silverlight) te zien en dat weet ik dan wel (tijdelijk) op te lossen, maar is wel een gedoe en het komt iedere keer weer terug. Ben het onderhand echt een beetje zat. Iemand een idee hoe of wat?
Amen, beste serie ooit imho. Jammer dat er maar 5 seizoenen zijn geweest, had nog wel jaren BB willen zienquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:47 schreef SlevinX het volgende:
Toch adviseer ik om met Breaking Bad gewoon het eerste seizoen af te kijken alvorens te beslissen of je het leuk vind of niet. Veel mensen in mijn omgeving waarvan ik het niet verwacht had vonden het ook zeker de moeite waard.
Voor mij is het de beste serie ooit gemaakt. De beelden, de opbouw, de karakterontwikkeling, het verhaal, de plottwists alles is bijna perfect. Natuurlijk zitten er wat "saaie" momenten. Maar toen ik deze de tweede keer zag vond ik dat zeker niet. Vooral dat je nooit weet welke kant het opgaat en de verandering van walt is erg goed gedaan.
Maar ja er zijn ook mensen die geen patat of ijs lusten dus zullen er vast ook mensen zijn die het niks vinden:)
Dat het op tijd stopte zorgde ervoor dat de serie goed blijft. Niet zoals Dexter die vervalt in slechte plots en slordigheden. Misschien een andere serie door de zelfde makers. Nieuw verhaal, nieuwe acteurs en wel de zelfde kwaliteit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:40 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Amen, beste serie ooit imho. Jammer dat er maar 5 seizoenen zijn geweest, had nog wel jaren BB willen zien
ja preciesquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:52 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Dat het op tijd stopte zorgde ervoor dat de serie goed blijft. Niet zoals Dexter die vervalt in slechte plots en slordigheden. Misschien een andere serie door de zelfde makers. Nieuw verhaal, nieuwe acteurs en wel de zelfde kwaliteit.
Zoals ook de makers van The Wire die terugkwamen met het totaal andere, maar ook hoogstaande Treme. Ook slechts vier seizoenen (t.o. vijf van The Wire). Quit while you're ahead.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:52 schreef SlevinX het volgende:
Dat het op tijd stopte zorgde ervoor dat de serie goed blijft. Niet zoals Dexter die vervalt in slechte plots en slordigheden. Misschien een andere serie door de zelfde makers. Nieuw verhaal, nieuwe acteurs en wel de zelfde kwaliteit.
Zou ook wel meer van die docu's willen ja, heb ooit nog een hele stapel op dvd voor 1,- per stuk aangeschaft zaten echt toffe tussen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:03 schreef kawa4 het volgende:
ik heb nou de Auschwitz docu gezien,
ik vond het een beetje tegenvallen was allemaal wel intressant en ben ook dingen tegegekomen die ik nog niet wist, maar de manier van vertellen enzo, vond ik wat saai.
staan er behalve deze docu ook nog meer op over WW2
( the rise of hitler heb ik al gezien)
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Gewéldige serie. Zeker even doorzetten imo.
quote:
Dit dus.quote:
Nee, want HBO.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:56 schreef Cubs het volgende:
Kan je naar the wire kijken bij de Amerikaanse streaming?
Ik heb House of Cards op aanraden van zowat de rest van de wereld doorgekeken maar het was zwoegen. Ben niet onder de indruk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:18 schreef Maaike120 het volgende:
Heb vorige week Orange is the new black in twee dagen gekeken, geweldig! Wilde nu House of cards gaan kijken na alle goede berichten over deze serie.. Moet zeggen dat ik er moeilijk in kom en nu na twee afleveringen twijfel of ik uberhaubt verder ga kijken. Meer mensen hier ervaring mee? Verder kijken of niet?
Ga nu ook maar doorkijken, aan de reacties te zien komt het nog en zo niet is t jammerquote:Op donderdag 6 februari 2014 06:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb House of Cards op aanraden van zowat de rest van de wereld doorgekeken maar het was zwoegen. Ben niet onder de indruk.
Dit. Ijzersterke serie, met wat gezonde diepgang. Wat mij betreft worden ze niet veel beter gemaakt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:40 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb net de eerste twee afleveringen gekeken van HoC: ik vind het nu al een geweldige serie, maar ik ben ook fan van Kevin Spacey. Daarnaast is het volgens mij een serie met een heel breed scala aan lijntjes...die moeten allemaal opgebouwd worden. Het zijn geen hapklare brokken, gelukkig
Doorkijkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:40 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb net de eerste twee afleveringen gekeken van HoC: ik vind het nu al een geweldige serie, maar ik ben ook fan van Kevin Spacey. Daarnaast is het volgens mij een serie met een heel breed scala aan lijntjes...die moeten allemaal opgebouwd worden. Het zijn geen hapklare brokken, gelukkig
Ik heb destijds gekeken naar die sticks, maar als ik het goed begrepen heb zijn ze vaak net zo underpowered als de tv's zelf. Ik heb daarom een minix neo x7 gekocht. werkt prima, en speelt materiaal zonder stotteren af.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:22 schreef Funksoldier het volgende:
Iemand ervaring met de androidstick om met een niet-smarttv (lg) toch netflix te kunnen bekijken?
tv heeft wel bepaalde functies zoals film afspelen via usb e.d. maar geen apps. Is voor mijn ouders.
Dank je. Ziet er goed uit! Denk alleen dat dit voor hen net te prijzig is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb destijds gekeken naar die sticks, maar als ik het goed begrepen heb zijn ze vaak net zo underpowered als de tv's zelf. Ik heb daarom een minix neo x7 gekocht. werkt prima, en speelt materiaal zonder stotteren af.
de x5 is wat goedkoper, en ook prima. ik vond het prijsverschil uiteindelijk minder groot dan de prestaties.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:23 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Dank je. Ziet er goed uit! Denk alleen dat dit voor hen net te prijzig is.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 06:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb House of Cards op aanraden van zowat de rest van de wereld doorgekeken maar het was zwoegen. Ben niet onder de indruk.
de eerste drie afleveringen gezien bij release. Was een beetje vreemd, is het wel beter geworden?quote:
Ik ben ook gestopt met kijken na 2 afleveringen. BB heb ik ook op aanraden van heel de wereld doorgekeken maar nu na 2,5 seizoen heeft het me nog steeds niet gegrepen zoals een Game of Thrones, Suits, Californication etc dat wel doen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 06:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Als BB je na 2.5 seizoenen nog niet trekt, dan moet je er idd gewoon mee kappen. There's no accounting for tastes zeggen zequote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik ben ook gestopt met kijken na 2 afleveringen. BB heb ik ook op aanraden van heel de wereld doorgekeken maar nu na 2,5 seizoen heeft het me nog steeds niet gegrepen zoals een Game of Thrones, Suits, Californication etc dat wel doen.
seizoen 3 vind ik uiteindelijk alles prima bij elkaar komen, goed einde van het seizoen iig... 2 was idd wel iets chaotisch ja, maar vond ik ook uiteindelijk prima et volgenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Eerste seizoen is tof. Compenseert met de vreemde en eigenaardige sfeer de vele losse eindjes en het chaotische plot. Seizoen 2 is een leuke setting, alleen is alles echt all over the place en in seizoen 3 ben ik halverwege afgehaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ik kon het ook wel volgen allemaal (seizoen 2) maarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:47 schreef Re het volgende:
[..]
seizoen 3 vind ik uiteindelijk alles prima bij elkaar komen, goed einde van het seizoen iig... 2 was idd wel iets chaotisch ja, maar vond ik ook uiteindelijk prima et volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was gewoon too much voor mij, teveel thema's. Alsof ze geen keuze konden maken. Misschien dat ik seizoen 3 ooit nog een keer af ga kijken maar ik verloor mijn interesse gewoon na een half seizoen.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
denk het niet, laatste aflevering was vorige weekquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:03 schreef Copycat het volgende:
Is seizoen 3 van AHS al op een internationale Netflix te zien? En zo ja: op welke?
Ah okay. Ik zag in diverse landen idd alleen de eerste twee seizoenen staan. Dat zal mettertijd wel komen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:16 schreef Re het volgende:
denk het niet, laatste aflevering was vorige week
yep.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:26 schreef AQuila360 het volgende:
Kon je nu voor Netflix NL ook gewoon van die giftcard 12 maanden abo's kopen via Ebay?
Seizoen 2 duurde in ieder geval achterlijk lang voordat 'ie te koop / te huur en op Netflix te streamen was. Hopelijk dat het met seizoen 3 niet weer zo lang duurt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Ik zag in diverse landen idd alleen de eerste twee seizoenen staan. Dat zal mettertijd wel komen.
The square!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:21 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben fan van documentaires. Sinds ik Netflix heb, keek ik bijvoorbeeld naar:
Blackfish
Supersize me
Sicko
Being Elmo
Best worst movie
Bronies
Life 2.0
Indie game
Into the wild (tsja, wel zwaar geromantiseerd)
Wat raden jullie me aan om nog meer te kijken op Netflix NL?
Dus je kan gewoon zo'n gift card van 25-30 euro kopen en die invoeren, heb je een jaar lang een netflix account?!?quote:
Moet je eigenlijk even een lijst van Netflix usa opzoeken, die barst van de docus, inclusief non-mainstream (over aliens, 9/11, geopolitiek, etc)quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:21 schreef _Arual_ het volgende:
Blackfish
Supersize me
Sicko
Being Elmo
Best worst movie
Bronies
Life 2.0
Indie game
Die zit ik net te kijken, goed spel van "Frasier'zeg, zo had ik hem nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 03:09 schreef NoCigar het volgende:
Boss staat er tegenwoordig op. Leuk om eens te kijken voor wie van hard politiek drama houdt. DHet gaat over de burgemeester van Chicago die aan een zeldzame vorm van degeneratieve dementie blijkt te lijden en alles doet om zijn macht te behouden. De burgemeester is een fantastische rol van Kelsey Grammer (Frasier) die ik alleen kende van komische rollen. Hier is hij niet grappig meer.
Het is natuurlijk zwaar overdreven met veel geweld en blonde hardbody-assistentes met bril en mantelpakjes en niemand deugt uiteraard.
Anderzijds heeft of had Chicago altijd de reputatie als de meest corrupte stad van de USA te zijn, dus als geheel is het wel een mooi uitvergroting van de geschiedenis. En het is nog eens goed geschreven, goed geacteerd en goed in beeld gebracht.
http://www.priceforpower.com/
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 03:09 schreef NoCigar het volgende:
Boss staat er tegenwoordig op. Leuk om eens te kijken voor wie van hard politiek drama houdt. DHet gaat over de burgemeester van Chicago die aan een zeldzame vorm van degeneratieve dementie blijkt te lijden en alles doet om zijn macht te behouden. De burgemeester is een fantastische rol van Kelsey Grammer (Frasier) die ik alleen kende van komische rollen. Hier is hij niet grappig meer.
Het is natuurlijk zwaar overdreven met veel geweld en blonde hardbody-assistentes met bril en mantelpakjes en niemand deugt uiteraard.
Anderzijds heeft of had Chicago altijd de reputatie als de meest corrupte stad van de USA te zijn, dus als geheel is het wel een mooi uitvergroting van de geschiedenis. En het is nog eens goed geschreven, goed geacteerd en goed in beeld gebracht.
http://www.priceforpower.com/
idd the sqaurequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:21 schreef _Arual_ het volgende:
Blackfish
Supersize me
Sicko
Being Elmo
Best worst movie
Bronies
Life 2.0
Indie game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |