Oh, wat leuk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De cast () van StartUp. Vrijwel niemand kent ze, alleen hun moeders en 17 kijkers.
Die doet zo wijsneuzerig de hele tijd.quote:
Daar voel je niks van. Ha!quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die doet zo wijsneuzerig de hele tijd.
*Humbertoquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:19 schreef Uccie het volgende:
Geeft Umberto serieuze kritiek, gaan ze een grote bek geven....vooralsnog kijken er meer dan 25k mensen naar Umberto...er zitten bijna meer mensen in het publiek bij Umberto.
Matthijs mag blij zijn dat-ie nog in de OP staat.quote:
Ja precies, beetje inhoudelijke kritiek..quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:19 schreef Uccie het volgende:
Geeft Umberto serieuze kritiek, gaan ze een grote bek geven....vooralsnog kijken er meer dan 25k mensen naar Umberto...er zitten bijna meer mensen in het publiek bij Umberto.
Nee hij heeft het speciaal gekeken omdat hij wist dat die mensen er zouden zitten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:18 schreef wolferl het volgende:
JAHOOR Humberto heeft het toevallig weer gezien![]()
Wat die er van vinden vind ik niet zo rullevant.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bronson, pino112 en silentchaos vinden dit een topserie
Nee, Tan is gewoon een slijmneger.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hij heeft het speciaal gekeken omdat hij wist dat die mensen er zouden zitten.
Tering zeg!quote:
Sterker nog, dat boeit echt niemand.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat die er van vinden vind ik niet zo rullevant.
Spangas?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
Zo ik heb even een WEL goede serie gekeken
Irritante gast ook.quote:
Er zit iets onder mijn HHHHHHHHHHHHHHHquote:
Wat ie zei was geen geslijmquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee, Tan is gewoon een slijmneger.
The Bridge? The Killing?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
Zo ik heb even een WEL goede serie gekeken
Da's toch eigenlijk een kinderserie?quote:
Ik denk dat jij die nieuwe soap wel leuk zou vinden.quote:
Vogelpoep?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zit iets onder mijn HHHHHHHHHHHHHHHmaar wel consequent.
Van binnen ben ik ook nog een kindquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Da's toch eigenlijk een kinderserie?
Nee, Omroep Max overweegt een bod.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Da's toch eigenlijk een kinderserie?
Nee, koekkruimels denk ik, ik hoorde net *krak*quote:
In ieder geval knap dat het hem wel lijkt te lukken.quote:
Ik zou hem alleen kopen bij Ronnie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:23 schreef marcodej het volgende:
Jongens, laten we dat boek niet gaan kopen.
Na Vrienden voor het Leven is het niet veel meer inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Veel leuke nederlandse series zijn er niet
Overweeg dan maar een abonnement op de Playboy.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Een boek over vrouwen, dat klinkt goed.
Was het niet Peter R waar dat ooit een beetje mis ging.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij worden er tegenwoordig vaker boekjes geplugd dan zo'n 5 jaar geleden.
All stars was goedquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Veel leuke nederlandse series zijn er niet
Zijn al heel veel plaatjesboeken van ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Een boek over vrouwen, dat klinkt goed.
Alles gaat fout bij Peter R.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was het niet Peter R waar dat ooit een beetje mis ging.
Nicki Minaj is mijn ideale levenspartner.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nicki Minaj vindt dit geen leuke opmerking.
Hoeft niet, even wachten en de epub is overal te vinden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:23 schreef marcodej het volgende:
Jongens, laten we dat boek niet gaan kopen.
Betalen voor naakte vrouwen is wel erg jaren '80.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Overweeg dan maar een abonnement op de Playboy.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb meer met zijn broer Manu
Goenavundquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles gaat fout bij Peter R.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb meer met zijn broer Manu
Rellen in Katwijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:26 schreef marcodej het volgende:
Als er nu tranen komen, vliegt dat boek over de toonbank.
U vraagt, Tan draait.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:26 schreef marcodej het volgende:
Als er nu tranen komen, vliegt dat boek over de toonbank.
Wel fokwaardig om te plaatsen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb die tekst een keer uitgetypt. Wat een karwei was dat.
Dan jou klopt toch gewoon?quote:
Ga hier maar naar toe als je het wil lezen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wel fokwaardig om te plaatsen.
Mathijs kan deze show ook op zijn zolderkamer spelen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:27 schreef superniger het volgende:
Dit had hij ook gewoon in zijn dagboek kunnen schrijven
Heeft zij toch geen last meer van.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:27 schreef marcodej het volgende:
Lekker geld verdienen over de rug van je moeder.
Dan is het: als jou.quote:
Mensen komen niet zo snel als je ze uitnodigt op een zolderkamer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Mathijs kan deze show ook op zijn zolderkamer spelen.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
Odo zit in de zaal,rechtsachter Humberto.
Omdat kinderen gewoon oervervelend zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:28 schreef luxerobots het volgende:
Waarom lopen die zwarte mannen, nadat er kinderen zijn, zo vaak weg?
Is koeltoer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:28 schreef luxerobots het volgende:
Waarom lopen die zwarte mannen, nadat er kinderen zijn, zo vaak weg?
Ik bel straks als ik klaar zit wel even dat ze kunnen beginnen.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat kinderen gewoon oervervelend zijn.
quote:
Haast je niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:30 schreef OProg het volgende:
Ik ga dit boek bij Polare halen morgen.
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan jou is goed omdat jou hier een leidend of meewerkend voorwerp is ofzo. Denk ik. Is Specularium hier niet?
Het zijn frietjes inderdaadquote:
Ik dacht dat je wel wat opheldering zou kunnen geven.quote:
Die zou ik nog wel duwen als haar bek wordt afgeplaktquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zou ik nog wel duwen als haar bek wordt afgeplakt
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zou ik nog wel duwen als haar bek wordt afgeplakt
ik snap dat je die mening niet deelt.quote:
I see what you did there.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vandaag doen we een blokje Vlaanderen
Dat is voor mensen die nog enig verstandelijk vermogen hebben.quote:
Niet meer zo vinnuk.quote:
Komend weekend op CC.quote:
Zou haar WW-periode afgelopen zijn dat ze nu moet schnabbelen?quote:
Volgens mij was het Cee, die het zuurkoolhaar noemde. En dat zie ik wel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:38 schreef Pandaplint het volgende:
Werkt ze tegenwoordig in een snackbar ofzo. Damn dat haar
Ceequote:Op woensdag 29 januari 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij was het Cee, die het zuurkoolhaar noemde. En dat zie ik wel.
Zo wil ik ook wel 70 worden.quote:
Nic0 brengt verlichting!quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef Karina het volgende:
Waarom klinkt alles tegenwoordig zo rommelig?
Watte?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen zappen nu massaal naar StartUp
Goede tip, Nic0 hoef ik niet te horen iig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alledrie tegelijk?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pinguinsquote:
Wat is het nou?quote:
Alles beter dan Premguins.quote:
Om te ontdekken dat dat nog beroerder is dan Nico.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
quote:GGMMRene11 months ago
Wat een extreem leuk filmpje. Ik heb me na het zien van dit filmpje direct gebaonneerd voor mrstyloproductions, want ik wil zijn filmpjes natuurlijk direct als eerste zien.
Geen betere moeder dan jou of dan jij?quote:
Jij dacht hetzelfde als ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:43 schreef Pandaplint het volgende:
Het valt me mee dat ze die gast er niet in geshopt hebben
Ik snap niet waarom toeristen het laatste stukje natuur op de wereld moeten verkloten.quote:
En Sylvie Meis?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:43 schreef tong80 het volgende:
Cruijff en van Hanegem laten hun columns schrijven.
Mulder schreef z'n geweldige columns zelf.
Dan jij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen betere moeder dan jou of dan jij?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom toeristen het laatste stukje natuur op de wereld moeten verkloten.
Oh wacht de hele zin is wel belangrijk in dezen: ik had me geen betere moeder kunnen wensen dan jij/jou.quote:
Ik hoopte eigenlijk dat ze allemaal d00d zouden vriezen.quote:
Weet ik niet zeker, jou klinkt dan ook te kloppen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wacht de hele zin is wel belangrijk in dezen: ik had me geen betere moeder kunnen wensen dan jij/jou.
Is het dan ook jij?
Okeequote:Op woensdag 29 januari 2014 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker, jou klinkt dan ook te kloppen.
Daar is 's avonds alleen de brievenbus nog openquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:47 schreef Mani89 het volgende:
Het is altijd zo lekker roeptoeteren vanuit je kasteel in roomblank Groningen.
Inderdaad. Laat economie maar even voorgaan. Niet komen opdagen verandert echt weinig aan de homosituatiequote:
Hij staat hoog in de Groningse kwoot 500.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:47 schreef Mani89 het volgende:
Het is altijd zo lekker roeptoeteren vanuit je kasteel in roomblank Groningen.
Ook niet aan de economie stel ik me voor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat economie maar even voorgaan. Niet komen opdagen verandert echt weinig aan de homosituatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |