quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vraagje: als jullie zieke kindjes hebben, hoe lang duurt dat dan ongeveer? Hier begon het echt ziek zijn met koorts, spugen en diarree afgelopen vrijdag. Sinds vrijdag heeft ze ook amper gegeten en je begint nu echt aan haar te zien dat ze gewicht kwijt raakt. Wat is acceptabel en wat kun je er aan doen? Haar avondeten bestond uit een klein beetje fruitmoes met yoghurt... Ze drinkt overigens gelukkig wel heel goed en ik geef continu Diksap, ten eerste omdat ze daar veel van drinkt, ten tweede omdat ze dan toch wat suiker binnen krijgt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:13 schreef GotC het volgende:
Spark dat met geur herken ikRuikt gelijk niet meer lekker als hij bij iemand anders is geweest
Ohhh en de eerste dagen na de bevalling
Lijkt me goed inderdaad. Ben benieuwd wat de ha zegt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ze wblieft zelfs geen maisboogjeHeb even overlegd met een kennis die huisarts is en bel morgenochtend idd mijn eigen huisarts om haar nog een keer na te laten kijken, want het duurt nu te lang, vond ze.
Ikke, wat een schrik! Beterschap!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:40 schreef L-E het volgende:
Oke, en nu allemaal vertellen aan wie we een hekel hebben!
Ik kom ook uit WOHTS. Niemand heeft dat gemerkt, want ik kwam er op 3 september, en 28 september testte ik positief. Even knipperen en weg was ik weer!quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar dat is ook wel tof ja, als je meerdere topics samen post. Dat heb ik dan weer met Ophelia, Kyara, klumsy en Tally.
Wie zijn hier allemaal doorgekomen vanuit WOHTS? Dat hield ik al een tijd niet meer bij namelijk.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:46 schreef Spirit82 het volgende:
Laat die hele trits baby's maar komen LE,!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef Omentielvo het volgende:
Dan ga ik voor L-E met haar verhalen over niet Kleuter en Sticker waar ik altijd van smelt
Jij komt uit Singels SCquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom ook uit WOHTS. Niemand heeft dat gemerkt, want ik kwam er op 3 september, en 28 september testte ik positief. Even knipperen en weg was ik weer!
Singlesquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij komt uit Singels SC![]()
(Ik weet niet meer hoe je het schrijft)
Ik weet niet waarom, maar ik heb blijkbaar onterecht altijd gedacht dat jullie baby een surprise-ei wasquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef -mandy- het volgende:
Ik net zo, beginnen te posten in wohts en na de 2de cyclus was ik zwanger en naar z&g verhuisd
Ik weet nog precies jouw 2e streepje posts voor me te halenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:52 schreef LadyBlack het volgende:
Wow wat een snellerds allemaal!
LE wat fijn!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik weet nog precies jouw 2e streepje posts voor me te halen![]()
Joh!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef GotC het volgende:
Wat goed en fijn en top L-E!Wilde het nét vragen!
Ik kom ook uit wohts. Postte toen als Blokje.
Yupquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Dat was zo tof....
Was je een lurkert?
Wow. Toen had ik de vader van mijn kinderen nog niet eens ontmoetquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik postte trouwens met belle al in het rammelaarstopic, in 2009 al geloof ik!
D kwam snel, maar was wel gepland!quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik heb blijkbaar onterecht altijd gedacht dat jullie baby een surprise-ei was
Ik las laatst het zwangeren topic en las dat wij allebei bloedverlies hadden. Dus allebei een extra echoquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef Fieder het volgende:
LEgoed nieuws zeg
Ik kom ook uit wohts maar was meteen zwanger. Toen helaas door naar miskraam topic. Toen weer terug naar wohts, weer meteen zwanger. Toen z&g en nu hier... nog heel eventjes maardan door naar de dreumessen
Pff dat was echt zo spannend. Ik wist gewoon zeker dat het weer mis was. Maar kijk nou eensquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:10 schreef Omentielvo het volgende:
Ik las laatst het zwangeren topic en las dat wij allebei bloedverlies hadden. Dus allebei een extra echo
Jaaa! Blijf klein en word groot tegelijk!quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En heerlijke post trouwens! Goed dat je nu beter kunt genieten van de snelle ontwikkeling!
Ik herken wel wat je zegt hoor! Van mij zou E ook nog wel zo iniemini mogen zijnMaar tegelijkertijd kan ik niet wachten tot ze ook naar mij toe kan komen kruipen
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:45 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Rafiki-Stylo! Ik vond jouw bevalling zo bijzonder! Sowieso heb ik, je weetz, een zwak voor jou, maar jij beviel 'vlak' voor mij dus ik zat echt helemaal in jouw verhaal. Dat ging ik ook doen! Bevallen! Mijn lijf zou dat op wat voor manier dan ook gaan doen! En ik wilde ook Rafiki doen.
Ja, ik was echt een emo-muts aan het einde van de zwangerschap.
Jawel! Jij werd misselijk in de tram en ging toen 'toch maar even testen, kthxbye'.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom ook uit WOHTS. Niemand heeft dat gemerkt, want ik kwam er op 3 september, en 28 september testte ik positief. Even knipperen en weg was ik weer!
Oooooooh gggggaaaaddddvvveeer!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:25 schreef Fieder het volgende:
Ohh jaaaaaa dat stompjeik heb hem bewaard
![]()
want ik krijg hem niet meer uit het klemmetje en dat wil ik niet weggooien. maar hij is toch gemummificeerd
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:25 schreef Fieder het volgende:
Ohh jaaaaaa dat stompjeik heb hem bewaard
![]()
want ik krijg hem niet meer uit het klemmetje en dat wil ik niet weggooien. maar hij is toch gemummificeerd
![]()
Die posten hier niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:40 schreef L-E het volgende:
Oke, en nu allemaal vertellen aan wie we een hekel hebben!
Niet van mij tochquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:34 schreef L-E het volgende:
Maar ik heb serieus wel van die fokkers waar ik ongemakkelijk van word als we in hetzelfde topic posten![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:34 schreef L-E het volgende:
Maar ik heb serieus wel van die fokkers waar ik ongemakkelijk van word als we in hetzelfde topic posten![]()
+1!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef Limone het volgende:
[..]Mijn ziekelijke nieuwsgierigheid!
...ik geïrriteerd..
Nou ja, het zegt alles over mij en niets over die mensen natuurlijk he. Maar soms heb ik jeuk, jeweettogquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef Limone het volgende:
[..]Mijn ziekelijke nieuwsgierigheid!
same same...ik geïrriteerd..
Dat weet ik nog, vond het zo stoer van je!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:45 schreef GotC het volgende:
Gut ik zit ff terug te lezen, en ik postte 1 uur en 28 minuten voordat T. werd geboren:
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1243
Zo bizar
Smoesjesquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:54 schreef Shandaly het volgende:
goffer... twee keer grote post.. twee keer alles kwijt
/paranoiamodusquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:34 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 06:23 schreef Shandaly het volgende:
----
Op woensdag 15 mei 2013 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shandaly, ik ben benieuwd welk lot je lootje je zal brengen!Maar zou me ook niet verbazen als je gewoon binnenkort gaat bevallen.
----
Sterker nog... Toen je dit postte was ze al twee uur oud!!!
Dames, gisteravond om 20:59u is het mooiste meisje van mijn wereld geboren! Ze heet Femke, en ze is perfect!
Het was een supersnelle bevalling: om half zeven twijfelde ik nog of ik zou gaan zwemmen bij het walvisclubje... Kwartier later maar besloten thuis te blijven, aangezien mijn 'gerommel' toch wat pijnlijk werd.. Kwart over zeven vlk gebeld, oppas voor Lars geregeld, getoucheerd (5 cm!), kwart over acht richting ziekenhuis. Half negen waren we daar, getoucheerd (8 cm!), vliezen gebroken, en ze golfde praktisch mee naar buiten, 1 keertje persen slechts. Ze konden haar bijna nog net opvangen...
Ze had wel in het vruchtwater gepoept, maar gezien de snelheid waarmee ze daarna naar buiten kwam, was er geen tijd om daar zorgen over te maken. Ze is wel door de kinderarts (en twee assistenten zelfs) later nagekeken daarom, en helemaal goedgekeurd. Om middernacht waren we weer thuis...
Kan het bijna nog niet geloven....
Foto en bijlezen komt later!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:50 schreef GotC het volgende:
Skips heeft welgeteld 1 minuut na zijn geboorte gepost![]()
Als ik nu al zo sentimenteel ben..ik hou m'n hart vast voor de maand oktober
Ja hier! Bijna een jaar geWHOTSt. Vandaar uit oa meegeschoven met GotC (blokje. , inclusief punt ja) en Limone. En Cwen zat er ook, maar die schoof eerder door. En suikertante!quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar dat is ook wel tof ja, als je meerdere topics samen post. Dat heb ik dan weer met Ophelia, Kyara, klumsy en Tally.
Wie zijn hier allemaal doorgekomen vanuit WOHTS? Dat hield ik al een tijd niet meer bij namelijk.
+1quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Bweehhh ik zit mn beval-topic te lezen, wat een lieve reacties toen allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:50 schreef GotC het volgende:
Skips heeft welgeteld 1 minuut na zijn geboorte gepost![]()
Als ik nu al zo sentimenteel ben..ik hou m'n hart vast voor de maand oktober
quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:51 schreef -mandy- het volgende:
Goedemorgen.
- begin klaagpost-
Heeft er iemand een steen waar ik onder kan kruipen? Ben mijn zwangere lijf een beetje zat nu.
Ben om 7u opgestaan met harde buiken en lage rugpijn. En die harde buiken worden er niet minder pijnlijk op.
Dus zo maar eens aan de pcm en hopen dat de rugpijn dan wegzakt.
Mijn planning vandaag was om de was op te vouwen en thuis nog een beetje op te ruimen, maar zoals ik me nu voel gaat dat er niet van komen.
- einde klaagpost-
Zo byzonder om terug te lezen ...quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:25 schreef -mandy- het volgende:
Hallo allemaal!
Ik meld me weer met baby uit de buik! Vanochtend om half 8 begonnen de rugweeen, om half 9 gedouchet met pijnlijker wordende rugweeen. Manlief opgebeld, om 10u naar het ziekenhuis gegaan. En daar had ik al 2-3 cm ontsluiting, dus snel een keizersnede
In mijn armen ligt nu het allerliefste jongetje te slapen, onze lieve kleine D. 50 cm en 3142 gram.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:05 schreef Omentielvo het volgende:
Ik kwam uit lurkstand op 30-01-2012. Heb toen anderhalve maand moeten wachten op mijn stomme menstruatie en testte toen een keer negatief. De tweede keer was raak
Maar twee jaar na mijn eerste post ben ik gewoon echt een mama van een eigenwijze dreumes. Wie had dat ooit kunnen bedenken.![]()
Oh ja, die geur. Brings back memories. Daar ga ik meteen van huilen als ik dat weer ruik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:28 schreef L-E het volgende:
Ik kan me die geuren niet zo herinneren. Misschien komt dat door de alles penetrerende geur van ontsmettingsmiddel waar ze dol op zijn op neo, DOL zeg ik je.
Haha Limone, idd. Mijn trambaby
Nou ben ik ook benieuwd wie! Doe anders maar een dm (of een pm, want dat kan weer)quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:34 schreef L-E het volgende:
Oh, wat jij dat?!?!?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:01 schreef Shandaly het volgende:
Ik noemde mezelf daar nog Amoriel, wilde niet herkend worden
Ach wat naar. Sterkte!quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:18 schreef ikke_84 het volgende:
Flobo gefeliciteerd met je meisje!! Leuke dag gehad?
Skips al op vakantie!! Wat stoer!! En heerlijk zeg!
Wat een schatje LE!!![]()
en de rest ben ik vergetenen mobiel kan je niet zo makkelijk terug kijken...
Wij bivakkeren sinds zaterdag in t ziekenhuis met onze kleine man omdat hij een infectie heeft. Waar t vandaan komt weten ze niet. Zo zielig om je mannetje aan al die draadjes te zien liggen![]()
gelukkig is hij sinds vandaag wel koorts vrij, dus dat is een goed teken.
als we weer thuis zijn ga ik proberen weer mee te lezen en te reageren
Ik vind jou ook heel speciaal omdat jouw meisje zo dicht bij de mijnessen is geboren. Ik was zo blij voor je toen ik dat zag toen ik online kwam om te posten dat mijn vliezen gebroken waren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:41 schreef Omentielvo het volgende:
De dames rond mijn ud zijn ook wat stiller. Hoewel Ass wel regelmatig post natuurlijk. Maar ik vind jullie gewoon allemaal lief
Ik dus alleen bij M. Ik was ook zo ontzettend blij voor je. Maar als _dikkiedik_ kon ik ook niet zo heel erg overdreven reageren. Toch samen zwanger. Maar wel raar dat het mijn 2e (en later bleek ook 3e) kind was en jouw eerste. Ik geloof ook dat jij vrij snel na mij naar ASWBNZMG kwam.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oooooooooooooooh wat fijn!quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:45 schreef L-E het volgende:
Vanmiddag hadden wij een gesprek met de gyn. Degene die de ks heeft gedaan (en dus ook mijn leven heeft gered) en om een lang verhaal kort te maken: er zijn geen medische bezwaren voor een nieuwe zwangerschap ooit, wel onder strenge controle uiteraard, en als ik graag wil mag ik zelfs natuurlijk bevallen. Dus, groen licht!
Ik vroeg me laatst af wie blokje ook alweer was toen ik terug aan lezen wasquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef GotC het volgende:
Wat goed en fijn en top L-E!Wilde het nét vragen!
Ik kom ook uit wohts. Postte toen als Blokje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |