Wow. Toen had ik de vader van mijn kinderen nog niet eens ontmoetquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik postte trouwens met belle al in het rammelaarstopic, in 2009 al geloof ik!
D kwam snel, maar was wel gepland!quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik heb blijkbaar onterecht altijd gedacht dat jullie baby een surprise-ei was
Ik las laatst het zwangeren topic en las dat wij allebei bloedverlies hadden. Dus allebei een extra echoquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef Fieder het volgende:
LEgoed nieuws zeg
Ik kom ook uit wohts maar was meteen zwanger. Toen helaas door naar miskraam topic. Toen weer terug naar wohts, weer meteen zwanger. Toen z&g en nu hier... nog heel eventjes maardan door naar de dreumessen
Pff dat was echt zo spannend. Ik wist gewoon zeker dat het weer mis was. Maar kijk nou eensquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:10 schreef Omentielvo het volgende:
Ik las laatst het zwangeren topic en las dat wij allebei bloedverlies hadden. Dus allebei een extra echo
Jaaa! Blijf klein en word groot tegelijk!quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En heerlijke post trouwens! Goed dat je nu beter kunt genieten van de snelle ontwikkeling!
Ik herken wel wat je zegt hoor! Van mij zou E ook nog wel zo iniemini mogen zijnMaar tegelijkertijd kan ik niet wachten tot ze ook naar mij toe kan komen kruipen
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:45 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Rafiki-Stylo! Ik vond jouw bevalling zo bijzonder! Sowieso heb ik, je weetz, een zwak voor jou, maar jij beviel 'vlak' voor mij dus ik zat echt helemaal in jouw verhaal. Dat ging ik ook doen! Bevallen! Mijn lijf zou dat op wat voor manier dan ook gaan doen! En ik wilde ook Rafiki doen.
Ja, ik was echt een emo-muts aan het einde van de zwangerschap.
Jawel! Jij werd misselijk in de tram en ging toen 'toch maar even testen, kthxbye'.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom ook uit WOHTS. Niemand heeft dat gemerkt, want ik kwam er op 3 september, en 28 september testte ik positief. Even knipperen en weg was ik weer!
Oooooooh gggggaaaaddddvvveeer!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:25 schreef Fieder het volgende:
Ohh jaaaaaa dat stompjeik heb hem bewaard
![]()
want ik krijg hem niet meer uit het klemmetje en dat wil ik niet weggooien. maar hij is toch gemummificeerd
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:25 schreef Fieder het volgende:
Ohh jaaaaaa dat stompjeik heb hem bewaard
![]()
want ik krijg hem niet meer uit het klemmetje en dat wil ik niet weggooien. maar hij is toch gemummificeerd
![]()
Die posten hier niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:40 schreef L-E het volgende:
Oke, en nu allemaal vertellen aan wie we een hekel hebben!
Niet van mij tochquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:34 schreef L-E het volgende:
Maar ik heb serieus wel van die fokkers waar ik ongemakkelijk van word als we in hetzelfde topic posten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |