quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vraagje: als jullie zieke kindjes hebben, hoe lang duurt dat dan ongeveer? Hier begon het echt ziek zijn met koorts, spugen en diarree afgelopen vrijdag. Sinds vrijdag heeft ze ook amper gegeten en je begint nu echt aan haar te zien dat ze gewicht kwijt raakt. Wat is acceptabel en wat kun je er aan doen? Haar avondeten bestond uit een klein beetje fruitmoes met yoghurt... Ze drinkt overigens gelukkig wel heel goed en ik geef continu Diksap, ten eerste omdat ze daar veel van drinkt, ten tweede omdat ze dan toch wat suiker binnen krijgt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:13 schreef GotC het volgende:
Spark dat met geur herken ikRuikt gelijk niet meer lekker als hij bij iemand anders is geweest
Ohhh en de eerste dagen na de bevalling
Lijkt me goed inderdaad. Ben benieuwd wat de ha zegt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ze wblieft zelfs geen maisboogjeHeb even overlegd met een kennis die huisarts is en bel morgenochtend idd mijn eigen huisarts om haar nog een keer na te laten kijken, want het duurt nu te lang, vond ze.
Ikke, wat een schrik! Beterschap!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:40 schreef L-E het volgende:
Oke, en nu allemaal vertellen aan wie we een hekel hebben!
Ik kom ook uit WOHTS. Niemand heeft dat gemerkt, want ik kwam er op 3 september, en 28 september testte ik positief. Even knipperen en weg was ik weer!quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar dat is ook wel tof ja, als je meerdere topics samen post. Dat heb ik dan weer met Ophelia, Kyara, klumsy en Tally.
Wie zijn hier allemaal doorgekomen vanuit WOHTS? Dat hield ik al een tijd niet meer bij namelijk.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:46 schreef Spirit82 het volgende:
Laat die hele trits baby's maar komen LE,!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef Omentielvo het volgende:
Dan ga ik voor L-E met haar verhalen over niet Kleuter en Sticker waar ik altijd van smelt
Jij komt uit Singels SCquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom ook uit WOHTS. Niemand heeft dat gemerkt, want ik kwam er op 3 september, en 28 september testte ik positief. Even knipperen en weg was ik weer!
Singlesquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij komt uit Singels SC![]()
(Ik weet niet meer hoe je het schrijft)
Ik weet niet waarom, maar ik heb blijkbaar onterecht altijd gedacht dat jullie baby een surprise-ei wasquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef -mandy- het volgende:
Ik net zo, beginnen te posten in wohts en na de 2de cyclus was ik zwanger en naar z&g verhuisd
Ik weet nog precies jouw 2e streepje posts voor me te halenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:52 schreef LadyBlack het volgende:
Wow wat een snellerds allemaal!
LE wat fijn!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik weet nog precies jouw 2e streepje posts voor me te halen![]()
Joh!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef GotC het volgende:
Wat goed en fijn en top L-E!Wilde het nét vragen!
Ik kom ook uit wohts. Postte toen als Blokje.
Yupquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Dat was zo tof....
Was je een lurkert?
Wow. Toen had ik de vader van mijn kinderen nog niet eens ontmoetquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik postte trouwens met belle al in het rammelaarstopic, in 2009 al geloof ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |