abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136096470
Tsk! o|O
pi_136096701
Alle jezus wat kan je je soms opeens ziek voelen :')

Gelukkig gaat het na een uurtje liggen een stuk beter.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_136096951
Nou, isa mogen ophalen bij kdv. Ze had een van de leidsters helemaal,ondergespuugd :D

En bedankt allenpmaal voor de lieve felicitaties O+ Sinds ik zwanger was, heb ik ineens echt niks meer met mijn verjaardag :D
Sarcasme. Herken het.
pi_136096956
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:33 schreef GotC het volgende:

[..]

Alcohol is wel een feest idd na zwangerschap :D Man, voelt alsof ik weer 16 ben en voor het eerst aan de alcohol ga. Al vind ik sommige drankjes echt niet meer lekker, raar genoeg..
Nee, geen Passoa meer voor jou? :P
quote:
Wooooow lange benen dame! Ik ga die van T straks ook meten :D Wat doet je citroentje het al goed zeg! [cliche]En wat gaat het hard he![/cliche]
Nou! Veel te hard. In het begin vond ik het best wel moeilijk dat ik nooit alles, elke minuut zou herinneren en was ik bang te weinig documentatie zou hebben. Het gaat ook zo hard dat ik er het benauwd van kreeg. Nu heb ik het beter onder controle en kan ik er ook van genieten dat het zo hard gaat.

quote:
T. gaat top! Hij ligt constant in een deuk, doet onze gezichtsuitdrukkingen steeds vaker na, kletst oren van onze kop, probeert om te rollen en raakt gefrustreerd als het niet lukt. :+ Het is zo leuk O+!

Ideaal, dat werken! Kan weer rustig bijlezen op Fok :+
Wat een knap kind is het ook! En ons voorland! Leuk vooruitzicht!

O+
  woensdag 29 januari 2014 @ 15:45:47 #280
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136097026
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:18 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik zie limoncello voor me :P
Yum!! :9

Angela, wat naar dat ze K zo hebben laten huilen ;( Zou ik goed aangeven voor een volgende keer ja.

Suiker, dat wijsvingertje is zo herkenbaar! O+ E zit ook vanalles te bevoelen met dat vingertje, en dan de andere hand soms zo 'vragend' omhoog _O- O+
  woensdag 29 januari 2014 @ 15:47:26 #281
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136097102
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, isa mogen ophalen bij kdv. Ze had een van de leidsters helemaal,ondergespuugd :D

En bedankt allenpmaal voor de lieve felicitaties O+ Sinds ik zwanger was, heb ik ineens echt niks meer met mijn verjaardag :D
Agos Isa... is ze wel vrolijk of nog/weer hangerig?

En Tally dus ook al ziek... gelukkig dat even liggen heeft geholpen!
  woensdag 29 januari 2014 @ 15:50:49 #282
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136097248
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Limone het volgende:

[..]

_O-

En heerlijke post trouwens! Goed dat je nu beter kunt genieten van de snelle ontwikkeling!

Ik herken wel wat je zegt hoor! Van mij zou E ook nog wel zo iniemini mogen zijn O+ Maar tegelijkertijd kan ik niet wachten tot ze ook naar mij toe kan komen kruipen *;
pi_136097291
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:33 schreef GotC het volgende:
Ideaal, dat werken! Kan weer rustig bijlezen op Fok :+
_O- Dat werkt niet altijd hoor ;)

Ondanks veel zieken toch allemaal van die lieve verhalen hier.. heerlijk! O+ Wat kunnen kindjes toch geweldig zijn he?
  woensdag 29 januari 2014 @ 15:55:15 #284
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136097430
Egwel O+
pi_136098013
Ik haak weer aan :W

Ik heb de next bezorger gemist :'( nu komt ie morgen en dat duurt nog zo langggg

Kyara, bedankt voor de Tuunte tip O+ gister binnengekomen, leukkkkk!!!
pi_136098179
Spirit, beterschap voor Isa!

Fieder, doe je ook even plaatjes posten in het kleertjestopic? Ben benieuwd!
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:30:10 #287
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136098975
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Limone het volgende:

[..]

[..]

Nou! Veel te hard. In het begin vond ik het best wel moeilijk dat ik nooit alles, elke minuut zou herinneren en was ik bang te weinig documentatie zou hebben. Het gaat ook zo hard dat ik er het benauwd van kreeg. Nu heb ik het beter onder controle en kan ik er ook van genieten dat het zo hard gaat.

[..]

Wat een knap kind is het ook! En ons voorland! Leuk vooruitzicht!

O+
Passoa _O- Ik hield wel van alle zoete drankjes :@

Ik ben idd zo benieuwd hoe alle kindjes van herfst/winter 2013 het gaan doen, tof om ze gelijktijdig te zien opgroeien O+

Goed dat je het een 'plek' hebt gegeven. De snelheid waarmee het gaat 'takes my breath away' soms, hoe leuk het ook is. Al kan het ook weer niet snel genoeg gaan :+

Tally, beterschap :* Ineens ziekig?

Spirit, mijn verjaardag is redelijk aan de kant geschoven gezien T. 1 dag later is geboren _O- Fantastisch cadeau krijg ik elk jaar O+

Verder moest ik nog meerdere keren vandaag hardop lachen om L-E's XTC baby _O- Visueel ingesteld zijn ftw.

Fieder :W Mijn Next bestelling kwam gisteren binnen. Zondagavond besteld :o Alleen is alles te groot. Zucht.
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:51:27 #288
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_136099761
Oh man, twee dagen een hotel zonder WIFI en ik lig al weer zo ver achter! Zo even bijlezen, maar ik zag dat LB iets vroeg over Milaan/de vakantie:

We zijn begonnen in Milaan en van daar uit naar Pisa en Lucca. Gisteren waren we in Siena en nu in Perugia (in een Jazz en wijnhotel, geniaal!). Vanuit hier gaan we overmorgen door naar Rome ( O+ ) en Florence om uiteindelijk via het Gardameer terug te reizen.

M.aud doet het super. Ik draag haar veel in de draagdoek, heerlijk!

--

Zo, nu weer even verder bijlezen.
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:03:44 #289
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136100313
Jeetje wat gaaf Skips! Wij zijn vrij makkelijk met T., maar met 6 wkn een reis door Italië doen..pfoeh!
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:29:08 #290
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_136101276
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:03 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Heeeeeel herkenbaar!
Dat is mijn gevoel ook vaak bij dat soort discussies. Maar goed ik had de eerste keer zoiets van ik zie wel en er ging van alles niet zoals je het graag zou zien. De 2 keer heb ik het ook gewoon weer over me heen laten komen. Maardat werkt voor mij dan weer het beste in dit.geval
Zo ging ik er ook in. Bevallen ga je toch wel en er kan vanalles gebeuren. Ik had geen cursus gedaan en ook weinig informatie verzamelt. Alleen over borstvoeding, omdat ik graag wilde dat dat zou lukken.

*jeetje mina, ik ben nog steeds bezig met bijlezen :') *
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:32:38 #291
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_136101415
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:03 schreef GotC het volgende:
Jeetje wat gaaf Skips! Wij zijn vrij makkelijk met T., maar met 6 wkn een reis door Italië doen..pfoeh!
7! :P

Mja, ik vond (vind!) het ook super spannend! We hebben bij het maken van de plannen bedacht dat we gewoon geen hotels van te voren gaan reserveren, zodat als het toch niet gaat we op ieder moment weer naar huis kunnen. Zo hebben we geen druk en dat voelt fijn. Tot nu toe doet ze het dus echter geweldig en 'kijkt' ze, als ze tenminste wakker is, veel rond. Ik ben zo verliefd. En zo trots! O+

[ Bericht 3% gewijzigd door ProjSkippy op 29-01-2014 18:34:39 ]
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:45:06 #292
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_136101914
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:46 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja, ik kan het nu niet meer niks vinden, want M. is hier op de vloer geboren. O+ Maar heel rationeel gezien (wat dus nu eigenlijk niet meer kan), is ons huis te klein en te gehorig om thuis te bevallen. Ik ben in de huiskamer voor de bank op de grond bevallen omdat in de slaapkamer geen plek is. En ik heb me best wel ingehouden met gillen en grommen vanwege de buren. Daar ben ik me ook de hele tijd bewust van geweest. Volgende keer wil ik naar het ziekenhuis om lekker te gillen. ~O>

Maar, deze bevalling zoals die nu is gegaan past wel heel erg bij ons. Go with the flow. Gekookt water, handdoeken en de placenta opgevangen op/in een vuilniszak > dat werk. :D
Rafiki-Stylo! Ik vond jouw bevalling zo bijzonder! Sowieso heb ik, je weetz, een zwak voor jou, maar jij beviel 'vlak' voor mij dus ik zat echt helemaal in jouw verhaal. Dat ging ik ook doen! Bevallen! Mijn lijf zou dat op wat voor manier dan ook gaan doen! En ik wilde ook Rafiki doen.

Ja, ik was echt een emo-muts aan het einde van de zwangerschap.
pi_136103487
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:45 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Rafiki-Stylo! Ik vond jouw bevalling zo bijzonder! Sowieso heb ik, je weetz, een zwak voor jou, maar jij beviel 'vlak' voor mij dus ik zat echt helemaal in jouw verhaal. Dat ging ik ook doen! Bevallen! Mijn lijf zou dat op wat voor manier dan ook gaan doen! En ik wilde ook Rafiki doen.

Ja, ik was echt een emo-muts aan het einde van de zwangerschap.
Bijzonder is dat he, je blijft altijd een zwak houden voor de mensen met wie je vlakbij uitgerekend was geloof ik.

Ik heb dat bijvoorbeeld heel erg met Soempie en NTS en met Gulara en LadyBlack (ondanks dat ik een stuk eerder bevallen heb). En voor L-E en Juud79 door het premature kindjes verbond.

(de rest vind ik ook allemaal heel lief en zo maar voor deze mensen heb ik echt een zwak. Ik was echt zo emo en hyper toen Soempie voor de 2e keer aan het bevallen was, en ik was/ben niet eens zwanger :') )
  woensdag 29 januari 2014 @ 18:28:43 #294
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_136103782
Bijgelezen! Hijg. Maar er ligt hier ook iemand heel lief op me te slapen, dus ik was ook wel afgeleid af en toe.

Wat ik nog heb onthouden:

Poh! O+

:')

Dat geheugen, komt dat ooit nog terug? Normaal was ik altijd heel erg van de monsterposts.

Edit: oh ja, wat dingen waar ik (nog) niet over mee kan praten. Bijvoeding enzo.

Edit2: Oh! En Spirit gefeliciteerd!

Flowerbox ook!

Tally beterschap!

[ Bericht 10% gewijzigd door ProjSkippy op 29-01-2014 18:33:48 ]
  woensdag 29 januari 2014 @ 18:35:12 #295
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_136104058
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:51 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh man, twee dagen een hotel zonder WIFI en ik lig al weer zo ver achter! Zo even bijlezen, maar ik zag dat LB iets vroeg over Milaan/de vakantie:

We zijn begonnen in Milaan en van daar uit naar Pisa en Lucca. Gisteren waren we in Siena en nu in Perugia (in een Jazz en wijnhotel, geniaal!). Vanuit hier gaan we overmorgen door naar Rome ( O+ ) en Florence om uiteindelijk via het Gardameer terug te reizen.

M.aud doet het super. Ik draag haar veel in de draagdoek, heerlijk!

--

Zo, nu weer even verder bijlezen.
O+ O+ O+ wat fijn dat het zo goed bevalt met de draagdoek!!!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  woensdag 29 januari 2014 @ 18:38:39 #296
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136104196
-O- T. heeft schijnbaar het overgrote deel vd dag gehuild bij m'n schoonouders.. Arm ding.. ligt nu weer bovenop me O+, lekker bijkomen.

Verder zijn banden met bepaalde mensen herkenbaar O+

Elmo :W Hoe gaat het daar??
  woensdag 29 januari 2014 @ 18:44:16 #297
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_136104440
*O* Gefeliciteerd voor de jarige mama's

:* Voor de zieke mama's en baby's

Hier ook een ziekige mama, met een baby die heel de middag gejengeld heeft. Geen goede combi -O-
Bijvoeding gaan wij proberen met 5 maanden ze heeft nu nog genoeg aan haar flessen.
pi_136104743
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:47 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Agos Isa... is ze wel vrolijk of nog/weer hangerig?

En Tally dus ook al ziek... gelukkig dat even liggen heeft geholpen!
Beide, we hebben haar binnen twee uur twee keer in bad kunnen doen wegens spuitluiers. Ze loopt echt weer leeg joh terwijl het juist beter leek te gaan. Maar ze hebben haar op het kdv ook best veel te eten gegeven, ondanks ons advies. Maarja, volle bak daar met zieke kindjes dus kan het me ook wel voorstellen.

Vraagje: als jullie zieke kindjes hebben, hoe lang duurt dat dan ongeveer? Hier begon het echt ziek zijn met koorts, spugen en diarree afgelopen vrijdag. Sinds vrijdag heeft ze ook amper gegeten en je begint nu echt aan haar te zien dat ze gewicht kwijt raakt. Wat is acceptabel en wat kun je er aan doen? Haar avondeten bestond uit een klein beetje fruitmoes met yoghurt... Ze drinkt overigens gelukkig wel heel goed en ik geef continu Diksap, ten eerste omdat ze daar veel van drinkt, ten tweede omdat ze dan toch wat suiker binnen krijgt.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 29 januari 2014 @ 18:59:47 #299
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136105163
Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien ORS geven?
Arme Isa ;( :*
pi_136105519
Gossie, nog steeds zoveel zieken hier ;( beterschap voor iedereen!

En gefeliciteerd voor alle jarigen! :*

Skip, wat heerlijk dat jullie zo genieten zeg!

Angela, wat stom -O- volgende keer maar heel duidelijk zijn!

Ach, arme T, zoveel huilen. Fijn dat hij nu even lekker op je kan bijkomen gotc!

Oh Ellie en E O+ O+ wat fijn dat de komkommer goed viel cwen! En LB, het haar van E!! :o

LE, wat fijn dat sticker uit zijn sprong is. En nog veel fijner dat hij alleen maar leuker wordt. Wist niet dat dat kon?

En F van suiker, daar heb ik nou een zwak voor! Met zijn wijze gezichtje O+ O+

Limone, je kleine m. gaat hard! En zuiperd dat je bent _O-

Mijn hemel, wat gaan jullie hard! Hopelijk ben ik niemand vergeten en zo wel heb ik het niet expres gedaan. :*

Mijn lieve meisje is ook zo leuk he! Ze lacht en brabbelt en lacht nog meer. Zucht O+ Soms begraaf ik mijn neus in haar nekje om even te snuffelen! Afgelopen weekend had ze bij mijn schoonouders gelogeerd en toen ze terug kwam rook ze anders! Ze rook naar kruiden van eten en niet meer naar mijn baby :( volgende ochtend meteen in bad gedaan :@
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')