Nee, geen Passoa meer voor jou?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Alcohol is wel een feest idd na zwangerschapMan, voelt alsof ik weer 16 ben en voor het eerst aan de alcohol ga. Al vind ik sommige drankjes echt niet meer lekker, raar genoeg..
Nou! Veel te hard. In het begin vond ik het best wel moeilijk dat ik nooit alles, elke minuut zou herinneren en was ik bang te weinig documentatie zou hebben. Het gaat ook zo hard dat ik er het benauwd van kreeg. Nu heb ik het beter onder controle en kan ik er ook van genieten dat het zo hard gaat.quote:Wooooow lange benen dame! Ik ga die van T straks ook metenWat doet je citroentje het al goed zeg! [cliche]En wat gaat het hard he![/cliche]
Wat een knap kind is het ook! En ons voorland! Leuk vooruitzicht!quote:T. gaat top! Hij ligt constant in een deuk, doet onze gezichtsuitdrukkingen steeds vaker na, kletst oren van onze kop, probeert om te rollen en raakt gefrustreerd als het niet lukt.Het is zo leuk
!
Ideaal, dat werken! Kan weer rustig bijlezen op Fok
Yum!!quote:
Agos Isa... is ze wel vrolijk of nog/weer hangerig?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, isa mogen ophalen bij kdv. Ze had een van de leidsters helemaal,ondergespuugd
En bedankt allenpmaal voor de lieve felicitatiesSinds ik zwanger was, heb ik ineens echt niks meer met mijn verjaardag
![]()
quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:33 schreef GotC het volgende:
Ideaal, dat werken! Kan weer rustig bijlezen op Fok
Passoaquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee, geen Passoa meer voor jou?
[..]
Nou! Veel te hard. In het begin vond ik het best wel moeilijk dat ik nooit alles, elke minuut zou herinneren en was ik bang te weinig documentatie zou hebben. Het gaat ook zo hard dat ik er het benauwd van kreeg. Nu heb ik het beter onder controle en kan ik er ook van genieten dat het zo hard gaat.
[..]
Wat een knap kind is het ook! En ons voorland! Leuk vooruitzicht!
Zo ging ik er ook in. Bevallen ga je toch wel en er kan vanalles gebeuren. Ik had geen cursus gedaan en ook weinig informatie verzamelt. Alleen over borstvoeding, omdat ik graag wilde dat dat zou lukken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Heeeeeel herkenbaar!
Dat is mijn gevoel ook vaak bij dat soort discussies. Maar goed ik had de eerste keer zoiets van ik zie wel en er ging van alles niet zoals je het graag zou zien. De 2 keer heb ik het ook gewoon weer over me heen laten komen. Maardat werkt voor mij dan weer het beste in dit.geval
7!quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:03 schreef GotC het volgende:
Jeetje wat gaaf Skips! Wij zijn vrij makkelijk met T., maar met 6 wkn een reis door Italië doen..pfoeh!
Rafiki-Stylo! Ik vond jouw bevalling zo bijzonder! Sowieso heb ik, je weetz, een zwak voor jou, maar jij beviel 'vlak' voor mij dus ik zat echt helemaal in jouw verhaal. Dat ging ik ook doen! Bevallen! Mijn lijf zou dat op wat voor manier dan ook gaan doen! En ik wilde ook Rafiki doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:46 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja, ik kan het nu niet meer niks vinden, want M. is hier op de vloer geboren.Maar heel rationeel gezien (wat dus nu eigenlijk niet meer kan), is ons huis te klein en te gehorig om thuis te bevallen. Ik ben in de huiskamer voor de bank op de grond bevallen omdat in de slaapkamer geen plek is. En ik heb me best wel ingehouden met gillen en grommen vanwege de buren. Daar ben ik me ook de hele tijd bewust van geweest. Volgende keer wil ik naar het ziekenhuis om lekker te gillen.
![]()
Maar, deze bevalling zoals die nu is gegaan past wel heel erg bij ons. Go with the flow. Gekookt water, handdoeken en de placenta opgevangen op/in een vuilniszak > dat werk.
Bijzonder is dat he, je blijft altijd een zwak houden voor de mensen met wie je vlakbij uitgerekend was geloof ik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:45 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Rafiki-Stylo! Ik vond jouw bevalling zo bijzonder! Sowieso heb ik, je weetz, een zwak voor jou, maar jij beviel 'vlak' voor mij dus ik zat echt helemaal in jouw verhaal. Dat ging ik ook doen! Bevallen! Mijn lijf zou dat op wat voor manier dan ook gaan doen! En ik wilde ook Rafiki doen.
Ja, ik was echt een emo-muts aan het einde van de zwangerschap.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:51 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh man, twee dagen een hotel zonder WIFI en ik lig al weer zo ver achter! Zo even bijlezen, maar ik zag dat LB iets vroeg over Milaan/de vakantie:
We zijn begonnen in Milaan en van daar uit naar Pisa en Lucca. Gisteren waren we in Siena en nu in Perugia (in een Jazz en wijnhotel, geniaal!). Vanuit hier gaan we overmorgen door naar Rome () en Florence om uiteindelijk via het Gardameer terug te reizen.
M.aud doet het super. Ik draag haar veel in de draagdoek, heerlijk!
--
Zo, nu weer even verder bijlezen.
Beide, we hebben haar binnen twee uur twee keer in bad kunnen doen wegens spuitluiers. Ze loopt echt weer leeg joh terwijl het juist beter leek te gaan. Maar ze hebben haar op het kdv ook best veel te eten gegeven, ondanks ons advies. Maarja, volle bak daar met zieke kindjes dus kan het me ook wel voorstellen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Agos Isa... is ze wel vrolijk of nog/weer hangerig?
En Tally dus ook al ziek... gelukkig dat even liggen heeft geholpen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |