Die Berlin - Warszawa Expres is een prima treintje iddquote:
Iets meer dan een uur tijdswinst op bijvoorbeeld Warschau - Katowice. Nice.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:04 schreef James1988 het volgende:
Polen krijgt ook nieuwe HST's: de EIC Premium. Het zijn kantelbakloze Pendolino's, testritten (in Polen) zijn in volle gang.
ja hehe, een land dat WEL groot genoeg is voor HST'squote:Op woensdag 29 januari 2014 22:05 schreef b2py het volgende:
[..]
Iets meer dan een uur tijdswinst op bijvoorbeeld Warschau - Katowice. Nice.
Ja, dat is wel fijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hehe, een land dat WEL groot genoeg is voor HST's
Non-stop dan zeker?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel fijn.
In Spanje doet de rechtstreekse AVE Barcelona - Madrid (617 km) die rit in slechts 2u33; die trein haalt een gemiddelde snelheid van 241 km/u
sterker nog, met die tijden ga je het vliegtuig verslaanquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Even goed netjes. Zo kun je best concurreren met vliegverkeer.
Zo vet als een Ethiopiër op dieet.quote:
Vergeet je ook niet even wat ze allemaaal in de grond hebben gestampt?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:31 schreef James1988 het volgende:
Nog een leuke rit: Barcelona - Málaga.
Over de weg is dat 1000 km (via Valencia), waar je volgens Google Maps 9 uur voor nodig hebt als je nonstop rijdt. In de praktijk betekent dat dat je waarschijnlijk zo'n 10 uur over een enkele reis gaat doen, omdat je iedere 2 uur een tussenstop van 10 minuten (tanken, plassen, drinken, ...) en je komt waarschijnlijk ook nog wel een file tegen.
Je kunt het ook met AVE doen: vanaf Barcelona spoor je naar Madrid, daar heb je een korte overstap en blaas je in 2,5 uur richting naar Málaga. Totale reistijd inclusief omweg en overstap: 5u27, bijna de helft van de auto.
Wat die Spanjaarden allemaal uit de grond hebben gestampt is bizar. Petje af
Voor zover ik weet is dat dubbelspoor hoorquote:
Euh, dude...quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Vergeet je ook niet even wat ze allemaaal in de grond hebben gestampt?
![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ja Eschede, in China is ook weleens wat gruwelijk mis gegaan. Hell misschien zelfs in dat proletenland van JOU wel
Wel iets meer ja, ik vind <15 echt spannend, de rest valt wel mee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
@b2py, zat jouw reisplanning eens door te lezen; zag dat je al bedenkingen had bij je overstap in Mannheim. Maar hoe zit het dan met die overstap in Hamburg? Is ook slechts een half uurtje.. Of heb je daar meer vertrouwen in
wat is het doel? Moet je ergens zijn of ga je gewoon leukleuk een driehoekje maken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:55 schreef J.B. het volgende:
In Zweden zoveel duurder dan Kopenhagen? Nondeju, ik vind het hier al duurVrijdagochtend de SJ naar Stockholm, masndagochtend viegtuig naar Oslo, maandagavond vliegtuig naar huis. Middagje sprinten door Oslo, overnachten daar is zó schreeuwend duur, echt abnormaal.
Ik had gewoon nog in Nederland gewoond als mn reiskosten vergoed werdenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ja Eschede, in China is ook weleens wat gruwelijk mis gegaan. Hell misschien zelfs in dat proletenland van JOU wel
Ik heb het geluk op wekelijks op 2 locaties te werken, en op 4 verschillende kantoren regelmatig te komen, de rekensom was dat altijdvrij de beste optie wasquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst nog akkoord van de Baas krijgenEn ja ik weet dat MaandNet en MaandTraject in dit geval even duur zijn, maar baas zal waarschijnlijk alleen MaandTraject accorderen uit fiscale overwegingen en ik heb zelf al WeekendVrij
Dus ik heb niets aan een eventueel verschil tussen Net en Traject
Dat geloof ik meteenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:57 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik heb het geluk op wekelijks op 2 locaties te werken, en op 4 verschillende kantoren regelmatig te komen, de rekensom was dat altijdvrij de beste optie was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |