Laatste is bullshit, je moet je kcal en macros binnen krijgen, of je ze nou om 8 uur of 10 uur in de avond binnenkrijgt, zolang je je maaltijden maar spreid over de dag...quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:06 schreef Jordy-B het volgende:
Toch wandelen. Maar wandelen is saai. Dus probeer eens wandelen met een audioboek.
Dat deed Stephen Fry
[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk, de man zit wel weer in de buurt van zijn oude gewicht.
Of eet niet meer na acht uur 's avonds.
Spreiden is onzin. Je kan net zo goed alles in 1 keer in je nek douwen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:39 schreef Hoxyz het volgende:
[..]
Laatste is bullshit, je moet je kcal en macros binnen krijgen, of je ze nou om 8 uur of 10 uur in de avond binnenkrijgt, zolang je je maaltijden maar spreid over de dag...
rasistquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:39 schreef Tassendief het volgende:
Ren man ga een duel aan met een Afrikaan.
Ik dacht dat jij zoveel xtc gebruikte?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:36 schreef haan33 het volgende:
Die-hard aan de xtc gaan, 2.5kg per week val je dan af
valt mee, maar ik vreet doordeweeks weer veel, alsnog val ik gewoon af heurquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zoveel xtc gebruikte?
Da's netjes heequote:Op zaterdag 8 november 2014 18:42 schreef CapnIzzy het volgende:
Zelfs mij is het gelukt op zo'n skeere hometrainer van de aldi (was toen in de aanbieding), elke dag 1 uur op dat ding fietsen en 1x in de twee weken een rustdag. Naast training moet je ook gewoon normaal eten en niet te veel alcohol en slechte vette zooi naar binnen kiepen. Het is gewoon tellen de eerste paar maanden, en daarna kan je weer rustig leven. In 3-4 maanden tijd van ruim 108 naar 84-85
Sommige mensen, en zeker degenen die op hun gewicht moeten letten, eten er dan gewoon maar 1 ipv alle 3 ...quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, heb laatst 3 koffiebroodjes gekocht voor 1 euro. Maar wat zit daarin? 3 koffiebroodjes daar zit toch bijna niets in behalve koolhydraten, dat is zo'n 500 calorieën misschien? Ik mag er per dag 2600 hebben.
[..]
Ik ben te skeer om fitness abbo te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |