Pestkop.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
Rennen dan dikkertje![]()
En minder eten, de enige klacht hier ben jijzelf
Kom dan met tips magere darm.quote:
Wedden dat het geld kost?quote:
Broeder plsquote:
Je zegt het zelf, je beweegt te weinig en je eet te veelquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Pestkop.
[..]
Kom dan met tips magere darm.
[..]
Wedden dat het geld kost?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:44 schreef LudoSanders het volgende:
Maar als je nu eens voor iedere topic wat je opent post die je plaatst de trap eens op en neer gaat, kilo's zullen verdwijnen als sneeuw voor de zon, een beetje beweging zorgt er misschien voor dat je ook enigszins helder gaat nadenken. Wat een voordelen allemaal.
Nadeel is dat 80% net 500 calorieën is, dan moet je dat 2 weken afvallen eer je 5 kilo kwijt bent. En 5 kilo zet alsnog geen zoden aan de dijk als je 120 kilo weegt zoals TS. Ontzettend lastig om vol te houden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:43 schreef rumiii het volgende:
Wanneer je meer verbruikt aan energie dan dat je binnenkrijgt aan energie, zal je lichaam haar eigen voorraden in de vorm van vet en spieren aanspreken om de door jouw gecreerde tekort aan te vullen wat zal leiden tot vet en/of spierverlies
Zoek op wat je huidige verbruik is. Zorg ervoor dmv het tellen van calorieen dat je slechts 80% van de benodigde hoeveelheid binnenkrijgt en je zal sws gewicht verliezen
Niet eerlijk dit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Broeder pls
Ga diëten of sporten ofzo
Ik heb een snelle stofwisseling dus ik kan eten wat ik wil en er komt helemaal niks bij op
Voor ieder topic dat ik maak 10 minuten een stukje lopen dat kan wel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:44 schreef LudoSanders het volgende:
Maar als je nu eens voor ieder topic wat je opent de trap eens op en neer gaat, kilo's zullen verdwijnen als sneeuw voor de zon, een beetje beweging zorgt er misschien voor dat je ook enigszins helder gaat nadenken. Wat een voordelen allemaal.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je zegt het zelf, je beweegt te weinig en je eet te veel
Maar ze zijn zo lekker!quote:
Ik kon er ook niets aan doen het ging zo snel en ik had wat medicijnen nodig waaar ik dik van werd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Nadeel is dat 80% net 500 calorieën is, dan moet je dat 2 weken afvallen eer je 5 kilo kwijt bent. En 5 kilo zet alsnog geen zoden aan de dijk als je 120 kilo weegt zoals TS. Ontzettend lastig om vol te houden.
Maar goed, had je maar niet in 2 jaar tijd 50 kilo moeten aankomen. Dat is ook wel ontzettend veel.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik kon er ook niets aan doen het ging zo snel en ik had wat medicijnen nodig waaar ik dik van werd.
Dat valt wel mee, heb laatst 3 koffiebroodjes gekocht voor 1 euro. Maar wat zit daarin? 3 koffiebroodjes daar zit toch bijna niets in behalve koolhydraten, dat is zo'n 500 calorieën misschien? Ik mag er per dag 2600 hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:50 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
En die croissants/frikandelbroodjes dan?
Ik ben te skeer om fitness abbo te nemen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:54 schreef OllieWilliams het volgende:
Gewoon hardlopen, fitness, cardio, alles. Gewoon sporten tot je erbij neervalt. En niet zeiken.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:00 schreef Spongeboss het volgende:
Ik ben te skeer om fitness abbo te nemen.
En dat is alles wat je dit jaar hebt gegeten?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, heb laatst 3 koffiebroodjes gekocht voor 1 euro. Maar wat zit daarin? 3 koffiebroodjes daar zit toch bijna niets in behalve koolhydraten, dat is zo'n 500 calorieën misschien? Ik mag er per dag 2600 hebben.
Kettlebells worden ook duur weet niet met hoeveel kilo ik kan beginnen. Ik zou wel graag een bokszak willen hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:03 schreef superdrufus het volgende:
Een set dumbells kopen en een kettlebell, en trainen. Veel goedkoper dan een fitness abo.
Man.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:05 schreef kristalhelder het volgende:
Ben je nou een man of een vrouw?
BMI van 40 is het punt niet, maar wel als het vetpercentage ook 40 is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:04 schreef BozeHaas het volgende:
Kijk al die ecto's haten danNiet een BMI van 40 hebben
Een vetpercentage hebben van onder de 40quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:06 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
BMI van 40 is het punt niet, maar wel als het vetpercentage ook 40 is.
Capuchon_jongen zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Een vetpercentage hebben van onder de 40
1.79quote:
quote:
Dat ophouden van je zeik lijkt me averechts werken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Minder posten meer bewegen en niet zeiken.
Kan je in ieder geval als argument gebruiken dat je veel vocht vasthoudt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat ophouden van je zeik lijkt me averechts werken.
quote:
Het verschil tussen een snelle en langzame stofwisseling (bij gezonde mensen zonder aandoening) is ongeveer 300kcal dus dat is een onzinexcuus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Broeder pls
Ga diëten of sporten ofzo
Ik heb een snelle stofwisseling dus ik kan eten wat ik wil en er komt helemaal niks bij op
Aan zijn topicdiarree te zien gaat die vlieger niet op.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval als argument gebruiken dat je veel vocht vasthoudt.
quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
Rennen dan dikkertje![]()
En minder eten, de enige klacht hier ben jijzelf
Welke medelijden? Ik klaag enkel dat supermarkten teveel reclame maken van lekkere dingen. Laat dat toch. Gooi gezonde dingen in de aanbieding heeft met zelfmedelijden niets te maken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
Dat zwelgen in zelfmedelijden leidt in ieder geval tot niets.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:06 schreef Jordy-B het volgende:
Of eet niet meer na acht uur 's avonds.
Nee, gemakzuchtige gezonde dingen zijn duur. Je kan prima gezond en goedkoop eten, alleen moet je dat wel zelf bereiden en je niet laten verleiden tot het gemak van koffiebroodjes.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Welke medelijden? Ik klaag enkel dat supermarkten teveel reclame maken van lekkere dingen. Laat dat toch. Gooi gezonde dingen in de aanbieding heeft met zelfmedelijden niets te maken.
Gezonde dingen zijn duur terwijl de vettige hap goedkoop is.
Het is niet de schuld van de supermarkten dat jij die shit koopt hoor, een zak aardappelen kost geen fuck, net als een krop sla.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Welke medelijden? Ik klaag enkel dat supermarkten teveel reclame maken van lekkere dingen. Laat dat toch. Gooi gezonde dingen in de aanbieding heeft met zelfmedelijden niets te maken.
Dat is een serieuze suggestie. Je krijgt gewoon minder calorieën binnen als je 's avonds niet meer eet. Daar komt bij dat je 's avonds eerder kiest voor chips, nootjes en andere vettigheden die je geen verzadigd gevoel geven, maar wčl gigantisch veel calorieën met zich meebrengen.quote:
En naar het zoeken naar je pikkie ben je ook wel even bezig! You can do it rolletje!quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:40 schreef BigRedKane het volgende:
meer masturberen, dan schud je de kilo's er zo af
Leer dan discipline aan, dikzak.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
O RLY?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat is een serieuze suggestie. Je krijgt gewoon minder calorieën binnen als je 's avonds niet meer eet. Daar komt bij dat je 's avonds eerder kiest voor chips, nootjes en andere vettigheden die je geen verzadigd gevoel geven, maar wčl gigantisch veel calorieën met zich meebrengen.
Je hebt geen discipline.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik begrijp de poging tot humor niet helemaal.quote:
het boeit niet wanneer je eet, als je maar niet teveel eetquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik begrijp de poging tot humor niet helemaal.
Uiteraard draait het om het totaal wat er op een dag aan calorieën binnenkomt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
het boeit niet wanneer je eet, als je maar niet teveel eet
Van teveel eten word je dikquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nou TS een serieus antwoord:
Allereerst als ik ergens wel een hekel aan heb dan is het wel sporten, dik ben ik nooit echt geweest, na mijn studie had zich toch wel een lichte bierbuik gevormd. Ik besloot die weg te werken en wilde dit niet doen door te sporten. Immers geldt als je sport dan val je weliswaar af, maar zodra je stopt met sporten komt alles er weer vrolijk bij en ik als niet-sportief persoon zie mezelf niet sportend door het leven gaan.![]()
Wat helpt wel, het is al meerdere malen gezegd: gezonder eten en minder eten. Ik dronk zo een anderhalve liter cola per dag, at junk food of kant en klaar en begon vaak pas rond 17.00 met eten. Allereerst heb ik nu een beter ritme, ontbijt en lunch vrij stevig, hierop hoef te niet te bezuinigen aangezien je het meeste toch weer verbruikt.
Avondeten kan je rustig mager vlees zoals kip en groenten eten, de voordelen hiervan zijn dat je nagenoeg zoveel kunt eten als je wilt. Van groenten wordt je sowieso niet dik en van kip ook niet echt (zit wel vet in, maar bij mij lag het aan de suikers). Rijst eet ik zelden, meestal aardappelen of spaghetti. Het gaat misschien te diep, maar die leveren langzamer suiker waardoor je lichaam ze minder snel omzet in vet.
Drinken doe ik alleen: koffie (heel soms thee, maar dat is gay) en bruisend mineraalwater (laat me toch nog een beetje aan cola denken). En in het weekend gewoon evenveel bier als altijd
![]()
Mijn gewicht is genormaliseerd en de bierbuik is verdwenen.
Nee tuurlijk, ik bedoel ook niet onbeperkt doorschransen, maar gewoon 250 gram kip dan zit je pas 350 kcal heb ik net opgezocht. 0,0 gram suikers; het merendeel zijn eiwitten. Als je het volgens jou zou doen dan zou je dus 2500 gram kip moeten eten, dat is mij zelfs in mijn ergste bui nog nooit gelukt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Van teveel eten word je dikAls je 3000 kcal aan kip eet terwijl je onderhoudsniveau 2000 kcal is, dan kom je op langere termijn wel aan in gewicht. Uiteraard is het wel lastiger om een overschot te creëren als je voeding alleen maar uit mager vlees en groente bestaat waardoor je idd grotere volumes kan eten
Ahh okéquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, ik bedoel ook niet onbeperkt doorschransen, maar gewoon 250 gram kip dan zit je pas 350 kcal heb ik net opgezocht. 0,0 gram suikers; het merendeel zijn eiwitten. Als je het volgens jou zou doen dan zou je dus 2500 gram kip moeten eten, dat is mij zelfs in mijn ergste bui nog nooit gelukt.
Ja vooral doen als wilt afvallen čn wilt blijven fietsen en joggen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:54 schreef koekii het volgende:
Ga dan fietsen buiten of joggen. En als je dat niet wilt dan blijf je maar dik
Kan gebeuren, maak je niet dik zou ik zeggen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ahh okéIk heb je post verkeerd geďnterpreteerd.
Da's waar, maar hier zit 1 adder onder het gras: het crash dieet. Je valt weliswaar als een gek af, maar dit stopt ooit eens. Als je dan weer enigzins normaal begin te eten is het lichaam het ontbreken van allerlei nuttige stoffen niet 'vergeten' en gaat ze als een gek opslaan. Hier komt nog bij dat mensen dan weleens denken: 'we kunnen weer' en binnen no time weer even dik zijn zo niet dikker.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
In principe is afvallen niet moeilijk, dat kan iedereen, ook de mensen die zogenaamd niet kunnen afvallen. Anders dan zou je niet hoeven te eten voor vetreserves en zover ik weet is er geen enkel organisme in de natuur die dat kan.
Het is hetzelfde als met geld, geef je meer uit dan er binnen komt slinkt de bankrekening. Eet je minder dan je verbrandt slinkt jouw gewicht. Het vergt natuurlijk alleen wat discipline.
Dat is waar, het jojo-effect. Je zult er gewoon naar moeten streven om net onder het energieverbruik te gaan zitten en wel gewoon normaal te blijven eten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Da's waar, maar hier zit 1 adder onder het gras: het crash dieet. Je valt weliswaar als een gek af, maar dit stopt ooit eens. Als je dan weer enigzins normaal begin te eten is het lichaam het ontbreken van allerlei nuttige stoffen niet 'vergeten' en gaat ze als een gek opslaan. Hier komt nog bij dat mensen dan weleens denken: 'we kunnen weer' en binnen no time weer even dik zijn zo niet dikker.
Permanent gezonder en minder blijven eten is afgezien van sporten (wat ik dus niet graag doe) het enige dat je blijvend dunner maakt.
Ik word hier zó moe van! Ga het nog een keer zeggen en knoop het alsjeblieft in die oren van je:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |