quote:
Dat ophouden van je zeik lijkt me averechts werken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Minder posten meer bewegen en niet zeiken.
Kan je in ieder geval als argument gebruiken dat je veel vocht vasthoudt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat ophouden van je zeik lijkt me averechts werken.
quote:
Het verschil tussen een snelle en langzame stofwisseling (bij gezonde mensen zonder aandoening) is ongeveer 300kcal dus dat is een onzinexcuus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Broeder pls
Ga diëten of sporten ofzo
Ik heb een snelle stofwisseling dus ik kan eten wat ik wil en er komt helemaal niks bij op
Aan zijn topicdiarree te zien gaat die vlieger niet op.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval als argument gebruiken dat je veel vocht vasthoudt.
quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
Rennen dan dikkertje![]()
En minder eten, de enige klacht hier ben jijzelf
Welke medelijden? Ik klaag enkel dat supermarkten teveel reclame maken van lekkere dingen. Laat dat toch. Gooi gezonde dingen in de aanbieding heeft met zelfmedelijden niets te maken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
Dat zwelgen in zelfmedelijden leidt in ieder geval tot niets.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:06 schreef Jordy-B het volgende:
Of eet niet meer na acht uur 's avonds.
Nee, gemakzuchtige gezonde dingen zijn duur. Je kan prima gezond en goedkoop eten, alleen moet je dat wel zelf bereiden en je niet laten verleiden tot het gemak van koffiebroodjes.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Welke medelijden? Ik klaag enkel dat supermarkten teveel reclame maken van lekkere dingen. Laat dat toch. Gooi gezonde dingen in de aanbieding heeft met zelfmedelijden niets te maken.
Gezonde dingen zijn duur terwijl de vettige hap goedkoop is.
Het is niet de schuld van de supermarkten dat jij die shit koopt hoor, een zak aardappelen kost geen fuck, net als een krop sla.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Welke medelijden? Ik klaag enkel dat supermarkten teveel reclame maken van lekkere dingen. Laat dat toch. Gooi gezonde dingen in de aanbieding heeft met zelfmedelijden niets te maken.
Gezonde dingen zijn duur terwijl de vettige hap goedkoop is.
Dat is een serieuze suggestie. Je krijgt gewoon minder calorieën binnen als je 's avonds niet meer eet. Daar komt bij dat je 's avonds eerder kiest voor chips, nootjes en andere vettigheden die je geen verzadigd gevoel geven, maar wèl gigantisch veel calorieën met zich meebrengen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |