Pestkop.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
Rennen dan dikkertje![]()
En minder eten, de enige klacht hier ben jijzelf
Kom dan met tips magere darm.quote:
Wedden dat het geld kost?quote:
Broeder plsquote:
Je zegt het zelf, je beweegt te weinig en je eet te veelquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Pestkop.
[..]
Kom dan met tips magere darm.
[..]
Wedden dat het geld kost?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:44 schreef LudoSanders het volgende:
Maar als je nu eens voor iedere topic wat je opent post die je plaatst de trap eens op en neer gaat, kilo's zullen verdwijnen als sneeuw voor de zon, een beetje beweging zorgt er misschien voor dat je ook enigszins helder gaat nadenken. Wat een voordelen allemaal.
Nadeel is dat 80% net 500 calorieën is, dan moet je dat 2 weken afvallen eer je 5 kilo kwijt bent. En 5 kilo zet alsnog geen zoden aan de dijk als je 120 kilo weegt zoals TS. Ontzettend lastig om vol te houden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:43 schreef rumiii het volgende:
Wanneer je meer verbruikt aan energie dan dat je binnenkrijgt aan energie, zal je lichaam haar eigen voorraden in de vorm van vet en spieren aanspreken om de door jouw gecreerde tekort aan te vullen wat zal leiden tot vet en/of spierverlies
Zoek op wat je huidige verbruik is. Zorg ervoor dmv het tellen van calorieen dat je slechts 80% van de benodigde hoeveelheid binnenkrijgt en je zal sws gewicht verliezen
Niet eerlijk dit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Broeder pls
Ga diëten of sporten ofzo
Ik heb een snelle stofwisseling dus ik kan eten wat ik wil en er komt helemaal niks bij op
Voor ieder topic dat ik maak 10 minuten een stukje lopen dat kan wel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:44 schreef LudoSanders het volgende:
Maar als je nu eens voor ieder topic wat je opent de trap eens op en neer gaat, kilo's zullen verdwijnen als sneeuw voor de zon, een beetje beweging zorgt er misschien voor dat je ook enigszins helder gaat nadenken. Wat een voordelen allemaal.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je zegt het zelf, je beweegt te weinig en je eet te veel
Maar ze zijn zo lekker!quote:
Ik kon er ook niets aan doen het ging zo snel en ik had wat medicijnen nodig waaar ik dik van werd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Nadeel is dat 80% net 500 calorieën is, dan moet je dat 2 weken afvallen eer je 5 kilo kwijt bent. En 5 kilo zet alsnog geen zoden aan de dijk als je 120 kilo weegt zoals TS. Ontzettend lastig om vol te houden.
Maar goed, had je maar niet in 2 jaar tijd 50 kilo moeten aankomen. Dat is ook wel ontzettend veel.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik kon er ook niets aan doen het ging zo snel en ik had wat medicijnen nodig waaar ik dik van werd.
Dat valt wel mee, heb laatst 3 koffiebroodjes gekocht voor 1 euro. Maar wat zit daarin? 3 koffiebroodjes daar zit toch bijna niets in behalve koolhydraten, dat is zo'n 500 calorieën misschien? Ik mag er per dag 2600 hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:50 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
En die croissants/frikandelbroodjes dan?
Ik ben te skeer om fitness abbo te nemen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:54 schreef OllieWilliams het volgende:
Gewoon hardlopen, fitness, cardio, alles. Gewoon sporten tot je erbij neervalt. En niet zeiken.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:00 schreef Spongeboss het volgende:
Ik ben te skeer om fitness abbo te nemen.
En dat is alles wat je dit jaar hebt gegeten?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, heb laatst 3 koffiebroodjes gekocht voor 1 euro. Maar wat zit daarin? 3 koffiebroodjes daar zit toch bijna niets in behalve koolhydraten, dat is zo'n 500 calorieën misschien? Ik mag er per dag 2600 hebben.
Kettlebells worden ook duur weet niet met hoeveel kilo ik kan beginnen. Ik zou wel graag een bokszak willen hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:03 schreef superdrufus het volgende:
Een set dumbells kopen en een kettlebell, en trainen. Veel goedkoper dan een fitness abo.
Man.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:05 schreef kristalhelder het volgende:
Ben je nou een man of een vrouw?
BMI van 40 is het punt niet, maar wel als het vetpercentage ook 40 is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:04 schreef BozeHaas het volgende:
Kijk al die ecto's haten danNiet een BMI van 40 hebben
Een vetpercentage hebben van onder de 40quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:06 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
BMI van 40 is het punt niet, maar wel als het vetpercentage ook 40 is.
Capuchon_jongen zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Een vetpercentage hebben van onder de 40
1.79quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |