quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:30 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Geen chips kunnen etenben je dik ofzo?
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:
Ja.quote:
[..]
is er weerquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:27 schreef Jordy-B het volgende:
Winner Taco
Gelukkig heeft de lidl een winner taco-kopie
[..]
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:39 schreef Peepernoot het volgende:
Die ijsjes die knetterde waren lekker!
Ik dacht al dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:32 schreef ulghh het volgende:
[..]![]()
En dan zo met je mond open tegen iemand anders: 'HOOR JE HET KNETTEREN???'
Knettertopsquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:39 schreef Peepernoot het volgende:
Gatver die Timon en Pumba ijsjes.
Moesten die snoepjes geen insecten voorstellen?
Die snoepjes waren altijd hartstikke zacht en slijmerig![]()
Die ijsjes die knetterde waren lekker!
En een stuk langer geleden hadden ze van die ijsjes met een rond houten stokje, en daar zaten drie bolletjes waterijs op als een soort saté.
De ene was een citroen de andere een sinaasappel en de bovenste geloof ik een aardbei
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:37 schreef MsMessy het volgende:
MLN / Verdwenen lekkernijen #5 Met verlangen naar Rangen
Hier nog meer van dat volk wat niet tegen veranderingen in het supermarktschap kan.
sour cream and onion?quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die de licht blauwe baby groen achtige kleur chips van Lays/Smiths niet missen.Iets van Cream chives ofzo.
sws friendje.quote:
Uuuh slijmerig maar smakelijk jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:39 schreef Peepernoot het volgende:
Gatver die Timon en Pumba ijsjes.
Moesten die snoepjes geen insecten voorstellen?
Die snoepjes waren altijd hartstikke zacht en slijmerig![]()
Die is terug, de echte.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:27 schreef Jordy-B het volgende:
Winner Taco
Die hebben ze bij mijn AH nog gewoonquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:52 schreef the-eye het volgende:
Ik mis de Curly Wurlys, back in the old days bekend onder de naam 3 Musketiers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij het zoeken naar dit plaatje ontdekte ik dat ze in Engeland nog wel te koop zijn. nu wil ik een toonbank doos
Ik zag ze net op die thuisbezorg site van AH maar hebben ze, ze ook gewoon in de winkel? Ik ga 't gelijk morgen hier checkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die hebben ze bij mijn AH nog gewoon?
Hier (Amsterdam) wel, gewoon bij de Toblerone en andere chocoladedingen in het schap.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:52 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik zag ze net op die thuisbezorg site van AH maar hebben ze, ze ook gewoon in de winkel?
Ik heb ze hier nooit gezien maar ik verwachtte ze dan ook bij de kassa, daar lagen ze vroeger namelijk bij de Plus in het durp waar ik opgroeidequote:Op vrijdag 25 april 2014 21:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hier (Amsterdam) wel, gewoon bij de Toblerone en andere chocoladedingen in het schap.
Winner Taco is terug hoor sinds deze maandquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:27 schreef Jordy-B het volgende:
Winner Taco
quote:
Rotzooi met smaakstoffen.quote:
Oh ja, vooral de salmiaksmaak was hemels.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:01 schreef happinessfordogs het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt dit nog verkocht? Dit was echt mijn bread&butter van het snoepgoed vroeger.
Salmiak snoepquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Oh ja, vooral de salmiaksmaak was hemels.
die was echt zo fucking lekkerquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die de licht blauwe baby groen achtige kleur chips van Lays/Smiths niet missen.Iets van Cream chives ofzo.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die rode doosjes met rozijntjes met dat zonnetje erop;
Punica kan je nog gewoon kopen in Duitslandquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:09 schreef Spuitkak het volgende:
Deze rotzooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En in Nederland. Jumbo, Supercoop en Coop verkopen het al jaren. Maar wel 2x zo duur als in Duitsland en helaas maar in 3 smaken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:53 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Punica kan je nog gewoon kopen in Duitsland
Brrrrrquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die rode doosjes met rozijntjes met dat zonnetje erop;
Bifirol bestaat nog steedsquote:Op zaterdag 26 april 2014 14:07 schreef DemonRage het volgende:
Vanilla Coke is iig weer terug... het begon met mierzoete import, maar dat is al snel weer vervangen door de variant die aan de smaakloze norm van Nederland voldoet. En vervolgens zal het weer uit het schap verdwijnen omdat niemand die te pruimen vindt.
Andere wensen:
• Dorito's Texas Paprika
• Crispy Chips Mixed Curry
• Bifirol
• Twix moet weer gewoon Raider heten vind ik.
Haha, goede vraag wordt dit inderdaad nog verkocht? Ik vrat deze shit echt achter mekaar op.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:01 schreef happinessfordogs het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt dit nog verkocht? Dit was echt mijn bread&butter van het snoepgoed vroeger.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:26 schreef wenfer2 het volgende:
Supimi is hier uit de schappen gehaald.Hoe word ik nou dronken voor ¤2,49??![]()
Je kunt ze wel namaken:quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:01 schreef happinessfordogs het volgende:
[ afbeelding ]
oh ja, mezelf letterlijk ziek gegeten aan die dingen, at er in de zomer minimaal 3 per avondquote:Op zaterdag 26 april 2014 14:17 schreef Wildervankstertje het volgende:
Het Jive ijsje met die hele aardbeien erin mag ook wel terug komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |