*Volgens mij heeft ze niet gezegd dat ze heeft gehoord dat Everink hem provoceerde?quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:49 schreef utrecht1970 het volgende:
Types als estelle blijven altijd excuses voor dit soort figuren verzinnen:
* Koen Everink provoceerde Badr, ik hoorde het zelf, dus.....
* zijn ex haalde het bloed onder zijn nagels vandaan, dus......
* die portier keek hem vreemd aan, dus....
Totdat ze erachter komt dat Badr ook kan flippen, als ze naar een man glimlacht, de boter verkeerd in de koelkast terugzet of zijn lievelingsshampoo niet gehaald heeft.
Het gaat over zijn losse handjes (waaronder die ex-vriendin), daar heeft ze hem toen naar gevraagd. De ex staat er wel degelijk tussen (punt 5 en 6), samen met de andere losse handen zaken:quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:26 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het gaat toch over die ex?
En ze zegt dat hij er niet eens van beschuldigd is en die zaak staat ook niet tussen de aanklachten, dus het lijkt me sterk dat Badr toen heeft beloofd het niet meer te doen
Wanneer hij haar die belofte heeft gedaan weet ik niet meer.quote:1. 20 februari 2010: Badr Hari zou samen met een groep andere mannen een portier van Club Blinq aan het Kleine Gartmanplantsoen in Amsterdam hebben mishandeld. De portier zou zwijggeld hebben aangenomen en doet geen aangifte.
2. 6 maart 2010: Het verkeersdelict: volgens justitie bestuurt Hari een auto over de voor verkeer afgesloten Albert Cuypstraat en rijdt een voetganger aan.
3. 17 juli 2011: Badr Hari zou in Club Air aan de Amstelstraat ruzie krijgen met eigenaar Jeroen van den Berg. Die krijgt klappen en loopt zware schade op aan zijn gebit door een trap tegen zijn hoofd.
4. 17 juli 2011: In Club Air zou Badr Hari ook een Italiaan hebben mishandeld.
5 en 6. Periode 1 juli tot en met 29 juli: Volgens justitie mishandelt Hari ex-vriendin Rosa en vernielt haar huisraad.
7. 2 december 2011: Badr Hari geeft in het Cooldown Café aan de Lange Leidsedwarsstraat een kopstoot aan de stiefbroer van Rosa, aldus de aanklacht.
8. 12 mei 2012: Hari geeft volgens justitie een onbekende man in club Jimmy Woo in de Korte Leidsedwarsstraat een kopstoot en een flying kick. Hij slaat ook een glas stuk in het gezicht van de man. Bewakingscamera's registreren maar een deel van de schermutselingen.
9. Nacht 7 op 8 juli, de zwaarste aanklacht: Badr Hari is volgens justitie met zijn vriendin Estelle Cruyff, de ex van Ruud Gullit, bij het dancefestijn Sensation White in de Amsterdam ArenA. In een skybox mishandelt hij met Ferhat Y. zakenman Koen Everink. Het slachtoffer krijgt onder meer een kopstoot en zijn linkervoet wordt er bijna geheel afgetrapt.
Je hebt het nu over iets heel anders dan wat in de beau monde stond, deze zaak gaat over vermeend huiselijk geweld (Spuistraat) en niet over een mishandeling op straat (Leidseplein).quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:57 schreef kvd het volgende:
[..]
Het gaat over zijn losse handjes (waaronder die ex-vriendin), daar heeft ze hem toen naar gevraagd. De ex staat er wel degelijk tussen (punt 5 en 6), samen met de andere losse handen zaken:
[..]
Wanneer hij haar die belofte heeft gedaan weet ik niet meer.
Die Spuistraat staat er toch gewoon bij?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:03 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Je hebt het nu over iets heel anders dan wat in de beau monde stond, deze zaak gaat over vermeend huiselijk geweld (Spuistraat) en niet over een mishandeling op straat (Leidseplein).
Zelf heeft Rosa trouwens geen aangifte willen doen en zegt dat Badr in principe een goede man is.
Jij post een stuk om mijn quote even compleet te maken (anders lijkt het net of het alleen over die ex gaat):quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Die Spuistraat staat er toch gewoon bij?
Leidseplein is toch club brinq? Of is daar nog een mogelijke knokpartij van Badr geweest?
Dat gaat dus wel over die ex en het gaat over een incident dat zich op het Leidseplein heeft afgespeeld en niet tussen de aanklachten staat.quote:Estelle en Badr zijn al negen maanden samen. Vlak nadat bekend werd dat de ex-vriendin van Badr zwanger was van zijn kind verliet de kickbokser haar voor Estelle. Vrienden van Estelle zijn overigens niet blij met Badr Hari, want hij zou nogal losse handjes hebben. Zo zou de bokser een ex-vriendin midden op straat hebben aangevallen. Estelle wil van niks weten: “Je kent me: daar heb ik hem naar gevraagd! Hij is er niet voor veroordeeld, niet van verdacht, hij is er zelfs door niemand van beschuldigd!”
dus we hebben zowel Rosa (uit de aanklachten) als een andere ex vriendin die in elkaar gemept zou zijn maar waarvan geen bewijs is (behalve dat het in de leidsestraat zou zijn)?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:17 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Jij post een stuk om mijn quote even compleet te maken (anders lijkt het net of het alleen over die ex gaat):
quote:
[..]
Dat gaat dus wel over die ex en het gaat over een incident dat zich op het Leidseplein heeft afgespeeld en niet tussen de aanklachten staat.
Nee Rosa en een andere ex hebben met elkaar gevochten op het Leidseplein om Badr en hij heeft ze uit elkaar gehaald.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:09 schreef kvd het volgende:
[..]
dus we hebben zowel Rosa (uit de aanklachten) als een andere ex vriendin die in elkaar gemept zou zijn maar waarvan geen bewijs is (behalve dat het in de leidsestraat zou zijn)?
Toch nog 12% als hij het zelf inbrengtquote:Wilt u het zaad van Badr?
Maar liefst tachtig procent van de aanstaande moeders wil het zaad van Nick of Simon, wanneer het een BN'er als spermadonor zou mogen kiezen.
Dat blijkt uit een onderzoek van de RAI in opdracht van de negenmaandenbeurs.
Ook Guus Meeuwis, Marco Borsato en Bastiaan Ragas doen het goed. Minstens 65 procent van de ondervraagde dames wil zich best voortplanten met het sperma van de heren.
Gordon is een stuk minder populair bij de dames, maar scoort nog altijd beter dan Badr Hari. Acht procent van de ondervraagden wil Gordon, terwijl slechts vier procent voor Badr kiest.
Wilt u het zaad van Badr?
Ja, geef het me!
4%
Alleen als hij het zelf inbrengt
8%
Alleen als ik Estelle er ook bij krijg
19%
Nee ga weg
67%
Total Votes: 1,282
quote:Erop of eronder voor Badr Hari
AMSTERDAM -
Krijgt Badr Hari een nieuwe kans om zijn vechtsportcarrière voort te zetten? Of zet de rechter een streep door de rekening door hem te veroordelen tot gevangenisstraf? Vrijdag hoort Hari het vonnis in zijn strafzaak, die draait om een reeks geweldsfeiten..
Foto: ANP
Het ziet er hoe dan ook niet naar uit dat Hari (29) binnen afzienbare tijd weer in de cel belandt: ook bij een veroordeling zal Hari zich naar verwachting vrij kunnen blijven bewegen. De rechtbank schortte zijn voorarrest een jaar geleden voor onbepaalde tijd onder voorwaarden op. Hari zat ongeveer 6 maanden vast. Als er een straf volgt die die 6 maanden overstijgt, kan de rechter in theorie de schorsing opheffen en bepalen dat Hari terug naar de cel moet. Zo'n scenario is heel onwaarschijnlijk: het Openbaar Ministerie (OM) heeft er niet om gevraagd en de rechter beëindigt zeer zelden op eigen initiatief een schorsing van het voorarrest.
Hoger beroep
Aangezien hij de feiten ontkent, zal Hari ongetwijfeld hoger beroep aantekenen tegen een veroordelend vonnis. Zolang een veroordeling niet onherroepelijk is, blijft het voorarrest van kracht en in dit geval dus ook de schorsing ervan.
Het OM eiste op 22 januari 4 jaar cel tegen Hari, waarvan 1 jaar voorwaardelijk. De aanklacht bestaat uit een serie pittige geweldszaken, waarin de zware mishandeling van zakenman Koen Everink het zwaartepunt vormt. Everink werd tijdens dancefestijn Sensation in juli 2012 ernstig toegetakeld. Hari ontkent hierin de hand te hebben gehad. Ook de medeverdachte in de zaak-Sensation, Ferhat Y. (eis: 20 maanden cel), ontkent. Het gros van de andere zaken gaat om rake klappen, trappen en kopstoten in het Amsterdamse uitgaansleven.
Zwijgrecht
Tijdens het proces heeft de Amsterdamse kickbokskampioen geen opening van zaken willen geven en zich overwegend beroepen op zijn zwijgrecht, op een in algemene bewoordingen geformuleerde spijtbetuiging na. Justitie heeft het bewijs overwegend moeten putten uit verklaringen van anderen.
Advocate Bénédicte Ficq vindt dat haar cliënt Hari al genoeg heeft moeten bloeden en dat hij de nieuwe kans verdient. Als hij moet zitten, is zijn sportieve leven voorbij, betoogde de advocate. Het is volgens de raadsvrouw sowieso al de vraag of Hari ooit van het imago afkomt dat hem door de strafzaak is gaan aankleven. In de media is hij „gedemoniseerd”, oordeelt Ficq. Justitie is juist van mening dat Hari veel van dat onheil over zichzelf heeft afgeroepen.
Het proces was een waar mediaspektakel. Badr Hari is sinds zijn arrestatie in de zomer van 2012 'hot news'. Niet alleen door de strafzaak, maar ook door onder meer zijn veelbesproken relatie met glamourdame Estelle Cruyff en zijn banden met notoire onderwereldfiguren. Het proces kenmerkte zich door een paar incidenten, die de spanning verder verhoogden: het dossier lekte uit, Hari's jongere broer werd ter zitting gearresteerd op verdenking van meineed.
Dan moet hij dus nog zes maanden.quote:
jep...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet hij dus nog zes maanden.
Dan had ie beter die 4 jaar kunnen krijgenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:59 schreef roos85 het volgende:
Komt voor de alimentatie wel goed uit, ze kunnen nu niet samenwonen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:33 schreef kvd het volgende:
Oh...hij heeft al 8 maanden in voorarrest gezeten volgens Saskia, dus nog maar 4 maanden zitten...
Edit...hij is op 25 juli in hechtenis genomen, op 21 januari er weer uit. Net 6 maanden toch?
twitter:RikReporter twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 14:42:02Even snel rekensom gemaakt. Na aftrek voorarrest blijft er voor Badr Hari 4 maanden en 15 dagen celstraf over. reageer retweet
Ja, maar bij goed gedrag hoef je maar 2/3e van je straf uit te zitten, Dus hij zal wel niet de volle mep hoevenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:33 schreef kvd het volgende:
Oh...hij heeft al 8 maanden in voorarrest gezeten volgens Saskia, dus nog maar 4 maanden zitten...
Edit...hij is op 25 juli in hechtenis genomen, op 21 januari er weer uit. Net 6 maanden toch?
Uhm ...quote:
Ha, volle mep. Maar nee, die 2/3 regel geldt niet bij zulke lage straffen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:13 schreef Michelangela het volgende:
[..]
Ja, maar bij goed gedrag hoef je maar 2/3e van je straf uit te zitten, Dus hij zal wel niet de volle mep hoeven
Nouquote:
Hij heeft geen reden ontevreden te zijn. Flutstrafje.quote:
En nog in hoger beroep gaan, dat pakt soms anders uitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij heeft geen reden ontevreden te zijn. Flutstrafje.
Dat snap ik nog steeds niet...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft hij 8 maanden in voorarrest gezeten? Jeumig, ik dacht echt korter...
Grappig hoe dat destijds niet zo lang leek en nu wel.
Hij voor 1 van de andere zaken ook al in voorarrest gezeten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:43 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat snap ik nog steeds niet...
25 juli 2012 in hechtenis genomen, op 22 januari 2013 er weer uit. Als ik reken, kom ik uit net geen 6 maanden.
Echt waar? Welke zaak dan? Was namelijk al aan het zoeken maar kon niks vinden...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Hij voor 1 van de andere zaken ook al in voorarrest gezeten.
Te grote bek en te grote klauwen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
Rechter: "Een adelaar vangt geen vliegen." Huh?
Hij moet van een mug geen olifant maken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
Een adelaar vangt geen vliegenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Echt waar? Welke zaak dan? Was namelijk al aan het zoeken maar kon niks vinden...
We zijn inmiddels afgestompt van deze gate.quote:
Zijn er problemen?quote:
Ik vind dat er nog wel wat haken en ogen aan het vonnis kleven, bv dat de rechter niet vind dat er trail by media heeft plaatsgevonden vind ik erg vreemd, het was meer dan een jaar lang een mediahype en zelfs mensen als Leon de Winter die het voor hem opnamen werden voor gek verklaard.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij heeft geen reden ontevreden te zijn. Flutstrafje.
Ok, maar de keerzijde is dat je ook zelf media-aandacht kunt (laten) genereren, juist om je er dan later over te beklagen dat je al veroordeeld bent door de media. Dat lijkt me ook ongewenst.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:48 schreef schizovreemd het volgende:
Ik vind dat er nog wel wat haken en ogen aan het vonnis kleven, bv dat de rechter niet vind dat er trail by media heeft plaatsgevonden vind ik erg vreemd, het was meer dan een jaar lang een mediahype en zelfs mensen als Leon de Winter die het voor hem opnamen werden voor gek verklaard.
Volgens mij heb ik jou ook wel eens zien zeggen dat je bang was dat er wel rekening mee gehouden zou worden dus dit is gewoon een meevallertje voor jequote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, maar de keerzijde is dat je ook zelf media-aandacht kunt (laten) genereren, juist om je er dan later over te beklagen dat je al veroordeeld bent door de media. Dat lijkt me ook ongewenst.
Sowieso kríjgt zo'n zaak nu eenmaal aandacht, zie bijvoorbeeld ook Holleeder. De 'gewone' man is dan in het nadeel: daar komt de pers niet voor, dus die moet gewoon zijn volle straf uitzitten.
Klopt en er is natuurlijk impliciet ook rekening mee gehouden dat Badr al enigszins gestraft is. Anders is zo'n flutstrafje toch niet te verklaren?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:10 schreef schizovreemd het volgende:
Volgens mij heb ik jou ook wel eens zien zeggen dat je bang was dat er wel rekening mee gehouden zou worden dus dit is gewoon een meevallertje voor je
Daar is zeker rekening mee gehouden en ook dat het allemaal een beetje lang heeft geduurd, maar niet de media-aandacht dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt en er is natuurlijk impliciet ook rekening mee gehouden dat Badr al enigszins gestraft is. Anders is zo'n flutstrafje toch niet te verklaren?
Laat ik er voor het gemak dan nog maar even van uit gaan dat de rechter wel gewoon objectief is en niet bedreigd of omgekocht.
Waarom is het een flutstraf? Zelfde soort gevallen worden net zo gestraft.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt en er is natuurlijk impliciet ook rekening mee gehouden dat Badr al enigszins gestraft is. Anders is zo'n flutstrafje toch niet te verklaren?
Laat ik er voor het gemak dan nog maar even van uit gaan dat de rechter wel gewoon objectief is en niet bedreigd of omgekocht.
Wat een opgeklopt drama weer. De man zit maximaal 3-4 maandjes, áls-ie al zit. Dat kan een uitkeringstrekker nog overleven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:14 schreef hexje het volgende:
Maar of bokser Badr haar wil onderhouden terwijl hij in de gevangenis zit, weet niemand.
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:12 schreef schizovreemd het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dat laatste gifje is een trucage
[ afbeelding ]
quote:Ruud Gullit zet huis van Estelle te koop.
Ruud Gullit heeft zijn villa in Amsterdam-Zuid te koop gezet, meldt bekendeburen.nl. Estelle Cruijff woont momenteel nog met haar kinderen in het huis.
De woning is in de zogenaamde stille verkoop gegaan, wat betekent dat de makelaar zelf op zoek gaat naar geïnteresseerden. Door de stille verkoop is het onbekend wat Ruud voor de villa vraagt.
Ruud kocht de woning in 2001 voor bijna 2 miljoen euro, met een hypotheek van iets onder de 2,1 miljoen. De vraagprijs zal volgens bekendeburen dan ook in ieder geval boven de 2,5 miljoen euro liggen.
De opbrengst van de verkoop gaat waarschijnlijk (deels) naar de fiscus. De Belastingdienst heeft namelijk twee executoriale beslagen op de villa liggen vanwege inkomstenbelasting die Ruud over een aantal jaren nog moet betalen.
Still going strong...twitter:Team_Badr_Hari twitterde op donderdag 27-02-2014 om 01:22:08Just had dinner with the one and only Gianni Nunnari producer of 300,shutter island, the Departed and the list go one http://t.co/XSJ4weruea reageer retweet
twitter:Team_Badr_Hari twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 23:11:51Feeeeeel like telling the world how much I love her!! Shout out to the ones you love. http://t.co/zxa843MI4X reageer retweet
Huh? Terug winnen? Is het nu dan (echt) uit?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:28 schreef barca1971 het volgende:
Estelle schijnt pas nog geroepen te hebben dat geen man nodig heeft om gelukkig te zijn en er zijn meer dingen geroepen door Badr dat hij haar mist en hoopt dat ze iets van zich laat horen.
Miss wil hij haar zo weer terug winnen? of hij bedoelt zijn dochtertje, met haar heeft hij ook valentijnsdag doorgbracht..
Kan het trouwens zijn dat die twitter eruit ligt?
Officieel is het voor de wereld volgens mij nog uit. Er is nog geen bevestiging dat ze bij elkaar zijn. De tekenen wijzen er wel op, maar ze zullen het vast brengen als 'goede vrienden'.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:44 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Huh? Terug winnen? Is het nu dan (echt) uit?
quote:Badr Hari in beroep tegen veroordeling
Kickbokser Badr Hari gaat in hoger beroep tegen zijn veroordeling door de rechtbank.
Dat heeft zijn advocaat Bénédicte Ficq woensdag bekendgemaakt.
Hari kreeg op 21 februari 1,5 jaar cel opgelegd, waarvan een half jaar voorwaardelijk. De rechtbank bevond de 29-jarige vechtsporter schuldig aan een reeks mishandelingen in het uitgaansleven en een verkeersmisdrijf (een aanrijding met een voetgangster).
''Mijn cliënt is het oneens met alle beslissingen die de rechtbank heeft genomen'', zei Ficq, die onder meer vrijspraak voor Hari heeft bepleit.
De rechtbank achtte minder bewezen dan het Openbaar Ministerie (OM), dat vier jaar cel had geëist, waarvan een jaar voorwaardelijk. Het OM kondigde direct na de uitspraak hoger beroep aan.
''Die stap is voor Hari doorslaggevend geweest zijn zaak in hoger beroep aan het gerechtshof voor te leggen'', aldus Ficq.
Sensation
Onder meer het belangrijkste feit in de zaak, de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens dancefestijn Sensation, is door de rechtbank bewezen verklaard. De rechtbank sprak medeverdachte Ferhat Y. daarvan vrij; ook daartegen heeft het OM beroep aangetekend. Hari heeft ontkend dat hij Everink heeft toegetakeld, in weerwil van verklaringen van het slachtoffer.
Hari is al ruim een jaar weer op vrije voeten, na een half jaar voorarrest. Als het bij de door de rechtbank opgelegde straf blijft, moet hij nog circa vier maanden uitzitten. Volgens Ficq is dat niet fataal voor zijn bokscarrière, zo zei ze direct na de uitspraak.
Het proces tegen Hari was een waar mediaspektakel. De kickbokskampioen wilde niet verklaren over de feiten. Wel bood hij in algemene bewoordingen zijn excuses aan. Behalve de celstraf legde de rechtbank hem ook de verplichting op ruim twintigduizend euro schadevergoeding te betalen aan slachtoffer Everink.
Ja tof. Ik begrijp de prijs niet.quote:
quote:Deel op FB3 Share on Facebook
za 22 mrt 2014, 21:25
Badr Hari en Estelle uit elkaar
van onze redactie
Badr Hari en Estelle Cruijff hebben hun relatie definitief beëindigd.
Dat laat Badr Hari weten in een verklaring aan Show.nl.
'Badr is sinds medio oktober 2013 woonachtig in Marokko. Estelle en haar kinderen bleven in Nederland wonen,' luidt de verklaring. 'Tijdens deze bewust ingebouwde periode van 'afstand', hebben zij de tijd genomen over hun relatie na te denken en met elkaar daarover te spreken.'
'De conclusie is dat het toekomstperspectief van hun relatie onvoldoende is'.
Badr geeft aan dat de reden van de breuk onder andere de extreme media-aandacht, de strafzaak tegen hem en de echtscheiding van Estelle is geweest. Het werd 'steeds moeilijker de tijd en aandacht aan elkaar te schenken die nodig is voor een relatie'.
Helemaal als een verrassing komt de breuk niet. In november gingen de twee na een stormachtige relatie van een jaar uit elkaar - om dezelfde redenen -, maar Badr en Estelle bleken toch niet zonder elkaar kunnen. In december werden ze stralend gefotografeerd tijdens een diner in Marokko. Maar nu, drie maanden later, blijkt de relatie toch echt, definitief, voorbij.
Hij moest daar ´werken´ waarschijnlijkquote:Op zondag 23 maart 2014 15:10 schreef WRH het volgende:
hoe kan hij trouwens gewoon al maanden lang in Marokko wonen?
gezien zijn strafzaak?
mogen dat soort dingen zomaar?
Ik denk dat Ruud vond dat de kinderen maar bij hem moesten als zij het gros van de tijd in Marokko wilde zijn, en dat kost natuurlijk wel heel veel alimentatiequote:Op zondag 23 maart 2014 16:53 schreef utrecht1970 het volgende:
Zij heeft 2 puber kinderen die aandacht nodig hebben en waar ze voor verantwoordelijk is.
Ze kon niet zomaar even mee naar Marokko of ergens anders naar toe met Badr. Lastig om je tijd en aandacht tussen je kids en je nieuwe liefde te verdelen.
Ik vermoed dat Ruud G ook niet echt een betrokken vader is die elke 2 weken de kids een weekend heeft.
Ik denk dat Badr ook meer tijd en aandacht verwacht had.
Echte liefde als je al een half jaar in Marokko woont.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |