quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef MPG het volgende:
Bedreigd, gedwongen hier te posten, in mijn privacy aangetast en daardoor uitermate slecht in mijn vel. Kortom ik krijg zin om extra veel bans te zetten!
En dat allemaal door een feedbackpost van een of andere nietszeggende user "Hiergaanwedan".
Ja belachelijk. Er werd me geadviseerd de 'vakantie' op de aanvraaglijst te zetten,quote:Op maandag 27 januari 2014 23:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
In oktober notabene...
Volgens mij is het een beetje moeilijk doen om het moeilijk doen, ik kan me niet voorstellen dat ze tijd te weinig hebben om daar geen oplossing voor te vinden.
Fakking kut. Sterkte.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ennn duidelijkheid... Ze vindt me niet leuk. Pijn pijn pijn :x vond haar toch echt al een tijdje leuk.
Aan de andere kant wel duidelijkheid en een einde aan onzekerheid. Accepteren en doorgaan, al zal dat een stuk makkelijker gezegd zijn dan gedaan.
Wauw, jaloers.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:27 schreef complicate het volgende:
Mijn zotte vriendinnen hebben mij overtuigd en heb mij net ingeschreven voor parachutespringen
![]()
Ben benieuwd of ik het echt ga durven doen
Wat fijn, feliquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:20 schreef Zeroku het volgende:
Purrrfecto, vandaag te horen gekregen dat ik mag gaan afstuderen.
quote:
Feli!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:58 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben zo blij dat ik nu eindelijk een appartement kan krijgen, en ook nog dát appartement!
En ze heeft zeker niet gereageerd, waardoor je nu spijt hebt?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:44 schreef Buffell het volgende:
Dom, dom, dom. Vannacht de verleiding niet meer kunnen weerstaan om iets naar mn ex te appen...
Dankuquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat fijn, feli![]()
Ik voel mij hoopvol omdat de medewerkers van de stageafdeling waarschijnlijk toch mijn afstudeeropdracht gaan beoordelen. Dan mag ik hopelijk ook eindelijk afstuderen
Jup, en dat was te verwachten. Voordeel is wel dat ik nu totaal geen behoefte meer heb, heb in die app m'n excuses aangeboden voor m'n gedrag de laatste maanden van onze relatie. Wou ik nog graag even doen, en dat heb ik gedaan, dus in zekere zin is het wel goed voor me geweest.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:46 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
En ze heeft zeker niet gereageerd, waardoor je nu spijt hebt?
OT: chill! Zo maar eens m'n to do list van vandaag afwerken
Knuffel!quote:Op zondag 2 februari 2014 16:10 schreef theKiD het volgende:
Bah! Zo erg verheugd op gisterenavond, wat een klote-avond was dat. Bah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |