3637,60 euroquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:42 schreef Peunage het volgende:
Hoeveel geld hebben ze nou? Of hebben ze nog niet geteld?
totaal niet interessant voor een jaarquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef waxmask het volgende:
Zonnepanelen.....Voor nog niet de helft van wat wij zouden moeten betalen.
Nou ze worden al geplaatst. Volgende week woensdag. Kost geen drol.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
totaal niet interessant voor een jaar
Ik! Ik ga ff wat anders doen ;-)quote:
Ik schrik nog elke keer van het geluid van die rat, dan denk ik .....quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
Moet nog wennen aan de wasmachine daar. Iedere keer schrik ik op van het geluid van het centrifugeren en denk dan ik heb toch geen was aan??!
Kunnen ze die niet beter in de 'werkplaats' zetten?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
Moet nog wennen aan de wasmachine daar. Iedere keer schrik ik op van het geluid van het centrifugeren en denk dan ik heb toch geen was aan??!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:48 schreef Blackprinces het volgende:
Paul gaat op mp kijken voor een keuken
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:47 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
Ik schrik nog elke keer van het geluid van die rat, dan denk ik .....
Ga ergens anders fiepen, mutskequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh já.. prioriteit nummer 1!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:48 schreef Blackprinces het volgende:
Paul gaat op mp kijken voor een keuken
Eigenlijk wel dus. Die Paul heeft een onhygienische keueken gebouwd.quote:
Voor het restaurantquote:
Ik hoop dat hij hem bestelt zonder overleg. En dat de keuken dan niet compleet is en 400 meer kost dan wat hij eerst dacht ;-)quote:
Volgens de regels van de warenwet komt daar nóóit een restaurantquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
voor de regelgeving voor dat restaurantje van vanes iig wel.
Je kan beter een cateringwagen laten komen en een deel van zijn winst op de markt afromen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:51 schreef Clank het volgende:
[..]
Volgens de regels van de warenwet komt daar nóóit een restaurant
juisssst.. Komt wel meer bij kijken dan alleen een keukentje van mpquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Wat dacht van een koeling om de spullen te bewaren, bakjes en stickers om te labelen?
Er is ook geen regel dat je een minuut moet wachten. Was miscommunicatie van één van de moderators, zei Benny gister tegen mij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee en dan absurde prijsafspraken maken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:49 schreef ansjovissie het volgende:
een keukenblokje van MP......
betalen ze dus ook niet voor
Met Lot's neukertje...quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef Clank het volgende:
Lot en Billy spelen een ja en nee spelletje met de camera(man/vrouw)
aangeboden...spiksplinternieuwe keuken om een restaurantje mee op te starten. Kosten: geen drolquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:52 schreef Guiltypleasure het volgende:
Wie zet er snel even een leuke advertentie op mp ? En niet iets met utopia in de titel ?
Als het voor Vanessa is, mag die dan misschien inspraak in "haar" investering?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:50 schreef ndid het volgende:
Oh maar het is haar restaurant en niet mijn restaurant, moet niet gekker worden hier (Hakim) Hoe zat het ook al weer met het pannenkoekenrestaurant???
Hakim deed dat in opdracht van de redactie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Hakim was degene die vakkundig de 2e stemronde 8-6 voor Ruut van tafel blies, waardoor uiteindelijk Laura erin is gebleven. Ik was daar niet blij mee, maar hij deed het wel mooi!
Nog meer op het llijstje van de falende Paul: foute stoppenkast, foute geiser, niet afgemaakte douche, idiote muurtjes, bedden die in elkaar storten, niets geregeld met de fietsenboer en nu ook nog een foute keuken...quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Eigenlijk wel dus. Die Paul heeft een onhygienische keueken gebouwd.
Wel een laptop.....maar geen koelkastquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Wat dacht van een koeling om de spullen te bewaren, bakjes en stickers om te labelen?
Die laat zich steeds weer terug in de mand duwen. Hij is ook 1 van de weinige die over de geiser weet maar zijn muil houdt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:55 schreef Blackprinces het volgende:
Jimmy denkt niet dat vanes capabel genoeg is om..en helaas komt rat ertussen. Jammer had wel even willen horen wat jimmy wou zeggen
Bummer voor de heren dat Laura ook bier drinkt, ze delen liever niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze zijn een beetje sjaggoGooi er maar een biertje in...
Wat een top ondernemer is het ook. Al die mensen die hem ingehuurd hebben, leven nu in angst. Bang dat de boel bij hun thuis instort.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:55 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Nog meer op het llijstje van de falende Paul: foute stoppenkast, foute geiser, niet afgemaakte douche, idiote muurtjes, bedden die in elkaar storten, niets geregeld met de fietsenboer en nu ook nog een foute keuken...
Vraag me trouwens af wanneer hij de wasmachine aangesloten heeft.....
Pardon?quote:
Ik denk dat JdM daar geen waterleiding naartoe gelegd heeftquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:48 schreef Clank het volgende:
[..]
Kunnen ze die niet beter in de 'werkplaats' zetten?
Dat dus!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:54 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Hakim deed dat in opdracht van de redactie.
De instructies waren duidelijk. Ze kwamen overigens goed overeen met wat hij zelf ook wilde. Voor mij stond bij binnenkomst van RuuT vast, dat Hakim zich desnoods dood zou vechten, om hem er weer uit te krijgen. Ditmaal liepen de belangen van redactie en Hakim mooi parallel. Dat wordt anders als er iets gebeurt, dat niet in Hakim's straatje past. Kanniewachte!!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef ansjovissie het volgende:
Dan heb je pas een kutverjaardag, krijg je een schilderij van Billy....
Ik zou vragen of ze t bonnetje nog heeft.
= 2 nieuwe keukens van Ikeaquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:55 schreef Mokum020 het volgende:
1600 euro, dat is geen geld volgens Paul
Dom van Paul, had van een aannemer toch meer verwacht!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Eigenlijk wel dus. Die Paul heeft een onhygienische keueken gebouwd.
Dan had je geweten dat jij hier nu dom klinkt. Ik mag gewoon de COS openen volgens de regels. Houdoe! Beetje zeiken over kapen van een topic, ga iets doen met je leven of zo...quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pardon?
De gang van zaken rond LAPO/OP is hier uitentreuren besproken. Dat het bij sommigen maar niet tot hun botte hersens doordringt is te dom voor woorden. En je idiote reactie mag je ook wel achterwege laten.
Daar is Hakim al dik een maand druk mee, met niks doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:57 schreef Ransjih het volgende:
billy: wat doet hakim nou naast vergaderen? helemaal geen flikker
Gel*l.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Er is ook geen regel dat je een minuut moet wachten. Was miscommunicatie van één van de moderators, zei Benny gister tegen mij.
Ja en de afspraak was , iedereen mag de COS openen!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gel*l.
Er zijn hier in de COS duidelijk afspraken over gemaakt.
Dus ze zetten er iemand in die ze er vervolgens weer meteen uit willen werken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:54 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Hakim deed dat in opdracht van de redactie.
De instructies waren duidelijk. Ze kwamen overigens goed overeen met wat hij zelf ook wilde. Voor mij stond bij binnenkomst van RuuT vast, dat Hakim zich desnoods dood zou vechten, om hem er weer uit te krijgen. Ditmaal liepen de belangen van redactie en Hakim mooi parallel. Dat wordt anders als er iets gebeurt, dat niet in Hakim's straatje past. Kanniewachte!!
Wat had jij dan gedacht?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:59 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Stel komt nu de hondjes ophalen.
Ook eigenlijk wel een stel tokkies die 2 honden eigenaren.
Soms is het hier net BNW.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:00 schreef pullup het volgende:
Dus ze zetten er iemand in die ze er vervolgens weer meteen uit willen werken.
De logica ontgaat me
Ach ja, hardleers en asociaal. Het is eigenlijk wel een logische combinatiequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan had je geweten dat jij hier nu dom klinkt. Ik mag gewoon de COS openen volgens de regels. Houdoe! Beetje zeiken over kapen van een topic, ga iets doen met je leven of zo...
Tuurlijk PB. Regels zijn regels, dat jij het niet leuk vindt kan ik me voorstellen. Topics openen is je leven. Maar helaas!quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach ja, hardleers en asociaal. Het is eigenlijk wel een logische combinatie
ja tuurlijk heeft zij een klitbull a.k.a. kuttelikkerquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:03 schreef Voxs het volgende:
Laura heeft thuis een sjiewhawaatje.. (voor het COS archief, je weet maar nooit of iemand er naar vraagt)
Dat is toch zo'n kuttenlikkertje?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:03 schreef Voxs het volgende:
Laura heeft thuis een sjiewhawaatje.. (voor het COS archief, je weet maar nooit of iemand er naar vraagt)
In een Cos hoef je toch niet te wachten? Maar het is wel netjes een minuutje te wachten had ik begrepen? Ik ben nieuw maar zo is het mij uitgelegd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tuurlijk PB. Regels zijn regels, dat jij het niet leuk vindt kan ik me voorstellen. Topics openen is je leven. Maar helaas!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:04 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
geen ruzie maken jongens/meisjes, straks is t huilen
Wedden dat als het een pro-flauwra tt was PB heel anders had geklonken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:04 schreef Jian het volgende:
Ik snap echt niet wat het mensen nu uitmaakt wie er een cos opent, dat ding bestaat een kwartier en dan kijkt niemand er ooit meer naar, .... echt?
Die blik ook BRrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Keuken moet er komen, en wel meteen!
Ze hebben vooraf enorm getwijfeld inzake RuuT. Heeft hij zelf ook aangegeven. Hij heeft die laatste dagen oneindig veel gesprekken moeten voeren. Maar ja, de klok tikte, die woensdag zat er een duidelijke teruggang in de kijkcijfers, ze moesten iets. Weer zo'n psychiatrische kneus erin, zagen ze ook niet zitten, dus namen ze de gok. Maar al snel bleek, dat RuuT ze te sterk was en gewoon aan een aantal zaken weigerde mee te werken. Dus moest hij weer zo gauw mogelijk weg.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dus ze zetten er iemand in die ze er vervolgens weer meteen uit willen werken.
De logica ontgaat me
aandachtsgeil klootjesvolkquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:07 schreef Voxs het volgende:
De eigenaren van de honden waren naar huis gereden en hadden daar even ghangen m.a.w. gestreamd
Het helpt ook zeker niet dat je middenin de winter begint.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:02 schreef formule het volgende:
Utopia is een soort Amish gemeenschap.
Zelfvoorzienend.
Maar het lukt nooit met deze mensen.
15 mensen en dan zorgen dat je te eten en drinken hebt.
En zeker niet als meneer Jde Mol niet een handje helpt
Volgens JdM waren er 5000 aanmeldingen voor Utopia. Je zou denken dat ze dan heel veel keuze hebben gehad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:07 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ze hebben vooraf enorm getwijfeld inzake RuuT. Heeft hij zelf ook aangegeven. Hij heeft die laatste dagen oneindig veel gesprekken moeten voeren. Maar ja, de klok tikte, die woensdag zat er een duidelijke teruggang in de kijkcijfers, ze moesten iets. Weer zo'n psychiatrische kneus erin, zagen ze ook niet zitten, dus namen ze de gok. Maar al snel bleek, dat RuuT ze te sterk was en gewoon aan een aantal zaken weigerde mee te werken. Dus moest hij weer zo gauw mogelijk weg.
Lekker ochtendje hondloosquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:07 schreef Voxs het volgende:
De eigenaren van de honden waren naar huis gereden en hadden daar even ghangen m.a.w. gestreamd
dan was het helemaal ene eitjequote:Op woensdag 29 januari 2014 13:08 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Het helpt ook zeker niet dat je middenin de winter begint.
Begin dan in de lente dan kunnen ze groente, fruit en graan en zo verbouwen.
Iets grotere plankjes met grotere gaten..en Gio heeft weer een nieuw spel bedachtquote:
Hoeveel is er afgerekend?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:06 schreef Clank het volgende:
Jammer.. de leukste bewoners gaan weg.. de Newfoundlanders
Jezus.. zelfs een blinde kan dat beter.quote:
Als ik daar zou wonen en een hond zou hebben zou ik het wellicht ook hebben gedaan, lijkt me wel lachen even op bezoek, dan thuis kijken wat ze met je hond gaan doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:07 schreef Voxs het volgende:
Jij hebt het goed begrepenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
In een Cos hoef je toch niet te wachten? Maar het is wel netjes een minuutje te wachten had ik begrepen? Ik ben nieuw maar zo is het mij uitgelegd.
lot heeft al zo'n Groot Gat. word je bijna bang van. wie weet wat daar allemaal n is verdwenen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:09 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
Iets grotere plankjes met grotere gaten..en Gio heeft weer een nieuw spel bedacht
Giokaa's werpspelquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:09 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
Iets grotere plankjes met grotere gaten..en Gio heeft weer een nieuw spel bedacht
De trucendoos zal ergens een keer open moeten, anders halen ze Maart niet.. ik verwacht ook dat de rest van de spullen Paul nog denkt nodig te hebben verrassend spotgoedkoop ergens vandaan zullen gaan komen.. :quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:07 schreef ansjovissie het volgende:
Ik zie die hele rits schilderijen van Billy staan, die worden tuuk verkocht op die bioshit door ingehuurde JdM mensen en zo wordt helaas de kluis weer gevuld.
Het neemt nog geen eens een minuutje in beslag... Dat TT kapenquote:
En wat daar nu nog allemaal rondzwerftquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:10 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
lot heeft al zo'n Groot Gat. word je bijna bang van. wie weet wat daar allemaal n is verdwenen.
ja...die arabier zxoekt al 5 maanden naar zijn kameel geloof ik. er waren eerst 3 koeien. en nog ene loods.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:12 schreef Guiltypleasure het volgende:
[..]
En wat daar nu nog allemaal rondzwerft
Net als een gloednieuwe Sony laptop en een splinternieuwe wasmachine, zogenaamd van Marktplaats.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De trucendoos zal ergens een keer open moeten, anders halen ze Maart niet.. ik verwacht ook dat de rest van de spullen Paul nog denkt nodig te hebben verrassend spotgoedkoop ergens vandaan zullen gaan komen.. :
Ik open er helemaal nooit een, heb je ook geen gezeik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:12 schreef ansjovissie het volgende:
Ik wacht gewoon tot dat er een nieuwe topic is, ik wil geen minuut misschien van de spannende streams
Waar haal je het vandaan dan dat hij zo sterk was? Hij heeft nauwelijks lopen piepen namelijk en ging al snel over op het in zijn eentje knutselen aan een paar armbanden/ringen en bemoeide zich verder nergens meer mee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:07 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ze hebben vooraf enorm getwijfeld inzake RuuT. Heeft hij zelf ook aangegeven. Hij heeft die laatste dagen oneindig veel gesprekken moeten voeren. Maar ja, de klok tikte, die woensdag zat er een duidelijke teruggang in de kijkcijfers, ze moesten iets. Weer zo'n psychiatrische kneus erin, zagen ze ook niet zitten, dus namen ze de gok. Maar al snel bleek, dat RuuT ze te sterk was en gewoon aan een aantal zaken weigerde mee te werken. Dus moest hij weer zo gauw mogelijk weg.
ja suffe bende.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan dan dat hij zo sterk was? Hij heeft nauwelijks lopen piepen namelijk en ging al snel over op het in zijn eentje knutselen aan een paar armbanden/ringen en bemoeide zich verder nergens meer mee.
Hij gaf wel iets van tekenen dat hij wat kon en wilde maar dat zou volgens je redenering juist de methode kunnen zijn waarmee de teruglopende cijfers juist zouden kunnen worden teruggedrongen in het geval dat het nodig was.
Nu is hij weg en de boel stortte gisteren na het vertrek direct in en met nauwelijks mogelijkheden tot wijzigingen met de suffe bende die er nu in zit.
nou tot nu hebbenwe geen zak aan die omhooggevallen stumperquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:14 schreef Goejedag het volgende:
[ afbeelding ]
Reminder voor iedereen..
Als dat zo is: FeBo: Weet JdM van die idioten die voor hem werken? Of schotelen ze hem allemaal succesverhaaltjes voor?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:14 schreef Goejedag het volgende:
[ afbeelding ]
Reminder voor iedereen..
RuuT had allerlei ideeën en hij heeft duidelijk laten merken (ook gezegd) dat die daar tegengewerkt werden.(Febio) Wat hij in zijn hoofd had kon hij daar niet realiseren. Armbandjes maken was op dat moment ws het enige wat overbleef om de tijd te doden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan dan dat hij zo sterk was? Hij heeft nauwelijks lopen piepen namelijk en ging al snel over op het in zijn eentje knutselen aan een paar armbanden/ringen en bemoeide zich verder nergens meer mee.
misschien is dit eigenlijk een ander programma..zoals met donald trump 'you're fired' en is flutopia dekmantel?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als dat zo is: FeBo: Weet JdM van die idioten die voor hem werken? Of schotelen ze hem allemaal succesverhaaltjes voor?
Ik denk dat de Illuminati erachter zit! En Demmink.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:14 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
ja suffe bende.
wellicht tikkie omstreden maar ik geef 2 woorden.
actieve
euthanasie
Mij net zo, gewoon niet openen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik open er helemaal nooit een, heb je ook geen gezeik.![]()
En nu weer COSsen aub!
Ha The Apprentice van de BBC.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:18 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
misschien is dit eigenlijk een ander programma..zoals met donald trump 'you're fired' en is flutopia dekmantel?
ja ik word beetje paranoia vna al dat domme gedoe op stream
Psychopatenblikquote:
Want wat zou hij voor jou moeten betekenen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:15 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
nou tot nu hebbenwe geen zak aan die omhooggevallen stumper
of hieper en hieper?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat de Illuminati erachter zit! En Demmink.
En Huub, die eigenlijk een Reptilian is.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:14 schreef Goejedag het volgende:
[ afbeelding ]
Reminder voor iedereen..
wie?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:19 schreef schizolientje het volgende:
ik heb het idee dat Laura genegeerd wordt door bijna de hele groep
voor mij niets. maar die lullo zou dit prgramma interessant moeten maken denk ik?of zet hij alleen koffie?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want wat zou hij voor jou moeten betekenen?
op zich niet zo gek, ze lijkt me niet de gezelligstequote:Op woensdag 29 januari 2014 13:19 schreef schizolientje het volgende:
ik heb het idee dat Laura genegeerd wordt door bijna de hele groep
Natuurlijk heeft ie wel gepiept; voornamelijk over de redactie. Dat proberen ze uiteraard zo min mogelijk in beeld te brengen. Toch heeft hij dat wel een paar keer duidelijk laten blijken. Doen een paar andere bewoners overigens ook wel, als je goed oplet. Maar die schikken zich uiteindelijk in hun rol en dat was bij RuuT niet het geval. Luister zijn pitch nog maar eens af; dan hoor je duidelijk dat hij niet van plan was zich zo maar te schikken, in wat de redactie voor hem had bedacht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij gaf wel iets van tekenen dat hij wat kon en wilde maar dat zou volgens je redenering juist de methode kunnen zijn waarmee de teruglopende cijfers juist zouden kunnen worden teruggedrongen in het geval dat het nodig was.
Nu is hij weg en de boel stortte gisteren na het vertrek direct in en met nauwelijks mogelijkheden tot wijzigingen met de suffe bende die er nu in zit.
Want dat valt of staat bij een redacteur? En bij de mening van een aantal streamertjes?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:20 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
voor mij niets. maar die lullo zou dit prgramma interessant moeten maken denk ik?of zet hij alleen koffie?
Die groep is gezellig zekerquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
op zich niet zo gek, ze lijkt me niet de gezelligste
Ons lachebekje. Damn, wat is dat een raschagrijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:20 schreef Marrije het volgende:
op zich niet zo gek, ze lijkt me niet de gezelligste
en jij bent dr snuggles der rls?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want dat valt of staat bij een redacteur? En bij de mening van een aantal streamertjes?
Dit is nog haar vriendelijkste gezicht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ons lachebekje. Damn, wat is dat een raschagrijn.
Als jij dat beeld graag wilt hebben, be my guest.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
en jij bent dr snuggles der rls?
Het zonnetje in huisquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Dit is nog haar vriendelijkste gezicht.
Het is de G4, Billy maakt om werkelijk onbegrijpelijke redenen geen deel meer uit van het managementteam..quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef ZodiaX het volgende:
Heeft de G5 al bakken met geld verdient?
Met geel mutsje op komt ze in de buurtquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is de G4, Billy maakt om werkelijk onbegrijpelijke redenen geen deel meer uit van het managementteam..
Harold stond gisteravond met de megafoon van zijn vrouw bij het hek, te schreeuwen dat hij zijn Alien trui en Alien pet terug wil. Hij is helemaal door zijn voorraad heen; niet aan te slepen!!quote:
Ze moet die muts helemaal over haar kop trekken. Daar zal ze behoorlijk van opknappen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:24 schreef blanket het volgende:
[..]
Met geel mutsje op komt ze in de buurt
dat zeg danwel beweer ik niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jij dat beeld graag wilt hebben, be my guest.
Ik snap alleen nooit dat streamers denken alle waarheid en eisen in pacht te hebben.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is de G4, Billy maakt om werkelijk onbegrijpelijke redenen geen deel meer uit van het managementteam..
Ik help het je hopen want dat Centraal gaan pppffquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:18 schreef Dottey het volgende:
Ze gaan weer een hapje eten.. daarna is de evaluatie centraal. Wat is er gebeurd.. wat gaat er komen en hoe voelen wij ons daarbij... Maar stiekem denk ik dat dan de nieuwe binnen gaat lopen en dan BAM weer hysterie
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze moet die muts helemaal over haar kop trekken. Daar zal ze behoorlijk van opknappen.
Was te druk in haar hoofd, ze kon het niet meer aan, ze wilde haar eigen ding gewoon doen, schilderen en als ze een idee had kwam ze wel brainstormenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Denk dat Billy het wel allemaal snapt en het geweldig vindt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze snapt je heelemaal, maar dan ook echt heeeelemaal, echt waar hoor! zo denkt ze er precies over! maar dan ook echt voor de volle 200 procent! Het had uit haar eigen mond kunnen komen, maar dan ook echt hoor !quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:26 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Denk dat Billy het wel allemaal snapt en het geweldig vindt.
Ik kijk amper streams ... Jij bent degene die zich enorm lijkt op te winden. Zozeer dat je woorden gaat verhaspelen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
dat zeg danwel beweer ik niet.
het is alleen tot nu toe een aaneenschakeling van gemsite kansen. zo vindt ok jdm als je zijn uitspraken en plannen mbt usa leest.
maar goed. tis voral saai, te gemakkelijk, nietszeggendekandidaten.
maar als jij op puntje van je stoel zit, enjoy.
e-n-o-r-m wind ik me op.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kijk amper streams ... Jij bent degene die zich enorm lijkt op te winden. Zozeer dat je woorden gaat verhaspelen.
Waarom blijf je kijken als je je zo ergert?
Jank dan niet zo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:29 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
e-n-o-r-m wind ik me op.
inderdaad.
gossie.
maagzweer hier.
eig kijk ik amper, hier beetje klooien is leuk.
aaaik zal de cashflow wel ff in kaart brengen denk ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:29 schreef pullup het volgende:
Voorlopig hebben ze nog geen systeem hoeven bedenken hoe om te gaan met het verdiende geld van iedereen.
Het gaat toch wel interessant worden als daar enorme verschillen in gaan ontstaan en er daadwerkelijk wat substantieels binnengehaald gaat worden of ze dan tot een soort verdeling van de inkomsten gaan komen.
Dan zullen we Rienk wel horen, dat het allemaal graaiers zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:29 schreef pullup het volgende:
Voorlopig hebben ze nog geen systeem hoeven bedenken hoe om te gaan met het verdiende geld van iedereen.
Het gaat toch wel interessant worden als daar enorme verschillen in gaan ontstaan en er daadwerkelijk wat substantieels binnengehaald gaat worden of ze dan tot een soort verdeling van de inkomsten gaan komen.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jank dan niet zo.
On topic! Fietsen ze nog?
Degene die het meest heeft verdiend hebben ze eruit gestemd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:29 schreef pullup het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:30 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Degene die het meest heeft verdiend hebben ze eruit gestemd.
Denk dat een brood kopen bij een supermarkt goedkoper is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:30 schreef formule het volgende:
Maar ze zijn juist begonnen in de winter.
Moeilijke omstandigheden en je zelf zien te redden.
Daar gaat het volgens mij om.
Ze hadden ook eerst kunnen nadenken wat kunnen we doen om zo goedkoop mogelijk aan eten te komen
Niet bij een supermarkt bestellen maar maar zelf bv brood bakken
Koppen bijelkaar en hoe gaan het brood bakken
Een oven bouwen ofzo!!
Zitten intelligente mensen daar toch?
Waar?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:30 schreef formule het volgende:
Maar ze zijn juist begonnen in de winter.
Moeilijke omstandigheden en je zelf zien te redden.
Daar gaat het volgens mij om.
Ze hadden ook eerst kunnen nadenken wat kunnen we doen om zo goedkoop mogelijk aan eten te komen
Een oven bouwen ofzo!!
Zitten intelligente mensen daar toch?
Denk je zelf ook altijd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jij dat beeld graag wilt hebben, be my guest.
Ik snap alleen nooit dat streamers denken alle waarheid en eisen in pacht te hebben.
1) Voorzitter en brein achter het geheel: Hakim aka De Oliebollenkoning, aka Happie, aka "beste vriend van allen"quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:27 schreef rokkutsaains het volgende:
Wie behoren er vandaag tot de G4?
Ze doen nogal aan job rotation daar.
Snap ik wel, lekker de hele dag iets te doen hebben, nuttig worden bevonden door de luie groep, en allerlei gesprekken kunnen volgen en zelf overal tussendoor piepen en zo winnaar worden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:30 schreef marjan64 het volgende:
die vanas is ook gek met haar gesloof
laat iedereen lekker zn eigen was doen![]()
Waarom vraag je dat specifiek aan hem? Iedereen irriteert zich hier mateloos en kraakt de mensen tot op het zieke af.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kijk amper streams ... Jij bent degene die zich enorm lijkt op te winden. Zozeer dat je woorden gaat verhaspelen.
Waarom blijf je kijken als je je zo ergert?
Ik durf wel te wedden dat dit niet gaat gebeuren. Zo stom zijn ze niet. Althans: niet als inwoner (ik heb het nu niet over een bezoek).quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zie net dat Lindy zich op haar fanpage nu ook zelf in de discussie over al dan niet terugkeren mengt.
Ik ruik een door John de Mol c.s. opgezet plannetje. Die zien we dus wel terug binnenkort
Omdat ik op zijn eerdere post reageerde en er zich daardoor een korte discussie tussen ons tweeën ontspon. En je ergert je of iets irriteert je.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:33 schreef Laura.b het volgende:
Waarom vraag je dat specifiek aan hem? Iedereen irriteert zich hier mateloos en kraakt de mensen tot op het zieke af.
Dan gaan ze broodbakmachines kijken op MPquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:30 schreef formule het volgende:
......
......
Ik deel je analyse niet. De invloed van Paul op Hakim is groter. En Aike is de rechterhand van de redactie, heeft daar geregeld overleg mee op hoofdpunten en heeft dus veel invloed.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:33 schreef Jian het volgende:
[..]
1) Voorzitter en brein achter het geheel: Hakim aka De Oliebollenkoning, aka Happie, aka "beste vriend van allen"
2) Secondant Hakim: Paul, de noeste bouwer en vazal van De Oliebollenkoning
3) De meeloper en Hakim's "gevangene": Emil, de bootcamper
4) De Secretaresse van Hakim; Aike, aka het whiteboard, aka de plork, loze kretenspecialist.
beidequote:Op woensdag 29 januari 2014 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik op zijn eerdere post reageerde en er zich daardoor een korte discussie tussen ons tweeën ontspon. En je ergert je of iets irriteert je.
Wat is het verschil daartussen? Allebei hetzelfde toch? Naja. Iedereen kraakt hier die mensen de hele dag tot op het sneue af, maar iedereen blijft wel de hele dag kijken. Snap alleen niet waarom, maar dat is hier gewoon zo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik op zijn eerdere post reageerde en er zich daardoor een korte discussie tussen ons tweeën ontspon. En je ergert je of iets irriteert je.
Wat bedoel je?quote:
wel goffer, is dat niet zo dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef Toverheks het volgende:
Net zoals sommige denken dat Huub 24 uur per dag en dat 7 dagen in de week in dat hokje koekeloert naar de *bewoners*
Paul is de fallguy van Hakim, Paul lijkt de grote baas te zijn maar zo gauw de groep tegen Paul en Hakim gaat keren laat Hakim Paul keihard vallen en voegt zich bij de groep tegen Paul.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik deel je analyse niet. De invloed van Paul op Hakim is groter. En Aike is de rechterhand van de redactie, heeft daar geregeld overleg mee op hoofdpunten en heeft dus veel invloed.
ja jij had gisteren je geld op Billy gezet dus eh...quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik durf wel te wedden dat dit niet gaat gebeuren. Zo stom zijn ze niet. Althans: niet als inwoner (ik heb het nu niet over een bezoek).
https://onzetaal.nl/taala(...)er-erger-me-aan-haarquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:36 schreef Laura.b het volgende:
Wat is het verschil daartussen? Allebei hetzelfde toch?
Die is vanmorgen gebracht, kost 30 Euro.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:36 schreef Ransjih het volgende:
ik zag ook een massage/ behandeltafel staan? of staat er een ehbo brancard voor noodgevallen
Ja, dat zei je gisteren ook en wellicht heb je een punt, maar ik schat Paul niet sterk genoeg in om Hakim te overvleugelen en Aike is als het erop aankomt bang voor Hakim. Hij is in staat om haar te laten vallen en de groep binnen een halve dag tegen haar op te zetten ... en zij weet 't.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik deel je analyse niet. De invloed van Paul op Hakim is groter. En Aike is de rechterhand van de redactie, heeft daar geregeld overleg mee op hoofdpunten en heeft dus veel invloed.
daar lijkt het wel op, gisteren sprak Hakim paul ook aan op zijn agressieve gedrag tegen Lot, dat paul hem dan weinig ruimte overlaat voor bijval, dat paul echt ff moet inbinden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:37 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Paul is de fallguy van Hakim, Paul lijkt de grote baas te zijn maar zo gauw de groep tegen Paul en Hakim gaat keren laat Hakim Paul keihard vallen en voegt zich bij de groep tegen Paul.
Hakim houd de touwtjes in handen.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:36 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Wat is het verschil daartussen? Allebei hetzelfde toch? Naja. Iedereen kraakt hier die mensen de hele dag tot op het sneue af, maar iedereen blijft wel de hele dag kijken. Snap alleen niet waarom, maar dat is hier gewoon zo.
irriteren en/of ergeren aan...das nou net de lol van cossen bij de streamquote:
Helaas, moet je teleurstellen, die jongen heeft ook een levenquote:
Ik zeg niet dat Hakim geen invloedrijk persoon is. Maar Paul wordt structureel onderschat hier. Dat leid ik af uit de resultaten die Paul haalt. Werkelijk álles wat Paul wil, gebeurt. Linksom of rechtsom.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:37 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Paul is de fallguy van Hakim, Paul lijkt de grote baas te zijn maar zo gauw de groep tegen Paul en Hakim gaat keren laat Hakim Paul keihard vallen en voegt zich bij de groep tegen Paul.
sssssssssssssssttttttttttttquote:
Nou, de meeste mensen wel jaaaaa. Dus. Zo van die smerige dikzak moet eruit en dat is een heks en die is lelijk en vies. Blabla.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
![]()
wil jij mij niet scharen tussen IEDEREEN..dank je
Team Vanessa
Ook Aike wordt hier heel erg onderschat, mijns inziens.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat zei je gisteren ook en wellicht heb je een punt, maar ik schat Paul niet sterk genoeg in om Hakim te overvleugelen en Aike is als het erop aankomt bang voor Hakim. Hij is in staat om haar te laten vallen en de groep binnen een halve dag tegen haar op te zetten ... en zij weet 't.
De benoeming van Emil in de G4 heeft hem monddood gemaakt, hij is daarna niet echt meer tegen ze in gegaan, een slimme zet van Happie.
en dat zegt veelquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook Aike wordt heel erg onderschat, mijns inziens.
Ik denk dat zij de intelligentste is van alle bewoners.
Dat is alleen vanwege de markt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:39 schreef rokkutsaains het volgende:
Wat me verbaast is de forse verlaging van de entreeprijs.
Dat was eerst 20,-- of 25,-- en is nu verlaagd naar slechts 5,--
Ik denk dat zelfs de redactie zich ergert aan de eenvoudige wijze, waarop het geld binnenstroomt, zoals dit met de bezoekersmiddag het geval was en dat ze dus die entreeprijs moesten verlagen, want anders zou er zo 5000,-- de poort zijn binnegewandeld, komende zondag.
Ook voor 25,-- zijn er duizenden tokkies te vinden, die het leuk vinden om even op TV te komen en samen met Billy op de foto te gaan. Hartstikke leuk uitje toch? Met een houten hartje als aandenken en dat lijst je dan in en hang je aan de muur. Joepie! Kan je toch mooi de hele straat de ogen mee uitsteken. Voor maanden gespreksstof.
Waar moet ik uit?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nou, de meeste mensen wel jaaaaa. Dus. Zo van die smerige dikzak moet eruit en dat is een heks en die is lelijk en vies. Blabla.
misschien wel de inteligentste ( hoewel ik emil niet uitvlak)quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook Aike wordt heel erg onderschat, mijns inziens.
Yep.. zo zie ik het ook! 's Avonds in bed wordt er heel wat afgekletst.. zónder zender. Dan 'bewerkt' Paul zijn maatje hoe hij het graag wil hebben. Hakim gaat het uitvoeren en Paul blijft buiten schot.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Hakim geen invloedrijk persoon is. Maar Paul wordt structureel onderschat hier. Dat leid ik af uit de resultaten die Paul haalt. Werkelijk álles wat Paul wil, gebeurt. Linksom of rechtsom.
Zelfs als Hakim aan het lobbyen is om Laura er uit te krijgen, krijgt Paul uiteindelijk zijn zin, als het moet door intimidatie (Ruud en Gio).
Ik denk dat zij een hoger IQ heeft dan minstens 90% van de users hier. Inclusief mijzelf.quote:
Maar Utopia is niet alles kopen wat al kant en klaar is denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:32 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Denk dat een brood kopen bij een supermarkt goedkoper is.
Massa inkoop van meel en zo.
Dank je; had niet gezien dat Emil er vanmorgen bij zat. Ik probeer ook te werken namelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:33 schreef Jian het volgende:
[..]
1) Voorzitter en brein achter het geheel: Hakim aka De Oliebollenkoning, aka Happie, aka "beste vriend van allen"
2) Secondant Hakim: Paul, de noeste bouwer en vazal van De Oliebollenkoning
3) De meeloper en Hakim's "gevangene": Emil, de bootcamper
4) De Secretaresse van Hakim; Aike, aka het whiteboard, aka de plork, loze kretenspecialist.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat zij een hoger IQ heeft dan minstens 90% van de users hier. Inclusief mijzelf.
Maar dat zegt vast veel over mijn IQ, dat ik dat zo inschat. (ik kop 'm zelf even in.)
nou ja, alleen iq is ook niet alles. doorzetten, plannen, eq, telt allemaal mee. maar we gana het weer meten vanavond op bnnquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat zij een hoger IQ heeft dan minstens 90% van de users hier. Inclusief mijzelf.
Maar dat zegt vast veel over mijn IQ, dat ik dat zo inschat. (ik kop 'm zelf even in.)
Volgens mij is Paul de stormram die de eerste klap uitdeelt en hakim komt er dan achteraan om het weer een beetje recht te praten maar dan wel zo dat uiteindelijk Paul en hakim hun zin hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:37 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Dat is ze zeker, maar ook zij krijgt voor als nog niets van de grond.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook Aike wordt hier heel erg onderschat, mijns inziens.
ik denk dat je aike te hoog hebt zittenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Aike heeft heel goed in de gaten dat je soms iets even moet laten gaan, en misschien een kant op moet laten gaan die je eigenlijk niet wil, omdat de tijd er nog niet rijp voor is. Ze is heel goed in dan weer meeveren en dan weer een klein zetje geven op de juiste momenten. Daarnaast is ze denk ik de vertrouweling van de redactie, het eerste aanspreekpunt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef Capaja het volgende:
[..]
misschien wel de inteligentste ( hoewel ik emil niet uitvlak)
maar zeker NIET de meest invloedrijkste
Ja, ik denk dat je daarin gelijk hebt, .... maar ze is zeker niet de meeste geslepen en gewiekste!quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zorgt dat hij zelf buiten schot blijft.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
maar pakim doet het op zich wel slim allemaal
Qua IQ denk ik dat Emil het hoogste scoort.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
tis een eenheid. pakim. assistent: aaik. rest: veel geblaat. weinig wol.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:43 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij is Paul de stormram die de eerste klap uitdeelt en hakim komt er dan achteraan om het weer een beetje recht te praten maar dan wel zo dat uiteindelijk Paul en hakim hun zin hebben.
Hakim is wel sluw dat hij vrijwel meteen de klik met Paul heeft opgezocht maar dat kwam ook omdat Emil in het begin te veel tegendraards was.
Ja de mannekes zijn sluw. Maar er hoeft niet veel te gebeuren en hun spel is voorbij. Veel bewoners ergeren zich al.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
maar pakim doet het op zich wel slim allemaal
Ik denk eerlijk gezegd Aike, dan Emil, dan Rienkquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:44 schreef Clank het volgende:
[..]
Qua IQ denk ik dat Emil het hoogste scoort.
kennelijk toch de prioriteiten van de huidige bewonersquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef formule het volgende:
[..]
Maar Utopia is niet alles kopen wat al kant en klaar is denk ik.
dat gammele kastje hoeft maar een duw te krijgen en het valt in elkaar! En dat gaat zeer zeker gebeuren!quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja de mannekes zijn sluw. Maar er hoeft niet veel te gebeuren en hun spel is voorbij. Veel bewoners ergeren zich al.
maar eenhoog IQ wil niet zeggenn dat ze hoog eq heeftquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat je aike te hoog hebt zitten
ze zullen zeker niet gaan winnenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:45 schreef danilel het volgende:
[..]
dat gammele kastje hoeft maar een duw te krijgen en het valt in elkaar! En dat gaat zeer zeker gebeuren!
Emil zit er al vanaf het ontstaan bij, ... werken is mooi, maar wel blijven opletten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:42 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Dank je; had niet gezien dat Emil er vanmorgen bij zat. Ik probeer ook te werken namelijk.
Denk je niet, dat hij toevallig aanschoof? Een formele aanstelling heb ik niet gezien.
haha nou ik heb een IQ van 140 maar dat zegt in het geheel niet dat je ook iets van je leven kan maken :-)quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha nou ik heb een IQ van 140 maar dat zegt in het geheel niet dat je ook iets van je leven kan maken :-)
Inderdaad, er zijn genoeg autisten met torenhoge iq'squote:Op woensdag 29 januari 2014 13:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha nou ik heb een IQ van 140 maar dat zegt in het geheel niet dat je ook iets van je leven kan maken :-)
eens.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja de financiële top toch? de g8 nee g5 nee g4 nee g1+1quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:48 schreef Dotteke het volgende:
Lotte gaat in bed liggen, was er geen Centraal om 14.00 uur???
dat beweer ik ook nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:45 schreef Capaja het volgende:
[..]
maar eenhoog IQ wil niet zeggenn dat ze hoog eq heeft
Btw Aike is niet zo intelligent. Die heeft zich wat dure woorden aangeleerd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:48 schreef Guiltypleasure het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn genoeg autisten met torenhoge iq's
je bent in ieder geval zo slim dat je je niet hebt opgegevenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoop op een heleboel rekeningen.quote:
ja loi-cursus 'hoe zeg ik het moeilijk'quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Btw Aike is niet zo intelligent. Die heeft zich wat dure woorden aangeleerd.
Je overschat haar schromelijk, ik had van jou eigenlijk niet verwacht dat je, je zo zou laten misleiden door wat interessante kretologie, want dat is wat ze veelal opdreunt, management-weetjes, zonder daar het juiste gewicht en laat staan de juiste toepassing van te kennen. Ik zeg verder niet dat ze dom is ofzo, maar niets bijzonders.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Aike heeft heel goed in de gaten dat je soms iets even moet laten gaan, en misschien een kant op moet laten gaan die je eigenlijk niet wil, omdat de tijd er nog niet rijp voor is. Ze is heel goed in dan weer meeveren en dan weer een klein zetje geven op de juiste momenten. Daarnaast is ze denk ik de vertrouweling van de redactie, het eerste aanspreekpunt.
Ik vind Vanessa helemaal niet dom overkomen. Ze houdt de groep goed in de gaten en laat zich tot nu toe niet beinvloeden met het stemmen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:46 schreef Toverheks het volgende:
Al zal Vanessa ergens onderaan bungelen qua IQ, ze heeft levenslessen, weet ook hoe het er in de buitenwereld aan toe gaat, gewoon een leuk burgerhuismoedertje, vlak die niet uit want ooit komt ze erachter dat ze alle bewoners het nakijken kan geven.
Universiteit gedaan, ik weet zelf wat voor onnozelen daar nog kunnen rondlopen maar met een laag iq kom je daar toch echt niet binnen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
en ik vraag me af of rienk wel zo intelligent is, hij weet een beetje van veelquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
vintut wel een lief onverstaanbare moeke met een crush op jimske.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:51 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik vind Vanessa helemaal niet dom overkomen. Ze houdt de groep goed in de gaten en laat zich tot nu toe niet beinvloeden met het stemmen.
pakketje voor de burenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
De postbode blijft wachten. Doet de post niet in de bus.
Misschien wel een aangetekend stuk, van een rekening die ze niet betaald hebben.
Zeker niet. Maar het is wel een asset. En zij gebruikt het ook. Ze analyseert goed. Bovendien, qua gewiekstheid: ze zit in een zeer invloedrijke positie, tussen redactie en groep, en in de G4. Dat komt niet aanwaaien. Ze kan daar zitten omdat ze gematigd is, en niet een duidelijke partij. Ondertussen bepaalt ze veel (mee).quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
hahaha sequel, the postman rings..and rings....and rings...and rings...quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:53 schreef beequeen het volgende:
The postman always rings twice.
In dit geval iets vaker. Niemand hoort hem.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:51 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik vind Vanessa helemaal niet dom overkomen. Ze houdt de groep goed in de gaten en laat zich tot nu toe niet beinvloeden met het stemmen.
Neem die zijn vanmorgen al samen geweestquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:49 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja de financiële top toch? de g8 nee g5 nee g4 nee g1+1
'ik stam op dagane die uut mien kààst vrèt'quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:54 schreef Voxs het volgende:
[..]Ze heeft ook goed in de gaten wat er speelt. Toch zegt ze 'ik ga stemmen op diegene die uit mijn kast eet'
Als Charlotte wat rustiger zou opereren zou ze Emil wel zo ver kunnen krijgen om toch weer tegen Paul en Hakim in te gaan en misschien op een van de twee drie stemmen te zetten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja de mannekes zijn sluw. Maar er hoeft niet veel te gebeuren en hun spel is voorbij. Veel bewoners ergeren zich al.
denk jij dat ze gematigd is of dat ze alleen zo doetquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar het is wel een asset. En zij gebruikt het ook. Ze analyseert goed. Bovendien, qua gewiekstheid: ze zit in een zeer invloedrijke positie, tussen redactie en groep, en in de G4. Dat komt niet aanwaaien. Ze kan daar zitten omdat ze gematigd is, en niet een duidelijke partij. Ondertussen bepaalt ze veel (mee).
Postbode staat op de stoep met de weegschaalquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem die zijn vanmorgen al samen geweest
Gisteren avond is besloten dat vanmiddag om twee uur de balans wordt opgemaakt
Da motte zu uk gewon nie doen ah!quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:55 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
'ik stam op dagane die uut mien kààst vrèt'
Waarom bestellen ze niet gewoon een parlofoon?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:53 schreef beequeen het volgende:
The postman always rings twice.
In dit geval iets vaker. Niemand hoort hem.
Totaal niet mee eens. (Leuk hé)quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef Clank het volgende:
[..]
Yep.. zo zie ik het ook! 's Avonds in bed wordt er heel wat afgekletst.. zónder zender. Dan 'bewerkt' Paul zijn maatje hoe hij het graag wil hebben. Hakim gaat het uitvoeren en Paul blijft buiten schot.
Ja want Paul wilde de slechte financiele situatie toch niet voorleggen aan de groepquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:56 schreef Dottey het volgende:
Het geplande centraal is alweer geschrapt dus
Ik zeg absoluut niet dat ze dom is, maar de snuggertjes daar in de loods is ze ook niet, maar vind haar lief en moederlijk overkomen, en ze heeft volgens mij het hart op de goede plek, daarom Team vanessaquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:51 schreef Haropro het volgende:
[..]
een wat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom bestellen ze niet gewoon een parlofoon?
Kost geen drol.
de drollen zullen nu toch wel op zijn?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom bestellen ze niet gewoon een parlofoon?
Kost geen drol.
Ze zit waar ze zit omdat ze de Oliebollenkoning niet in de weg zit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar het is wel een asset. En zij gebruikt het ook. Ze analyseert goed. Bovendien, qua gewiekstheid: ze zit in een zeer invloedrijke positie, tussen redactie en groep, en in de G4. Dat komt niet aanwaaien. Ze kan daar zitten omdat ze gematigd is, en niet een duidelijke partij. Ondertussen bepaalt ze veel (mee).
Met name voor de vaste inkomsten- en uitgave plannen! Graag UTO / Uitgaven en inkomsten Utopia #2 daar postenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:54 schreef Dottey het volgende:
Nog aanvullingen voor de OP van Inkomsten en uitgaves?
Ja ik neem mijn woorden terug ( die van dat ze niet intelligent is en alleen dure woorden spuit) Wel vind ik dat ze weinig inziet wat de groep echt nodig heeft en zich teveel focust op haar flip-overs. Maar misschien is dat ook wel haar opdracht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
dat laten we aan Billy overquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:56 schreef Stinkendzadel het volgende:
Hoe zit het ook al weer met het openen van een nieuwe COS?
(stookt het vuurtje weer op ala Hakim de Oliebollenboerder)
team vanaske & jimskequote:Op woensdag 29 januari 2014 13:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zeg absoluut niet dat ze dom is, maar de snuggertjes daar in de loods is ze ook niet, maar vind haar lief en moederlijk overkomen, en ze heeft volgens mij het hart op de goede plek, daarom Team vanessa
quote:
Rienk zijn wijsheid kom uit boeken maar hij doet alsof het leven hem dat gebracht heeft. Rienk is labiel en heeft al zijn hersenen nodig om net te doen alsof hij heel wijs is. Vaak praat hij mooie zinnen maar is het wel volledig gebakken lucht. Wat dat betreft eh zelfde als Aike die prima manager taal bezigt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:51 schreef Ransjih het volgende:
[..]
en ik vraag me af of rienk wel zo intelligent is, hij weet een beetje van veel
en al die beetjes brengt hij met grote stelligheid
maar emil praat hem toch regelmatig klem
Team nietsnuttenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:59 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
we hebben dus
team pakim
team jimas
team voor god
team nietzeggend
team uiertrekkers.
nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |