TOPquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:34 schreef Dottey het volgende:
Effe aanvullen.. en zal even kijken.
Zal ook zo de OP even bijwerken met de bedrijfsplannen inkomsten![]()
Misschien handig als we die even opsommen in de posts, dan kunnen we die aanvullen steeds
Ik ben zeer benieuwd wat Aike straks gaat zeggenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:33 schreef Capaja het volgende:
ik kom dus nu op een totaal van 3407,72
zitten we dan een beetje bij elkaar ?
dan hebben we nog steeds een verschilletjequote:Op woensdag 29 januari 2014 13:43 schreef Dottey het volgende:
Startbedrag 10000,00
In 1944,00
Uit 8531,16
totaalbedrag 3412,84
is wat ik heb... na het kippenvoer. (- boodschappen de 28ste.. maar die heb ik wel de 27ste staan)
Dat verschil is? sowieso toch de 129,40 van de bouwmarkt (die jij nog extra erop had staan?)quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:48 schreef Capaja het volgende:
[..]
dan hebben we nog steeds een verschilletje
kan je alles nog een keer plaatsen, mag wel is het volgende Topic
ik heb de 40 euro vaste telefoonkosten en internet er al vanaf..quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat verschil is? sowieso toch de 129,40 van de bouwmarkt (die jij nog extra erop had staan?)
11 euro voor een lot was dat toch?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:57 schreef Capaja het volgende:
misschien is deze brief voor de telefoon van de postcodeloterij
Maar dan nog moeten we dat lotprijsje er ook elke maand voor gaan afschrijven. als de bevestiging komt van hun inschrijving voor 1 lotquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:01 schreef Capaja het volgende:
post inspectie van weet ik veel lezen jullie maar : aldus Vanes
da we iets nie meer magge
de 1e 2 maanden was gratis heb ik ergens meegekregenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Maar dan nog moeten we dat lotprijsje er ook elke maand voor gaan afschrijven. als de bevestiging komt van hun inschrijving voor 1 lot
marktkramen kosten 17,50 per stuk.De kosten van halen en brengen komen daarbij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:57 schreef Capaja het volgende:
kosten kaas per stuk 1.50
marktkramen komt per keer 125 bij voor brengen/halen/opboiuwen
koeien was volgens mij 600 per maand
missmontreal in maart
misschien is deze brief voor de telefoon van de postcodeloterij
kloptquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
marktkramen kosten 17,50 per stuk.De kosten van halen en brengen komen daarbij.
Dat stond er alquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
marktkramen kosten 17,50 per stuk.De kosten van halen en brengen komen daarbij.
ow oke!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat stond er alCapaja gaf een aanvulling.
![]()
maar goed meegedacht!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:15 schreef Dottey het volgende:
Toch bijzonder als je het lijstje IN ziet... ten opzichte van de UIT..
En dan de daadwerkelijke UIT en IN ziet![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:32 schreef 5thencounter het volgende:
Gio's gooispelletje.. is meegenomen door beide "Spelmeneren" grapje misschien maar je weet nooit hoe Giorgio een haas vangt , is in ontwikkeling
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:47 schreef Ransjih het volgende:
[..]
hij noemde een voorbeeld van shovel en geul graven en jetski
solly, ik zie dat dit het verkeerde topic wasquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:40 schreef Dottey het volgende:
wat voor project is dat van Paul, wat veel geld zou opleveren?
[..]
dit kan nooit een serieus plan zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:42 schreef Ransjih het volgende:
[..]
solly, ik zie dat dit het verkeerde topic was
paul gaf een voorbeeld van een geul graven en jetskis en veel geld verdienen in een discussie over verdelen van inkomsten vanmorgen met rienk
Dat is het project waarover hij smoeste met hakim een paar dagen geleden. Dat gaat over het WK voetbal. Ze willen een scherm en tribune en bier. Veel bezoekers trekken en daarmee veel geld verdienen. De winst willen ze zelf houden. Ze spreken niet openlijk over het project, maar Aike weet er van. Volgens Paul is het al geregeld met 'achter' dat dit project doorgaat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:40 schreef Dottey het volgende:
wat voor project is dat van Paul, wat veel geld zou opleveren?
[..]
Ik had je even hier gekopieerd ivm in kaart brengen met de ideeën voor inkomsten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:42 schreef Ransjih het volgende:
[..]
solly, ik zie dat dit het verkeerde topic was
paul gaf een voorbeeld van een geul graven en jetskis en veel geld verdienen in een discussie over verdelen van inkomsten vanmorgen met rienk
Dit is gewoon wat hij graag zou willen. jetskieén in Utopia. Voor zichzelf.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik had je even hier gekopieerd ivm in kaart brengen met de ideeën voor inkomsten.
Geulen graven levert geld op? Jetski's? Ze hebben daar toch geen water? Of gaat die vijver zo groot worden...?
Weet je wat meer aanvulling?
WK voetbal tribune: geheim in ontwikkeling Paul, Hakim, Aikequote:Op woensdag 29 januari 2014 14:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is het project waarover hij smoeste met hakim een paar dagen geleden. Dat gaat over het WK voetbal. Ze willen een scherm en tribune en bier. Veel bezoekers trekken en daarmee veel geld verdienen. De winst willen ze zelf houden. Ze spreken niet openlijk over het project, maar Aike weet er van. Volgens Paul is het al geregeld met 'achter' dat dit project doorgaat.
ja zou groot moeten worden, met een lier en dan net als in spanje of zoitesquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik had je even hier gekopieerd ivm in kaart brengen met de ideeën voor inkomsten.
Geulen graven levert geld op? Jetski's? Ze hebben daar toch geen water? Of gaat die vijver zo groot worden...?
Weet je wat meer aanvulling?
Of Harderwijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:45 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja zou groot moeten worden, met een lier en dan net als in spanje of zoites
Ze mogen niet dieper graven dan 50 cm#geen regelsquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit is gewoon wat hij graag zou willen. jetskieén in Utopia. Voor zichzelf.
daarom !quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze mogen niet dieper graven dan 50 cm#geen regels
on stream gezegd door Rienk en RuuT.
Dus dan zouden ze daar een enorme bak voor moeten bouwen
Die komen naar mijn weten alleen op de markt met een kraam.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:48 schreef Capaja het volgende:
was er nog iets geregeld met stichting doen of kromkommer
(ik zie ineens #henk staan)
Wk tribune heb ik er wel op gezet..quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:48 schreef Capaja het volgende:
[..]
daarom !
niet serieus nemen dit plannetje
Henk was een logeetje geloof ik. De dames wilden hem weer terug.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Die komen naar mijn weten alleen op de markt met een kraam.
dat gaat misschien inderdaad wel lukkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wk tribune heb ik er wel op gezet..
Henk? Kromkommers bestaat uit dames...quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Henk was een logeetje geloof ik. De dames wilden hem weer terug.
Het is de tomatenplant onder het raam. Die heet Henk volgens kromkommer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Henk? Kromkommers bestaat uit dames...
Overigens mogen dieren en mensen niet logeren. (muv de koeien en kippen en ondertussen ook haan)
Ik denk dat ze daar wel wat voor kunnen vinden. Niet de schermen laten zien maar de mensen die op de tribunes zitten. De kraampjes met het drinken en eten.. etc etc.,.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:50 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat gaat misschien inderdaad wel lukken
hoewel ..........
"achter" kan het zomaar verbieden, want voetbal is TV
oh ja!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is de tomatenplant onder het raam. Die heet Henk volgens kromkommer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |