3637,60 euroquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:42 schreef Peunage het volgende:
Hoeveel geld hebben ze nou? Of hebben ze nog niet geteld?
totaal niet interessant voor een jaarquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef waxmask het volgende:
Zonnepanelen.....Voor nog niet de helft van wat wij zouden moeten betalen.
Nou ze worden al geplaatst. Volgende week woensdag. Kost geen drol.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
totaal niet interessant voor een jaar
Ik! Ik ga ff wat anders doen ;-)quote:
Ik schrik nog elke keer van het geluid van die rat, dan denk ik .....quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
Moet nog wennen aan de wasmachine daar. Iedere keer schrik ik op van het geluid van het centrifugeren en denk dan ik heb toch geen was aan??!
Kunnen ze die niet beter in de 'werkplaats' zetten?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
Moet nog wennen aan de wasmachine daar. Iedere keer schrik ik op van het geluid van het centrifugeren en denk dan ik heb toch geen was aan??!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:48 schreef Blackprinces het volgende:
Paul gaat op mp kijken voor een keuken
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:47 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
Ik schrik nog elke keer van het geluid van die rat, dan denk ik .....
Ga ergens anders fiepen, mutskequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh já.. prioriteit nummer 1!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:48 schreef Blackprinces het volgende:
Paul gaat op mp kijken voor een keuken
Eigenlijk wel dus. Die Paul heeft een onhygienische keueken gebouwd.quote:
Voor het restaurantquote:
Ik hoop dat hij hem bestelt zonder overleg. En dat de keuken dan niet compleet is en 400 meer kost dan wat hij eerst dacht ;-)quote:
Volgens de regels van de warenwet komt daar nóóit een restaurantquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
voor de regelgeving voor dat restaurantje van vanes iig wel.
Je kan beter een cateringwagen laten komen en een deel van zijn winst op de markt afromen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:51 schreef Clank het volgende:
[..]
Volgens de regels van de warenwet komt daar nóóit een restaurant
juisssst.. Komt wel meer bij kijken dan alleen een keukentje van mpquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Wat dacht van een koeling om de spullen te bewaren, bakjes en stickers om te labelen?
Er is ook geen regel dat je een minuut moet wachten. Was miscommunicatie van één van de moderators, zei Benny gister tegen mij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee en dan absurde prijsafspraken maken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:49 schreef ansjovissie het volgende:
een keukenblokje van MP......
betalen ze dus ook niet voor
Met Lot's neukertje...quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef Clank het volgende:
Lot en Billy spelen een ja en nee spelletje met de camera(man/vrouw)
aangeboden...spiksplinternieuwe keuken om een restaurantje mee op te starten. Kosten: geen drolquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:52 schreef Guiltypleasure het volgende:
Wie zet er snel even een leuke advertentie op mp ? En niet iets met utopia in de titel ?
Als het voor Vanessa is, mag die dan misschien inspraak in "haar" investering?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:50 schreef ndid het volgende:
Oh maar het is haar restaurant en niet mijn restaurant, moet niet gekker worden hier (Hakim) Hoe zat het ook al weer met het pannenkoekenrestaurant???
Hakim deed dat in opdracht van de redactie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Hakim was degene die vakkundig de 2e stemronde 8-6 voor Ruut van tafel blies, waardoor uiteindelijk Laura erin is gebleven. Ik was daar niet blij mee, maar hij deed het wel mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |