3637,60 euroquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:42 schreef Peunage het volgende:
Hoeveel geld hebben ze nou? Of hebben ze nog niet geteld?
totaal niet interessant voor een jaarquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef waxmask het volgende:
Zonnepanelen.....Voor nog niet de helft van wat wij zouden moeten betalen.
Nou ze worden al geplaatst. Volgende week woensdag. Kost geen drol.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
totaal niet interessant voor een jaar
Ik! Ik ga ff wat anders doen ;-)quote:
Ik schrik nog elke keer van het geluid van die rat, dan denk ik .....quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
Moet nog wennen aan de wasmachine daar. Iedere keer schrik ik op van het geluid van het centrifugeren en denk dan ik heb toch geen was aan??!
Kunnen ze die niet beter in de 'werkplaats' zetten?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
Moet nog wennen aan de wasmachine daar. Iedere keer schrik ik op van het geluid van het centrifugeren en denk dan ik heb toch geen was aan??!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:48 schreef Blackprinces het volgende:
Paul gaat op mp kijken voor een keuken
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:47 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
Ik schrik nog elke keer van het geluid van die rat, dan denk ik .....
Ga ergens anders fiepen, mutskequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh já.. prioriteit nummer 1!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:48 schreef Blackprinces het volgende:
Paul gaat op mp kijken voor een keuken
Eigenlijk wel dus. Die Paul heeft een onhygienische keueken gebouwd.quote:
Voor het restaurantquote:
Ik hoop dat hij hem bestelt zonder overleg. En dat de keuken dan niet compleet is en 400 meer kost dan wat hij eerst dacht ;-)quote:
Volgens de regels van de warenwet komt daar nóóit een restaurantquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
voor de regelgeving voor dat restaurantje van vanes iig wel.
Je kan beter een cateringwagen laten komen en een deel van zijn winst op de markt afromen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:51 schreef Clank het volgende:
[..]
Volgens de regels van de warenwet komt daar nóóit een restaurant
juisssst.. Komt wel meer bij kijken dan alleen een keukentje van mpquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Wat dacht van een koeling om de spullen te bewaren, bakjes en stickers om te labelen?
Er is ook geen regel dat je een minuut moet wachten. Was miscommunicatie van één van de moderators, zei Benny gister tegen mij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee en dan absurde prijsafspraken maken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:49 schreef ansjovissie het volgende:
een keukenblokje van MP......
betalen ze dus ook niet voor
Met Lot's neukertje...quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef Clank het volgende:
Lot en Billy spelen een ja en nee spelletje met de camera(man/vrouw)
aangeboden...spiksplinternieuwe keuken om een restaurantje mee op te starten. Kosten: geen drolquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:52 schreef Guiltypleasure het volgende:
Wie zet er snel even een leuke advertentie op mp ? En niet iets met utopia in de titel ?
Als het voor Vanessa is, mag die dan misschien inspraak in "haar" investering?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:50 schreef ndid het volgende:
Oh maar het is haar restaurant en niet mijn restaurant, moet niet gekker worden hier (Hakim) Hoe zat het ook al weer met het pannenkoekenrestaurant???
Hakim deed dat in opdracht van de redactie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Hakim was degene die vakkundig de 2e stemronde 8-6 voor Ruut van tafel blies, waardoor uiteindelijk Laura erin is gebleven. Ik was daar niet blij mee, maar hij deed het wel mooi!
Nog meer op het llijstje van de falende Paul: foute stoppenkast, foute geiser, niet afgemaakte douche, idiote muurtjes, bedden die in elkaar storten, niets geregeld met de fietsenboer en nu ook nog een foute keuken...quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Eigenlijk wel dus. Die Paul heeft een onhygienische keueken gebouwd.
Wel een laptop.....maar geen koelkastquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Wat dacht van een koeling om de spullen te bewaren, bakjes en stickers om te labelen?
Die laat zich steeds weer terug in de mand duwen. Hij is ook 1 van de weinige die over de geiser weet maar zijn muil houdt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:55 schreef Blackprinces het volgende:
Jimmy denkt niet dat vanes capabel genoeg is om..en helaas komt rat ertussen. Jammer had wel even willen horen wat jimmy wou zeggen
Bummer voor de heren dat Laura ook bier drinkt, ze delen liever niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze zijn een beetje sjaggoGooi er maar een biertje in...
Wat een top ondernemer is het ook. Al die mensen die hem ingehuurd hebben, leven nu in angst. Bang dat de boel bij hun thuis instort.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:55 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Nog meer op het llijstje van de falende Paul: foute stoppenkast, foute geiser, niet afgemaakte douche, idiote muurtjes, bedden die in elkaar storten, niets geregeld met de fietsenboer en nu ook nog een foute keuken...
Vraag me trouwens af wanneer hij de wasmachine aangesloten heeft.....
Pardon?quote:
Ik denk dat JdM daar geen waterleiding naartoe gelegd heeftquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:48 schreef Clank het volgende:
[..]
Kunnen ze die niet beter in de 'werkplaats' zetten?
Dat dus!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:54 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Hakim deed dat in opdracht van de redactie.
De instructies waren duidelijk. Ze kwamen overigens goed overeen met wat hij zelf ook wilde. Voor mij stond bij binnenkomst van RuuT vast, dat Hakim zich desnoods dood zou vechten, om hem er weer uit te krijgen. Ditmaal liepen de belangen van redactie en Hakim mooi parallel. Dat wordt anders als er iets gebeurt, dat niet in Hakim's straatje past. Kanniewachte!!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef ansjovissie het volgende:
Dan heb je pas een kutverjaardag, krijg je een schilderij van Billy....
Ik zou vragen of ze t bonnetje nog heeft.
= 2 nieuwe keukens van Ikeaquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:55 schreef Mokum020 het volgende:
1600 euro, dat is geen geld volgens Paul
Dom van Paul, had van een aannemer toch meer verwacht!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Eigenlijk wel dus. Die Paul heeft een onhygienische keueken gebouwd.
Dan had je geweten dat jij hier nu dom klinkt. Ik mag gewoon de COS openen volgens de regels. Houdoe! Beetje zeiken over kapen van een topic, ga iets doen met je leven of zo...quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pardon?
De gang van zaken rond LAPO/OP is hier uitentreuren besproken. Dat het bij sommigen maar niet tot hun botte hersens doordringt is te dom voor woorden. En je idiote reactie mag je ook wel achterwege laten.
Daar is Hakim al dik een maand druk mee, met niks doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:57 schreef Ransjih het volgende:
billy: wat doet hakim nou naast vergaderen? helemaal geen flikker
Gel*l.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Er is ook geen regel dat je een minuut moet wachten. Was miscommunicatie van één van de moderators, zei Benny gister tegen mij.
Ja en de afspraak was , iedereen mag de COS openen!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gel*l.
Er zijn hier in de COS duidelijk afspraken over gemaakt.
Dus ze zetten er iemand in die ze er vervolgens weer meteen uit willen werken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:54 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Hakim deed dat in opdracht van de redactie.
De instructies waren duidelijk. Ze kwamen overigens goed overeen met wat hij zelf ook wilde. Voor mij stond bij binnenkomst van RuuT vast, dat Hakim zich desnoods dood zou vechten, om hem er weer uit te krijgen. Ditmaal liepen de belangen van redactie en Hakim mooi parallel. Dat wordt anders als er iets gebeurt, dat niet in Hakim's straatje past. Kanniewachte!!
Wat had jij dan gedacht?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:59 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Stel komt nu de hondjes ophalen.
Ook eigenlijk wel een stel tokkies die 2 honden eigenaren.
Soms is het hier net BNW.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:00 schreef pullup het volgende:
Dus ze zetten er iemand in die ze er vervolgens weer meteen uit willen werken.
De logica ontgaat me
Ach ja, hardleers en asociaal. Het is eigenlijk wel een logische combinatiequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan had je geweten dat jij hier nu dom klinkt. Ik mag gewoon de COS openen volgens de regels. Houdoe! Beetje zeiken over kapen van een topic, ga iets doen met je leven of zo...
Tuurlijk PB. Regels zijn regels, dat jij het niet leuk vindt kan ik me voorstellen. Topics openen is je leven. Maar helaas!quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach ja, hardleers en asociaal. Het is eigenlijk wel een logische combinatie
ja tuurlijk heeft zij een klitbull a.k.a. kuttelikkerquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:03 schreef Voxs het volgende:
Laura heeft thuis een sjiewhawaatje.. (voor het COS archief, je weet maar nooit of iemand er naar vraagt)
Dat is toch zo'n kuttenlikkertje?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:03 schreef Voxs het volgende:
Laura heeft thuis een sjiewhawaatje.. (voor het COS archief, je weet maar nooit of iemand er naar vraagt)
In een Cos hoef je toch niet te wachten? Maar het is wel netjes een minuutje te wachten had ik begrepen? Ik ben nieuw maar zo is het mij uitgelegd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tuurlijk PB. Regels zijn regels, dat jij het niet leuk vindt kan ik me voorstellen. Topics openen is je leven. Maar helaas!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:04 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
geen ruzie maken jongens/meisjes, straks is t huilen
Wedden dat als het een pro-flauwra tt was PB heel anders had geklonken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:04 schreef Jian het volgende:
Ik snap echt niet wat het mensen nu uitmaakt wie er een cos opent, dat ding bestaat een kwartier en dan kijkt niemand er ooit meer naar, .... echt?
Die blik ook BRrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Keuken moet er komen, en wel meteen!
Ze hebben vooraf enorm getwijfeld inzake RuuT. Heeft hij zelf ook aangegeven. Hij heeft die laatste dagen oneindig veel gesprekken moeten voeren. Maar ja, de klok tikte, die woensdag zat er een duidelijke teruggang in de kijkcijfers, ze moesten iets. Weer zo'n psychiatrische kneus erin, zagen ze ook niet zitten, dus namen ze de gok. Maar al snel bleek, dat RuuT ze te sterk was en gewoon aan een aantal zaken weigerde mee te werken. Dus moest hij weer zo gauw mogelijk weg.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dus ze zetten er iemand in die ze er vervolgens weer meteen uit willen werken.
De logica ontgaat me
aandachtsgeil klootjesvolkquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:07 schreef Voxs het volgende:
De eigenaren van de honden waren naar huis gereden en hadden daar even ghangen m.a.w. gestreamd
Het helpt ook zeker niet dat je middenin de winter begint.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:02 schreef formule het volgende:
Utopia is een soort Amish gemeenschap.
Zelfvoorzienend.
Maar het lukt nooit met deze mensen.
15 mensen en dan zorgen dat je te eten en drinken hebt.
En zeker niet als meneer Jde Mol niet een handje helpt
Volgens JdM waren er 5000 aanmeldingen voor Utopia. Je zou denken dat ze dan heel veel keuze hebben gehad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:07 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ze hebben vooraf enorm getwijfeld inzake RuuT. Heeft hij zelf ook aangegeven. Hij heeft die laatste dagen oneindig veel gesprekken moeten voeren. Maar ja, de klok tikte, die woensdag zat er een duidelijke teruggang in de kijkcijfers, ze moesten iets. Weer zo'n psychiatrische kneus erin, zagen ze ook niet zitten, dus namen ze de gok. Maar al snel bleek, dat RuuT ze te sterk was en gewoon aan een aantal zaken weigerde mee te werken. Dus moest hij weer zo gauw mogelijk weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |